- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Comparativ cu iz de anii '80: Ferrari Testarossa versus Lamborghini Countach
Urmărește un comparativ între două modele emblematice pentru industria auto italiană. Este vorba despre Ferrari Testarossa și Lamborghini Countach, două dintre vedetele anilor '80, cu care mulți dintre noi am avut postere.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Comparativ cu iz de anii '80: Ferrari Testarossa versus Lamborghini Countach
On topping: cam fiecare naţiune (dintre cele implicate de decenii în producţia auto) s-a remarcat printr-o particularitate: germanii prin performanţele motoarelor, americanii prin poezie în ansamblu pentru orice ochi (chiar şi neavizat), japonezii prin fiabilitate, suedezii prin (chint)esenţă utilitară, cehii prin “purism” (gen Tatra), englezii prin arhitectură interioară, francezii şi italienii prin arhitectură exterioară (mai că-mi vine să zic: “şi sud-coreenii prin toate astea laolaltă”…dar mă abţin, căci mai au încă multă mămăligă de mâncat – din ceaunul auto, desigur). Cert este că elementul comun al acestor naţiuni se numeşte…inovaţia (fiecare cu priceperea sa).
În orice caz, se cuvine să preţuim şi să iubim istoria automobilului (nu a electromobilului, care nici măcar nu poate invoca vreo istorie a sa!!!) până la ultima noastră suflare…Şi, evident, s-o apărăm cu toate forţele noastre, native sau dobândite. Că de lăsat moştenire, se pare (de fapt, este sigur) că nu vom avea cui s-o lăsăm…Cel puţin nu urmaşilor noştri “liberi şi frumoşi” (şi intens ideologizaţi, pardon, idealizaţi, ca să nu spun: pasiv transportaţi…numai!).
PS. Ei, şi noi, valahii, ne pricepem la ceva, recte la depăşiri în mare stil, executate impecabil, mai ales depăşiri de vehicule grele (în linie dreaptă şi liber pe contrasens sau nu liber, dar să se apropie tot nişte melci), şi la frânări pronunţate până în dreptul semaforului, după ce ţinem morţiş să întrecem nişte “fraieri” (cu maşini asemenea) pe ultimele sute de metri, care oricum vor aştepta culoarea verde cot la cot cu noi.