Drivetest Volkswagen Passat (2014-prezent)
Hibrid Plug-In 218CP Aut7 GTEVineri, 10.06.2016
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce ai spart geamul vecinei de la parter când ai căutat poarta, te aștepți la o urecheală zdravănă. Fie că o primești, fie că rămâi fără banii de alocație pentru că trebuie să plătești fereastra, data viitoare știi ce ai de făcut. Fie o să șutezi pe jos, fie cauți un coleg pentru pasa decisivă.
După ce au călcat pe cel mai mare bec din istoria automobilului și toate oalele s-au spart în capul lor, cei de la Volkswagen promit să nu mai repete schema Dieselgate. Și fie că vor fi urecheați de organismele de protecție a mediului, fie că vor cheltui toate rezervele pentru a-și despăgubi clienții, germanii vor avea mai multă grijă cu motoarele lor diesel. Sau vor începe să pună accentul pe hibrizi.
Noul Passat GTE pare să confirme grija Volkswagen pentru pașii pe care îi are de parcurs de-a lungul interminabilului culoar de reabilitare. Rămâne de văzut dacă grija se simte deja în produsele nou lansate.
Volkswagen Passat (2014-prezent)
Hibrid Plug-In 218CP Aut7 GTE
- Pret de pornire 38.124 €
- Pret model testat 52.425 €
- Taxa auto 0 €
Motor / Transmisie
De obicei, atunci când ne referim la ansamblul de propulsie al unui hibrid, ecuația este destul de complicată. În cazul lui Passat GTE, lucrurile sunt destul de simple. Avem un motor de 1.4 litri benzină, asistat de un propulsor electric, de forma unui disc de Frisbee, ascuns în interiorul transmisiei automate DSG cu șase trepte. Cele două motoare se înțeleg bine și alternează în funcționare după cum îți dorești să rulezi.
Dacă benzinarul oferă 156 de cai putere și 250 de Nm, omologul său electric promite 116 cai putere și un cuplu de 350 Nm, resimțit instant. Pachetul de resurse totalizează 218 cai și 500 de Nm, adică mai mult decât suficient pentru un sedan din segmentul mediu.
Să trecem acum și la cum se simte acest bagaj ascuns sub capotă. Cuplul motor este generos și ajută mult atunci când vrei să faci o depășire sau ai nevoie rapidă de ceva mai multe resurse. Deși are o greutate considerabil mai mare (1722 kilograme, cu 350 de kg mai mult decât un Passat 1.4 TSI), modelul german nu dă semne de oboseală prea des. Începe totuși să gâfâie la viteze mai mari.
Transmisia cu șase rapoarte schimbă liniar și pe nesimțite, iar retrogradarea se poate face destul de prompt atunci când aplici o accelerare bruscă. Există mai multe moduri de rulare, ca și pe versiunea de serie: Eco, Comfort, Normal, Sport și Individual. Fiecare acționează diferit asupra motorului, suspensiei și transmisie, amorțindu-le sau trezindu-le la viață.
Și pentru că vorbim despre un hibrid, există și alte patru moduri de rulare specifice. Unul pur electric, în care motorul pe benzină nu pornește nici picat cu ceară. Unul hibrid în care mașina îi face de cap și folosește după bunul plac resursele ambelor motoare. Unul Battery Charge care se folosește de puterea motorului pentru a încărca bateriile, în cazul în care vă așteaptă o rulare urbană. Ultimul mod se numește GTE și se înțelege că pune la bătaie ambele bagaje de putere pentru ca Passat-ul hibrid să dea tot ce e mai bun.
În modul GTE se simte cel mai bine potențialul ascuns sub capotă și tot în acest mod veți auzi pentru prima dată cum sună motorul pe benzină la turații înalte. Altfel, el este extrem de silențios, fiind separat foarte bine de habitaclu din punct de vedere sonor. Sunt puține situații în care veți ști că funcționează.
Consum
Fiindcă vorbim despre un hibrid, este esențial să știm care este distanța pe care Passat-ul o poate parcurge doar în modul electric. Echipat cu o baterie de 9.9 kWh, modelul german garantează, cel puțin pe hârtie, 50 de kilometri cu zero emisii. Adică motorul pe benzină doarme liniștit. Cu condiția să nu depășiți viteza de 130 de km/h. Suficient, zic eu.
În realitate, bateria ajunge pentru aproximativ 35-40 de kilometri dacă vremea este bună și dacă mergeți civilizat, fără excese. Distanța este suficientă pentru o navetă acasă-birou-acasă, cu ceva rezerve și pentru o ieșire în oraș. Asta dacă locuiți în București.
Prin urmare, puteți merge liniștit, fără să porniți motorul de 1.4 litri, chiar mai multe zile la rând. Când epuizați energia din baterie și începeți să rulați normal,Passat GTE consumă ca un benzinar clasic: undeva la 8.5-9 litri în oraș, doar 6.7 litri în afara lui.
Bateria va mai păstra însă ceva energie pentru a pleca de pe loc electric, adică fix momentul în care, într-o mașină convențională, consumi cel mai mult carburant.
Consumul oficial anunțat de Volkswagen este de numai 1.7 litri/100 de km. Este o valoare utopică, greu de atins, dar nu imposibilă. Mai ales dacă ai grijă să încarci constant bateria și te folosești la maxim de resursele sale.
Apropo de încărcare: trebuie să știți că la o priză clasică timpul de încărcare este de patru ore și 15 minute, iar la un wallbox de 360V timpul scade la două ore și 30 de minute. Passat GTE nu prea are concurenți la capitolul consum, având în vedere că Ford Mondeo Hybrid consumă 4.2 litri/100 de km.
Performanţe
Când vine vorba despre performanțe, Passat GTE nu face de rușine indicativul care pe mulți îi trimite cu gândul la GTI, adică versiunea sport făcută celebră de Golf.
Passat GTE se descurcă bine când vine vorba de sprintul de la 0 la 100 de km/h, realizat în 7.4 secunde. Este o valoare pe care nu o reușesc nici versiunile cu propulsie standard și cu mult mai bine decât ce oferă rivalul Ford Mondeo Hybrid (9.2 secunde).
Passat GTE bate Mondeo Hybrid și la viteză maximă, cu cei 225 de km/h promiși, întocmai ca rivalul din liga superioară, BMW 330e.
Interior
La acest capitol nu trebuie să uităm că Passat are unul dintre cele mai îngrijite interioare din segment. Prin urmare, versiunea GTE nu putea face excepție. Ba chiar duce mai departe nivelul de calitate. Plasticul e moale și prietenos, cu mici excepții în zona inferioară, inserțiile cromate nu lipsesc, tapițeria pare și ea plăcută la atingere, iar cusăturile albastre le vor aminti tuturor că se află într-o mașină specială.
Ergonomia este din nou exemplară, scaunele sunt confortabile și au o susținere laterală decentă, iar finisajele întregului habitaclu sunt cât se poate de germane.
Spațiul interior este generos și vine cu o mulțime de locuri pentru a depozita orice: de la sticle de apă, la portofele, telefoane și alte minunății cărora le poți găsi un lăcaș. Ceea ce ar trebui să bucure pe toată lumea este faptul că portbagajul păstrează o podea plată, chiar dacă a devenit ceva mai mic din cauza instalării pachetului de baterii.
Chiar și așa, capacitatea totală de 402 litri, specifică segmentului compact, este mai mare decât a rivalilor Mondeo și 330e.
Preţ de achiziţie
Fiind vorba de o versiune cu ceva mai multe calități și cu ceva mai mult tehnologie sub caroserie, prețul este și el unul pe măsură. Passat GTE pornește de la 38.000 de euro, însă o listă lungă de opționale ca cele instalate pe mașina noastră de test pot urca prețul final la o valoare destul de piperată: 52.500 de euro.
Dacă luăm în calcul doar prețul de pornire vedem că un Passat GTE este ușor mai scump decât un Mondeo Hybrid care costă 37.500 de euro.
Mercedes Clasa C hibrid și BMW 330e rămân opțiunile cel mai greu de accesat și este oarecum normal, având în vedere că vorbim despre o zonă superioară premium în aceste cazuri.
Siguranţă
Derivat din versiunea standard a noii generații Passat, versiunea GTE se poate lăuda și ea cu aceleași performanțe la capitolul siguranță oferită pasagerilor. Pentru cei care au uitat, trebuie să reamintim că Passat a obținut cinci stele la testele EuroNCAP.
Încă de la echiparea standard, noua generaţie a lui Passat are un arsenal de airbag-uri demne de un model premium, ca să nu vorbim despre necesităţile şi aşteptărilor din partea unui model de volum de segment mediu.
Inginerii mărcii plusează cu o listă de opţionale cu dotări suplimentare care includ elemente tehnologice pe care un model de aceste dimensiuni nu are voie să le rateze. Există sistem de monitorizare a menţinerii benzii de rulare cu o corectare ușor enervantă a direcției, monitorizare a unghiului mort, avertizare la coliziunea frontală iminentă, tempomat adaptiv cu radar şi multe altele.
Lista de echipamente de siguranţă este lungă şi cât se poate de normală pentru un model care vrea să domine clasa medie în anii ce vor urma.
Ţinută de drum
Când vorbim despre ținuta de drum trebuie să luăm în calcul cele 350 de kilograme în plus față de un Passat standard. În mod normal, kilogramele în plus înseamnă o inerție mai mare și un ruliu ceva mai pronunțat.
Passat GTE vrea să contrazică totuși, măcar puțin, ce știam despre hibride. Asta pentru că are un centru de greutate ceva mai coborât și se așează ceva mai bine pe virajele strânse. Există ruliu, însă acesta nu pare a fi deranjant și câtuși de puțin evident, ca în cazul unor modele de acest tip. Prin urmare, aderența se păstrează destul de bine chiar și atunci când vreți să încercați o rulare sportivă. Excepție fac ruperile de ritm cauzate de prea mult cuplu livrat punții anterioare.
În viața de zi cu zi, Passat GTE rămâne o mașină destul de confortabilă, cu o suspensie echilibrată, menită să absorabă gropile și denivelările fără prea multe comentarii. Suspensia poate părea ușor mai prezentă din cauza masei mari, cu precădere în momentele în care trebuie să treceți peste un limitator de viteză.
Direcția rămâne una precisă și extrem de plăcută atunci când trebuie să negociați viraje strânse. De asemenea, în oraș, la viteze mici este ușor de manevrat. Din păcate, feedback-ul lipsește, însă asta nu va supăra pe foarte mulți.
Vizibilitate
Passat pare o maşină mai mare şi mai voluminoasă decât era până acum, dar a fost, probabil, creată de un matematician specializat în ergonomie, deoarece modelul nu impune probleme de vizibilitate.
Oglinzile laterale, deși înguste, sunt uficiente pentru a încadra caroseria. Luneta este și ea generoasă și bine proporționată, iar montantul A de pe partea şoferului nu dă bătăi de cap mai mult decât în cazul altor modele din segment. Ba chiar pare mai ergonomic proiectat decât în cazul unor competitori.
În plus, ai la dispoziţie mai multe sisteme de asistenţă, implicit unele de parcare automată, dacă vreodată vei avea chef să te lauzi în faţa prietenilor sau dacă nu ești sigur că mașina încape în locul de la marginea bordurii. Există și un sistem de patru camere video, care oferă detalii din patru unghiuri, cu posibilitate de selectare a fiecărei camere în parte.
Tehnologie
Chiar dacă este lansat de ceva vreme pe piață, Passat reușește să fie la curent cu cele mai noi trenduri în materie de tehnologie. Iar Passat GTE este clar cea mai tehnologizată propunere dintre toate versiunile.
Ca și în cazul celorlalte modele din Grupul VAG, ne-a bucurat posibilitatea includerii unui Virtual Cockpit pe lista de opționale. Ecranul de 12.1 inch care înlocuiește instrumentele de bord clasice este o adevărată minune, o revoluție tehnologică. Puțini realizează că Virtual Cockpit va schimba radical experiența oamenilor în mașinile viitorului. Aș îndrăzni să spun că Virtual Cockpit reprezintă pentru interiorul automobilelor cam ce a însemnat lansarea primului iPhone pentru industria telefoanelor mobile.
Echipat cu o putere de calcul admirabilă, sistemul procesează foarte repede și nu oferă reacții întârziate. Toate indicațiile privind turațiile motorului, viteza de deplasare și ruta sistemului de navigație pot fi afișate simultan, fără întreruperi. E drept că o să aveți nevoie de ceva timp să vă acomodați cu toate funcțiile și să învățați tot ce poate să facă. Nimeni nu are timp să citească instrucțiuni, dar ar fi bine să vă faceți.
Conectivitatea este și ea la cel mai înalt nivel, împrietenirea telefoanelor fiind extrem de facilă, fie prin Bluetooth, fie prin Apple CarPlay sau Android Auto. Sistemul multimedia pune la dispoziție o navigație destul de bine pusă la punct, dar cu un afișaj ușor sec și învechit. Ca de altfel tot afișajul sistemului. Din fericire, tocmai asta îl face extrem de ușor de utilizat. Am apreciat închiderea și deschiderea fără cheie, una dintre cele mai intuitive din sement.
Tot etalon putem să considerăm și sistemul Head-Up Display, complex și util, proiectat însă pe o sticlă ceva cam mare. Pe lângă sistemul de asistență la parcare, Volkswagen Passat vine și cu cele patru camere despre care aminteam mai devreme, la capitolul Vizibilitate. Din păcate, calitatea imaginilor oferite de acestea lasă de dorit.
Design
Actuala generație Pasat pare să mai fi domolit criticile vehemente la adresa designului. Germanii s-au îndepărtat ușor de liniile pătrățoase și inexpresive. Au reușit să le înlocuiască cu un design echilibrat, capabil să placă unui număr impresionant de oameni.
Uitasem cât de popular este sedanul german pe meleagurile noastre. Mi-a adus aminte duzina de capete întoarse după inscripțiile GTE și detaliile de culoare albastră ale caroseriei. Am fost întrebat de ce sunt etrierii albaștri, dacă GTE e același lucru cu GTI și dacă albastrul are vreo legătură cu nuanța tradițională a diviziei R-Line.
Semn că micile detalii ale versiunii hibride nu trec neobservate într-o Românie mereu atentă la noutățile cu care vine Passat.
Ne-a placut
- Tehnologia
- Autonomia electrică
- Spațiile de depozitare
Nu ne-a placut
- Masa ceva mai mare
- Direcția fără feedback
Date tehnice - Volkswagen Passat (2014-prezent) Hibrid Plug-In 218CP Aut7 GTE | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ştiri despre Volkswagen
-
Constructorul german de automobile recheamă în service circa 115.000 de mașini, în SUA, din cauza airbag-urilor Takata. Sunt afectate inclusiv modele Passat din 2006-2007. (Sambata, 09 Noiembrie)
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (Joi, 17 Octombrie)
-
Am călătorit la Wolfsburg, în fieful Volkswagen, pentru a face cunoștință cu cel mai nou SUV al mărcii germane. Este vorba despre Tayron, un model care se încadrează între Tiguan și Touareg. Ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale pe care trebuie să le știi despre acesta, dar și un video cuprinzător. (Miercuri, 09 Octombrie)
-
Un Volkswagen ID.7 Pro S a atins o autonomie record. Mașina a parcurs 794 de kilometri cu un plin de baterie, iar consumul indicat de computerul de bord a fost de 10.3 kWh/100 de km. (Vineri, 04 Octombrie)
-
Cu ocazia evenimentului ID. Meeting, organizat în Locarno, Elveția, Volkswagen a prezentat un exemplar unicat, bazat pe ID.3 GTX Performance. Este un omagiu adus celebrului Golf Fire and Ice din anii '90. (Sambata, 07 Septembrie)
Raman totusi la convingerea ca un hybrid clasic e o varianta mult mai buna din toate punctele de vedere, cel putin pentru moment.
Traim in realitati diferite.
Oricum daca Passat-ul din test ar fi plug-in ar sari de 60.000 de euro. E doar un hibrid clasic, adevarat ca insa cu un motor turbo in loc de aspirat cum au altii.
De vazut Ioniq ce preturi va practica, pentru ca are inclusiv o varianta plug-in. Pacat ca nu va exista o Ampera noua dupa modelul noului Volt, care e cam primul hibrid gen Prius care si arata bine din toate punctele de vedere. Plus ca e performant. Bolt-ul electric va veni insa in Europa sub forma Ampera-e.
Oricum e un pas inainte si Passat-ul respectiv. Poate mai scapa din debara de diesel-uri.
Esti putin dezinformat in privinta Passat GTE. Acesta este plug-in, bateria se poate incarca de la priza. Nu exista varianta de hibrid clasic la Passat. Este greu sa compari Toyota Prius cu modelele de la VW sau BMW, pentru ca filozofia japonezilor este sa faca o masina cat mai eficienta dpdv al consumului de energie, in timp ce variantele europene sunt concepute ca sa aiba performante asemantoare unui Golf GTI dar la nevoie sa le poti conduce intr-un regim eficient cu consum foarte mic de carburant.
Adevarat, uitandu-ma la testul cu Golf GTE, ca denumirea GTE=plug-in hibrid, asa cum e-ul e full electric.
"Apropo de încărcare: trebuie să știți că la o priză clasică timpul de încărcare este de patru ore și 15 minute, iar la un wallbox de 360V timpul scade la două ore și 30 de minute".
"încărcare".
Insa, la fel ca pe fb sau blog-uri tag-urile conteaza si nu era rau sa precizati la capitolul Motor / Transmisie ca e plug-in.
@top si hibridele clasice si cele plug-in cantaresc cam la fel si asta se simte mai ales la drum lung si iesiri la munte. Diferenta este ca la plug-in poti sa mergi, de exemplu, 100-150 de km in care electricul ajuta la plecarea de pe loc si accelerari in timp ce motorul termic doar mentine masina la o viteza constanta (si majoritatea motoarelor moderne consuma putin la mersul "intins" unde nu conteaza greutatea masinii ci doar aerodinamica) in timp ce hibridul clasic e fortat sa incarce bateriile la un moment dat ridicand consumul si reducand capacitatea de reactie a masinii.
In concluzie plug-in power!!!
E păcat, pentru că acolo scriem de obicei cât consumă real.
@hans
Nici măcar nu l-am scris eu :)
Care tehnologie? Mi-o poti prezenta public ? Multumesc, astept surse !
O zi buna!
Nu-i cazul sa te ostenesti sa-i raspunzi, e clar ca tipul cauta mult ''fum'' precum la o coaja de ''ursulet'' sau ''pisicuta'' nu are treaba cu rafinamentul sau imapctul asupra mediului . Ca si cum ai ruga un fumator sa se lase de fumat. As mai puncat ceea ce ai zis la sfarsit daca imi permiti : japonezii mai folosesc si un sistem smart numit : Atkinson cycle . Cateva idei : ''The Atkinson cycle is designed to provide efficiency at the expense of power density, or total power extracted per unit of displacement per rotation. A modern variation of this approach is used in some modern automobile engines. While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the Toyota Prius, some non-hybrid automobiles now feature engines that can run in the Atkinson-cycle as a part-time operating regime, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a normal-cycle engine'' .
Concluzia mea e că nemții ăștia au ajuns la un nivel de marketing nemaiîntâlnit, de-și permit să mintă în halul ăsta și să ceară aproape 40.000. Ce dieselgate, DAS nesimțire merge înainte.
Stai linistit ca cei cu ochelari de cal o vor cumpara. Din pacate in Romanika asa-numitul ''sindrom de turma'' se vede cu seninatate. De asemenea lipsa de experienta in domeniul auto a unora este un alt factor primordilal prin care VAG sa-si spele mainile de bani pe credibilitatea acestora. Doar citeste comentariul celui de la ''10.06.2016, 14:16'' si iti vei da seama de lipsa de experienta pe care o are. Se pare ca are si 3 simpatizanti, care din pacate nu pot trece si peste o informatie auto. Pana acum scorul intre mine si el ramane 1-0 , nu am primit nici un raspuns care sa ateste ceea ce a zis initial.
Bogdan se referă în general la un sistem de direcție care nu-ți oferă informații precise și exacte legate de poziționarea roților în raport cu unghiul de virare al volanului. Într-o extremă se află direcția "elastică" pe care o simți într-o mașină de volum (mașini pe care poț învârti volanul 5-10 grade stânga-dreapta fără ca asta să aibă vreun efect asupra roților), în timp ce în cealaltă extremă stă direcția "grea" și matematic exactă a unui Porsche 911, de exemplu.
Partea a doua este ca Toyota/Lexus au avut aproape monopol pe piata hibridelor in ultimii 15 ani si au reusit sa duca Prius in top treiul masinilor detestate de catre pasionatii de masini. Acum sunt apar hypercar-uri hibride, apar concurenti din toate partile, apar masini care oferind si placere pe langa hipster-eala su ecologie vor schimba fata hibrizilor.
Si da, stim cu totii ca in spatele fiabilitatii fara margini a motoarelor de Toyota se afla lenea lor.
Daca primii 50 de kilometri ii faci pe curent cu consum de combustibil zero, pe urmatori 50 de kilometri atunci cand va intra motorul termic in functiune ce consum trebuie sa ai ca sa-ti iasa in total pe o suta de kilometri 1,7??
Raspunsul este simplu: 1.7 litri nu 3.4 litri:)
Deci departamentul de marketing ne trateaza ca pe niste maimutoi care nu disting realitatea de fictiune :)
Dupa parera mea ar cam fi cazul sa ne trezim la realitate si sa alegem in consecinta
O mica istorie a hidrogenului .
mor de ras!!!
Am auzit ca mazda 6 vine cu doape de urechi in torpedou, provizii pe o luna, sa nu mai auzi zgomotul la rulare. Tu de la ce firma le recomanzi la clienti cand se termina "munitia" din torpedou?
Problema e ca toti ne cred tampiti si citind comentariile de mai sus se pare ca in mare parte au dreptate.
Cineva multi ani in urma spunea ca prostia este cea mai mare sursa de castig.
Adevar ai grait ! De fapt prostia ramane si azi cea mai mare sursa de castig. Evident, domeniul automobilistic nu este singurul. Sistemul de propaganda mediatica de la TV, sistemul de votare , sunt doar cateva din exemple. Chiar crezi ca sistemul de votare ar mai fii existat daca acesta avea scop altul decat jocurile politice, unde zarul cade fix cum vrea Y, nu votantii ? Aceeasi problema in cazul VW. Nu mai intru in detalii, e clar ca o fac degeaba. Efectul de turma al celor cu ochelari de cal, este mai proeminent decat ma asteptam .
Intrebarea e: Esti vreodata limpede la cap?
Raspuns: NU!
Proasta satului, rezilierea contractului cu takata o face VW la nivel de corporatie, nu un dealer. Dar toate astea fara indoiala ca le stii foarte bine din moment ce lucrezi la un dealer. Adica stai putin. Mai astept putin sa te trezesti din betie. Atunci o sa-ti dai seama ca ne-am dat seama demult ca toata "munca" ta e doar pe internet 24/7.
deci VW are o "propunere" care aproape calca pe coadă constructorii premium .. dar doar la pret ... o sa aiba un succes nemasurat, la fel ca motorul 2.0 de 245CP care se gaseste in romania doar la reprezentante ;)
Poti sa explici ce inseamna "limbaj inferior"?
"inferior" nu are grad de comparație.
@sergheevici, cand te trezesti din betia de tuica, esti antreprenor si testezi lecsusuri. Cand te trezesti din vin, restaurezi taiota caruolla si lucrezi juma de norma la VW. Cand te trezesti din bere, conduci un Mercedes. Cand esti pe buruieni ti se invart in cap mazda, honda si nisan.
Intrebare: Esti vreodata limpede la cap?
Raspuns: NU!
Proasta satului, rezilierea contractului cu takata o face VW la nivel de corporatie, nu un dealer. Dar toate astea fara indoiala ca le stii foarte bine din moment ce lucrezi la un dealer. Adica stai putin. Mai astept putin sa te trezesti din betie. Atunci o sa-ti dai seama ca ne-am dat seama demult ca toata "munca" ta e doar pe internet 24/7.
Andrutza, te-ai lamurit cu tehnologia hidrogenului in industria auto?
Poti sa explici ce inseamna "limbaj inferior"?
"inferior" nu are grad de comparație.
@sergheevici, cand te trezesti din betia de tuica, esti antreprenor si testezi lecsusuri. Cand te trezesti din vin, restaurezi taiota caruolla si lucrezi juma de norma la VW. Cand te trezesti din bere, conduci un Mercedes. Cand esti pe buruieni ti se invart in cap mazda, honda si nisan.
Intrebare: Esti vreodata limpede la cap?
Raspuns: NU!
Proasta satului, rezilierea contractului cu takata o face VW la nivel de corporatie, nu un dealer. Dar toate astea fara indoiala ca le stii foarte bine din moment ce lucrezi la un dealer. Adica stai putin. Mai astept putin sa te trezesti din betie. Atunci o sa-ti dai seama ca ne-am dat seama demult ca toata "munca" ta e doar pe internet 24/7.
Andrutza, te-ai lamurit cu tehnologia hidrogenului in industria auto?
Poti sa explici ce inseamna "limbaj inferior"?
"inferior" nu are grad de comparație.
Passat GTE este 38k , daca ii pui optionale arhisuficiente de 4k ajunge la 42k. Acesta este un plugin hybrid , lucrul care este trecut cu vederea de multi. Ganditi-va la un plugin de 42k din clasa lui passat.