- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Care-i mai rapidă în linie dreaptă? Tracțiunea integrală sau roți motrice spate?
Avantaje și dezavantaje. Cam despre asta este vorba în acest clip. Două exemplare BMW M3 Competition se aliniază la start: unul cu tracțiune integrală, celălalt cu roți motrice spate. Care trece primul linia de sosire?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Care-i mai rapidă în linie dreaptă? Tracțiunea integrală sau roți motrice spate?
Rămân totuși la părerea că ”liniuțele” sunt cam infantile, deși toți trecem poate prin faza asta.
Dar veritabilii amatori de mașini sportive caută alte satisfacții, legate de strunirea fie și-a unor bombițe de 150-200 CP pe serpentine, circuit etc.
Cumva tangențial ontopic, pe un site cvasi-necunoscut, adică
https://motostatz.com
...dincolo de timpii aiuritori - reali - obținuți de hiper-motoare, dar și mai modestele cruisere / touring-uri (0-60 / 0-100 mph, quarter-mile + Vmax etc.) vă puteți delecta cu grafice complete și considerații surprinzător de pertinente conexe punerii pe asfalt a cuplului, schimbării oprime a treptelor de viteză etc.
Nu-i nevoie așadar de averi dacă vreți să gustați accelerații amețitoare ori să câștigați curse la semafoare.
Enjoy !