Voteaza:
14 voturi | 9 comentarii

Comparativ britanic între două germane: SL63 AMG versus M6

Jurnaliştii de la Auto Express au pus faţă în faţă două dintre cele mai râvnite sportive ale lumii: Mercedes-Benz SL63 AMG şi BMW M6.

Comentarii (9)

  • kumite
    la 30.08.2012, 22:16
    Vad ca acel club special se mareste aproape pe zi ce trece.Inca un membru de baza a aparut.Nemtii se inspira de la coreeni?Coreeni care pun motoare de mercedes,audi sau toyota pe masinile lor?Vai de capul tau!
    +17
  • kumite
    la 31.08.2012, 03:34
    clubul se mareste.poarta e deschisa,iar tu iar ai sarit gardul.......Poate ca put a diesel(ca asta mi-e meseria)dar nu put a prosti.?Care e meseria ta?Chibitz?
    +11
  • octav
    la 31.08.2012, 08:50
    Interesant BMW a fost batut de Mercedes tocmai la ceea ce stia sa faca mai bine si anume manevrabilitate pe circuit
    +18
  • Paul
    la 31.08.2012, 13:08
    In ultimul timp BMW are o problema cu greutatea masinilor, in special pe clasele medii si mari, pentru ca seria 3, de exemplu, este mai usoara decat modelul precedent.
    Cred ca sunt de vina sistemele electronice de control si gadgeturile din ultima perioada.
    +17
  • Andi
    la 31.08.2012, 19:02
    Totusi un roadster cu o convertibila nu prea merge chiar daca testul a fost facut decapotate.
    0
  • zarnesteanu
    la 31.08.2012, 21:14
    Teoretic Mercedes trebuia sa fie in dezavantaj pentru ca plafonul rigid atarna la cantar. Mai mult decat atat, cilindreea mare insemna motor mai greu, si automat manevrabilitate redusa datorita masei mari pe puntea din fata. Pe de alta parte doar diferenta de cuplu dintre motoare este zdrobitoare, deci mi se pare normal sa se intample ce s-a intamplat.

    Se pare insa ca au nimerit formula magica si l-au detronat pe insusi regele circuitului. :) Oricum, multi dintre clientii noi de SL prefera varianta standard, SL550, si nu AMG pentru ca este atat de rapid incat le este suficient si nu-si mai justifica banii pentru cateva sutimi de secunda in minus.

    Pe de alta parte, sa nu subestimam Mercedes-ul pentru ca desi punctul forte al definitiei lor este luxul si confortul, sunt extrem de puternici pe circuit si in competitii. Recent tocmai a fost vandut pe internet un CLK-GTR preparat special pentru competitii. Lansat in mijlocul anilor 90 masina asta a rupt tot in orice competitie a intrat. Au fost atat de performanti incat la GT1 in 1999 nici un constructor nu s-a mai inscris din cauza lor. Iar pentru a putea concura, au trebuit sa construiasca 25 de automobile care sa fie perfect legale sa ruleze pe strada. Zilele trecute, automobilul cu nr 17 din 25 tocmai a fost vandut pentru 1.4 milioane de dolari.

    Desi sunt foarte circumspect cu testele de genul de mai sus, totusi, eu zic ca generatia actuala a lui SL isi merita cu prisosinta locul in inimile fanilor.
    +8
  • la 01.09.2012, 11:42
    M6 cabrio , chiar si generatia veche, nu a excelat pe circuit, cine isi cumpara aceasta varianta o face pt fite, cine vrea performante si timpi pe circuit alege M6 coupe.
    +6
  • baghetarul
    la 01.09.2012, 20:32
    Si cat consuma??????
    -5
  • vlad
    la 02.09.2012, 21:49
    M6 cabrio are 4 locuri, SL are doar 2, de aici diferenta mare de greutate.
    Adevaratii competitori pt 6 cabrio sunt Jaguar XK si Maserati Gran Cabrio.
    Cat despre M6 Coupe, acesta este mult mai rapid si potrivit pt circuit.
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru