- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
Autocar a încercat să demonstreze că Honda Civic Type R în versiunea Mugen poate ţine piept pe un drum public chiar şi unui puternic Audi R8. Concluzia o veţi afla în filmuleţul următor.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
poate la consumabile si intretinere in rest...
Reclama platita ieftin de Honda sa "pateze" numele Audi!
Stiam ca romanasul este ingust la minte dar nici chiar asa.
Ati dovedit inca o data ca desi nu va permiteti nici macar o roata de la cele 2 masini la gura nu va intrece nimeni. Deaia Romania se afla unde se afla. Pur si simplu nu ai ce sa ceri de la o gloata de oameni, de traditie tarani care dupa revolutie s-au urcat in golf 1 second hand cu n-spe mii de km si au ramas parca blocati in timp.
Asta este tara noastra pe care sper sa o parasesc cat mai repede.
Este absolut normal ca Civicul nu are cum sa bata R8-V10 dar in acelasi timp spune ca civicul este mai "fun to drive" iar ca verdict final se refera ca R8 nu merita de 3x pretul unui Civic, deci raportul pret / performanta + placere condusului sportiv este in favoarea Civicului.
Greu, nu?
Mentionez ca stiu franceza si am inteles perfect ce zice neamtu ala.
RS6 cu toate ca este 4x4 si are o herghelie de cai este absolut "NO fun to drive", asta nu inseamna ca nu se conduce deosebit, dar nu este o masina care sa ofere senzatii deosebite, asa cum un Clio RS CUP este mai "fun to drive decat un S4 sau 335i".
Eu am condus si kart de 60 CP si masina de 550 CP si cele mai mari senzatii tot in kart le-am avut la fel cum un STI de ~340 CP fece pipi pe un RS4 sau M3 de 420 cp la senzatii.
Au zis foarte clar, hothatchurile sunt foarte distractive si in anumite siutatii mai distractive decat supercaruri. Nu a zis ca nu merita un r8 a zis ca poti sa te distrezi super bine si in hothatchuri in speta mugenul.
Deci nu va mai bateti pe detalii si uitati va la imaginea de ansamblu. In loc de r8 putea sa fie orice supercar iar in loc de mugen orice hothatch.
Cat despre mugen, da e dragut e rapid e incomod DAR e PESTE 50.000 de euro. enorm. Astia s bani de sti, evo10 e.t.c
@mwogli
"you can have as much, if not even more fun"
Ne inclinam in fata intelepciunii tale si a celor peste 100 de masini conduse de tine, dupa care ai tras aceasta magnifica concluzie.
Fiecare e liber sa aleaga ce vrea, eu aleg R8 sau orice alta configuratie in favoarea tractiunii fata, mai tare insa m-a deranjat exprimarea ta:"Normal ca pentru niste romani simpli..."
Imi cer scuze pentru mediocritatea mea, poate esti noul model de roman EVO2 sau MKII, daca esti o specie umanoida evoluata te rog sa ne spui ca toata planeta te asteapta.
Ursuletul este "fun to drive" dar total lipsit de performanta pe o pista, aceaste Civicuri Mugen au batut pe pista Renault R26R, Focus RS, Audi S3, Megane RS CUP etc. deci este cel mai sportiv hatch.
How does the RS6 get on at the track?
The track is not the natural environment for a two-tonne estate car with four-wheel drive. And as much as we love lapping the Paul Ricard test track, the RS6 was not the car we’d have chosen. There’s absolutely NO FUN to be had in finding this car’s limits. Get some satisfying oversteer and it’ll only be overruled by clumsy understeer. So you end up winding back a little and driving within the grip limits. So you never feel like you’re really pushing and, strangely, a 5.0-litre twin-turbo V10 manages to feel ever so slightly pedestrian.
Civic Mugen
evo RATING
Mugen has fitted its own grooved discs and braided hoses to the Brembo system and there’s instant, progressive power from the very top of the travel. It’s among the best I’ve ever felt.
Is the Mugen RR the ultimate front-drive car, then? On lap times, I suspect it has laid down a marker that will stand for a very long time, and making the Civic faster on track was one of Mugen’s objectives, so it’s job done, then. Personally, I prefer the feel of the slightly more compliant regular car on both road and track, but there’s no question, as an object of desire the Mugen RR is untouchable.
