Drivetest BMW Seria 5 facelift (2013-2016)

525d 2.0 218CP 4x4 Aut
BMW Seria 5 facelift (2013-2016) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 04.07.2012
Zodia Balanţei

Un best-seller te poate ţine cu sufletul la gură încă de când i-ai citit prologul. Paginile curg apoi foarte repede. Aşa ajungi să termini un volum întreg doar într-o seară. Şi după ce ţi-ai potolit setea de lectură, refuzi să pui cartea în bibliotecă şi să uiţi de ea. De ce? Pentru că o carte bună te face să o reciteşti din când în când sau să o cauţi drept punct de referinţă pentru altele.

Cam aşa facem astăzi şi cu Seria 5, un best-seller al segmentului E, un punct de plecare pentru toţi rivalii germani şi poate cel mai reuşit exponat din cele şase generaţii. Ne-am reîntâlnit cu sedanul german, de această dată în versiunea 525d cu xDrive.

BMW Seria 5 facelift (2013-2016)
525d 2.0 218CP 4x4 Aut

  • Pret de pornire 42.656 €
  • Pret model testat 79.693 €
  • Taxa auto 287 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Am interacţionat cu multe versiuni ale actualului Seria 5, însă cea de astăzi pare a fi cea mai pământeană. Am strâns volanul unui 525d, echipat cu o unitate de 2.0 litri, parte a noii ofensive TwinPower Turbo.

Dieselul nu trezeşte furnicăturile şi orgasmele senzoriale ale fraţilor mai mari, de 3.0 litri, însă are o misiune mai importantă, aceea de a livra un bagaj de putere pe care ceilalţi rivali îl scot din 3.0 litri sau din 2.2 litri.

Cei patru cilindri îţi pregătesc fără probleme o reţetă apetisantă, cu 218 cai putere şi un cuplu motor mai mult decât îndestulător: 450 Nm. Acesta din urmă se resimte devreme, încă de la 1500 de Nm, şi are un rol bine definit: să îţi împingă uşor capul în tetieră de fiecare dată când calci acceleraţia. Resursele, împachetate extrem de silenţios sub capotă, sunt generoase şi mereu acolo când le cauţi printr-o apăsare mai bărbătească a acceleraţiei.

Cutia automată cu 8 rapoarte schimbă liniar, pe nesimţite, amplificând senzaţia de confort. Răspunsul este puţin atrofiat în acest mod de rulare, însă el se trezeşte instant la viaţă când alegeţi modul Sport.

Încă un detaliu ce trebuie menţionat: cei patru cilindri înşiră note frumoase, melodioase, însă nu la fel de baritonale ca cele ale motorului de 3.0 litri.

Consum

Deşi poate părea imposibil, noi am scos un consum de 5.6 litri/100 de kilometri. În afara oraşului, bineînţeles. Cu aerul condiţionat pornit. Şi o viteză maximă de 90 de km/h. Impresionant pentru o maşină care cântăreşte aproape 1.8 tone.

În fişa tehnică lucrurile stau şi mai bine. 525d promite un consum urban de 6 litri şi unul extraurban de 4.6 litri. Cu o medie de 5.1 litri/100 de km, versiunea bavarezilor se dovedeşte a fi mult mai zgârcită decât principalii săi rivali, Audi A6, Mercedes E-Klasse şi Jaguar XF.

Performanţe

BMW a pus întotdeauna accentul pe performanţe. Nu putea neglija acest aspect tocmai acum şi tocmai la acest nivel. Cei 218 cai putere galopează până la 100 de km/h în doar 7 secunde, garantând în acelaşi timp o viteză maximă de 234 km/h, adică mai mult decât poate permite orice şosea din România. Pentru excursii pe Autobahn-ul german, această trăsătură este însă binevenită.

Raportat din nou la concurenţă, doar Audi A6 poate ţine pasul cu sedanul bavarez, E-Klasse şi XF fiind mult în spatele celor două modele din landul bavarez. La capitolul viteză maximă, 525d pierde însă la mustaţă în faţa lui A6 şi E-Klasse, deşi aceştia au câţiva cai putere în minus.

Interior

Când apuci mânerul gros al portierei şi deschizi larg uşa unui Seria 5 eşti întâmpinat de aceleaşi trăsături cu care brandul bavarez şi-a obişnuit clienţii: decenţă, conservatorism şi utilitate.

În multe cazuri, conservatorismul este de blamat, mai ales când ai în segment un Audi care încearcă să-ţi ia ochii cu tot felul de funcţii şi butoane frumos luminate. Dar, aşa cum de Crăciun apreciezi un brad simplu, împodobit cu gust, în detrimentul unuia plin de beculeţe şi extrem de încărcat, aşa veţi aprecia şi simplitatea habitaclului din Seria 5.

Ergonomie excelentă, materiale de calitate, însă puţin cam terne şi impersonale. Această notă se poate schimba însă dacă alegeţi un pachet Individual. Nota impersonală se transformă instant într-una extrem de personală. Inserţiile din lemn de platan roşu maro, regăsite pe planşa de bord şi pe volan, pragurile Individual Antracit, asemeni plafonului capitonat în aceeaşi culoare, pielea Cohiba Brown sunt detalii care însufleţesc atmosfera unui habitaclu care respiră premium prin orice por.

Spaţiul interior este suficient pentru cinci pasageri, în vreme ce portbagajul, de 520 de litri, este depăşit doar de A6 şi E-Klasse.

Preţ de achiziţie

În acest segment, gusturile primează. Preţul nu este cel care poate înclina balanţa în favoarea unui model anume.

Clienţii trebuie să ţină însă cont de faptul că noul Seria 5 pleacă de la 42.656 euro cu TVA inclus, preţul versiunii 520i. Ceea ce am testat noi, adică dieselul 525d are un preţ de pornire de 48.484 de euro. Dacă mai adăugaţi şi transmisia automată cu opt trepte şi tracţiunea integrală xDrive, obţineţi o valoare de 53.444 de euro.

Distracţia abia acum începe, pentru că în acest segment brandurile germane te ispitesc cu tot felul de pachete, liste opţionale şi accesorii. Aşa ajungi la o valoare de 79.693 de euro, ca în cazul exemplarului testat de noi.

Aceeaşi reţetă şi în cazul celorlalţi rivali. Audi A6 3.0 TDI de 204 cai putere, cu transmisie S-tronic şi tracţiune quattro, este doar cu 300 de euro mai scump decât bavarezul, adică 53.732 de euro.

Se pare că nici Mercedes nu s-a îndepărtat de această valoare, E250 CDI, cu transmisie automată şi 4Matic fiind etichetat la 53.041 euro, insesizabil mai ieftin decât Seria 5.

Nu în ultimul rând, Jaguar XF 2.2d Portfolio cu transmisie automată, dar fără tracţiune integrală, ajunge să coste aproape cât 525d, adică 53.320 de euro.

Concluzia e simplă. Toţi jucătorii din segmentul premium au făcut parcă o alianţă, încheiată în jurul valorii de 53.000 de euro. Câştigă cel care ofertează cel mai bine la capitolul opţionale.

Siguranţă

BMW Seria 5 a primit maximum de puncte la capitolul ”Sisteme de siguranță” în cadrul testelor EuroNCAP. Momentan, nimeni nu a reuşit o asemenea performanţă.

Pe lângă caroseria mai rigidă cu 55% decât cea a vechii generaţii, inginerii bavarezi au pregătit şi o serie de elemente de siguranta activă, dintre care cele mai cunoscute sunt cele de control al tracţiunii, stabilităţii şi ABS-ul.

Şi pentru că orice frânare puternică vă poate aduce un impact posterior, BMW a echipat Seria 5 şi cu o functie de aprindere graduala a stopurilor, in functie de intensitatea cu care apăsaţi pedala.

Ţinută de drum

În segmentul premium, marii actori germani au ajuns să se dueleze în performanţele sistemelor de tracţiune integrală mai ceva ca producătorii tradiţionali de modele 4x4. xDrive, quattro şi 4Matic sunt cele trei opţiuni celebre ale segmentului, pe care clientul de model premium le aplică pe trenul de rulare pentru a creşte siguranţa şi a îmbunătăţi ţinuta de drum.

Versiunea noastră a avut parte de xDrive şi, aşa cum am mai spus-o de multe ori, maşina a părut lipită de asfalt. Fie că am ales modul Confort sau EcoPro, care ne-au adus totuşi un ruliu uşor, fie că am ales setările Sport sau Sport+, extrem de rigide,  aderenţa s-a păstrat exemplar.

În cazul setării mai sportive a suspensiei, 525d îţi permite să abordezi orice viraj cu un curaj nebun. Simţi cum lucrează sub tine unul dintre cele mai bune sisteme de tracţiune integrală. Simţi cum se face repartizarea cuplului pe fiecare roată. Simţi cum xDrive te scutură bine de guler atunci când vrei să derapezi şi îţi aşează maşina pe traiectoria ideală.

Pentru cei care iubesc senzaţiile tari şi o uşoară lipsă de control va fi frustrant. Pentru cei care îşi doresc o maşină sigură, xDrive completează cu succes pachetul.

Vizibilitate

La capitolul vizibilitate, BMW Seria 5 caută să compenseze sacrificiile facute de ingineri pentru ideile fluente ale designerilor. Oglinzile laterale nu sunt extraordinar de generoase, dar se achită cu succes de îndatoriri dacă sunt potrivite cu atenţie.

Montanţii spate se vor dovedi ceva cam mari pentru persoanele care au probleme la gararea cu spatele, însă luneta va fi încadrată bine de oglinda retrovizoare cu funcţie anti-orbire. Având în vedere dimensiunile modelului şi faptul ca vorbim de un segment premium, cel mai indicat ar fi să alegeţi din lista de optionale o camera atasată treptei de marşarier.

BMW deschide însă ochii celui de la volan pe timp de noapte. Multumită noului sistem de lumini adaptive şi a farurilor bi-xenon, Seria 5 reuşeşte să se simtă la fel de bine chiar şi la lăsarea întunericului. În plus, luminile LED frontale şi posterioare ajuta la individualizarea modelului pe şosea.

Tehnologie

BMW a avut grijă ca cel care se urcă în Seria 5 să se simtă la fel ca acasă. Lipsesc probabil TV-ul şi berea rece, însă există soluţii şi pentru cei mai pretenţioşi.

Sistemul audio, cel de climatizare pe patru zone, senzorii de ploaie, de asistenţă la parcare şi de lumină, precum şi toate sistemele de siguranţă sunt lucruri obişnuite.

Definiţia confortului începe să prindă contur vara, la 35 de grade, când acţionezi ventilaţia în scaune, şi iarna, la -15 grade, când poţi alege funcţia lor de încălzire. Şi fiindcă tot am ajuns la scaune nu putem trece cu vederea confortul pe care ţi-l oferă ele. Costă 1751 de euro, însă merită banii, chiar şi numai pentru că nu te plictiseşti niciodată se te joci cu reglajele electrice.

Din seria funcţiilor care încurajează lenea se numără sistemul Soft-Close, care trage portiera pe care tu nu ai trântit-o suficient , şi cea de acţionare electrică a portbagajului.

Design

Seria 5 este una dintre cele mai atrăgătoare propuneri ale segmentului. Jaguar XF pare a pune mari probleme bavarezului la capitolul design, însă el se adresează mai mult celor nonconformişti, care vor să iasă în evidenţă.

Poate şi Audi A6 să râvnească la această coroană, graţie liniilor simple, sportive. Păcat că ele sunt comune cu ceea ce găsim în întreaga gamă şi sunt astfel impersonale. În ceea ce îl priveşte pe E-Klasse, el se detaşează de ceilalţi şi de abordarea lor sportivă, preferând una elegantă şi blazată.

Seria 5 impresionează prin grila pronunţată, blocurile optice faţă şi spate create într-o simetrie perfectă, uşor agresive, capota cu două nervuri puternice şi profilul tipic unui sedan german. Pachetul estetic se poate completa, după gust şi dorinţă, de un set de jante din aliaj, de la 18 inch în sus.

Nu ne-a placut

  • Materialele terne
  • Preţul final
Date tehnice - BMW Seria 5 facelift (2013-2016) 525d 2.0 218CP 4x4 Aut
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1995
Lungime mm
4907
Putere maxima CP (rpm)
218 (4400)
Latime mm
1860
Cuplu maxim Nm (rpm)
450 (1500)
Inaltime mm
1464
Viteza maxima km/h
240
Greutate kg
1795
Acceleratie 0-100 km/h s
7.0
Ampatament mm
2968
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
70
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
520
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre BMW Seria 5 facelift (2013-2016)

Ultimele teste

Comentarii (37)

  • nu prea merge la Coolness Effect--Vedeta.Cum sa fii cool intro limuzina?
    13 41
  • .marius.
    Interiorul masinii din test e de un extraordinar bun gust. Pachetul Individual isi merita fiecare cent.
    30 11
  • razvanis
    "Nu ne-a placut

    Materialele terne
    Preţul final"

    BMW Individual nu e pentru muritorul de rand, deci pretul nu intra in discutie, pentru pret e varianta standard.
    Daca la Individual sunt materiele terne, atunci cum sunt la ceilalti din clasa asta ? Ma indoiesc ca se ridica vreun concurent peste acest nivel!
    26 14
  • Motor de 3.0 litri 218 cp si 79.693 €?Nu mersi.Mai bine cu banii astia imi cumpar noul Lexus GS450H si va avea si mai multa putere consuma si mai putin si nu va mai trebui sa platesc nici taxa auto de 287 eur.Si nu o sa mirosi dupa Lexus ca dupa un tractorist.Sau daca vreu mai multa putere imi aleg un un Infiniti M35 h de 364cp.
    12 40
  • de acord 525 da bine cand vine vorba de motorul 2l impozit, taxe, dar pt sportivitate...nu prea merge pt ca masina e grea totusi. De ex 2l 184CP pe F30 e mult mai sportiv decat 525 cu 218CP. Atat cat poti spune sportiv la valorile astea, dar am incercat si eu 525-ul si e placut la condus, dar nu sportiv. 535..ala e sportiv :). Vorbind strict de diesel
    13 4
  • Este al treilea BMW seria 5 din generatia asta pe care-l testati!!!

    V-ati propus sa testati toate modelele si motorizarile de la BMW si Audi?! Nu de alta, dar un site serios are o gama mult mai diversificata de teste.
    18 9
  • @Dot - ce sa faci? :) Toti urasc BMW-ul fiind masina de ''cocalari dupa mintea multor romani'', dar toti ar vrea sa il aibe dupa ce il incearca.
    20 9
  • AndreiRM
    Haha motor de 4899 cmc 179 CP si doar 147 NM pe o masina de 3 tone e varza nene pentru secolul asta. Nu mai zic de 0-100 in 17 secunde si de pretul aberant de 170 000 de euro. BMW este cu piciorul in groapa.
    10 27
  • Exista ceva mai bun decat asta in clasa?
    16 7
  • @AndreiRM-Macar acum datorita tehnologie hybrid pe care le-o sa Toyota,se vor mai stabiliza si ei putin,desi nici asa nu cred pentru ca ei nu stiu ce este aia ''fiabilitate'',ei stiu numai sa incaseze bani de pe urma reparatiilor din service.Si nu cred ca Toyota le va da motoare gata facute,le va da doar planul.
    3 21
  • @AndreiRM-Macar acum datorita tehnologie hybrid pe care o sa le-o dea Toyota,se vor mai stabiliza si ei putin,desi nici asa nu cred pentru ca ei nu stiu ce este aia ''fiabilitate'',ei stiu numai sa incaseze bani de pe urma reparatiilor din service.Si nu cred ca Toyota le va da motoare gata facute,le va da doar planul.
    2 17
  • phlorin81
    @Automarket

    Corectati va rog titlul: "BMW Seria 5 3.0 525d xDrive"....
    E un 2.0 litri, dupa cum si dvs mentionati in articol...
    13 4
  • Asa se numeste versiunea 25d la TWIN TURBO. Precum este la X5 40d de 306cp sau cati are !
    5 4
  • 520d- 1995cmc3 - 184cp L4
    525d- 1995cmc3 - 204cp (2 turbine) L4 (aceasta motorizare inlocuieste vechiul 525d 6L de 204cp si 3.000cmc3, din data de 09/2011)
    530d- 245cp , a fost inlocuit de cel de 258cp si 3.000cmc3.
    535d- 299/313cp + 2 turbine si 3.000cmc3
    M550d- 3.000cmc3 + 3 turbine = 381cp
    9 5
  • inca o citire a articolului inainte de publicare ar scuti 80% din comentariile de mai sus. Domnilor, se presupune ca sunteti profesionisti in domeniul auto ;)

    gasesc in continuare impresionanta mentalitatea romanilor care isi fac griji de taxe si consum la o masina care costa PATRU MILIARDE - PATRU!! Domnilor, fiti seriosi ;)
    29 0
  • Asa-i romanul. Da 100.000 euro pe masina si se vaita de 1 litru de motorina.
    19 0
  • @unckle
    Mai omusorule,masina asta chiar nu isi merita bani,la cat de invechita pare,ii trebuie un upgrade,ca la noul A6 sau ca la noul GS.Daca vrei sa scri carti,scrie carti,dar nu comentarii sbtile,te rog frumos,ori suntem oameni civilizati ori maimute de la zoo.
    3 30
  • @unckle
    Si inca ceva,tu mereu te balbai cand scri?Ca bag de seama,ca iti tremura mana.
    2 19
  • @AUTOMARKET
    pe cand si un test cu MERCEDES E CLASSE ? CRED CA ATI TESTAT 10 MII DE VARIANTE DE BMW SERIA 5 SI AUDI A 6, INSA MERCEDES E CLASSE SAU JAGUAR XF NU PREA AM VAZUT LA VOI , MAI ABSOLUT DELOC
    9 4
  • Au inima
    1 3
  • oare motorul de 2.0 il vom gasi si curtea celor de la Toyota
    4 4
  • @TIKA, DA exista... noul Audi A6. Cam toate publicatiile de specialitate o spun :)
    5 10
  • Bine ca va place consumul, de parca cine da 80 de mii pe o masina, se uita la consum.
    8 2
  • Publicatiile spun una, vanzarile spun altceva, sunt situatii in care o masina care se vinde f bine nu este neaparat cea mai buna, dar nu cred ca este cazul acum. Acest motor nu cred ca va fi la vreun model Toyota pt ca sunt prea multi 218 cai, cel de 2 litri "gatuit" la 140 este suficient.
    7 3
  • Mai bine as fi preferat sa nu fie niciunul ,oricum nu sunt fiabile>Dar daca le-ar lucra tot Toyota dupa stilul lor ,cu toate modificarile necesare pentru a obtine o fiabilitate desavarsita nu as spune nu,ba din contra mi-ar placea sa le dea si motorul de 4,5 litri.
    3 12
  • Desi unei Toyote tot mai bine iar sta cu propulsie hybrid.
    3 8
  • Sa nu spuneti ca modelele Toyota vor avea dieselurile astea fara vlaga in ele!Nashpa!
    3 11
  • @C-G-C Corect am citit dar e greu sa te decizi sau cel putin daca eu as fi pus in situatia asta.(oricum nu as da atatia bani pe o masina in manelarica)
    2 4
  • Eu am vazut un test in cea mai vanduta revista din Germani intre 5, A6 si E. Seria 5 castiga. Oricum seria5 este impunatoare prin design
    6 4
  • Dieselurile fara vlaga pt Toyota vor fi f potrivite pt clientii obisnuiti ai acestei marci
    5 2
  • @Jan>Nu uita si de batranul GS de la Lexus,sau Cadillac CTS,sunt competitori din acelasi segment,si @dan_grc>sunt multi oameni care cumpara mai mult hybrizi de la Toyota sau motoare pe benzina,pentru ca sunt mai rafinate decat dieselurile.Nu cred ca va fi asa mare coada la Toyota cand vor aparea pe modelele Toyota aceste dieseluri anale.
    3 4
  • f frumoasa masina si motorul este ceea ce trebuie pt vremurile noastre. pretul e cam piperat.
    4 1
  • @domnul fara nume (am mai spus si repret : mi se pare o oarecare lipsa de respect care spune destul de multe despre persoana respectiva)

    in primul rand eu cand scriu ... scriu ce vor muschii mei :) ca d'aia internetu' este liber (inca).

    in al doilea rand este "scrii" nu "scri" (am vazut asta in 2 comentarii diferite...deci nu este eroare de tastare)

    in al treilea rand: daca tie sau altcuiva nu i se pare Seria5 ca fiind "la zi" cu concurenta nu esti obligat sa le cumperi masina - mergi de cumpara A6 :). Este libertatea obtinuta la revolutie.
    In ceea ce priveste pretul discutia este complicata. Unii isi mananca din cur si vand terenu' mostenit de l amamaie ca sa cumpere un BMW - acei oameni vor cumpara un 520d cu diferite optionale care sa "ia ochii". Altii au venituri care sa le permita ca, odata la 5 ani, sa isi cumpere o masina noua si sa o intretina corespunzator. Cea de-a doua categorie este singura care ar trebui sa cumpere o masina premium din aceasta clasa ... din pacate treaba asta nu este inteleasa corect de romani (si de alte natii, ca nu suntem noi mai cu mot intre tarile cocalaresti din jurul nucleului "dur" vest-european). Faptul ca cineva da 80kEuro pe un 525xd mi se pare de-a dreptul penibil pentur singura motivatie logica pentru a cumpara un diesel este "consumul" - iar aici revin la "cum mama masii sa isi faca griji unu de-si permite sa dea patru miliarde pe o masina".
    Personal nu vad ce motiv ai putea avea sa iti iei un motor diesel pe o masina de peste 50000Euro - este o suma colosala pentru o masina, de-a dreptul colosala pentru un om normal. Taxele sunt enorme, numai asigurarea CASCO daca este calculata la 6% din valoarea asigurata este 3000Euro pe an - echivalentul a 2500litri de combustibil sau a 25000km pe an cu un consum mediu de 10%. Dintr-un "foc" ai costuri anuale cu taxele mai mari decat costul combustibilului, peste astea mai pui anual si cel putin o revizie de 500Euro si observi ca pretul combustibilului (care combustibil este optional ca nu te obliga nimeni sa mergi cu masina pana la colt) devine mai mic decat costurile obligatorii ale detinerii masinii.
    Daca as avea in mana 80k si venituri care sa-mi permita sa am o astfel de masina as merge pe un 550xi. Diferentele la taxe sunt de (poate) 50% in plus iar consumul cam tot pe acolo. Probabil costul de detinere pentru un 525xd este pe la 7000-10000euro pe an iar la un 550xi pe la 10-12000euro pe an. Diferenta de ~5000euro pe an (care este nesemnificativa pentru unu' care isi permite cu adevarat o astfel de masina) este, dupa parerea mea, acceptabila avand in vedere ca obtii o racheta pe roti :)

    ps - daca tot m-ai urmarit in comentarii ia de fa-ti si tu un cont, ca sa te putem urmari si noi pe tine ;)
    22 4
  • Performantele sunt acceptabile pt un 2 litri.

    Ai bineinteles si cateva avantaje clare la plata taxelor daca iei un 525d sau un 528i.

    Totusi cred ca pr aceasta clasa cele mai potrivite motoare sunt cele cu minim 6 cilindri.
    Lista de optionale este f lunga, asemenea si posibilitatea de a alege diferite culori pt interior incat la rubrica "Nu ne a placut" cred ca se face referire la combinatia pe care ati avut o, (?!) cu toate ca era una de top.

    Cand pui aproape tot pe o masina germana, pretul poate creste cu >50% din pretul de baza.

    Toyota sau VW (alese aleatoriu) au preturi mai mici si o calitate decenta, daca esti cu buget limitat.

    Pt cei care aleg o marca premium, pretul cred ca este (sau asa ar fi normal) sa fie printre ultimele griji.

    Sunt multe sisteme interesante ce pot influenta dinamica masinii, insa prea putini stiu de ele... :(
    7 1
  • AndreiRN
    Frumoasa si performata si extrem de scumpa dar este garantia macar 10 ani ca sa se apropie de Hyundai macar?
    2 3
  • @AndreiRN - din fericire un BMW Seria 5 are diferite avantaje care il aduc (impreuna cu garantia de doar 5 ani) la un nivel "egal" cu un Hyundai i10 :)
    4 1
  • E interesant cum au aparut cei cei care sustin ca masina este cam submotorizata, la 218 cp si 450 de NM, 7s pana la 100 kmh si 234 kmh viteza maxima. Ce pot sa zic? Cred ca toti sunt piloti si conduc masini de curse. Le amintesc totusi ca aceste performante erau atinse de serie 5, modelul precedent, cu motor de 3l.

    In plus, concurenta vine cu motoare de 3l (audi), 2,2 (jaguar si mercedes daca nu ma insel) sa concureze acest model, toate cu performante mai slabe.

    Deci despre ce vorbim? Sa fim rezonabili totusi.
    11 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru