Ştiri despre Volkswagen
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
-
Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale marchează 75 de ani de la debutul unei legende. Este vorba despre modelul Transporter, sau Bus dacă vrei, comercializat în peste 12.5 milioane de exemplare de-a lungul anilor. (Luni, 10 Martie)
-
Șeful de design al mărcii din Wolfsburg a confirmat întoarcerea butoanelor fizice pe viitoarele modele. Butoanele vor reveni începând cu noul model electric ID.2all. (Sambata, 08 Martie)
-
Germanii de la Volkswagen au publicat primele imagini și informații despre conceptul ID.Every1. Acesta anunță cea mai accesibilă electrică a mărcii, debutul fiind programat pentru anul 2027 la un preț de circa 20.000 de euro. (Joi, 06 Martie)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tera, un SUV desenat, dezvoltat și care urmează să fie produs în Brazilia. Este bazat pe aceeași arhitectură ca Polo și T-Cross. (Marti, 04 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Volkswagen nu a publicat încă o fişă de preţuri completă pentru noul Passat Alltrack. Avem însă suma de la care pleacă modelul din Wolfsburg. În versiunea pe benzină de 1.8 litri şi 160 de cai putere, echipată doar cu tracţiune faţă, preţul de pornire a fost fixat la 27.001 euro cu TVA inclus.
Valoarea este una abordabilă pentru cei care vor o maşină cu gardă la sol mai mare, destul de capabilă în teren accidentat. Dacă ne uităm la rivali, Subaru Outback cu motorul pe benzină de 2.0 litri şi 167 de cai putere, cu tracţiune integrală Symmetrical All Wheel Drive, pleacă de la 34.854 de euro. Un diesel ajunge însă la 37.064 euro preţ de pornire.
De cealaltă parte, Audi A4 Allroad are un preţ astronomic mai mare decât A6 Alltrack. Cu cei 40.391 de euro, breakul din Ingolstadt face clar diferenţa între clasa premium şi cea de volum.
Ca alternativă nu trebuie uitată nici Skoda Octavia Scout, care deşi nu face parte din clasa medie, propune un pachet similar, al cărui preţ de pornire este de 26.748 de euro cu TVA, preţ valabil pentru o motorizare similară cu a Passat-ului, 1.8 litri de 160 cai putere.
Despre fiabilitate pot spune ca e excelenta, masina nefiind menajata iarna asta: a urcat pe coclauri, a mers pe drumuri forestiere, m-a dus chiar si la ski!
Sistemul de tractiune integrala este eficient, chiar daca nu are reductor sau diferentiale......te scoate din necaz, insa nu trebuie exagerat, nu e Land Rover!
on-topic: Acest Passat este foarte potrivit pentru Romania, pentru gropile si baltile autohtone iar o garda la sol mai inalta ajuta mult iar aici vorbesc din experienta!
-spuneti asa "Pe parcursul testului am avut ocazia de a agăţa şi o remorcă de noul Alltrack. Acesta poate tracta până la 2200 de kilograme şi ne-am convins de asta. Pe un circuit acoperit cu zăpadă, Alltrack nu a dat semne de oboseală la plecarea de pe loc şi nici nu a inspirat nesiguranţă la frânarea bruscă şi ocolirea unor jaloane. Sistemele electronice au redus pe cât posibil ruliul şi tangajul." corect "poate sa traga 2200 kg" dar voi ati avut o remorca de cai de 920 kg .......Nici un posesor de cai nu isi va cara un campion care are un pret de peste 7 milioane euro cu un passat
iar ca intrebare de om cu o cultura auto mai redusa... de ce mi-as lua o masina de genul asta la 35k de euro cand pot sa-mi iau un 4x4 mai apropiat de "adevar" in suma asta (cum ar un Qashqai, ASX, Outlander Tiguan, RAV4 etc..) ? Adica daca tot vreau un 4x4 chiar sa-l pot folosi cum trebuie, nu numai iarna cand e zapada sau pe un drum forestier usor...
Ce ar trebui sa intelegem ca cei de la AM au fost la drive test, iar cand au intrat in masina o alta masinarie malefica i-au spalat pe creier si le-a zis "Sa dati nota mare!!!Sa dati nota mare!!! ca sa ne creada prostii din romanica (o mega piata pentru noi vindem 900-1000 de buc pe luna)"
Parerea mea e ca poti sa iti ei GTR la banii astia dar sunt multi prosti care vor passat alltrack
Am o mare rugaminte!Ai avea ceva impotriva sa.....nu te mai bagi in seama cel putin cu mine.Nu vreau sa dau eplicatii oricarui....vizitator AM
THX
You're welcome
Să incepem un "razboi" al parerilor despre utilitatea si oportunitatea unei astfel de investitii in detrimentul orientarii catre o clasa mai bine definita ... este cel putin absurd ... este ca si cum ai spune ca A6 Allroad - o masina cu un succes enorm - este o porcarie si ca nimeni nu ar vrea asa ceva ... 10 ani de vanzari demonstreaza ca astfel de masini se vand. Personal vad intr-o astfel de masina imbinarea perfecta de confort si utilitate (in A6 nu in passat :P). Am un prieten posesor de A6 Allroad 2.5tdi din 2002 (parca) - masina merge foarte bine, a pornit lejer la -20 in iarna asta si l-a dus pe unde multi dintre noi nici nu se gandeau (evident nu a urcat pe retezat cu ea ... vorbim totusi in niste limite decente).
Pentru tine am facut o exceptie si am sperat ca si in al 12-lea ceas o sa iti dai seama dar "e grele nu intelegi nimic".
ON:e fix praf in ochi pt fanii slabi mobilati la mansarda care cred ca poate face mare lucru aceasta masina cu super sistemul ei 4x4. da e buna pt strazile de prin suedia finlanda nu la noi in nametii de aici..plus ca e foarte multi bani si nu isi justifica pretul.
rusine nu?
va las pe voi sa ghiciti cum se explica tehnic
penibila masina, automarket, si voi multi postaci indoctrinati vw
=))
e vorba de ecartamentul fata spate care iti da posibilitatea atacarii unor obstacole cu panta mare fara a te bloca cu botul sau cu spatele masinii incercand sa le abordezi (foarte valabil si la gropi imense)
latimea redusa a pneurilor lui panda iti dau o mai buna posibilitate de tractiune
cu panda ai sanse mai mici sa ramai blocat si pt faptul ca e mai scurta, adica e mai putin probabil sa ramai intepenit longitudinal pe doua obstacole tinand passatu in aer =rotile in aer
e frumoasa, polivalenta, cred ca va fi ieftina cu twinair
daca ar fi un pic mai spatioasa pentru cei ce stau in spate, si ar fi obtinut un rezultat mai bun la euro NCAP, e tare faina masina, are caracter nu imi plac aceste doua neajunsuri
da probabil ca nu se va duce nimeni pe asa teren accidentat cu masinile astea insa nu strica posibilitatile tehnice mai bune pe care le ofera o masina, niciodata nu stii cand ai nevoie
uite si in iarna asta astfel de masini ar fi fost de folos, mi se pare cool sa platesti putin (vorbesc de panda) si sa ai atata universalitate intr-o machetuta :))
cred ca mai multi producatori ar trebui sa ofere asa pachete, este o lectie.
dar chestia cu spatiul e putin deranjanta
am citit mai sus ca anumite persoane ar prefera "un Qashqai, ASX, Outlander, Tiguan, RAV4 etc"...de mentionat ca acestea sunt SUV-uri de strada nu cu mult mai capabile decat VW Alltrack, daca vrei 4x4 veritabil atunci avem: VW Amarok, Toyota Hilux, Ford Ranger, Mercedes clasa G...cred ca totul e sa iti identifici nevoile, sa te documentezi si apoi sa cumperi...
- spatiu similar cu cel din Q7
- taxe ca la un passat normal (destul de mici)
- perfect adaptat pentru asfaltul romanesc
- poti circula iarna cu ea
- poti parca fara stres perpendicular cu o bordura
- intretinere mult mai ieftina fata de un suv banal
- consum mai mic si viteza destul de buna fata de multe suv-uri
etc. etc. etc