- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Autocar pune faţă în faţă Range Rover Sport şi Porsche Cayenne
Steve Sutcliffe încearcă să uite de rădăcinile sale britanice şi caută să claseze obiectiv noul Range Rover Sport pe lângă Porsche cayenne. Ambele modele impresionează, însă care este învingătorul?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Autocar pune faţă în faţă Range Rover Sport şi Porsche Cayenne
pai dupa ce ne arata ca porsche-ul este mult mai rapid si la fel de capabil in off-road, cum pot spune ca sunt la egalitate?
in plus, interiorul de la cayenne mie mi se pare chiar mai reusit, e mai modern si high-tech.
acest RR Sport este un fail, nu este la fel de dinamic ca un Cayenne sau X5 si nici la fel de bun in offroad ca un RR normal.
in plus, nu este nici la fel de luxos si confortabil ca un RR, nici la fel de impunator ca design, si nici la fel de frumos ca un Evoque.
mai are rost sa mentionez despre fiabilitate? porsche vs land rover?
ceafa groasa ai tu, prietene. bine ca sustii tu masini indiene.
contrazice-ma cu ceva, te rog. spune-mi unde am gresit in ce am scris mai sus, dar cu argumente, nu ca esti tu fan Range Rover.
si te rog sa nu mai compari ceea ce inseamna VAG in general, cu porsche. e o diferenta mare intre vw-audi-skoda-seat si porsche
@unu Da...eu zic ca sunt la egalitate din mai multe pct. de vedere.
1- RR are o traditie in spate...are o imagine mai buna fata de Cayenne care e abea la inceput. Este o masina sobra si serioasa iar sistemele 'Terrain Response ' sunt mai inteligente fata de ce are Cayenne. Nu cred ca se simte mare diferenta dar ceva ceva e mai bun la RR.
Porsche recupereaza la cpitolul consum mai mic si performante mai bune. Aici ma refer si la alte motorizari. Are un design mai aerodinamic si il ajuta si asta la perfromante.
Din pct. meu de vedere Cayenne are cel mai frumos interior dintre toate SUV-urile de pe piata. Exteriorul imi place si el dar parca mai mult imi place RR. Cayenne aduce putin a ceva asiatic si nu e prea bine pt. o masina cu pretentii.
Acum sa fiu si subiectiv.
Faptul ca stai mai mult in masina prefer Porsche pt. interiorul aproape perfect si pt. performante mai bune si mai eficient. Offroad-ul nu prea ma intereseaza asa ca RR e pe locul 2 la mine daca ar fi sa cumpar un SUV.
E drept ca e diferenta intre Skoda, Seat, VW, Audi , Porsche, Lamborghni, Bentley, Bugatti si ce mai au ei in grup. Primele trei sunt non premium. Audi e premium iar Porsche intre premium si lux. Celelalte sunt de lux. Calitatea materialelor si performantele difera. In schimb au multe elemente comune..electronica, si anumite piese. Sa luam doua exemple: Cayenne si Touareg sunt facute pe aceeasi platforma (parca si Q7 dar el arata total diferit). Din lateral Cayenne aproape ca il poti confunda cu Touareg. Motorul de 3 litri e acelasi numai ca scrie Porsche. Electronica la fel. Franele in schimb sun mai bune, materialele folosite, design-ul mai elegant face diferenta. + sigla care ii ofera o imagine mult peste W :). Bugatti Veyron are faruri de Audi. Poti sa juri daca il vezi de la distanta ca e Audi din fata. Dar e mare diferenta intre Audi si Bugatti la orice capitol. Deci sangele apa nu se face cum se spune :))) Daca toate sunt VAG au multe in comun. Ca si oamenii....intr-o familie cu multi copii nu toti fratii sunt buni la invatatura si cu caracter frumos. Dar seamana oarecum intre ei si au multe in comun.
daca ei au tras concluzia ca sunt egale in modul off-road.....eu nu sunt de acord......
un Range Rover e un adevarat off-roader pe cand Cayenne e doar un SUV....
si traseu acela din padure e varza probabil si un Panda 4x4 putea trece pe acolo
trebuia sa le testeze pe un teren neamenajat,sa-si croiasca masinile propriul drum.......
in fine acuma pe autostrada as alege Porsche iar intr-o expeditie RR-ul
Iar modelul anterior de RR nu a fost prea fiabil.
Eu oricum nu am de ce sa bag motive, daca mi-ar da mie cineva oricare dintre astea 2, le-as accepta cu cea mai mare placere. Ambele imi plac.
Iar traseul ,,off-road" putea facut lejer si cu loganu ca sa nu mai zic de duster.
Eu nu am zis ca porsche nu are nimic in comun cu modelele de baza ale VAG, ci ca exista mari diferente. de exp, chiar daca porsche a facut suv-uri si limuzine si foloseste chiar si dieseluri, n-ai sa vezi de exp motoare 1.6 si 1.9 tdi, butoane comune cu masinile larg raspandite ale concernului - cum de exp in audi gasesti la interior destule chestii comune cu vw, skoda sau seat.
revenind la range rover, eu vorbeam strict despre modelul Sport, nu despre Range Rover-ul mare, care are vreo 40 de ani de traditie.
acest RR Sport nu va fi niciodata la acelasi nivel cu el (RR normal), de aia costa si cu cateva zeci de mii de euro mai putin.
iar legat de traditie, lasand la o parte marca de pe capota, Cayenne e mai vechi pe piata ca RR Sport - Cayenne- 2002, RR Sport - 2005 :)
astea mi se par vorbe aruncate aiurea de oameni cu gandirea ingusta
RR mare (Vouge) si RR sport sunt la fel numai ca cel mare vine mai bine dotat standard si este mai mare. Acelasi lucru se intampla si la Mercedes cu ML si GL. Aceeasi masina dar e mai scumpa ca e mai mare si dotarile standard sunt mai multe. In rest nu e mare diferenta. Oricum cel Sport eu zic ca arata mai bine.
Cei care catalogheaza oamenii dupa marci si modele sunt niste neandertali :). Fiecare isi cumpara ce ii place si ce isi permite.
@Radu Spui ca materialele din RR sunt mai bune ca in Cayenne ? Am mers cu un Cayenne din 2011 facut pe comanda de propietar cu piele fina maro inchis si maro mai deschis pste tot (scaune , bord, volan etc), lemn pe unde se pune si volanul cu coroana din lemn tot inchis la culoare, cusaturile erau bej, scaune cu piele perforata si sigle de Porsche pe tetiere (nu colorate ci iesite inrelief). Nu cred ca se pote mai bine de atat. Noul RR Sport nu l-am vazut inca. Dar am vazut modelul mare si mi se pare la fel de calitativ ca si Cayenne. Nici peste nici sub el.
asta incerc sa spun - nu va imaginati ca ce poate un Vogue (desi Vogue e doar o varianta de echipare, chiar daca multi se refera la el ca la un model) poate si un RR Sport.
RR Sport este mai mult pt sosea, chiar daca are resurse suficiente si in afara soselei