Voteaza:
0 voturi | 37 comentarii

Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8

Autocar a încercat să demonstreze că Honda Civic Type R în versiunea Mugen poate ţine piept pe un drum public chiar şi unui puternic Audi R8. Concluzia o veţi afla în filmuleţul următor.

Comentarii (37)

  • la 14.06.2010, 16:59
    numai englezii puteau sa faca un asa comparativ
    asta e nu ai ce sa le ceri ... civic type r mai bun decat r8 v10 ? la ce ?
    poate la consumabile si intretinere in rest...
    -
  • la 14.06.2010, 17:05
    prostie britanica
    Din nou suntem martorii prostiei britanice, iar autocar reprezinta probabil apogeul prostiei britanice, british stupidity at it's best daca vreti.Pracitc avem un sofer care ne spune ca un Audi R8 este mai rapid decat o Honda Civic ceea ce pe mine m-a socat pentru ca eu chiar nu ma asteptam la asta.R8 este mai rapid decat Civic DAAARRRR Civic-ul este mai rapid daca Audi-ul foloseste doar primele 2 trepte de viteza si are pana pe dreapta spate SAAAAUUU daca ai o nevasta in fata si soacra pe bancheta care iti da cu poseta in cap de fiecare data cand dai din fund pe serpentine, mai bine iti iei o Honda.Oaaauuu, noroc cu Autocar.Eu eram fan Audi si vroiam un supercar cu tractiune spate, acum ca am vazut clipul si am inteles ca trebuie sa fiu un sofer responsabil, vreau o Toyota Prius si diferenta de bani o donez unei biserici.
    -
  • ZZZ
    la 14.06.2010, 17:09
    @mowgli
    Foarte tare comentariul :))
    -
  • Crysty
    la 14.06.2010, 17:37
    Test
    Honda se tine de R8 numai daca soferul de Honda schimba viteza la 7000 RPM si cel de Audi merge econom si schimba la 2500RPM.
    Reclama platita ieftin de Honda sa "pateze" numele Audi!
    -
  • bbb
    la 14.06.2010, 19:41
    Adevarul este ca in timp ce Honda este cu adevarat o masina, R-ul pare doar o masina de fite ce o cumpara Fraierii ca voi.
    Stiam ca romanasul este ingust la minte dar nici chiar asa.
    Ati dovedit inca o data ca desi nu va permiteti nici macar o roata de la cele 2 masini la gura nu va intrece nimeni. Deaia Romania se afla unde se afla. Pur si simplu nu ai ce sa ceri de la o gloata de oameni, de traditie tarani care dupa revolutie s-au urcat in golf 1 second hand cu n-spe mii de km si au ramas parca blocati in timp.
    Asta este tara noastra pe care sper sa o parasesc cat mai repede.
    -
  • la 14.06.2010, 20:05
    honda vs audi
    Eu sunt un mare fan Audi si Honda...sunt cele 2 branduri in care regasesc ce am eu nevoie...motive..si supermotive..pt ambele de bine...dar aici...chiar ca au primit ceva sau e un video publicitar cu acodrul Audi ca altfel nu-mi inchipui....dar chiar ca sunt imposibili in comparatie...ma rog..fiecare are parerile lui...nu ii contrazicem ..ne bucuram ca primim aceste teste video..ne ajuta si pe noi in alegeri pe viitor...
    -
  • la 14.06.2010, 20:16
    Lipsa de cultura auto isi spune cuvantul
    Normal ca pentru niste romani simpli care nu au legatura cu lumea auto sau nu stiu decat 2 boabe de engleza nu au ce sa inteleaga din clipul respectiv.

    Este absolut normal ca Civicul nu are cum sa bata R8-V10 dar in acelasi timp spune ca civicul este mai "fun to drive" iar ca verdict final se refera ca R8 nu merita de 3x pretul unui Civic, deci raportul pret / performanta + placere condusului sportiv este in favoarea Civicului.

    Greu, nu?
    -
  • la 14.06.2010, 20:42
    @gtrazvan
    civicul este mai fun to drive decat un audi r8? prietene tu auzi ce citezi? hmm? in viata vietii vietilor tale o masina FF nu este mai "fun to drive" ca o masina M4, EVER!!!

