Voteaza:
21 voturi | 19 comentarii

Comparativ SF: Dacia Logan MCV vs. Mercedes-AMG E63 S

Deși se află în extreme complet diferite ale industriei auto, Clasa E în versiune AMG E63 S și Dacia Logan MCV au și câteva puncte comune. Ne demonstrează acest "comparativ" inedit realizat de britanicii de la carwow.

Comentarii (19)

  • @all
    la 03.12.2017, 16:50
    Au totusi ceva in comun cele doua masini... culoarea!!!

    Cred ca se plictiseau rau de tot cei de la carwow de nu au gasit altceva mai bun de facut... JUST 4 FUN!
    +18
  • ZIC
    la 03.12.2017, 17:49
    data viitoare sa testeze trabant vs reventon ::))))))))))))
    +8
  • Daniel
    la 03.12.2017, 18:24
    Nu mai faceti reclama la mașinile germane...nu sunt așa de bune cum au reușit să vă prostească nemtii !!! Dai bani multi pe nimic...numai nume in rest nimic !!!
    +2
  • q
    la 03.12.2017, 19:32
    E chiar sau...la fel de urat brekul asta de la e classe ca celelatle modele mai vechi...
    +1
  • Adrian C
    la 03.12.2017, 20:11
    E ca si cum ai compara seminte de floarea soarelui cu fistic ! Plictiseala mare si la ei ....
    +11
  • foxnet27
    la 03.12.2017, 23:35
    Pentru toti prostii, este vorba de motorizare, ce motor are mercedesul si ce motor are loganul? Uitati-va in continuare la prostiile lor!
    +4
  • Ciprian
    la 03.12.2017, 23:54
    -3
  • Ara
    la 04.12.2017, 08:19
    Daca eram Mercedes, ii dadeam in judecata. Pai cum sa ma compari cu Dacia?! p.s. Avariile au pornit la dacie automat la franare?
    -9
  • andrei
    la 04.12.2017, 09:04
    Eu zic ca este o victorie pentru Dacia. E curios cum nimeni nu ia in calcul pretul, nici macar testul nu a punctat asta de partea MCV-ului. S-au limitat strict la performantele dinamice. Acum serios, costa de 10 ori mai putin!!!! Mercedes-ul costa de 10 ori mai mult insa nu face nimic de 10 ori mai bine, viteaza este de 2-3 ori mai mare, acceleratia la fel, franarea este doar ceva mai buna, confortul la fel, de cateva ori mai bun. Concluzia mea este ca ori MCV-ul trebuia sa coste 30 de mii, ori Merc-ul sa coste 30-40. Insa cum una costa 10 mii iar alta 100 de mii, pentru mine castigatorul este MCV-ul.
    +23
  • la 04.12.2017, 10:11
    Pentru Dacia, câștigul este că i s-a făcut reclamă. Poate a fost un cadou de Ziua Națională :)
    +9
  • unu
    la 04.12.2017, 10:13
    @Ara , mai informeaza-te! Este o masura de siguranta ca orice masina la franare brusca si puternica, sa se activeze avariile pentru a-i avertiza pe cei din spate ca s-a intamplat ceva.

    Castigatorul clar e MCV, Pentru ce este creat, se comporta exceptional. Testul de franare a fost irelevant, luand in calcul sistemul de franre de persormanta a Mercedes-ului si tamburii de frana de pe spate ai Daciei!

    All in all, good comparison!
    +4
  • Io
    la 04.12.2017, 10:39
    Urmaresc clipurile tipului de la wowcar si stiu ca el obisnuieste sa faca teste comparative 'ciudate'. Chiar daca pare irelevant testul, eu cred ca e de bine ca Dacia sa apara in comparative cu marci premium. Asa cum s a scris mai sus, MCV ul castiga fara probleme la compararea pretului de achizitie. Primesti cat platesti!
    +5
  • Manu
    la 04.12.2017, 11:17
    Bine că nu a sărit roata de la mcv. .....:))) comparăm în măgar cu un cal :)))
    +1
  • DAC
    la 04.12.2017, 15:06
    Ce motor are MCV-ul din test?
    Luminile de avarie se aprind la franarea de urgenta, iar sistemul audio este diferit de ceea ce se ofera in Romania.
    +4
  • Ara
    la 04.12.2017, 15:32
    @unu
    Stiu de mult la ce folosesc avariile pornite la franarea de urgenta. Eu ma miram ca Dacia are si asa ceva. Nu m-ai inteles.
    +1
  • Ciprian
    la 04.12.2017, 16:12
    Nicio maşină britanică... :)))
    +1
  • la 04.12.2017, 16:29
    Omul face reclama la Dacia pe gratis. Acum nici nu putea sa dea in cap celor de la Mercedes ca il injurau aia, dar cine vrea sa vada vede si intelege. La nici unul din teste Dacia nu a iesit de 10 ori mai slab ca Mercedesul (asa cum este raportul de pret).
    Acum, se putea face si un test cu alte modele non premium si fara echiparile sport si probabil ca ar fi iesit la fel de bine dar eu cred ca vrut sa fie filmultetul mai distractiv si de aia a ales extremele.
    +6
  • DAC
    la 04.12.2017, 21:31
    Eu ma refeream la faptul ca MCV are asa ceva. Modelele din România nu au asa ceva.
    +2
  • LUCCI
    la 07.12.2017, 19:25
    Cu toate ca rezultatul cifrelor ii este defavorabil, testul a aratat cat de ok este de fapt Dacia. Cu toata disproportia comparativului, observam cat de decent s-a prezentat Loganul. BravoDacia1! Nu mai vorbesc de ,,vibrometrul,, telefonului al carui rezultat a palmuit Mercedesul, vestit candva pt. silentiozitate si confort. Dar azi, Dacia i-a aratat ca este aproape de top la acest capitol, ceea ce este f. bine pt. marca noastra. Daca Dacia avea sie a un motor de 2000 turbo si frana adaptate acestuia, cred ca rusinea E-ului era mare. Sa nu mai vorbesc ca ei au comparat MCV-ul cu un AMG, adica Mercedes deja se temea cumva si au trimis la lupta modelul sport...ha.ha.ha.ha! Bravo Dacia!
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru