Voteaza:
5 voturi | 1 comentariu

Care-i mai rapidă în linie dreaptă? Tracțiunea integrală sau roți motrice spate?

Avantaje și dezavantaje. Cam despre asta este vorba în acest clip. Două exemplare BMW M3 Competition se aliniază la start: unul cu tracțiune integrală, celălalt cu roți motrice spate. Care trece primul linia de sosire?

Comentarii (1)

  • la 29.10.2021, 10:53
    Obiectiv și testul, și analiza cauzelor rezultatelor diferite roll-race vs. acceleration.
    Rămân totuși la părerea că ”liniuțele” sunt cam infantile, deși toți trecem poate prin faza asta.
    Dar veritabilii amatori de mașini sportive caută alte satisfacții, legate de strunirea fie și-a unor bombițe de 150-200 CP pe serpentine, circuit etc.

    Cumva tangențial ontopic, pe un site cvasi-necunoscut, adică
    https://motostatz.com
    ...dincolo de timpii aiuritori - reali - obținuți de hiper-motoare, dar și mai modestele cruisere / touring-uri (0-60 / 0-100 mph, quarter-mile + Vmax etc.) vă puteți delecta cu grafice complete și considerații surprinzător de pertinente conexe punerii pe asfalt a cuplului, schimbării oprime a treptelor de viteză etc.
    Nu-i nevoie așadar de averi dacă vreți să gustați accelerații amețitoare ori să câștigați curse la semafoare.
    Enjoy !
    +13

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru