Voteaza:
14 voturi | 13 comentarii

Comparativ de senzaţie: Opel Astra OPC, Ford Focus ST şi Renault Megane RS

Chris Harris a aşezat la start trei dintre cele mai populare compacte sportive ale segmentului. Opel Astra OPC, Renault Megane RS şi Ford Focus ST vor să fie încoronaţi cu titlul de cel mai bun hot-hatch.

Comentarii (13)

  • Decebal
    la 23.11.2012, 12:19
    Astra mi se pare de departe cea mai evoluata si ca design si ca performante!!NU SUNT FAN OPEL dar o recunosc
    -27
  • STARK
    la 23.11.2012, 21:33
    OPC-UL mi se pare clar cel mai bun , atat ca design exterior cat si interior si performante .Singurul avantaj major al ST-ului fata de celelalte 2 sunt cele 2 usi in plus care conteaza in unele contexte la fel de mult ca si pasiunea pentru un anumit model. RS-ul este frumos , am vazut cateva pe strada si arata si se aud superb insa interiorul mi se pare un mare minus , este extrem de spartan fata de celelalte doua insa ca aspect exterior e peste ST.
    DECI PENTRU MINE :
    1. ASTRA OPC
    2.FOCUS ST
    3.MEGANE RS
    -24
  • OPC FAN
    la 23.11.2012, 23:52
    sunt total de acord cu tine...opc-ul/vxr-ul arata senzational si mai mult decat atat , a batut magane-ul rs pe circuit ... fapt cu care se laudau foarte tare fanii renault. Eu o sa imi mentin consecventa si spun ce spuneam si inainte de a vedea astra mai rapid decat megane-ul...nu conteaza 2 sutimi pe circuit, unde probabil 90% din noi nu vom ajunge mai deloc cu o astfel de masina ... dar ca fapt divers ...fanii renault nu mai au atuul asta la indemana acum :D
    -21
  • OPC FAN
    la 23.11.2012, 23:53
    comul de mai sus este pentru mult dislike-uitul Decebal
    -16
  • la 24.11.2012, 09:39
    Cred ca se intelege foarte clar din testul de mai sus ca Megane inca este taticul lor, nu va mai imbatati cu apa rece. Harris a spus-o foarte clar: Astra OPC a evoluat mult comparativ cu precedenta generatie dar nu este inca la nivelul lui Ford si Renault; Focusul este poate cea mai echilibrata in sensul in care se poate descurca la fel de bine atat in traficul de zi cu zi, cat si pe circuit; in timp ce Megane RS ramane in continuare "the ultimate driving machine". Reactiile lui C.H. de la min. 12'28", 13'27" si 13;50" spun totul, mai ales in conditiile in care doar la megane a avut "curajul" sa decupleze controlul tractiunii. Nici nu vreau sa ma gandesc la viitorul Megane RS...
    +26
  • la 24.11.2012, 17:49
    In sfarsit cineva care cunoaste limba engleza! :)) Bravo C-G-C ! Oricum, pana una alta, recordul stabilit de Megane RS de "cea mai rapida masina cu tractiune fata " ramane in picioare... pana la urmatoarea generatie bineinteles...de altfel, in buna traditie Renault.
    +25
  • HotWeels
    la 25.11.2012, 13:03
    Cel mai echilibrat hot-hatch ramane Focus ST.Exteriorul e discutabil,dar interiorul e de departe cel mai reusit. Daca ST-ul reuseste sa le tina piept celor doua,noua generatie Focus RS ,care va aparea in curand,nu le va da nicio sansa.
    -23
  • opc power
    la 25.11.2012, 22:19
    da, e extrem de bun rs-ul astfel incat opc=ul cu cateva sute de kg in plus scoate un timp mai bun decat mult pupatul in esapament megane rs alias "interior de logan" ...opc-ul este clar ca e cel mai bun si apoi urmeaza focusul ... greierasul e prea rudimentar...pentru a fi considerat un hothatch complet...sa fim seriosi,,pana si pe clio iti poti pun o navi cat de amarata ...nu [, pe rs ai voie doar cu luminite de pager :)
    -14
  • sute de kg... :))
    la 26.11.2012, 00:19
    Sa fie singurii fani ai marcii Opel niste copii stupizi? Pacat de Opel !
    +10
  • haha..chiar sute de kg :)
    la 26.11.2012, 15:40
    pai 188 de kg ( fara 12 kg sunt 200 ,deci cateva sute , mai exact 2 sute ) fata de focus si 163 fata de megane conteaza pentru oricine , mai putin pentru un specimen obscur ca tine... Dumnezeu sa te ierte !
    -9
  • RS
    la 27.11.2012, 20:15
    Hai lasa inventiile!

    Renault Megane RS - 1423 kg
    Opel Astra OPC - 1550 kg

    Informatiile se pot verifica atat pe site-urile producatorilor, cat si pe Automarket.
    +9
  • asa ziceam si eu :))))
    la 28.11.2012, 00:00
    mai baga o fisa
    Weight:

    1.6 VVT 100 (hatch): 1,205 kg (2,660 lb)
    1.6 VVT 110 (coupe/hatch/wagon): 1,205 kg (2,660 lb) / 1,215 kg (2,680 lb) / 1,275 kg (2,810 lb)
    1.4 TCe 130 (coupe/hatch/wagon): 1,210 kg (2,700 lb) / 1,210 kg (2,700 lb) / 1,285 kg (2,830 lb)
    2.0 16v CVT (coupe/hatch/wagon): 1,275 kg (2,810 lb) / 1,281 kg (2,820 lb) / 1,335 kg (2,940 lb)
    2.0 TCe 180 (coupe/hatch/wagon): 1,310 kg (2,900 lb) / 1,320 kg (2,900 lb) / 1,391 kg (3,070 lb)
    2.0 RS Turbo (coupe): 1,387 kg (3,060 lb)
    1.5 dCi 85 (coupe/hatch/wagon): 1,205 kg (2,660 lb) / 1,210 kg (2,700 lb) / 1,289 kg (2,840 lb)
    1.5 dCi 90 FAP (coupe/hatch/wagon): 1,210 kg (2,700 lb) / 1,220 kg (2,700 lb) / 1,307 kg (2,880 lb)
    1.5 dCi 105 (coupe/hatch/wagon): 1,210 kg (2,700 lb) / 1,220 kg (2,700 lb) / 1,307 kg (2,880 lb)
    1.5 dCi 110 FAP (coupe/hatch/wagon): 1,230 kg (2,700 lb) / 1,230 kg (2,700 lb) / 1,320 kg (2,900 lb)
    1.9 dCi 130 FAP (coupe/hatch/wagon): 1,320 kg (2,900 lb) / 1,320 kg (2,900 lb) / 1,366 kg (3,010 lb)
    2.0 dCi 150 FAP (coupe/hatch/wagon): 1,400 kg (3,100 lb) / 1,409 kg (3,110 lb) / 1,449 kg (3,190 lb)
    2.0 dCi 160 FAP (coupe/hatch/wagon): 1,380 kg (3,000 lb) / 1,384 kg (3,050 lb) / 1,424 kg (3,140 lb)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane
    MAI BAGA O FISA ! ;)
    -3
  • OPEL ASTRA 3
    la 18.11.2013, 19:57
    Cel mai bun e OPC si cum arata interior exterior si ca motor, rezistenta are cea mai buna tabla...
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru