- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Accidente
Rusia: Redresare la limită cu un Daewoo Cielo
Şoferul unui Daewoo Cielo a fost surprins de un cameraman amator în Rusia în timp ce făcea o depăşire riscantă. Din fericire pentru toţi cei prezenţi, şoferii din zonă au fost pe fază şi i-au făcut loc inconştientului.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Rusia: Redresare la limită cu un Daewoo Cielo
Noroc ca cei de pe contrasens au avut inspiratia ,si spatiul necesar evitarii unei nenorociri.
Cum a ramas ciumpalacul vreme de cateva secunde inert in mijlocul drumului,atunci merita "un pupic" educativ de la cel care filma!
ii chiar plictisitor filmuletu asta
SI nu inteleg de ce trebuie sa fii mai nou atent si la nebunii care vin din spate sau de ce ar trebui cel cu Clio sa faca cine stie ce manevre sa isi rupa masina pe camp.
Ca sa supravietuiesti junglei.
Ce treaba are ca franele sunt slabe? Nu e vina celorlalti participanti la trafic. Ar trebui ei sa-si faca griji si pt asta? Sofeul cu Cielo trebuia sa cunoasca limitele masinii.
toti sunt soferi profesionisti din spatele tastaturii, dar ma intreb ce ai fi facut tu daca venea un idiot din spate cu viteza aia de bolid de F1...? te mai asigurai din spate pe propria ta banda de circulatie?? ai fi avut reactiile necesare sa te dai din calea lui fara sa-ti rupi masina in doua sau sa intri in coliziune cu altii?
1. Masina rosie cea care vireaza la dreapta - am impresia ca nu semnalizeaza! pt ca cel cu Renault franeaza in spatele lui.
2. Schumacher cu Cielo.... tocmai depasise (deci avea viteza mare) si vroia sa intre in spatele celui cu Renault - doar ca ala franeaza prea puternic! (din cauza citroenului rosu-care nu cred ca semnalizeaza). si din cauza asta incearca sa evite .....
Semnalizarea este foarte!!!!! importanta!!!!! mai ales pe drumurile din afara!
Dar multi, mai ales la noi in romania...isi cumpara masini fara maneta de semnalizare!
2. Cielo depaseste aproape de curba si nu are vizibilitate
3. Clio franeza in momentul in care Citroen face viraj dreapta, iar dupa aceea cand este depasit de Cielo, acesta accelereaza. Se hotaraste sa franeze doar dupa ce a iesit deja cu o roata de pe carosabil si are deja un coeficient de franare diferit pe roti
Cielo a depasit aproape de curba, cand a vazut ca nu mai are timp sa franeze continua sa depaseasca dar bruscheaza masina si incearca sa depaseasca Clio mult mai larg decat era necesar in acest caz.
Clio merge pe axul drumului, nu pastreaza distanta fata de cel din fata, nu e atent la conditiile de trafic, cand e depasit accelereaza, franeaza doar dupa ce iese de pe carosabil, cand putea sa ramana pe sosea si sa franeze mai in siguranta.
Drumul arata foarte bine, peste tot plombat si cu mici gropi, deci a contat si starea precara a drumul.
Soferul din spatele dubei albe a avut reactia cea mai buna, daca tinem cont ca a avut vizibilitatea blocata si nu a vazut cum a inceput incidentul.
Soferul de pe Clio a procedat normal si chiar a sesizat la fix venirea din spate a teribilistului cu Cielo ! Si-a mentinut corect, la limita banda de rulare. Nu a facut nimic incriminatoriu, a redus si a degajat la limita axului drumului, ca masura de precautie, asta a fost tot.
Masina Rosie, Citroen C4, a semnalizat din timp, la naiba, asa ca ''no comments'', ''dagwood'', iar pentru ''Alex'', ma baiete, daca soferul Clio-ului facea ce spuneai tu...vedeam altceva.
Ia mai uita-te de 20 de ori la clip ca poate o sa ai si tu, ca si mine, revelatia necesara.
Drumul care se lasa spre dreapta nu e asfaltat, ceea ce obliga Citroenul sa ia virajul cu viteza mica.
Fiind si intersectie si curba, se impunea in zona o restrictie de viteza, obligatoriu depasirea interzisa (implicit linie continua)
Daca restrictiile exista, soferul Cielo-ului e dement, pentru depasire neregulamentara si merita toate calificativele voastre de mai sus.
Daca nu, e o victima (un retardat care trebuie protejat de propriile tendinte sinucigase, cu daune colaterale gen terorist sinucigas, cel putin prin semne de circulatie) iar depasirea e RISCANTA, dar legala. La un eventual proces ar fi avut cu siguranta (daca mai traia) castig de cauza iar drumarii trebuiau sa plateasca pagubele.
Soferul cu clio nu are absolut nici o vina, vitejilor de mai sus, pentru ca nu a depasit nimic si nu a trecut de axul drumului, chiar daca s-a apropiat la limita de cel din fata si a frant tarziu. Nu a facut nimic in ILEGAL. In conditiile in care esti atent la ce surprize iti poate oferi cel din fata (citroenul rosu in cazul asta) e cam greu sa te uiti dupa avioanele in vrie care vin din spate, sa le stabilesti traiectoria si sa le faci si loc, pt ca ...nu-i asa, un sofer bun asta face. Poate omul nu vrea sa fie sofer bun ci, simplu, sofer; poate era un om cu gandurile lui care se intorcea de la serviciu ... sau orice alt fel de om pentru care condusul este o NECESITATE, nu un sport.
In Germania majoritatea drumurilor (chiar si cele mai necirculate) sunt marcate impecabil, (ca exemplu, am vazut acum cateva luni pe un drum banal ce traversa o padure un semn "atentie, broaste" - adica triunghiul rosu cu broasca in el - in zona unui iaz. Nu ca sa protejeze amfibienii ci pe nefericitii care intra in virajul respectiv - care ocoleste iazul - cu viteza prea mare si risca sa calce vreo lighioana ce i-ar putea pune apoi probleme de aderenta si stabilitate in traiectorie)
Chiar sub protectia anonimatului, n-ar fi rau sa cugetati mai mult inainte de a arunca piatra!