    Mentionez ca stiu franceza si am inteles perfect ce zice neamtu ala.
    -
  • la 14.06.2010, 21:22
    @mowgli
    In primul rand "fan to drive" nu este strict legat de tractiune sau putere, ci intr-o mult mai mare masura de setarea masinii.

    RS6 cu toate ca este 4x4 si are o herghelie de cai este absolut "NO fun to drive", asta nu inseamna ca nu se conduce deosebit, dar nu este o masina care sa ofere senzatii deosebite, asa cum un Clio RS CUP este mai "fun to drive decat un S4 sau 335i".

    Eu am condus si kart de 60 CP si masina de 550 CP si cele mai mari senzatii tot in kart le-am avut la fel cum un STI de ~340 CP fece pipi pe un RS4 sau M3 de 420 cp la senzatii.
    -
  • la 14.06.2010, 21:45
    Nici asa nici asa
    De fapt nu a zis ca nu merita R8-ul...

    Au zis foarte clar, hothatchurile sunt foarte distractive si in anumite siutatii mai distractive decat supercaruri. Nu a zis ca nu merita un r8 a zis ca poti sa te distrezi super bine si in hothatchuri in speta mugenul.

    Deci nu va mai bateti pe detalii si uitati va la imaginea de ansamblu. In loc de r8 putea sa fie orice supercar iar in loc de mugen orice hothatch.

    Cat despre mugen, da e dragut e rapid e incomod DAR e PESTE 50.000 de euro. enorm. Astia s bani de sti, evo10 e.t.c

    @mwogli

    "you can have as much, if not even more fun"
    -
  • ZZZ
    la 14.06.2010, 21:53
    @gtrazvan
    "Este absolut normal ca Civicul nu are cum sa bata R8-V10 dar in acelasi timp spune ca civicul este mai "fun to drive" iar ca verdict final se refera ca R8 nu merita de 3x pretul unui Civic, deci raportul pret / performanta + placere condusului sportiv este in favoarea Civicului."

    Ne inclinam in fata intelepciunii tale si a celor peste 100 de masini conduse de tine, dupa care ai tras aceasta magnifica concluzie.
    -
  • la 14.06.2010, 22:21
    @gtrazvan
    Asta cu Clio RS mai "fun to drive" ca un RS6 , S4 sau mai ales un 335i le depaseste pe toate.I'm so sorry dar aici tin sa te contrazic.Eu am condus un Clio RS preparat de raliu si pot sa-ti spun ca nu e mai fun nici decat un Ursulet stoc.Sigur ca ofera alte senzatii datorita suspensiei care costa cat jumate de Logan si datorita cutiei de viteze si a catalizatorului sport, dar nu e mai fun pentru simplul fapt ca e tractiune fata.Daca stii sa exploatezi cum trebuie o masina cu tractiune spate fie ea FR sau MR si mai ales RR, clar iti ofera senzatii mai tari decat o masina FF, dar necesita si putin talent, ca la FF ii infigi talpa si gata.

    Fiecare e liber sa aleaga ce vrea, eu aleg R8 sau orice alta configuratie in favoarea tractiunii fata, mai tare insa m-a deranjat exprimarea ta:"Normal ca pentru niste romani simpli..."
    Imi cer scuze pentru mediocritatea mea, poate esti noul model de roman EVO2 sau MKII, daca esti o specie umanoida evoluata te rog sa ne spui ca toata planeta te asteapta.
    -
  • la 14.06.2010, 23:04
    @mowgli &
    Cred ca la voi "fun to drive" insemna drift, altfel nu -mi imaginez ce importanta are tractiunea, doar ca cei de la Autocar se refera la condusul pe un traseu sinuos unde masini cu tractiune fata si cu putere mai mica s-a intamplat sa bata cei mai buni timpi de WRC pe unele etape de asfalt (cazul lui Leob inainte de a veni in WRC), deci faza cu tractiunea nu este intodeauna elocventa in performante si nici in "fun to drive".
    Ursuletul este "fun to drive" dar total lipsit de performanta pe o pista, aceaste Civicuri Mugen au batut pe pista Renault R26R, Focus RS, Audi S3, Megane RS CUP etc. deci este cel mai sportiv hatch.

    How does the RS6 get on at the track?

    The track is not the natural environment for a two-tonne estate car with four-wheel drive. And as much as we love lapping the Paul Ricard test track, the RS6 was not the car we’d have chosen. There’s absolutely NO FUN to be had in finding this car’s limits. Get some satisfying oversteer and it’ll only be overruled by clumsy understeer. So you end up winding back a little and driving within the grip limits. So you never feel like you’re really pushing and, strangely, a 5.0-litre twin-turbo V10 manages to feel ever so slightly pedestrian.

    Civic Mugen

    evo RATING
    Mugen has fitted its own grooved discs and braided hoses to the Brembo system and there’s instant, progressive power from the very top of the travel. It’s among the best I’ve ever felt.
    Is the Mugen RR the ultimate front-drive car, then? On lap times, I suspect it has laid down a marker that will stand for a very long time, and making the Civic faster on track was one of Mugen’s objectives, so it’s job done, then. Personally, I prefer the feel of the slightly more compliant regular car on both road and track, but there’s no question, as an object of desire the Mugen RR is untouchable.

    It's mental, amazing, sets the marker for fwd, etc


    Nu cred ca o sa intelegeti prea mult dar poate reusiti sa faceti un efort.
    -
  • la 14.06.2010, 23:11
    @gtrazvan
    inteleg totul, ti-am zis, stiu franceza.Tu spui tot ce trebuie: "the Mugen RR sets the marker for fwd" .Stii ce e FWD? speculeaza.

    "Ursuletul este "fun to drive" dar total lipsit de performanta pe o pista"

    Serios? vezi ca M3 e30 intra tot la categoria ursulet.Cred ca uiti despre ce masina e vorba.DTM? hmm? iti spune ceva?

    Legat de prima parte sunt de acord cu tine,dar daca o luam asa iti dau exemple de la noi in raliuri unde Logan bate Subaru pe unele probe speciale.Asta ce inseamna? ca Loganul e mai performant sau ca e mai fun?
    -
  • la 15.06.2010, 00:06
    @mowgli
    DTM este departe de o masina stock.
    M3 E30 a fost batut pe pista de hatch-uri noi cu putere echivalenta de i-au sarit capacele.

    Explica tu atunci ce inseamna "fun to drive" si de ce tine de tipul de tractiune?
    -
  • la 15.06.2010, 00:20
    @gtrazvan
    Eu cred ca mi-am argumentat punctul de vedere suficient.Nu continui pe subiectul asta ca deja devine o discutie care ar trebui avuta intr-un mediu privat, nu vreau sa plictisim lumea pe aici cu dezbaterile noastre.Mai ales daca ma apuc de M3 E30.Cine e pasionat de motorsport si auto in general stie ce a insemnat M3 E30, nu cred ca am o sansa sa te conving cu ceva.Treaba e simpla, tu ti-ai exprimat pct de vedere, eu la fel si nici unul nu e de acord cu celalalt si viata merge mai departe exact cum ar fi mers fara stirea asta. :)

    O noapte faina.
    O seara placuta.
    -
  • LEE
    la 15.06.2010, 09:53
    @p-george
    ai gresit, la cursul de azi este 46.412 EURO !
    si e varianta MUGEN :)
    off............
    -
  • rares
    la 15.06.2010, 09:58
    pentru mowgli
    la faza cu biserica te sustin si eu.
    -
  • ZZZ
    la 15.06.2010, 11:29
    @mowgli
    Nu-ti mai bate omule capu cu asta. N-ai cu cine... Nivelul lui e ala de bascalie ieftina. El stie una si buna: japonezele rullzzz, restul sunt niste gunoaie scumpe.
    Probabil ca in sinea lui el crede ca Imprenza 1.6 pe care o conduce un fel de pui de STI cu care rupe norii.
    -
  • Flo
    la 15.06.2010, 11:56
    pentru asiatici: LINISTE CA IAR VA CHEAMA ASTIA MASINILE!!!!!!!!!!!
    Ce sa faca si aia de la autocar, se distreaza oamenii ca primesc si bani, dar probabil daia e topgear cea mai urmarita emisiune.Cu toate ca daca stau bine si ma gandesc mai toate emisiunile de genul asta spun odata mama ce tare e masina, dupa care spun ca e nasola rau, ca mai tarziu sa-i vezi ca ei si-au cumparat una.....

    @gtravan si peugeoturile au fost mai rapide la LeMans,dar degeaba au fortat nota ca nu au reusit sa termine cursa.Invata si tu despre marcile premium si mai vorbim.....

    @bbb cel mai frustrat comentariu.Te intreb si eu ce inseamna fitze pentru tine?Pentru cei care au bani si-si cumpara masini scumpe poate fitza e sa se plimbe cu honda ta....Daca tu ai avea un milion de euro ce ai face , i-ai da unuia ca tine ???Iti spun eu ca nu,ti-ai lua si tu o masina.....!Asa ca du-te tata si munceste fa si tu bani si dupa arde-o in ,,fitze" pe munca ta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -
  • la 15.06.2010, 12:34
    ''0 /"
    @mowgli - am pus niste intrebari - normal ca nu ai raspuns ...

    @ZZZ - tu esti un anonim amarat care nici macar sa citeasca nu stie

    1. Japonezele nu "rullzzz"
    2. Eu am argumentat, tu vorbesti din reviste animate
    3.pune-ti niste ochelari - "WRX & Rio & Impreza 1.6" -
    WRX-ul este de fapt un GT care are ~260 CP, putin dar buni si astia, iar spre sfarsitul anului vine si STI-ul.
    4. Ai carnet?

    @Flo - ce are s__ cu prefectura, ce legatura are ce spun ei in clip si nu inteleg romanii cu ochelari de cal si 0 cunostinte in domeniu si cu ce spui tu?
    -
  • la 15.06.2010, 12:48
    @gtrazvan
    nu raspund pentru ca refuz sa fac asta, nu pentru ca nu am argumente.Refuz din respect pentru restul utilizatorilor pentru ca discutia o ia in alta directie.Daca vrei o purtam pe privat.E clar ca eu privesc lucrurile altfel si tu altfel.Ce rost are sa incerc sa te conving ca nu o sa cedezi.La fel nu o sa cedez nici eu.Atunci ce rost are?

    Mai mult decat atat, dupa felul in care te adresezi noua, crezandu-te vreo autoritate in domeniu ca tu ai mirosit esapament de WRX ,iar restul niste inculti.Cam prea mult ne acuzi pe toti ca nu avem cunostinte si mai ales ca nu stim engleza.Prietene, daca opiniile noastre nu coincid cu ale tale, asta nu inseamna ca nu avem cunostiinte.Felul in care iti formulezi raspunsurile ma deranjeaza si NU MERITI o lamurire din partea mea.
    -
  • dorin
    la 15.06.2010, 15:17
    ajunge!
    In primul rand, va implor in genunchi, renuntati la apelativul "prietene", pentru ca e extrem de enervanta aceasta adresare care se vrea smechereasca, dar nu face decat sa bage interlocutorul extrem de adanc in penibil.
    In al doilea rand, sunteti atat de superificiali ca pana si un nazist ar avea o parere mai buna despre evrei, in comparatie.
    In al treilea rand, luati niste lectii de engleza, cascati bine urechile si intelegeti bine ceea ce spun oamenii astia.
    Ca sa se inteleaga:
    -nu este un comparativ!
    -nu zice ca X e mai buna decat Y si cu asta basta!
    -ataca simpla idee a idealului automobilistic: oare merita o masina atat de scumpa daca e sa o comparam cu una ultra sport din categorie mai usoara, insa de peste 3 ori mai ieftina?
    Logica materialulului video-audio discutat aici propune urmatoarea idee:
    Daca visatorii irecuperabili au ca D-zeu o masina pe care foarte putini si-o pot permite, oamenii mai intelepti si mai retinuti ar alege varianta mai ieftina, dar care la senzatii, atentie, SENZATII, este cel putin la fel. Cand zic senzatii, ma refer la acel feeling de sportivitate care la intalnesti chiar si la un Suzuki Swift Sport de 125cp.
    Au ales cele 2 masini din motive pur subiective, puteau alege Focus RS si Gallardo sau Golf R20 si nu stiu ce Ferrari si tot ideea aia era.
    Si Mowgli, mai lasa-ne-n pana mea c cu M30 si cu BMW-urile, ca numai tampenii debitezi. Daca TU consideri M30 super masina, de ce dracului as considera-o si eu, esti detinatorul adevarului absolut sau cum? Uite, eu o consider un JAF, o rapandula, o rabla ordinara. Ce parere ai de asta?
    Doamne D-zeule, cat cretinism!
    -
  • la 15.06.2010, 15:48
    @dorin
    ce cred? cred ca esti penibil.Am dat exemplul respectiv pentru ca este cea mai cunoscuta masina de circuit cu tractiune spate.E o legenda, a scris istorie si o stie tot prostu.Dar ok, audi quattro? renault 5 maxi turbo? renault clio v6? iti dau cate in luna si in stele.M3-ul il stiu mai bine si pot argumenta mai usor.Inainte sa dai lectii pe aici, invata sa citesti inainte sa ataci, am dat un exemplu in care nu am zis nici o clipa ca e o super masina.
    Eu cand dau exemple dau din ce am condus, deci Clio RS mai puternic si mai performant dar tractiune fata, nu e asa de fun ca orice ursulet pe benzina stoc.Nici nu era vb de M3 pana cand gtrazvan nu a inceput sa zica ca nu are performante un E30.

    Ti se pare ca nu am inteles ce zice ala in clip? Exact asta discutam, prietene, ca nu poate fi mai fun o honda decat un R8.E strict parerea mea si vad ca sunt oameni ca tine pe planeta care nu au ce face decat sa ma contrazica.Deci, ce pana mea iti pasa tie ce cred eu?Si termenul de "ultra sport" de unde l-ai scos? de pe spatele gumei Turbo?

    Tu crezi ca R8 are pretul ala asa numa? sa atraga atentia lui poponet? tu ai idee cata inginerie e acolo? Tu vrei sa-mi zici ca o masina cu 2 secunde mai rapida pana la suta, cu o viteza maxima mai mare, cu un motor muuuult mai performant si cu un sunet de exceptie, tractiune integrala, distributie a maselor 50/50 cu centru de greutate jos, iese din vraje si de-a latu si drept ca un liliac iesit din iad si pe deasupra ofera si un control mai bun decat Honda mai ales in conditii de aderenta scazuta, cu toate astea honda e cel putin daca nu chiar mai distractiva?O fi daca , cum am spus mai sus, te plimbi prin oras.Dar de aici pana la a spune ca R8 nu-si justifica pretul e cale lunga.

    Ce urmeaza? Veyron sau Zonda versus Polo unde Polo clar e mai distractiv?E cam acelasi lucru.

    Acuma poti sa te ridici din genunchi. ;)
    -
  • I.O.N
    la 15.06.2010, 15:54
    Clar japan ruleeezzzzz!!
    Voi ce intelegeti de aici:?!@

    http://www.youtube.com/watch?v=v12gd0FNMKo
    -
  • z06
    la 15.06.2010, 18:27
    160hp vs 512hp
    100% de acord cu autocar. Am condus acum cateva luni ce Cheia Buc- Bv in 2 masini, consecutiv. Corvette Z06 si Golf TSI. Pt. ce pot eu sa fac cu masina a fost mult mai fun in Golf, il simteam, puteam sa merg la limita, derapam fara de ma c.. pe mine ca o sa ies de pe drum.
    hot hatch = fun, 512 hp = bun la liniute si pe circuit poate si la dat mare poate. (z06 e la meu) :(

    bafta
    -
  • la 15.06.2010, 21:17
    @z06
    numai fi penibil, golful ala tsi (180-200 cp -nu ai precizat dar e tot aia ) este masina de coafeze pe langa corvette z06, faptul ca nu o controlezi la fel de bine poate veni din putina experienta cu masini puternice cu tractiune spate ( daca ai experienta si z06 e al tau .... pacat de masina )
    -
  • la 15.06.2010, 22:40
    @carcotasi
    A scris omul foarte clar, 160 vs 512, adica golful avea 160 de cai dar nu se putea fara sa te iei tu de oameni care pronunta cuvantul vw sau vag...

    Iarasi vad ca sustineti foarte agresiv senzatii pe care nu lea ti trait, eu pot sa afirm din proprie experienta ca hotahatchurile sunt Foarte distractive, si distractia nu vine din faptul ca da "scart" sau drift sau alte prostii, este vorba de cum sta, cat de agila este cat de manevrabila si de ascultatoare si cum reuseste masina respectiva sa te faca sa te simti dintr un simplu sofer un pilot de curse...

    Cine a mai trait senzatia o sa inteleaga ce vreau sa spun ceilalti o sa carcoteasca in continuare.

    Apropo am un amic posesor de G35 infinity care dupa ce a condus un civic type r zicea ca niciodata nu s-a distrat asa de mult cu g35 ul.
    -
  • la 16.06.2010, 02:10
    @ george
    nu m-am luat ca a zis ceva de vag , ci de faptul ca este mai ok decat z06. Acuma trebuia sa te bagi in seama si tu si vad ca deja este o moda cu ,,more fun to drive '' , consider oricand o masina sport peste orice hot hach , oricat de bine facut ar fi, pentru ca diferenta pornesre inca de la proiectarea masinilor, restul pustani teribili ce comenteaza...
    -
  • la 16.06.2010, 02:28
    @rti
    NU, tot nu ai inteles, Si eu si orice om in toate regula nu ar alege mugen-ul in favoarea R8-ului INSA ei doar vor sa sublinieze ca NU iti trebuie 150k euro ca sa te distrezi cu o masina sau ca sa ai niste senzatii de masina SPORT.
    -
  • z06
    la 16.06.2010, 08:30
    @george, rti
    RTI, nu stiu cati isi permit sa conduca la limita o masina de 100000euro, eu nu am nici skillul si mi-e si cam frica, pe cand golful... Nu avem nici o remuscare. Legat de viteza, nu aveam nici o sansa in golf, nici pe viraje si mai ales pe linii drepte. Dar cand m-am dat jos si el avem un mare rajet pe fata, pe cand cu vette-ul, avem un mare bagaj la spate in pantaloni.
    George, mie nu mi-a placut niciodata Golf-ul dar de cand am condus jucaria asta de 160hp si sasiu sport, jos palaria. Interiorul e facut de 100 de ori mai bine ca in z06 si te trage sa mergi tare... ceva gen mini cooper.

    bafta
    -
  • la 16.06.2010, 11:58
    Z06
    Asa da!!! asa se pune problema.Sunt total de acord cu ce spui.
    -
  • la 16.06.2010, 22:19
    @Z06
    E fix problema ta ca ai o masina pe care nu sti sa o stapanesti si iti este frica sa mergi cu ea ca sa nu o lovesti ( daca ai avut 100000 $ , ai ramas fara bani de casco ?) , poate ca trebuia sa incepi cu ceva mai usor si mai permisiv, consider ca un asemenea bolid trebuie cumparat de adevaratii pasionati care merg cu el cat mai aproape de performantele reale , nu asa pana la Sinaia sa ne vada lumea. In concluzie argumentul cu Golful tine , fiind o masina modesta in comparatie cu Z06, te indeamna sa mergi daca ce ai condus nu a depasit 100 cp in rest ce sa iti zic , poti sa iei o masina de 200 cp cu tractiune spate sa te acomodezi si apoi treci la grupa mare. ( asta daca ai chiar ai z06, SERIOS VORBIND AM MARI DUBII )
    -
  • la 16.06.2010, 22:28
    @ george
    Da , poti sa te simti bine dar nu se compara......atunci nu te lauzi ca dai 100000 euro pe o masina si preferi una de 20000 , nu? pentru ca poti sa mergi si tu cu ea ( problema e de proprietar nu de masina )
    -
  • Z06
    la 17.06.2010, 11:38
    @RTI
    Tu chiar ai impresia ca m-am dat mare, si laud un golf?!?!?!

    Uite o mica lista de motive pt care nu merita sa-ti iei Z:

    - s-a rupt incuietoarea de la cotiera fara nici un motiv.

    - se blocheaza usa

    - daca lasi muzica sa mearga cu motorul oprit, sigur nu mai porneste, ramane fara baterie (bateria e fff mica)

    - daca ramane puti fara curent urmeaza o tona pe probleme (nu poti sa mai decupleze DCS -ul) etc

    - la peste 100% nu te mai intelegi cu ala de langa tine (nevasta-mea zicea sa ne luam casti d'alea ca la raliuri) :)

    - s-a rupt un arc de la o supapa margand cu 20/ora si de aici 1000 de probleme.

    ....

    pro:

    trage ca o nebuna si derapeaza la aproape orice viteza. (punct)

    bafta
    -
  • bbb
    la 21.06.2010, 12:17
    Pt FLO-c
    Mai copile eu dca as avea 1 mil de euro in primul rand as parasi tara asta plina cu rahati ca tine.
    -
  • dorin
    la 24.06.2010, 11:47
    @bbb
    Cel mai tare comentariu pe anul asta! Bravo!
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru