- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Accidente
Parapeții, nici o șansă la impactul cu o electrică mare
Americanii au vrut să vadă dacă parapeții actuali mai pot ține pe drum o electrică mare, cum este Rivian RT1. Rezultatul este incredibil, chiar și când vine vorba despre barierele de beton.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Parapeții, nici o șansă la impactul cu o electrică mare
dar daca da in alta electrica? dar intr-o termica?
se mai promoveaza mult suvulitul manelistic?
Se intampla chiar foarte des ca din ricoseu sa fie loviti parapetii in felul asta. Nu te-ai intrebat cum de ajung unele masini mari pe sensul celalalt in cazul unor accidente pe autostrada?
Paraoeții or fi prezenți în curbe dar nicio mașină nu-i izbește perpendicular în peste 99% din cazuri. Iar efecte de genul de mai sus sunt peste tot pe youtube, mai ales de la americani.
Repet, test inutil.
Ai citit, dar nu ai inteles! Standardul constructiv al parapetilor este in functie de rezistenta la impact (modelul parapetului difera in functie de tipul de trafic si viteza legala pe acel drum), rezistenta ce a fost determina in functie de masa unui vehicul clasic. Cum cele electrice sunt mai grele cu 10-15-20% decat acelasi tip cu motor termic , rezulta ca forta cu care lovesc parapetul ( masa x acceleratia) este mai mare cu acelasi procent decat la varianta clasica. Comparam acelasi tip de vehicul, nu un suv cu un cap tractor
Concluzia este ca ar trebui actualizate acele calcule folosite la determinarea standardului tinand cont ca masa vehiculelor este mai mare in zilele noastre.