- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Comparativ nebun Fifth Gear - Megane RS, Focus RS şi Scirocco R
Fifth Gear a testat pe circuit cele mai puternice hot hatch-uri ale momentului: Renault Megane RS, Ford Focus RS şi Volkswagen Scirocco R. La final, câştigătorul a trebuit să dea piept cu Porsche Boxster.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Comparativ nebun Fifth Gear - Megane RS, Focus RS şi Scirocco R
http://www.fastestlaps.com/comparisons/_Porsche_987_Boxster-vs-_Renault_Megane_coup_III_RS_cup.html
The Answer
Renault Megane RS Mk III is noticeably faster.
@Bobo
Asa este Meganeul a castigat pe circuit, insa fifth gear-ul a cam dat o in balarii cu testele, ei care fata de top gear se dadeau aia specialisti care de fapt prezinta masina corect.
Nu au zis nimic de calitatea masinilor de confort de fiabilitate de condus in viata de zi ci zi de optiuni de materiale e.t.c.
Masinile astea nu au ca scop doar circuitul, deci sa le arunci pe circuit si care are timpul cel mai bun sa fie castigatoarea este gresit.
Puneti mana si conduceti o masina sport, pe drum corect si ataingandu-i limitele si apoi vorbiti. In Romania nu e loc pentru masini sport (drumuri inguste, proaste calitativ si aglomerate). Discutiile stea arata stupid, parerile sunt amatoristice, cunostintele in domeniul auto (mecanica, elctrica, electronica, sisteme, etc.) sunt nule. Daca va simtiti frustrati, puneti mana, cititi carti de specialitate, informati-va la specialisti cu ce se mananca si apoi puteti umple paginile de internet cu parerile voastre.
Pana una, alta, pentru Romania Loganul e o masina cumsecade pentru romani, fudulia prostilor de a sta in BMW (sau alte marci considerate ca avand prestanta sociala) ramane inca o problema asemenea manelistilor care ne intoxica cu stupizeniile lor...
Imi pare rau prietene dar te inseli amarnic. Megane RS nu este nici pe departe o coaja tunata, este o masina complet refacuta. Nici macar nu este Renault, ci RenaultSport, big difference.
Sa te uiti putin la toate testele de pe net si pareri ale profesionistilor sa vezi ce inseamna Megane RS. Nu este o super-masina, este o masina sport superba care se comporta foarte bine pe circuit si in acelasi timp o poti folosi ca masina de familie (spatioasa la interior,incap 4 persoane lejer, portbagaj maricel) pe cand Porsche-ul este masina de weekend si de track. Atat. E adevarat, la performante e mai buna, iar la calitate nu se compara, e Porsche. Insa la practicabilitate si raport pret/performanta Renault Megane RS este in fata Porsche-ului foarte mult
- 2 CONDUCATORI AUTO
- 1 CIRCUIT
- Performante automobile: o-100 - relativ apropiate
Concluzii personale: diferentele intre 5.9 secunde (de fabrica sa spunem) BOXER, 6.1 secunde RS! Daca demarajul s-ar fi facut pe o lungime destul de mare diferenta tot insesisabila ar fi fost, dar cum totul se desfasoara pe circuit, totul este relativ, diferentele de performante ale masinilor pot fi chiar insesisabile, ceea ce conteaza este cum simte masina cel care o conduce, masinile sunt doar o optiune personala si mai ales bugetara, orice intarziere de schimbare de viteza , orice aderenta pierduta te pot costa intre 0.5 secunde si toata cursa, va reamintesc ca sunt pe circuit!
Datele pe care le da producatorul sunt binenteles importante, dar nu uitat ca fac parte si din strategia de MK, cat despre toti cunoscatorii care conduc la drumul mare, degeaba ai plecat cu 2 secunde, adica tu in 5 si eu in 7 pana la 100km, daca tu nu stii sa faci o depasire (in conditii reale), performata conteaza foarte mult in realitateta de zi cu zi de la 80-100km in sus, cum ar fi cat timp face acel RS, de la 80 la 120, in treapta superioara, si in treapta inferioara de turatie, si cat face BOXERUL, cat despre cei care se uita la cai putere, sau la cuplul motor va amintesc (sau va spun) ca trebuie sa luati in considerare si greutatea masinii! reiese greutate pe CP, de aici si pana la o masina performata sunt multe de spus, DAR TOT CE CONTEAZA CAND AI CONCURENTA ESTE CUM ABORDEZI MASINA SI CIRCUITUL, sau invers cand esti cu cei 2 copii ai tai in masina si totusi esti sportiv (caz la fel de ipotetic) si esti pe autostrada, banuiesc ca 90% dintre noi mai mult de 150km/h nu mergeti, si daca mergeti, fugiti la psiholog (indiferent de masina, marca etc)! Salutari
SA NU UITAM CA NU A APARUT GORDINI INCA !
Cei care au urmarit comparativul cu atentie, au constatat ca diferentele dintre cele trei sunt de 1,5 secunde intre Megane si Ford si aproximativ 2 secunde intre Megane si Scirocco. Asta pe circuit si in cazul unora care stiu cum sa conduca masina. In viata reala si pentru soferi cu mai putina experienta, aceste diferente nu mai sunt atat de relevante. Asta daca nu cumva cei care isi permit asemenea masini au cel putin experienta celor din testul comparativ ... :))
Fiecare masina are farmecul ei. Ford se conduce cel mai bine, are un sunet grozav si un aspect agresiv. Renault mizeaza pe linii mai fluide, are 100 kg mai putin ca Ford si totusi da dovada de caracter subvirator, dar compenseaza prin acceleratii foarte bune. Scirocco vrea sa fie si elegant si sportiv, dar nu reuseste prea bine sa impace ambele laturi, fiind cel mai lent din test.
Daca ar fi sa spun o parere, care este mai buna din cele trei in viata reala, in condusul de zi cu zi, as spune ca Focus. Fiecare insa cu parerea lui ...
In ceea ce priveste comparatia interesanta si amuzanta cu Porsche, este clar un lucru : pe circuit, Porsche este cel care se simte cel mai bine, este cel care are pantofi de dans atunci cand secundele conteaza.
Cu toate acestea, acest comparativ subliniaza meritul si performanta la care au ajuns hot hatch-urile moderne, care scot un timp ( pe circuit ) destul de bun cat sa se tina aproape de un Porsche. Bravo lor!
Urmatoarele două sezoane au fost dominate de Renault F1 și Fernando Alonso, iar în 2007 Ferrari a revenit prin Kimi Raikkonen.
extras din wikipedia