It's mental, amazing, sets the marker for fwd, etc
Nu cred ca o sa intelegeti prea mult dar poate reusiti sa faceti un efort.
"Ursuletul este "fun to drive" dar total lipsit de performanta pe o pista"
Serios? vezi ca M3 e30 intra tot la categoria ursulet.Cred ca uiti despre ce masina e vorba.DTM? hmm? iti spune ceva?
Legat de prima parte sunt de acord cu tine,dar daca o luam asa iti dau exemple de la noi in raliuri unde Logan bate Subaru pe unele probe speciale.Asta ce inseamna? ca Loganul e mai performant sau ca e mai fun?
M3 E30 a fost batut pe pista de hatch-uri noi cu putere echivalenta de i-au sarit capacele.
Explica tu atunci ce inseamna "fun to drive" si de ce tine de tipul de tractiune?
O noapte faina.
O seara placuta.
si e varianta MUGEN :)
off............
Probabil ca in sinea lui el crede ca Imprenza 1.6 pe care o conduce un fel de pui de STI cu care rupe norii.
@gtravan si peugeoturile au fost mai rapide la LeMans,dar degeaba au fortat nota ca nu au reusit sa termine cursa.Invata si tu despre marcile premium si mai vorbim.....
@bbb cel mai frustrat comentariu.Te intreb si eu ce inseamna fitze pentru tine?Pentru cei care au bani si-si cumpara masini scumpe poate fitza e sa se plimbe cu honda ta....Daca tu ai avea un milion de euro ce ai face , i-ai da unuia ca tine ???Iti spun eu ca nu,ti-ai lua si tu o masina.....!Asa ca du-te tata si munceste fa si tu bani si dupa arde-o in ,,fitze" pe munca ta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ZZZ - tu esti un anonim amarat care nici macar sa citeasca nu stie
1. Japonezele nu "rullzzz"
2. Eu am argumentat, tu vorbesti din reviste animate
3.pune-ti niste ochelari - "WRX & Rio & Impreza 1.6" -
WRX-ul este de fapt un GT care are ~260 CP, putin dar buni si astia, iar spre sfarsitul anului vine si STI-ul.
4. Ai carnet?
@Flo - ce are s__ cu prefectura, ce legatura are ce spun ei in clip si nu inteleg romanii cu ochelari de cal si 0 cunostinte in domeniu si cu ce spui tu?
Mai mult decat atat, dupa felul in care te adresezi noua, crezandu-te vreo autoritate in domeniu ca tu ai mirosit esapament de WRX ,iar restul niste inculti.Cam prea mult ne acuzi pe toti ca nu avem cunostinte si mai ales ca nu stim engleza.Prietene, daca opiniile noastre nu coincid cu ale tale, asta nu inseamna ca nu avem cunostiinte.Felul in care iti formulezi raspunsurile ma deranjeaza si NU MERITI o lamurire din partea mea.
In al doilea rand, sunteti atat de superificiali ca pana si un nazist ar avea o parere mai buna despre evrei, in comparatie.
In al treilea rand, luati niste lectii de engleza, cascati bine urechile si intelegeti bine ceea ce spun oamenii astia.
Ca sa se inteleaga:
-nu este un comparativ!
-nu zice ca X e mai buna decat Y si cu asta basta!
-ataca simpla idee a idealului automobilistic: oare merita o masina atat de scumpa daca e sa o comparam cu una ultra sport din categorie mai usoara, insa de peste 3 ori mai ieftina?
Logica materialulului video-audio discutat aici propune urmatoarea idee:
Daca visatorii irecuperabili au ca D-zeu o masina pe care foarte putini si-o pot permite, oamenii mai intelepti si mai retinuti ar alege varianta mai ieftina, dar care la senzatii, atentie, SENZATII, este cel putin la fel. Cand zic senzatii, ma refer la acel feeling de sportivitate care la intalnesti chiar si la un Suzuki Swift Sport de 125cp.
Au ales cele 2 masini din motive pur subiective, puteau alege Focus RS si Gallardo sau Golf R20 si nu stiu ce Ferrari si tot ideea aia era.
Si Mowgli, mai lasa-ne-n pana mea c cu M30 si cu BMW-urile, ca numai tampenii debitezi. Daca TU consideri M30 super masina, de ce dracului as considera-o si eu, esti detinatorul adevarului absolut sau cum? Uite, eu o consider un JAF, o rapandula, o rabla ordinara. Ce parere ai de asta?
Doamne D-zeule, cat cretinism!
Eu cand dau exemple dau din ce am condus, deci Clio RS mai puternic si mai performant dar tractiune fata, nu e asa de fun ca orice ursulet pe benzina stoc.Nici nu era vb de M3 pana cand gtrazvan nu a inceput sa zica ca nu are performante un E30.
Ti se pare ca nu am inteles ce zice ala in clip? Exact asta discutam, prietene, ca nu poate fi mai fun o honda decat un R8.E strict parerea mea si vad ca sunt oameni ca tine pe planeta care nu au ce face decat sa ma contrazica.Deci, ce pana mea iti pasa tie ce cred eu?Si termenul de "ultra sport" de unde l-ai scos? de pe spatele gumei Turbo?
Tu crezi ca R8 are pretul ala asa numa? sa atraga atentia lui poponet? tu ai idee cata inginerie e acolo? Tu vrei sa-mi zici ca o masina cu 2 secunde mai rapida pana la suta, cu o viteza maxima mai mare, cu un motor muuuult mai performant si cu un sunet de exceptie, tractiune integrala, distributie a maselor 50/50 cu centru de greutate jos, iese din vraje si de-a latu si drept ca un liliac iesit din iad si pe deasupra ofera si un control mai bun decat Honda mai ales in conditii de aderenta scazuta, cu toate astea honda e cel putin daca nu chiar mai distractiva?O fi daca , cum am spus mai sus, te plimbi prin oras.Dar de aici pana la a spune ca R8 nu-si justifica pretul e cale lunga.
Ce urmeaza? Veyron sau Zonda versus Polo unde Polo clar e mai distractiv?E cam acelasi lucru.
Acuma poti sa te ridici din genunchi. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=v12gd0FNMKo
hot hatch = fun, 512 hp = bun la liniute si pe circuit poate si la dat mare poate. (z06 e la meu) :(
bafta
Iarasi vad ca sustineti foarte agresiv senzatii pe care nu lea ti trait, eu pot sa afirm din proprie experienta ca hotahatchurile sunt Foarte distractive, si distractia nu vine din faptul ca da "scart" sau drift sau alte prostii, este vorba de cum sta, cat de agila este cat de manevrabila si de ascultatoare si cum reuseste masina respectiva sa te faca sa te simti dintr un simplu sofer un pilot de curse...
Cine a mai trait senzatia o sa inteleaga ce vreau sa spun ceilalti o sa carcoteasca in continuare.
Apropo am un amic posesor de G35 infinity care dupa ce a condus un civic type r zicea ca niciodata nu s-a distrat asa de mult cu g35 ul.
George, mie nu mi-a placut niciodata Golf-ul dar de cand am condus jucaria asta de 160hp si sasiu sport, jos palaria. Interiorul e facut de 100 de ori mai bine ca in z06 si te trage sa mergi tare... ceva gen mini cooper.
bafta
Uite o mica lista de motive pt care nu merita sa-ti iei Z:
- s-a rupt incuietoarea de la cotiera fara nici un motiv.
- se blocheaza usa
- daca lasi muzica sa mearga cu motorul oprit, sigur nu mai porneste, ramane fara baterie (bateria e fff mica)
- daca ramane puti fara curent urmeaza o tona pe probleme (nu poti sa mai decupleze DCS -ul) etc
- la peste 100% nu te mai intelegi cu ala de langa tine (nevasta-mea zicea sa ne luam casti d'alea ca la raliuri) :)
- s-a rupt un arc de la o supapa margand cu 20/ora si de aici 1000 de probleme.
....
pro:
trage ca o nebuna si derapeaza la aproape orice viteza. (punct)
bafta
Mai copile eu dca as avea 1 mil de euro in primul rand as parasi tara asta plina cu rahati ca tine.