- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Accidente
Accident la Nurburgring la peste 200 km/h cu Porsche 911 GT3
Şoferul unui Porsche 911 GT3 a avut un accident sever la Nurburgring, după ce maşina sa a derapat în virajul Bergwerk, în urma alunecării pe o pată de apă. În urma impactului iniţial, modelul a fost proiectat într-un alt vehicul.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Accident la Nurburgring la peste 200 km/h cu Porsche 911 GT3
2. Andi, te asigur ca acea curba nu e usoara, mai ales cu un Porsche
3. Blonda, cati km, mai exact ai pe circuit?
Curba Lauda Links este extrem de periculoasa daca se merge cu o masina puternica (cautati si vedeti ce a patit Lauda). Cu un Golf de 200cp curba e luata cu pedala la fund dar cu un Porsche e mai complicat...
Din pacate nu putem sa fim 100% cu privire la ce s-a intamplat in acea curba (apa/ulei/greseala de pilotaj/etc), dar parerea mea e ca masina a subvirat pe turn in, apoi a supravirat pe exit (fie din cauza carosabilului fie din cauza soferului). Apoi, din pacate, soferul a fost pasager... Din experienta va spun ca soferul nu trebuia sa franeze cand a vazut masinile din fata pentru ca era loc destul sa franeze si dupa ce iesea din curba.
Deja seamana a articol din Can can.
Pacat!
A actionat din instinct, posibil s a si speriat cand a vazut atatea masini oprite la acel accident.
Posibil sa fi fost ceva pe carosabil, sau s-a speriat la iesirea din viraj vazand masinile oprite , a rupt frana si gata!
S-a pierdut clar, pentru ca masina putea deveni controlabila dupa primul ricoseu in parapet..Evident e usor sa discutam din fata calculatoarelor, si sunt ff curios cati ar avea curajul sa mearga cu un porsche pe Nurburgring si sa se dea..nu mers la plimbare