Voteaza:
7 voturi | 10 comentarii

Comparativ BMW M5 vs. Mercedes-Benz E63 AMG S pus la cale de publicația MotorTrend

Doi jurnaliști auto de la revista MotorTrend au pus față în față două sedan-uri extrem de puternice: BMW M5 Competition Pack și Mercedes-Benz E53 AMG S.

Comentarii (10)

  • jan
    la 27.10.2013, 13:40
    Din ce inteleg eu, cei doi aleg AMG. Masina este testata pe un drum, 90% dintre client o cumpara pentru a o avea zi de zi. M5, daca testul ar fi facut pe un circuit cu siguranta ar fi castigat. Chiar daca cei au ales AMG, u as allege M5 deoarece diferentele sunt mici si in plus arata si mai bine.
    +2
  • roby
    la 27.10.2013, 14:51
    AMG-ul a castigat doar pentru ca are tractiune integrala. Daca testau versiunea de AMG cu propulsie spate BMW ar fi castigat clar.
    +2
  • la 27.10.2013, 14:56
    AMG-ul este mai puternic, dar parca pentru mine tot M5 ramane castigator. Este un fel de Yamaha R1 in lumea motocicletelor, care are concurenti mai buni dar tot ea ramane cea mai buna si favorita. :)
    +5
  • la 27.10.2013, 15:28
    @ScorpyonVAG @jan
    Si eu zic la fel. M5 este preferatul meu dintre cele doua. Dupa el imi place RS6 si apoi E63 AMG.
    +8
  • ...
    la 27.10.2013, 16:55
    @jan

    Ai si inteles ce spun aia acolo sau te-ai uitat doar la imagini?!

    Aia spun ca E 63 AMG e mai rapid chiar si pe viraje. Prin urmare, nici in vis n-are cum sa fie M5 mai rapid pe un circuit, dintr-un motiv foarte simplu: E 63 AMG S este 4x4.

    In timp ce soferul unui M5 se va lupta ca masina ca sa nu derapeze si va lua virajele sub forma de drift, E 63 AMG va trece prin viraj ca un tren pe sine.
    +5
  • la 27.10.2013, 22:14
    Ma bucur ca ati pus clip-ul asta :)

    Cele doua masini au in varianta de baza doua filozofii diferite. E deja bine stiut ca una e orientata spre confort iar cealalta spre sportivitate.
    In variantele de performanta prezentate in clip, avem un M5 cu pachetul de competitie care isi ascute dintii spre un AMG S. Atuul AMG-ului consta in motorul mai mare si tractiunea 4matic. Ce mi se pare frumos este ca baietii explica pe indelete un lucru mai putin stiut. Ambele firme, de fapt produc masini mai puternice, atat pe hartie cat si la dynam, dar ambele isi "retrogradeaza" performantele in clipa in care dau cifrele publicitatii :)

    Bineinteles ca e dreptul fiecaruia sa aleaga masina care i se pare cel mai aproape de suflet. Pentru mine in comparativul asta e clar E Class-ul. De ce? In primul rand deriva dintr-o masina in care confortul este primordial. Pe urma, daca situatia pe sosea o cere, ai intotdeauna la indemana o rezerva de putere enorma. AMG nu are, cu exceptia celor care chiar au pus mana vreodata pe o versiune din gama Mercedes, in ochii publicului "maretia" si aura de sportivitate pe care o are un M. Si asta mie unul imi place foarte mult. E bine sa nu priceapa tot prostul ca poti sa-i razi in cateva secunde orgoliul cat Himalaya. Faptul ca trebuie sa-ti citeasca pe portbagaj sa-si dea seama (daca! isi da seama) ca e bine sa nu-si prinda mintea cu tine iarasi tine de farmecul unui AMG. Oriucm, de multe ori te scuteste de o gramada de dureri de cap.

    Pe circuit, eu tind sa-i dau sanse bune Mercedesului. Pentru ca se vede cum in curbe la viteza BMW isi pierde aderenta (fun factor pentru unii) in timp ce Benz-ul ramane fix pe traicetorie. Ori asta inseamna zecimi de secunda pretioase, care se adauga la faptul ca la plecarea de pe loc BMW "pierde" alte 3 zecimi. In plus, tractiunea pe 4 roti motrice este cruciala, mai ales cand ai motoare de sute de cai. Pe de alta parte Mercedesul e mai greu cu 71 kg (motor mai mare + transimisia) deci pana nu vad un comparativ, nu ma pronunt :)

    La clasa asta deja elementul subiectiv intra in joc foarte puternic. Cu performante sensibil apropiate, diferentierea o face interiorul (ergonomie & rafinament), perceptia de marca, design-ul si cam atat.

    PS ScorpyonVAG, e pe internet un clip de cateva minute cu un SL63 si o yamaha r1. Daca motocilistul se mai tine dupa el pana la 300km/h dupa aia totul se termina destul de clar. In plus, motocicleta aia, cat o fi ea de competitionala, suna de parca sta sa explodeze dintr-o clipa in alta. Oricum, nu e nimic rau sa-ti placa un M5:) Chiar daca il compari cu o yamaha fie ea si r1 :):):)
    +6
  • Andrei
    la 28.10.2013, 09:39
    Vorbim de 25 CP in plus pentru AMG S, de un motor mai mare si tractiune integral. Parerea mea M5 a cam pierdut din start, daca faceau un test pe un circuit, DA, lucrurile stateau altfel pentru tractiunea spate a M5. Comparatia normala era intre E 63 AMG cu tractiune spate 560 CP. Atunci vorbeam de masini egale. E 63 AMG S este cel mai performant E, atinge suta in 3.6 secunde, M5 in 4.3 secunde. Deci despre ce vb ? Oricum chiar si asa M5 s-a descurcat foarte bine si eu zic ca arata si mai bine.
    +2
  • Andrei @ Andrei
    la 28.10.2013, 09:57
    M-am grabit si am comentat gresit. Vorbim de M5 Competition de 575 CP vs AMG S de 585 CP. Deci AMG are 10 cp si tractiune integral in plus. Oricum in linie dreapta 4x4 isi face treaba deci M5 cu tractiune spate nu prea are ce face, pe un circuit da lucrurile stateau altfel.
    +1
  • la 28.10.2013, 16:02
    @Andrei :)

    Din cate vad eu la minutul 3:42, diferenta dintre cele doua motoare este doar de 2 cp. Totusi, motorul AMG este cu 1.1 litri mai mare decat BMW. Diferenta enorma este insa la cuplul motor. Asta o simti nu doar la plecarea de pe loc, dar mai ales la peste 150-200km/h cand cuplul isi spune cuvantul cu adevarat. Acolo se vede cine-i boss-ul. Cum se zice din batrani, there's no replacement for displacement :)
    -2
  • Mihai
    la 28.10.2013, 18:58
    Interesant este faptul ca M5-ul este mai scump decat Merc-ul!Cam asta am observat,sa zicem prima dat.Si acuma fiind vorba Bmw=design mai bun?probabil?Sportivitate?probabil?In schimb Mercedesul iti ofera tot ce iti poti dori de la o masina din segmentul asta.Eleganta,confort,siguranta,putere bruta,si sa nu uitam de sunetul demential.
    Si pt toti de mai sus,o masina sport trebuie sa o masina sport.Cand dai un ban trebuie sa sti pe cel il dai.Un motor mai mare intodeauna va face legea.
    +4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru