Drivetest Volkswagen Golf 8

1.5 eTSI ACT DSG mild hyb Style
Volkswagen Golf 8 zoom
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 16.12.2020
Tradițional

Volkswagen Golf este cel mai popular model al constructorului german în Europa. În fiecare an, la final de decembrie, producătorul din Wolfsburg trage linie, iar primul nume care apare în topul de pe Bătrânul Continent este cel al modelului de clasă compactă.

A devenit o tradiție ca Volkswagen Golf să conducă și să se impună, fără prea multe probleme, în topul european. Și performanța este obținută într-un segment în care aproape toți constructorii de volum au un reprezentant.

Cu noua generație, Volkswagen a continuat să împingă rețeta clasică a lui Golf într-o zonă nouă: au fost introduse tehnologii care până nu demult erau oferite pe modelele mai mari, au apărut propulsoare noi, iar designul general a fost și el ușor prelucrat.

Noul Golf a fost lansat în România la începutul acestui an, iar pentru testul național am mizat pe serviciile unui propulsor pe benzină echipat cu noul sistem mild-hybrid la 48V.

Volkswagen Golf 8
1.5 eTSI ACT DSG mild hyb Style

  • Pret de pornire 26.657 €
  • Pret model testat 29.566 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Pentru a opta generație Golf, Volkswagen a optat pentru o gamă completă de motorizări. Ai propulsoare diesel gata să te facă să uiți de stațiile de alimentare atunci când pleci la drum lung, ai motoare pe benzină cu care vei descoperi tehnologia mild-hybrid, și ai și un sistem plug-in hybrid care vine împachetat într-un pachet sport sub denumirea GTE.

Testul nostru a avut alături versiunea 1.5 eTSI. Nemții au pus litera e în fața denumirii clasice pe care o utilizează pentru motoarele pe benzină pentru a scoate în evidență faptul că propulsorul nu este unul "obișnuit". Alături de unitatea cu ardere internă, Volkswagen a introdus un sistem mild-hybrid la 48V. Nu are componentele necesare pentru a oferi o rulare pur electrică, dar promite să dea o mână zdravănă de ajutor la plecările de pe loc, astfel încât consumul de carburant afișat de computerul de bord să fie pe placul multora.

Motorul pe benzină dezvoltă 150 de cai putere la 5.000 rpm și 250 Nm începând cu 1.500 rpm. Resursele sunt puse în valoare într-un mod liniar, răspunsul motorului fiind unul plăcut atât în exploatarea urbană, cât și pe porțiunile de drum național. Cuplul motor nu se ridică la nivelul oferit de un diesel, iar acest lucru mai știrbește din agilitatea oferită la turații reduse.

Propulsorul pe benzină este unul rafinat și nu o să-ți dea dureri de cap nici atunci când acul turometrul digital o să ajungă în treimea superioară. La viteze de drum național, cei 150 de cai putere sunt suficienți pentru a putea face depășiri în deplină siguranță.

Pentru a gestiona resursele motorului pe benzină, Volkswagen propune o transmisie DSG cu șapte trepte. Spre deosebire de vechiul Golf, noua generație adoptă un selector electronic de viteze Shift-by-Wire. Acesta este foarte simplu de utilizat, însă dimensiunile lui mici au reușit să dea naștere unor discuții interminabile în rândul fanilor. Da, este o schimbare importantă în acest univers pe care Golf l-a cultivat ani la rând, însă nu una pentru care vei fi nevoit să faci compromisuri.

Transmisia se comportă bine și reușește să-ți anticipeze acțiunile, indiferent că alegi să rulezi într-un mod agresiv sau preferi să fii ceva mai atent cu consumul. Schimbările de trepte sunt realizate într-un mod rafinat, fără ca transmisia să genereze vibrații sau smucituri la nivelul cabinei. Pentru controlul manual, Volkswagen oferă padele amplasate în spatele volanului. Le poți utiliza cu ușurință, însă rămân la o părere mai veche și consider că sunt subdimensionate. 

Consum

În ultimii ani, producătorii au investit în dezvoltarea sistemelor mild-hybrid la 48V. Acestea nu doar că vin cu un plus de resurse în anumite momente, dar reușesc să facă mici corecții în dreptul consumului de carburant.

În cazul lui Golf, Volkswagen spune că versiunea 1.5 eTSI cu 150 de cai putere are un consum mediu mixt de 5.8 litri/100 de kilometri, valoare măsurată conform standarului WLTP.

Sistemul mild-hybrid la 48V va fi utilizat la pornirile de pe loc și, totodată, energia stocată într-o baterie suplimentară va alimenta sistemele de la bord, astfel încât motorul cu ardere internă poate sta oprit pentru mai mult timp. Reprezentanții Volkswagen spun că acest sistem scade consumul de carburant, în medie, cu 0.4 litri/100 de kilometri comparativ cu un alt motor care nu utilizează tehnologie la 48V.

În același timp, Volkswagen oferă pe Golf și un asistent (Eco Assist) care te ajută cu sfaturi (mesaje afișate pe ecranul central) pentru a obține un consum cât mai bun.

Pe parcursul testului din țară, consumul modelului german a fost de 7.5 litri/100 de kilometri în regim mixt.

În ceea ce privește rivalii, Volkswagen Golf se află în partea de sus a tabloului dedicat consumurilor mici. Conform fișelor tehnice, Hyundai i30, Opel Astra și Seat Leon vor avea un consum mai mic decât cel anunțat de Volkswagen pentru Golf. În același timp, Ford Focus, Kia Ceed, Mazda 3, Renault Megane și Skoda Scala echipate cu motorizări apropiate ca putere și transmisii automate vor avea un consum mai mare decât cel al modelului din Wolfsburg.

Performanţe

Cu motorizarea de 1.5 litri cu 150 de cai putere, Volkswagen nu și-a dorit să pună în fața clienților un Golf sportiv. Iar fanii cu siguranță vor înțelege acest lucru, mai ales că în oferta constructorului german și-au făcut loc, în ultimele luni, și versiunile de performanță GTI și R.

Pe fișa tehnică, Volkswagen a trecut 8.5 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h și o viteză de top de 224 km/h.

Renault Megane, Seat Leon și Skoda Scala sunt ceva mai rapizi pe accelerația de la 0 la 100 km/h decât Golf. Totuși, modelul german reușește să lase în urmă rivali precum Ford Focus, Hyundai i30, Kia Ceed sau Opel Astra. În ceea ce privește viteza de top, doar Scala și Leon reușesc să se apropie de Golf, însă modelele din grup nu trec de valoarea comunicată în fișa tehnica a modelului compact din Wolfsburg.

Interior

Pentru o perioadă bună de timp, Volkswagen nu riscat atunci când a operat modificări în dreptul gamei Golf. E riscant să aduci noutăți majore unui model care ani la rând se impune în Europa. Dar cu a opta generație, Volkswagen a decis că este momentul pentru o schimbare majoră în interior.

Imediat ce urci la bordul noului hatchback compact descoperi o planșă de bord nouă și o consolă centrală redesenată. În spatele volanului stă acum un instrumentar digital de bord "unit" într-un mod plăcut de ecranul central.

Consola centrală este acum mai aerisită datorită comenzilor integrate la nivelul sistemului de infotainment. Totodată, tunelul median devine și el mai simplu și minimalist. Ai un buton dreptunghiular pentru pornirea motorului, selectorul de viteze minuscul și butoanele care acționează frâna de parcare și funcția Auto Hold. În rest, nimic să-ți atragă atenția.

În partea de sus a planșei de bord, Volkswagen a optat pentru materiale moi la atingere, însă le-a îmbinat cu plastice puțin mai tari și nu atât de prietenoase. Aceeași filozofie a fost aplicată și în cazul fețelor de uși. În tot acest amestec de senzații, Volkswagen a reușit să păstreze finisajele bune, atuul cu care Golf a câștigat clienții ani la rând.

Pentru șofer, Volkswagen oferă un scaun ErgoActive cu funcții de memorie și masaj, iar șezutul bine profilat și suportul lateral bun te vor ajuta să treci fără probleme de drumurile lungi.

Pe fețele ușilor vei putea transporta o sticlă de apă de un litru și diverse obiecte de dimensiuni mici și medii, suporturile pentru pahare sunt bine profilate, iar cotiera, deși nu foarte mare, dispune de un capac care culisează. Volkswagen oferă un loc special pentru depozitarea cheii, dar și un spațiu cu încărcare wireless pentru telefoanele inteligente. În partea de jos a consolei, nemții au integrat două porturi USB-C, aceeași soluție fiind pregătită și pentru pasagerii din spate.

Pe bancheta din spate a lui Golf există spațiu bun la nivelul picioarelor, în timp ce spațiul pentru cap va fi suficient pentru cei cu o înălțime mai mică de 1.85 metri. Tunelul median rămâne în continuare ridicat și o să-i incomondeze pe cei care vor călători în zona centrală a banchetei.

Portbagajul are un volum de 381 de litri, valoarea fiind identică cu cea a vechii generații, însă la nivelul mediei din segment.

Preţ de achiziţie

Noua generație Volkswagen Golf este disponibilă în România începând de la 19.555 de euro, valoarea fiind a;ezat[ strategic sub acel prag psihologic de 20.000 de euro. Cea mai accesibilă versiune eTSI (1.0 litri cu 110 CP) pornește de la aproape 22.000 de euro, în timp ce pentru varianta de 1.5 litri cu 150 CP, Volkswagen anunță un preț de 24.400 de euro.

Odată cu noua generație, Volkswagen a redenumit liniile de echipare. Modelul de clasă compactă poate fi comandat în versiunile Life, United, Style (echiparea exemplarului testat) și R-Line.

Ford Focus în varianta ST Line echipat cu motorul de 150 CP și transmisie automată are un preț de pornire de 26.400 de euro, iar Mazda 3 (echipare Plus) cu propulsorul de 2.0 litri și cutie automată costă aproape 26.800 de euro. În rest, toți rivalii lui Golf propun prețuri mai mici.

Deși hatchback-ul german are un preț mai mare decât cel al rivalilor, modelul va fi echipat standard, printre altele, cu următoarele: Adaptive Cruise Control (ACC) și ParkPilot, Digital Cockpit, sistem de infotainment cu ecran tactil, încărcare wireless pentru telefon, Air Care Climatronic, volan multifuncțional din piele, lumină ambientală în 10 nuanțe, faruri LED, oglinzi încălzite, jante din aliaj de 16 inch și scaune cu reglaj la nivel lombar. 

Siguranţă

Noua generație Volkswagen Golf a trecut prin testele de siguranță organizate de Euro NCAP. La finalul sesiunii, modelul compact a primit calificativul maxim, 5 stele.

Protecția adulților a fost notată cu 95%, capitolul dedicat protecției copiilor a primit 89%, iar în dreptul categoriei dedicată protecției utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor, modelul compact a fost punctat cu 76%. Sistemele de siguranță introduse pe Golf au funcționat corespunzător, iar acest capitol a fost notat cu 78%.

Standard, modelul german va fi echipat cu un sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru identificarea pietonilor și a cicliștilor, cu un sistem pentru menținerea benzii de rulare, cu funcția Multi Collision Brake și cu un asistent pentru monitorizarea șoferului.

Ţinută de drum

Volkswagen Golf rămâne unul dintre acele modele care te implică cu adevărat atunci când urci la volan. Deși nu este la fel de încrâncenat precum Ford Focus, noul Golf păstrează o bună parte din plăcerea la condus.

Suspensiile lui Golf sunt orientate către confort, iar acestea reușesc să filtreze cu ușurință denivelările de la nivelul asfaltului. Nu apar sunete deranjante în cabină, semn că nemții și-au făcut bine lecțiile și au folosit suficient material fonoabsorbant. Chiar și denivelările scurte sunt "înghițite" discret de trenul de rulare pregătit de nemți. Pe viraje, descoperi că noul Golf ține cu dinții de asfalt și te provoacă să-l conduci cu adevărat. Totodată, nemții au reușit să reducă ruliul față de vechea generație, iar acest lucru o să te ajute în momentele în care abordezi un stil sportiv.

Direcția modelului german comunică corect informațiile de la nivelul asfaltului, feedback-ul oferit fiind bun. Nu este la fel de incisivă ca a unui Focus, dar se apropie de principiile promovate de modelul american.

Vizibilitate

Un hatchback de clasă compactă nu ar trebui să pună în dificultate pe nimeni. În cazul lui Golf, ai parte de oglinzi laterale bine dimensionate și de o lunetă cu o suprafață vitrată bună. Montanții față îți vor da mici bătăi de cap pe virajele strânse.

Dacă ești convins că nu te vei descurca cu dimensiunile compacte ale lui Golf, Volkswagen oferă un pachet complet de asistență. Poți comanda senzori de parcare, o cameră video cu un unghi larg folosită pentru mersul cu spatele și chiar și un asistent la parcare.

Tehnologie

Noua generație a modelului de clasă compactă a trecut printr-o serie de modificări consistente la nivel tehnologic. Încep chiar cu celebra rotiță folosită pentru controlul farurilor. Aceasta a dispărut, nemții mizând acum pe o zonă tactilă integrată în partea de sus a planșei de bord.

Tot la nivelul planșei de bord descoperi instrumentarul digital. Ecranul are patru moduri predefinite de afișaj (unul dintre ele umple întreg spațiul disponibil cu harta sistemului de navigație), dar acestea pot fi personalizate. În locul cadranelor clasice, pe instrumentarul de bord vei putea avea informații cu privire la consum, distanța și timpul petrecut la volan, viteza medie, treapta de viteză, autonomia rămasă, sistemele de asistență, navigația, busola și informații despre sistemul audio sau telefonul conectat.

Un head-up display completează pachetul oferit de nemți, iar acesta va putea afișa informații despre viteza de rulare, limita de viteză pe sectorul de drum și informațiile primite de la sistemul de navigație.

Ecranul central integrează acum și comenzile sistemului de climatizare și astfel dispar butoanele fizice. Pentru reglarea temperaturii fiecărei zone, pasagerii au la dispoziție o bandă tactilă care oferă feedback haptic ori de câte ori este atinsă. Același principiu este folosit și pentru reglajul volumului. Deși soluția este una modernă și atent integrată, aș fi preferat varianta clasică cu butoane.

Sistemul de infotainment introdus de Volkswagen se mișcă mult mai rapid, iar meniul este structurat asemănător sistemelor de operare disponibile pe telefoanele mobile. Cu toate acestea, meniul este complicat și necesită destul de mult timp pentru acomodare.

Design

De-a lungul anilor, Volkswagen ne-a obișnuit cu un lucru: schimbarea generațiilor lui Golf nu vine cu modificări majore. Aceeași filozofie a fost aplicată și în cazul lui Golf 8, dar de această dată diferențele sunt ceva mai apăsate, în special în zona din față.

În partea frontală apar faruri cu un design nou și o grilă redesenată și simplificată în centrul căreia se află noul logo al producătorului german. În partea din spate, Volkswagen propune stopuri noi, asemănătoare cu cele ale lui ID.3, un difuzor simplificat cu terminații false ale sistemului de evacuare și denumirea modelului amplasată central. Per total, nemții au încercat să facă din Golf un model atrăgător prin simplitatea liniilor folosite.

Odată cu noua generație, Volkswagen introduce și o paletă extinsă de culori, iar nuanța Lime Yellow (cea a modelului testat) cu siguranță va fi pe placul multor fani.

Nu ne-a placut

  • Meniul complicat al sistemului de infotainment
  • Evacuările false
  • Prețul ceva mai mare raportat la rivali
  • Calitatea anumitor materiale de la interior

Ultimele teste


  • Atipic

  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

Comentarii (25)

  • andrei
    La rivalii directi puteati scrie si de Honda Civic si Peugeot 308.
    28 1
  • nu are catalizator ????????
    10 0
  • andrei
    pai vreti pret mic si evacuari reale. pai alea costa. pana si la e klasse de 60k euro ai tot false. deci ce sa mai zicem. toti vor pret mic dar tot felul de aiureli inutile.
    ca sa nu mai zicem ca la alea reale se uratesc in timp.
    dupa mine problemele la masina asta (pe care am condus-o cu motorul asta) sunt ca au taiat niste spatii de depozitare si ca puteau sa mai mareasca masina, creand mai mult loc la pasageri. 2-3 cm in lungime nici nu se simteau. la fel si touchurile alea. dar la muzica ai butoane pe volan, iar la climatizare eu unul nu prea umblu. iar alea cu butoane touch pe volan sunt si mai nasoale.

    dar motorul cu cutia, excelente. la fel si volanul si scaunul soferului. adica lucrurile cu adevarat importante.
    22 9
  • Parere
    Booring!
    21 11
  • Daca ar fi sa aleg strict intre Golf-ul asta si Octavia IV,as alege fara sa stau pe ganduri Skoda.Cu toate ca in Golf nu m-am suit ci doar in Octavia,mi se pare ca Skoda ofera mai mult si ca e si mai practica si chiar parca mai bine putin lucrata.
    20 6
  • @Andrei. Da,Civic-ul e concurent direct cu Golf-ul,personal mi se pare ca tehnic e peste Golf,pretul il are mult mai bun,performantele asisderea.Singura buba mi se pare designul horror al Civic.ului,desenat natang,hidos chiar.Macar are evacuarile reale dar chiar si asa,nu pot trece peste design-ul pe alocuri cocalaresc.
    16 7
  • andrei
    nu, skoda nu e deloc mai bine lucrata. au avut ei grija de asta. skoda e mai spatioasa, da. dar pretul a ajuns cam la fel, iar dpdv tehnic golful e superior. e suficient sa vezi cum se inclina skoda pe curbe.
    9 14
  • Anonim
    Si eu as alege o Skoda Octavia 4 in locul Golfului am mers peste 4 mii de km cu ambele masini . Skoda mai spatioasa , surprinzator mai atent lucrata , solutii mai practice pentru utilizator . Puntea spate difera dar pentru un condus normal nu am simtit nici o diferenta . Asta este parerea mea dupa ce am condus ambele masini desigur altul va prefera Golful ceva normal nu suntem identici toti.
    16 1
  • Anonim
    @ Andrei Golful a scazut mult la calitatea materialelor si la asamblare plastic tare cam peste tot , adevarat ca Skoda este cam la acelas pret dar tocmai ca are cam acelias materiale avantajul de aceias bani cumperi mai multa masina si mai simply clever
    13 2
  • De aceea Skoda a fost "fortata" sa ridice usor nivelul Rapidului si sa scoata Scala pt. ca aceasta sa fie comparata direct ( fortat dpdmv) cu Golful si sa se evite pe cat posibil comparatiile ca cele din mesajele de mai sus cu Octavia. Dupa cum se pare, nu le-a reusit in totalitate. Celor de la VW , ca Skoda iese in castig oricum o dai , Scala e ridicata fortat mai sus in comparatii si astfel e luata in seama de mai multi potentiali clienti , iar Octavia e cam din start castigatoare la (asa zisa) clasa compacta-sedan.La detalii interior Octavia e peste Golf acuma, ca spatiu e incomparabila mai buna, pierde usor ca tinuta de drum . Una peste alta totusi , cumperi mult mai multa masina la aceeasi bani si e greu sa nu o iei in considerare chiar daca VW incearca sa ne 'educe' prin vocea presei auto ca acum de fapt Scala este concurentul . Mie personal nu imi place noul Golf , cel putin inca nu pot sa 'inghit" noul look , masina privita la exterior pare una veche si din clasa subcompacta. La interior designul plansei de bord este unul reusit insa, dar apoi te lovesti peste tot de taieri de costuri vizibile. Per total nu poti sa nu iti pui intrebarea "unde este evolutia" ,oricine se asteapta de la un nou model sa fie mai evoluat cam in toate fata de vechiul model, nu poti sa vii sa punctezi aici doar la sistemul multimedia . E greu sa nu remarci ca Octavia a evoluat cam la toate capitolele ( in afara de design exterior - dar asta e doar ceva personal/subiectiv)...aaa..scuze..uitasem ca Octavia nu se pune aici ! Ca sa fiu sincer , desi acum cativa ani nu as fi spus asta, acuma as alege fara a sta prea mult pe ganduri un Civic sau un Focus in detrimentul lui Golf , chiar daca ambele sunt usor deficitare la materiale si calitate constructie interior/detalii in fata lui ,dar per total raportul intre pret /calitate/ce ofera este unul net superior. Dar Golful are fanii lui , cei care nu vor sa riste si inca au mare incredere in fiabilitatea VW , una care ramane la nivel foarte ridicat per total viata a masinii , cu toate discutiile si hate-relile din ultima vreme. O masina pe care o poti folosi si peste 15-20 ani daca o ingrijesti.
    25 1
  • Pe parcursul testului din tara, 2 adulti+2 copii+3 trolere, 1,5TSi 130hp= 5L /100km.
    7 1
  • Ușor cu pianul pe scări!

    "A devenit o tradiție că Volkswagen Golf să conducă și să se impună, fără prea multe probleme, în topul european."

    Oare? Așa ziceți voi? Hai că o fi golful prin top, da' nu e chiar buricul pământului. Adică de prin 1964 incoce, de când e treaba cu mașina anului în Europa, Golf a câștigat de două ori, în 1992 și 2013, din cele 4 titluri al Volkswagen.

    Și mai sunt cu două reușite: Peugeot 307/308 tot de două ori, 2002 și 2014, din 4 titluri ale Peugeot, sau Clio tot de două ori din cele 6 titluri ale Renault.

    În altă ordine de idei, văd că v-a dat un consum mediu mixt de 7.5% în timp ce ei anunță 4.7%. Cam mare diferența. Mă rog, eu am tot zis că varianta "consum mixt" este o mare prostie. Niciodată în practică n-o să cazi pe consumul asta. Ce înseamnă consum mixt? Cât oraș, cât afară? Cât de aglomerat este orașul, pe ce se circulă afară? Șosele, autostrăzi? O tâmpenie! De altfel tot o tâmpenie mi se pare varianta cu motorașul (că altceva nu e) electric. Wow !!! scade consumul cu 0.4 litri la sută! Haaaa, haaaa... Asta e că să fie la număr că mășină electrică. De fapt, Mild-hybridele sunt orice altceva numai electrice nu.
    21 4
  • Ah, uitasem... treaba cu evacuări false mi se pare țig@nie fără margini.
    18 2
  • Nota cred că e mai mică decât ce primea de obicei Golf 7. Și o merită - adică preț mare, dar calitatea a scăzut, primind în schimb mai multă tehnologie. Diferența dintre Golf și rivali a scăzut foarte mult, în anumite comparative Golf chiar pierzând primul loc. Poate faceți și voi comparative :)

    P.S. fotografiile sunt superbe.
    16 0
  • LUCCI LUCIANO
    Acum 15 ani, GTI-ul costa 25.000 euro......Si, sa dai patru stele la ,,Consum'' pt un 7,5 % mixt.....!?!?!?! Cam fortata premierea .
    17 3
  • Pana la urma masina asta de 150 CP are suspensie multibrat pe spate sau punte semirigida? Sau ati intrat si voi in retorica de prost gust indusa de producatori cu benzi luminoase la interior si alte sclipiciuri, care printre altele sunt un periol in timpul condusului...
    11 1
  • La intervalul de service vad ca scrie 36luni/ 60 000km.Daca e pe bune,un turbo pe benzina care foloseste si un ulei subtire( la vw e apa de ploaie 0w20,ulei albastru),daca se schimba uleiul la 60 000km,pur si simpli la 100 000km arunci masina la Remat desi sunt sceptic ca tine atat. Ma rog,poate e gandit intervalul cu un scop,sa nu mai o poti vinde mai departe ca nu mai are motor,nu ti-o mai ia nimeni,alta noua.Si pentru o aspirata e extrem de mult 60 000km,daramite un turbo care sa folosesca acelasi ulei atatia km.
    10 2
  • in articolul de mai sus semnat de dl .Socariciu se precizeaza ca " pentru varianta de 1.5 litri cu 150 CP, Volkswagen anunță un preț de 24.400 de euro.".Stimate domn "S" lipsesc din pret circa 6500euro pana la achizitie .Scuze informatia dvs. este eronata.
    5 1
  • Vai cați specialiști în rable, tuciuri și clocitori cu care merg ei zi de zi ne învață cat de prost e acest golf.
    7 14
  • Asa e,jijele,acum treci si scrie si tu ceva din care sa invatam si noi.
    9 0
  • @sandersander : cred ca se refera la varianta fara "e" cum este cea din test, eu asa inteleg .
    7 0
  • "A devenit o tradiție că Volkswagen Golf să conducă și să se impună, fără prea multe probleme, în topul european."
    Hold on, autorule! In ce top? Golf-ul nu mai este de mult conducatorul detasat al topului european, ia uite-te un pic la concurenta!
    Cu Golf nu am mers dar am mers cu ID3 si sunt sigur ca au folosit aceleasi materiale la bord, precum si acele pseudo-butoane-touch(??) care sunt cea mai mare dezamagire la masina aia! Nu doar eu, dar toti oamenii care au mers cu ID3 mi au zis aleasi lucru: ce-i cu solutia asta idioata in loc de butoane si de ce are pe bord si portiere plastic ca de Logan?? (pe cuvant, nu e nicio exagerare).
    Mazda, Ford, Peugeot nici nu discuta cu Golf la materiale si calitatea ansamblarii, sunt mult peste VW. Atentie, nu vorbesc de Virtual Cockpit si alte brizbrizuri menite sa-ti atraga privirea. Atingeti portierele si bordul si o sa intelegeti ce zic.
    La multi ani!
    2 0
  • @DS, touche! Excelent comentariu :))
    0 0
  • SoriNXp
    Garda la sol 15cm? Cred ca este o greseala.
    0 1
  • Nu pot sa spun decat "Felicitari fotografului!" Excelente poze!
    Daca era Diesel, era infinit mai bine.

    Pentru ca,
    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru