Voteaza:
0 voturi | 7 comentarii

Parapeții, nici o șansă la impactul cu o electrică mare

Americanii au vrut să vadă dacă parapeții actuali mai pot ține pe drum o electrică mare, cum este Rivian RT1. Rezultatul este incredibil, chiar și când vine vorba despre barierele de beton.

Comentarii (7)

  • Adrian
    la 03.02.2024, 14:46
    Pai parapetii astia nu trebuie sa opreasca utilitarele actuale? Si camioanele?
    +1
  • George Simion
    la 03.02.2024, 16:37
    super, daca trece pe la cotroceni de exemplu.
    dar daca da in alta electrica? dar intr-o termica?

    se mai promoveaza mult suvulitul manelistic?
    +1
  • Trilulilu
    la 04.02.2024, 01:19
    Teste inutile. De obicei parapeții sunt paraleli cu direcția de mers.
    -6
  • Blue
    la 04.02.2024, 08:15
    @Trilurilu
    Se intampla chiar foarte des ca din ricoseu sa fie loviti parapetii in felul asta. Nu te-ai intrebat cum de ajung unele masini mari pe sensul celalalt in cazul unor accidente pe autostrada?
    0
  • ics
    la 04.02.2024, 14:39
    @Trilulilu, si de ce ii mai pune? cand iesi de pe carosabil iesi paralel? In curbe nu sunt parapeti? am multe intrebari legate de logica ta.
    +9
  • Trilulilu
    la 04.02.2024, 16:41
    Logica este următoarea: absolut orice autovehicul de înălțimea și greutatea acestuia, la aceeași viteză ar fi făcut același deranj. Poteau să testeze cu un volvo, cu un tractor, cu un cap tractor etc. Un test inutil. Dacă se dorea oprirea unui tanc, parapeții ar fi avut altă dimensiune și altă formă. Așa că, niște ingineri au optimizat dimensiunile unor utilizări "normale".
    Paraoeții or fi prezenți în curbe dar nicio mașină nu-i izbește perpendicular în peste 99% din cazuri. Iar efecte de genul de mai sus sunt peste tot pe youtube, mai ales de la americani.
    Repet, test inutil.
    0
  • Para Petu'
    la 04.02.2024, 23:19
    @Trilulilu,
    Ai citit, dar nu ai inteles! Standardul constructiv al parapetilor este in functie de rezistenta la impact (modelul parapetului difera in functie de tipul de trafic si viteza legala pe acel drum), rezistenta ce a fost determina in functie de masa unui vehicul clasic. Cum cele electrice sunt mai grele cu 10-15-20% decat acelasi tip cu motor termic , rezulta ca forta cu care lovesc parapetul ( masa x acceleratia) este mai mare cu acelasi procent decat la varianta clasica. Comparam acelasi tip de vehicul, nu un suv cu un cap tractor
    Concluzia este ca ar trebui actualizate acele calcule folosite la determinarea standardului tinand cont ca masa vehiculelor este mai mare in zilele noastre.
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru