Ştiri despre Volkswagen
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
-
Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale marchează 75 de ani de la debutul unei legende. Este vorba despre modelul Transporter, sau Bus dacă vrei, comercializat în peste 12.5 milioane de exemplare de-a lungul anilor. (Luni, 10 Martie)
-
Șeful de design al mărcii din Wolfsburg a confirmat întoarcerea butoanelor fizice pe viitoarele modele. Butoanele vor reveni începând cu noul model electric ID.2all. (Sambata, 08 Martie)
-
Germanii de la Volkswagen au publicat primele imagini și informații despre conceptul ID.Every1. Acesta anunță cea mai accesibilă electrică a mărcii, debutul fiind programat pentru anul 2027 la un preț de circa 20.000 de euro. (Joi, 06 Martie)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tera, un SUV desenat, dezvoltat și care urmează să fie produs în Brazilia. Este bazat pe aceeași arhitectură ca Polo și T-Cross. (Marti, 04 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
anyway - 1.2tsi este ceea ce ar trebui sa se gaseasca sub capota unei masini de om normal, care merge la munca si la mare . . . namilele alea de 3litri sunt pentru figurine in fata discotecii .. parerea mea
... nu ca nu m-as da cu un M3 ... dar daca stai sa te gandesti mai bine 100 de cai sunt mai mult decat suficienti pentru statul la semafor in bucuresti ;)
N-ati mai testa masini pana acum de va inchinati la mizeria asta?
+ ca nici nu cred ca ati testat-o din moment ce nu aveti nici imagini, nici informatii proprii, ne spuneti doar ce prezinta constructorul in brosura de prezentare.
...
apropo, seamana prea mult cu brosura vw .....
Chiar nu mai sunt idei???
M-ar fi interesat ce greutate are, pt ca un motor de 1,2......(consumurile alea)-chiar si cu start&stop.
Unde mai pui ca mai trebuie sa si accelerezi.(cateodata)
Bafta.
nu'mi spune ca'ti place mai mult meganul decat jetta?
De ce sa schimbi ceva care se vinde si prinde foarte bine?
Mie unu chiar imi plac B7 si noua Jetta.
Au ramas fara idei de au copiat Audi?
Cam mare nota, pana la urma sunt 16.ooo euro standard, hm.
La 16.000 iti cam iei un Cruise diesel cu de toate pe el.
SPor!
PS: prefer o masina mai speciala care sa atraga privirile intradevar (alfa,infiniti,lexus,etc)
Motivele pentru care aceasta motorizare exista sunt reducerea emissilor si a consumului, asa ca ma intereseaza consumul masinii, si nu cred ca sunt singurul.
Din experienta proprie, gama benzinara de la VW are proprietatea de a consuma mult mai mult decat ce scrie in carte, motiv pentru care v-as ruga, daca se poate, in viitor sa faceti niste teste de consum reale. Chiar si in rodaj, ca sa ne facem o idee.
Ca o idee, pentru comparatie, puteti stabili un traseu predefinit , la aceeasi ora, aceleasi conditii....
Multumesc!
Lasati-ma sa fiu banal!
Si in legatura cu consumul,stati voi linistiti ca nu consuma cat un motor de 1,6 aspirat.
Si ca veni vorba de fiabiliatete cum de ai pus Afla prima din cele preferate ale tale? Parca iti placeau masinile fiabile sau nu sti ce vorbesti?
1.2 TSI, 4L, 8v, 77kW ( 105cp ) la 5000rpm , 175Nm intre 1750 si 4100rpm. Caracteristici suficiente pentru a face din posesorii de tedeiuri simpli spectatori la semafor ;)
sa vezi ce se irita baietii acu ;)
O avea el 1.2 tsi si 105 cai, dar pana misca el alea 1500 de kile de tabla, deja un logan sau un clio il afuma la o plecare de la semafor.
Motoarele Diesel se remarca prin cuplul la turatii joase si consumul scazut de carburant. Jetta la 4000 de ture deja gafaie de ii sar pistoanele prin capota si uragan in rezervor. Parerea Mea!!
Bravo Mircea, educa-i! Sunt doar cinici:))
@all
Volkswagen nu are un design revolutionar ci mai degraba evolutiv. Fiecare brand are un target propriu. Poate nu fascineaza prin design insa compenseaza prin tehnologie.
Se pare ca benzinarele supraalimentate incep sa incline balanta in favoarea lor, ceea ce va determina ca nivelul de motorizare entry-level sa fie mai atractiv.
si nu cred ca iei o japoneza la fel de dotata la 17000e ... in schimb, daca mai pui vre-o 2000 ( cam cat 2-3 optionale VW ) iei o masina belea :P
Renault Fluence 1.6 110 CP M6 costa 15.500 euro, Jetta 1.2 TSI costa 16.730 euro. Sunt curios cu cat te plateste Automarket, daca pentru tine diferenta de 1.200 euro e asa nesemnificativa ?
Si nu-mi baga mie faza ca pretul la Fluence face obiectul unor oferte speciale sezoniere, pt ca pretul asta e asa aproape de la lansare.
o masina pe amatori
Nu este vorba despre o oferta sezoniera , este o promotie permanenta venita odata cu criza si care nu este pe o perioada determinata .
O oferta sezoniera se refera la o perioada determinata , si la anumite modele , pe cand in acest caz este vorba despre o scadere de pret generala pe toata gama , petrecuta cu mai mult de un an in urma .
Iar PRET DE ACHIZITIE este valoarea pe care o platesc astazi sa iau masina acasa , daca tu publici preturi de catalog care nu mai sunt valabile de mia bine de un an , redenumeste-ti rubrica PRETURI DE LISTA , nu de achizitie ca induceti lumea in eroare .
Conteaza faptul ca este cel mai vandut model din istoria auto? si unul dintre cele cu o istorie grea in spate, care a demonstrat fiabilitate, siguranta, grad foarte ridicat al satisfactiei clientului?
Sau nu e suficient pentru a o lua in seama cand testati VW Jetta?
Dar ma scuzati, nu e nici "tedei" nici "tesei" ... insa nici o corcitura de 4-5 modele "combinate" pana la plictiseala...
Daca Jetta are personalitate atunci Corolla ce mai are? ( are ea ceva de nu este mentionata deloc pe "aicisa" ).
Greeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!
Pretul in nici un caz nu e unul bun, in echiparea de baza, Terra, cu motorizarea de baza, 1.33 litri benzina, costa 15.200 euro cu TVA, spre deosebire de Jetta 1.2 TSI in echiparea Trendline (care apropo celui care a scris articolul, este echiparea de baza, si nu Confortline) costa 15.900 euro cu TVA. Jetta are in plus geamuri electrice fata, ESP, airbaguri cortina, jante pe 16, printre altele. Astfel incat, as prefera sa cumpar o masina facuta in Germania, cu materiale bune decat una facuta in Turcia, de o calitate indoielnica.
Sunt o groaza cei carora la numai 40.000 km li s-a deformat chiulasa, iar motorul merge ca un tractor, cu toate ca-i pe benzina...
Trebuie sa fii prost sau total paralel cu domeniul auto ca sa dai 10-12 mii de euro pe masini de unica folosinta gen polo sau fabia 1.2
@lincon - corolla are pret mult peste Jetta si cu motor 1.6 aspirat care consuma foarte mult , ajunge la 18000 euro la dotari echivalente , si sa fim seriosi ca asa mult laudata fiabilitate toyota nu face 2500E diferenta , plus ca interiorul este inferior din orice punct de vedere.
- cu "probabil" nu pot sa iau in seama ce a urmat dupa acest cuvant in propozitie;
- pret de baza 15.200 euro nu este unul bun pentru o Toyota Corolla? 12.000 iti suna mai bine :D ? "probabil" ca DA.
- in echiparea Terra, cea de baza, gasesti si geamuri electrice fata.
- Corolla nu este "facuta" nici fabricata si nici ansamblata in Turcia! este in Africa de sud unde, spre exemplu, e "facuta" si Toyota Hilux care "probabil" e recunoscuta ca fiind o masina de o calitate si mai indoielnica, ca doar de.... nu e nemteasca domle'; sunt sigur ca si pe segmentul asta ai prefera un VW Amaroc :))).
Cat despre restul nu pot sa spun decat ca "probabil" ai dreptate.
@ razvanis
- comparam motorul de 1.33 de la Corolla cu cel de 1.2 de la Jetta in echiparile standard unde preturile sunt apropiate.
- motorul de 1.6 de pe Corolla are 132 de cai, iar cine vrea mai multa putere e normal sa accepte si un consum mai mare ( chiar daca nu e si cel mai bun din clasa ).
- sustin in continuare faptul ca fiabilitatea, istoricul masinii si gradul ridicat de multumire a clientului ( cel care chiar poseda si se da cu o astfel de masina, nu cel care o vede la semafor si presupune ca probabil scartaie toata :D ) spun multe despre acest model; nu pot evalua in euro aceste criterii, 2500 de euro poate fi si mult si putin, depinde cum privesti situatia.
Eu nu am spus ca, Corolla este cea mai tare masina din segment; am vrut sa spun ca merita introdusa printre competitorii lui Jetta si ca este o alternativa demna de luat in calcul.
Cat despre design, parerile sunt subiective, ne place sau nu ne place, ceea ce este foarte corect; nu am cunostinte de standarde in acest domeniu pentru a face evaluari obiective.
- Toyota este numarul 1 in continuare ca si constructor auto ( cu toate rechemarile in service si situatiile nefavorabile din 2010 );
- Este in top mereu la criterii de fiabilitate si satisfactia clientului ( locurile 1-2-3 functie de statistica criteriilor target ) ;
- Corolla este cel mai vandut model din istoria auto, din anul 1966 cu aprox 40 mil unitati ( toti oamenii respectivi au fost niste retarzi, cei care o mai cumpara si acum sunt si mai retarzi );
- In celelalte tari civilizate/continente este o marca auto foarte respectata/apreciata iar la clasa de lux LEXUS ( divizia de lux de la Toyota ) domina;
Cel putin la fel de mult sunt de respectat si HONDA si MAZDA care au masini la fel de bune si fiabile.
Dar nu....
La noi la "Romanica" plasticul e vopsit naspa, calitatea este indoielnica, scartaie din toate incheieturile, design-ul e sters/comun, sunt facute prin Turcia, pretul e mult prea mare etc.
Avem ochiul foarte critic, cu siguranta aici suntem si noi numarul 1.
Cat despre imaginea Toyota cladita , sa facem diferenta intre departament de marketing excelent si calitatea reala a masinilor , nu mai credeti in mos craciun si povesti cu zane .
Nu am 18 ani, am ceva mai multi, am condus destule masini ca sa-mi pot da cu parerea despre calitatea plasticelor din interior.
Cat despre faptul ca Toyota e numarul 1 la nivel mondial, asta nu are neaparat vreo legatura cu calitatea masinilor, se stie ca in SUA, unde Toyota vinde cele mai multe masini, calitatea masinilor nu e cea mai buna.
In Europa masinile japoneze nu au reusit sa se impuna in competita cu concurentii directi europeni, ghici de ce? Tocmai pentru ca nu au acelasi nivel de calitate cu cel al modelelor concurente.
Cu ce m-ai convinge pe mine sa dau o suma de bani in plus pentru a-mi lua Toyota? Pentru service mai scump, mai rar fata de cele VW. Oare imaginea de marca a Toyota ar trebui sa compenseze cu aceste neajunsuri?
Asemanarea este izbitoare... Oare, un brand ca.... nu reusea fiecaruia dintre cele 3 sa-i dea personalitatea sa ?
In rest si ptr. restul (interior, tehnologie,etc) nu comentez,caci,prima impresie ti-o face designul exterior, iar cand acesta deja se confunda cu altele .... nu te poti gandi decat : fie la lipsa ideilor, fie la...: hai sa facem...copiem de la aia, mai luam de la cealalta, etc..... Pacat.
O zi buna tuturor.
Despre motorul 1,2 tsi 105 Cp pot sa spun ca l-am testat pe o skoda octavia si am fost surprins in bine. Trage excelent (ca si cuplu la roata poate fi comparat cu un 130 Cp diesel - curba de cuplu e diferita la benzina fata de motorina), e silentios. Acum mai trebuie sa-si dovedeasca fiabilitatea in timp, dar prima impresie este ca va face fata fara probleme si va fi foarte apreciat la revanzare in mare parte datorita consumului.
eu am tot seat altea dar 1.6 102 cp si consuma in oras 10- 10.5 deci nu vad progresul tsi-ului in privinta consumului. altea este o masina grea(la mine pe talon scrie 1450kg). normal ca un motor mic sa se "chinuie" cu greutatea asta si sa consume . cred ca se aplica treaba asta si la jetta 1.2 (mare atentie la masa masinii care variaza in functie de optionale!!!)
@ProJetta
Masina cred ca este OK. Totusi fa o tura cu ea inainte de cumparare. Parerea revistelor si de multe ori a forumistilor este subiectiva.
Si, da cred ca in anumite situatii trebuie sa fii pregatit sa accepti ca nu poti depasi orice Logan ( nu uita ca Loganul este in principiu o masina usoara si are motoare destul de puternice 1.6 16 V sau 1.5 dci de 90 cp ; plus ca daca e condus de cineva cu experienta.....!?) :-)
Si tot un sfat personal: incearca pe Jetta totusi motorul de 1.4 tsi de 122 cp
Momentan, doar Golf-ul este dotat cu motorul 1,4TSI. Jetta este livrata numai cu motoarele pe benzina (1,2TSI ) si diesel (1,6TDI, respectiv, 2,0TDI). Normal ar fi sa optezi pentru 2,0TDI, dar...rana din pulpa nu ma lasa. Oricum, "intuiesc" ca ne indreptam spre capacitati cilindrice mici si spre motoare electrice. Din cauza aceasta, a consumului si a considerentelor ecologice, dar si pentru ca pe soselele noastre nu poti apasa pe acceleratie, parca 1,2 TSI-ul ar fi de luat in seama. Nu cred ca germanii se risca...si scot pe piata lucruri fara fiabilitate in timp (ma refer la motoarele 1,2 TSI).
Apoi o masina te tine si ea dupa cum o ti tu pe ea: ai grija de ea, te tine; o ti numai cu pedala la podea....sa fii sanatos!
Daca depasesti 130 km/h in autostrada cu siguranta sugeeee,sau in oras la fel daca stai pana in 2000rpm poate ai noroc sa iti ia 8/100,si mixtu nu mai spun nu trebuie la drum lung sa depasesti 100km/h ca iara papa. Dar ce sa mai fac de acum mai poti sa ii dau in judecata? asta e nici unul nu e corect "ca sa vanda marfa toti sunt cei mai buni" dar in realitate informativa bine SALUTARE p.s.pt consumuri nu sunt multumit deloc in rest e totul ok
SUPERRRR TEHNOLOGIE EXCELENT!!!!!!!!!!