Drivetest Peugeot 508

1.6 Benzină Turbo (THP) 225CP Aut8 GT
Peugeot 508 zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 22.03.2019
Burlacul

Sunt momente în viață când tot universul ne este dat peste cap de fata aia extrem de frumoasă pe care abia au angajat-o. Pot trece zile, săptămâni, luni, până când te nimerești în lift doar cu ea și îți faci curaj să intri în vorbă.

Toamna trecută, fata aia extrem de frumoasă era pentru mine Peugeot 508. Am văzut-o la Salonul Auto de la Paris și m-am pus pe așteptat. Cred că de la 406 Coupe n-am mai văzut un Peugeot atât de frumos.

Au trecut mai bine de șase luni până la momentul „întâlnirii din lift”, dar a meritat așteptarea. Am fost primul jurnalist care a testat noul Peugeot 508 în România, așa că o să vă rog să-mi scuzați emoțiile. Nimeni nu e perfect. Nici măcar 508.

Peugeot 508
1.6 Benzină Turbo (THP) 225CP Aut8 GT

  • Pret de pornire 24.633 €
  • Pret model testat 36.652 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Am avut norocul să îmi dau întâlnire cu o fată care nu e doar frumoasă, ci și sportivă. Pentru că 508-ul meu a venit echipat cu un motor la care vor visa mulți dintre fanii Peugeot. Este vorba despre deja cunoscutul agregat de 1.6 litri turbo, dispus să livreze în această situație un total de 225 de cai putere.

Este un bagaj de resurse consistent, recomandat tuturor celor care vor să alerge mașina asta în căutarea plăcerii de a conduce. Unitatea de 1.6 litri poate să-ți ofere niște reprize foarte bune de accelerare și îți pune sângele în mișcare dacă te afli pe un drum de munte. Are suficiente resurse pentru depășiri sau accelerări la viteze mari pe autostradă.

Îi lipsește însă explozia. Acea explozie pe care te aștepți să o simți de la o mașină de 225 de cai. Poate și pentru că valoarea cuplului motor este de numai 300 de Nm, disponibilă de la 1900 rpm. Poate ar fi trebuit ceva mai mult și ceva mai devreme. Măcar vreo 50 de Nm în plus, ca să te simți cu adevărat pironit în scaune la plecările de pe loc.

În 508 totul se întâmplă gradual, într-un ritm alert, dar fără nebunia aia care te ia prin surprindere, care îți ia mințile.

Cei patru cilindri sunt asociați unei transmisii automate cu opt rapoarte. Este o cutie cu un comportament liniar, cu schimbări bune și retrogradări care nu pierd prea mult timp. Vine și cu un set de padele în spatele volanului, dar mi se pare că acestea nu schimbă suficient de rapid. Mai bine lăsați cutia să-și facă treaba în modul automat. Este suficient să selectați modul Sport de rulare, iar mașina se descurcă suficient de bine. În modul Eco, pedala de accelerație pare că adoarme, iar cutia se grăbește să schimbe imediat după 2000 rpm.

Consum

Motorul acesta e un fel de sperietoare pentru toți acei fani Peugeot care au divinizat seria motoarelor HDi. N-ar trebui să fie chiar așa, pentru că Peugeot a reușit să facă din motorul de 225 de cai un agregat cu care poți face casă bună chiar dacă ții cu dinții de bugetul familiei.

Spun asta pentru că are valori de consum absolut decente în traficul de zi cu zi. Spre exemplu, în București consumul s-a învârtit în jurul valorii de 10.7 litri la 100 de km, fără să rulez în modul Eco. E drept, am fost ajutat de un Start-Stop extrem de insistent, care se întâmplă să repornească cu o ușoară vibrație. În afara orașului, 508 se poate mulțumi și cu 7.5 litri/100 de km, dacă nu forțați prea tare pedala de accelerație. Și în acest caz am rulat în modul Normal, fără să tai din resurse prin selectarea modului Eco.

În fișa tehnică, Peugeot promite o valoare medie de consum de 5.7 litri/100 de kilometri. Comparativ cu Skoda Superb 2.0 TSI de 220 de cai putere cu DSG, Peugeot 508 are o valoare medie de consum cu aproape un litru mai mică. Volkswagen Arteon vine disponibil pe piața de la noi cu un motor pe benzină de 280 de cai putere, DSG și 4x4, deci e clar că va consuma mai mult decât 508 (adică 7 litri/100 km).

Opel Insignia este și mai departe de noul său frate de concern, cu o valoare de 8.6 litri pentru benzinarul de 260 CP cu 4x4 și automată. Principala amenințare vine tot de la un francez, adică de la Renault Talisman, care are o medie de consum ușor mai mică, 5.6 litri/100 km, dar și cu 25 de cai putere în minus.

Cel mai puternic motor al lui Mazda6 are 2.5 litri și o putere de 194 de cai. Consumul este însă de 6.7 litri/100 km. Și cei de la Ford au un Mondeo comparabil, mai exact unul cu 203 cai putere și automată cu șase trepte, care consumă în medie 7.3 litri/100 km.

Performanţe

Peugeot 508 se bucură de un design extrem de sportiv. Sunt însă performanțele pe măsura designului? Francezii promit un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 7.3 secunde. Este un timp mult mai bun decât cel al unor modele precum Ford Mondeo, Mazda6 sau Renault Talisman. Opel Insignia și cei 260 de cai ai săi, cu tot cu 4x4, anunță un timp de accelerare asemănător: 7.3 secunde.

Skoda Superb și motorul său de 220 CP se mișcă însă ceva mai bine decât 508, reușind 7 secunde până la 100 de km/h. Francezul recuperează în duelul cu cehul când vine vorba de viteză maximă, reușind o valoare maximă de 250 de km/h.

Interior

Cred că este suficient să-l privești pe 508 de afară ca să înțelegi că poziționarea sa este diferită față de vechea generație. Nu mai este un model familist. E mai degrabă o mașină pentru burlaci. Și înțelegi asta după ce petreci puțin timp în interior, dincolo de geamurile fără ramă, care îți sugerează clar că te afli într-un coupe cu patru uși. Un coupe cu patru uși în care, din păcate, nici măcar geamurile față nu coboară complet, ca să nu mai vorbesc despre cele spate. Dar nu o să mergi cu geamurile deschise, așa că depășești ușor compromisul acesta, generat, probabil, de o serie de constrângeri create de designul portierelor.

La intrare trebuie să te apleci mai mult decât o făceai în cazul vechiului 508, pentru că linia plafonului a fost coborâtă. La volan o să fii impresionat de pachetul tehnologic, dar și de designul care încearcă să-ți administreze un șoc vizual. Dacă ai urcat în 3008, atunci te poți considera pregătit.

Planșa de bord și consola centrală abundă în materiale de calitate: plastic moale, texturat, interesant, plastic lucios, elemente cromate. Fix ce trebuie să găsești într-o mașină din segmentul acesta. Cu condiția să nu pipăi mai jos, în zonele inferioare, pentru că lucrurile devin indecente. Există câteva zone cu plastic tare și neprietenos.

În vreme ce majoritatea producătorilor auto fug de butoane, Peugeot nu le reneagă. Ba chiar le îmbrățișează și le dă o formă interesantă, ca a unor clape de pian, amplasate fix sub ecranul din centrul planșei de bord. Problema e că aceste butoane, ca și toate celelalte butoane pe care le vei găsi în 508, trebuie apăsate cu încredere. Nu prea merge cu mângâieri.

Cu atingeri fine merge doar în zona tactilă de la baza planșei de bord, acolo unde ai comenzile scaunelor încălzite.

Nu se va plânge nimeni de spațiile de depozitare. Ai loc suficient în portiere și pe consola centrală uriașă, plus o cotieră adâncă. Torpedoul e cam mic. Și, trebuie să recunosc, am o problemă cu zona de încărcare a telefonului mobil, ascunsă în spatele consolei centrale. Este greu accesibilă, dar foarte bună pentru cei care vor să uite complet de telefon atunci când sunt la volan.

Pe locurile din spate se intră de asemenea mai greu, din cauza siluetei de coupe. Bancheta a fost adâncită pentru a permite mai mult loc la nivelul capului, însă chiar și așa există un spațiu destul de limitat pentru cineva care are 1.80 metri. La nivelul picioarelor este spațiu suficient, însă departe de ceea ce oferă Volkswagen Passat. Din fericire, tunelul central este destul de coborât.

Portbagajul este un alt detaliu care vorbește despre transformarea lui 508 din sedan în coupe cu patru uși. Avem un hayon acționat electric, cu funcție hands free, dincolo de care descoperim o capacitate de 487 de litri. Este cu aproape 100 de litri mai mic decât cel al lui Volkswagen Passat sau Volkswagen Arteon, ca să nu mai vorbesc de Skoda Superb. Ford Mondeo, Opel Insignia și Renault Talisman au și ele capacități mai mari. Doar Mazda6 are un portbagaj ușor mai mic.

Antifonarea habitaclului este perfectibilă. Apar mici neplăceri atunci când rulați cu peste 100 de km/h și oglinzile laterale produc un zgomot de vânt. El crește proporțional cu viteza de deplasare.

Preţ de achiziţie

Mult așteptatul Peugeot 508 are un preț de pornire de 24.700 de euro pe piața din România. Pentru asta, clienții primesc un motor diesel de 1.5 litri BlueHDi de 130 de cai putere și echiparea standard Active, cu o listă lungă de dotări. Aceasta include senzori de parcare spate, climatizare pe două zone, display de 12 inch pentru instrumentele de bord, ecran de 8 inch în centrul planșei de bord, lumini diurne cu LED, faruri adaptive, închidere centralizată, iluminare ambientală, oglindă interioară antiorbire, pornire fără cheie, volan și schimbător îmbrăcate în piele, Bluetooth, USB, comenzi pe volan, limitator de viteză și radio cu 6 boxe.

Când vine vorba despre versiunea testată de mine în premieră în România, adică un 508 cu motorizare pe benzină de 225 CP și nivel de echipare GT, valoarea de achiziție este ceva mai mare: 36.700 de euro cu TVA inclus. Asta înseamnă că Peugeot 508 se înscrie în media segmentului, păstrând însă valori mai piperate decât rivalii de la Renault sau Opel.

Pentru cei care trebuie să își facă o idee despre zona în care va activa noul Peugeot 508, trebuie să spun că Volkswagen Passat, mașina despre care se vorbește cel mai des în România când vine vorba de segmentul sedanurilor medii, propune în această zonă de putere un hibrid: Passat GTE, cu 218 cai putere, automată și un preț de 38.800 de euro. Opel Insignia, iarăși o mașină populară în România, dispune de un bezinar de 260 de cai putere, care ajunge să coste 32.900 de euro cu nivelul de echipare Innovation, tracțiune integrală și cutie automată.

Renault Talisman este unul dintre rivalii cei mai apropiați pentru 508. Are tot un motor pe benzină de 1.6 litri, cu 200 de cai și automată. Prețul său este de 30.300 de euro. Mazda6 vine cu un motor de 1.5 litri și 194 de cai putere. Prețul pentru cea mai echipată versiune a sa ajunge la 34.500 de euro. Nu în ultimul rând, Ford ne propune un Mondeo Vignale cu 240 de cai și cutie automată la 37.900 de euro.

Siguranţă

EuroNCAP s-a grăbit să testeze noua generație 508. A izbit-o de barierele sale de siguranță încă de anul trecut și a ajuns la concluzia că merită cinci stele. Mai mult, noul Peugeot 508 este una dintre mașinile cu cel mai mare punctaj obținut pentru protecția pasagerilor adulți: 96%. Și punctajul pentru protecția copiilor este destul de bun, 86%.

Berlina francezilor vine cu șase airbaguri în standard și cu sistemele obligatorii, ABS și ESP. Pe lângă acestea ea dispune de frânare automată în situații de urgență, recunoașterea pietonilor cu posibilitate de frânare și menținerea benzii de rulare. Asistentul este chiar insistent atunci când trage de volan ca să te mențină între benzi. Există și monitorizarea unghului mort, dar și o tehnologie mai puțin întâlnită în acest segment de volum: vedere pe timp de noapte.

Ţinută de drum

Cred că este limpede pentru toată lumea că atunci când spui Peugeot, spui confort. Majoritatea modelelor produse de francezi încearcă să prioritizeze acest aspect al ținutei de drum. Peugeot 508 se abate puțin de la această tradiție, încercând să devină, așa cum vă spuneam și mai sus, un sedan pentru burlaci, nu neapărat pentru familiști.

După primul kilometru parcurs cu noul 508 înțelegi asta: suspensia este mai fermă decât în cazul vechiului model. Asta înseamnă că o să simți mai bine anumite gropi sau denivelări. Din fericire, trenul de rulare este bine antifonat, cu excepția acelor denivelări care aduc șocuri puternice în amortizoare. Nu este o senzație neplăcută, este doar o ștanțare în subconștient a gropii pe care nu ai putut să o ocolești.

Versiunea testată de mine, adică GT, vine echipată în standard cu amortizoare adaptive. Și bine face, pentru că acestea schimbă destul de mult ținuta de drum. Modul Confort absorbe mult mai bine denivelările, iar modul Sport pare că te lipește de asfalt, maximizând rigiditatea și eliminând aproape complet ruliul. Asta este sinonim cu un comportament sportiv pe viraje. Mașina îți oferă mai multă siguranță, mai multă încredere, mai mult curaj în căutarea limitelor sale.

Direcția electrică devine și ea mai rigidă în modul Sport, însă nu reușește să comunice informații despre suprafața de rulare sau despre aderența pe care o ai pe un anumit segment de drum. Nu te implică foarte mult în situațiile acestea sportive, însă în oraș este extrem de manevrabilă și plăcută.

Vizibilitate

Peugeot 508 poate deveni un studiu de caz atunci când discuți despre compromisurile vizuale pe care le creează o mașină extrem de frumoasă. Spun asta pentru că suprafața vitrată nu este foarte generoasă și nici tocmai prietenoasă cu manevrele în parcări aglomerate. Luneta este extrem de aplecată și nu-ți oferă prea multe informații. Este, totuși, ceva mai bine decât în cazul lui Kia Proceed, testat recent. Ultimul rând de montanți este și el uriaș. Oglinzile laterale, deși ceva mai rotunde, se chinuie să îți ofere informații prețioase.

Am lăsat la final primul rând de montanți. Nu aș vrea să exagerez, dar cred că sunt cei mai groși montanți pe care i-am văzut pe o mașină de nouă generație. Sunt uriași, ceea ce înseamnă că îți vor afecta vizibilitatea în viraje strânse. Și în oraș e bine să fii atent, mai ales în sensul giratoriu și la trecerile de pietoni.

Puegeot 508 vine cu un set de camere care suplinesc aceste carențe de vizibilitate ale caroseriei, însă e bine de știu că imaginea afișată de ecranul central nu are o calitate excepțională.

Tehnologie

Pentru cei care nu au mai urcat de mult timp într-un Peugeot, noul 508 va fi un adevărat spectacol tehnologic. El păstrează poziționarea distinctă a instrumentelor de bord deasupra volanului. Practic, ecranul uriaș, care ține locul ceasurilor analog, poate fi privit doar pe deasupra volanului. Are o grafică bună, multe informații, diferite moduri de personalizare și chiar posibilitatea afișării navigației. Nu o face atât de generos ca în cazul modelelor din Grupul VAG, dar este suficient pentru a te ajuta să urmezi drumul cu ușurință.

În centrul planșei de bord, Peugeot 508 este disponibil în standard cu un ecran de 8 inch și, pe nivelurile de echipare superioare, cu ecran de 10 inch. Funcția tactilă are o ușoară întârziere, dar grafica e bună. Mai ales în cazul climatizării, care dispune de simboluri clare și ușor de folosit.

Sistemul multimedia ascunde și posibilitatea de a comuta între două moduri diferite ale ambientului: Relax și Boost. Primul ajustează climatizarea pentru a oferi o ventilație discretă, plăcută, la pachet cu o iluminare ambientală caldă. Tot prin selectarea modului Relax se pornește și masajul în scaunele pasagerilor față. Un masaj de mai multe tipuri, al cărui mecanism produce în timpul operării un zgomot considerabil la nivelul spătarului.

Cel de-al doilea mod disponibil se numește Boost și încearcă să ofere un aer sportiv, cu o iluminare ambientală intensă și cu o climatizare alertă.

Fiind vorba despre vârful de lance al constructorului francez, 508 nu duce lipsă de nimic. Pe lângă cele două ecrane generoase, nou model vine cu suport Apple Carplay și Android Auto, un sistem audio Focal cu subwoofer în portbagaj, acces și pornire fără cheie, faruri cu LED, plus toate acele tehnologii de siguranță despre care am vorbit mai sus.

Design

Nu știu alții cum sunt, dar eu când mă uit la Peugeot 508 văd una dintre cele mai frumoase mașini ale momentului. Dar cred că deja am mai zis asta. O confirmă și zecile de priviri atrase de mașina asta pe stradă. E o apariție ciudată, dar despre care toți cei întrebați au afirmat că arată incredibil de bine. Ceea ce înseamnă că, până la urmă, compromisurile făcute în materie de vizibilitate au meritat.

Designul frontal este dominat de blocurile optice dreptunghiulare și de semnăturile luminoase verticale, care mă duc cu gândul la colții lui Dracula. Profilul este încă o confirmare a faptului că vorbim despre un sedan care a primit linii de coupe, linia plafonului fiind extrem de coborâtă. Jantele ajung până la 19 inch și pot fi comandate în două tonuri de culoare.

Nu sunt fanul mașinilor negre, dar lui 508 îi stă foarte bine cu această nuanță de caroserie. Mai ales dacă îl privești din spate, acolo unde stopurile fumurii se confundă cu linia hayonului. Iluminarea cu LED, care are și un mod de întâmpinare la fiecare deschidere a ușilor, îi oferă modelului francez un aer futurist și tehnologizat. În plus, pentru că vorbim despre nivelul de echipare GT, posteriorul vine și cu un deflector spate, în care au fost înglobate două țevi cromate ale eșapamentului.

Nu ne-a placut

  • Niciunul dintre geamurile laterale nu coboară complet
  • Anumite materiale tari din partea inferioară
  • Sensibilitatea redusă a butoanelor
Date tehnice - Peugeot 508 1.6 Benzină Turbo (THP) 225CP Aut8 GT
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1598
Lungime mm
4750
Putere maxima CP (rpm)
225 (5500)
Latime mm
1859
Cuplu maxim Nm (rpm)
300 (1900)
Inaltime mm
1403
Viteza maxima km/h
250
Greutate kg
1495
Acceleratie 0-100 km/h s
7.3
Ampatament mm
2793
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
62
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
487
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Peugeot 508

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (15)

  • someone
    masina mi se pare super ok , atat ca design cat si ca tehnica. oare pt explozia celor 225 cai nu era mai potrivita o manula? insa cum draq au reusit francezii sa faca usile alea de nici macar in fata geamul nu coboara complet?
    mazda 6 are motor de 2.5 / 194 cai aspirati in europa, caci in state vine si in veriune turbo
    15 5
  • Adrian
    Masina noua si deja improasca "lichide" pe la motor? Cred ca se va dovedi un motor foarte fiabil...
    4 29
  • Da, stilul noului 508 e fenomenal pt o marcă generalistă, așa că stimabilul Bogdan M. nu exagerează deloc - confirm și eu după vederea pe viu.
    Nu l-am condus încă, dar am încredere și-n verdictul... senzorial din test (f. bine scris deși fără măsurători efective), care confirmă oarecum ce aiuram mai devreme: cilindreea nu poate fi înlocuită prin nimic, chiar și-n cazul motoarelor turbo.

    De unde și lipsa zvâcului așteptat de la numărul scris pe hârtie (225, wow... și nu prea-n viața reală), mai ales că automatelor le place cuplul mare... spre enorm. :-P
    OK, nici accelerațiile, nici reprizele nu-s de lepădat, mai ales în traficul mioritic (mai precis: 4.0 s / 5.0 s pt 60-100 și 80-120 km/h), dar se poate și mai bine.

    Mai clar: Peugeot zic eu c-ar avea nevoie de cel puțin un 2.0 Turbo ca să ia urma segmentului mediiu așa-zis premium.
    Discuția atinge însă aspecte controversate, incluzînd eco-marxismul aberant al legislației franceze, unde *malus*ul (de până-n 10.500 €) dă la oase vânzărilor de mașini cu emisii CO2 relativ modeste. Iar grosul vânzărilor PSA tot în Hexagon se-ntâmplă.

    În rest, eu cel puțin aș prefera un Allure de 180 CP cu 6.500 € mai ieftin decât GT-ul de 225 - sau cel mult un GT-Line tot de 180 CP la 4.500 mai puțin, diferențele dinamice fiind practic inobservabile, iar consumul ceva mai mic.
    ...Asta, doar dac-aș avea un alt garaj mai mare.
    Sau aș cam ocoli orașele.
    Ori etc. ș.a.m.d. :-)
    39 1
  • Costel
    is cu rugaminte la Bogdan Mirica sa explice pe indelete care ii impactul -sau daca exista vreunul- asupra soferului si deopotriva a sofatului a turometrului care functioneaza in sens invers acelor de ceasornic fiindca is rutinat intr-o oarecare masura numai cu masini care is doar cu stergatoarele de parbriz in aceasta abordare constructiva si daca Aston Martin ,ca parca ei is primii la care am vazut aceasta nastrusnicie ,chiar is de laudat sau de blamat pentru aceasta solutie care ii din ce mai imbratisata in ultima perioada de prea multi constructori
    nu care cumva ii risc de strabism pentru conducatorul auto ?

    is cu multumiri anticipate
    11 5
  • am vazut masina la Geneva.
    era mai mai mare aglomeratie in jurul unei masini "obisnuite"
    si la 508 si la 208 trebuia sa ai destula rabdare sa te poti sui la volan.
    si ca sa te sui in dreapta aveai de asteptat
    succesul vizual a fost imens. asteptam sa vedem si succesul comercial
    18 0
  • masina este superba, singurele minusuri ar fi:
    - nu au varianta 4x4
    - ar fi fost ok si varianta hybrid sau macar mild hybrid, cu siguranta ar fi castigat multi clienti cu aceste 2 lucruri!
    17 3
  • Eu tot nu pot sa-nteleg cum a ratat acest model premiul European pt. Masina anului. Ar fi fost de departe cel mai meritat din ultimii..zeci de ani. Pentru un sedan de mase/generalist este de-a dreptul revolutionar. Pentru asta se da un astfel de premiu si nu pt. un model electric de 80.000 euro ( putea sa aiba el si motor pe apa ). Sper din tot sufletul sa aiba mare succes si sa fie un exemplu pt. competitie si sa vedem inca multi ani de aici inainte sedanuri pe sosele ,mai mult sau mai putin coupe-izate. Fiindca eu zic totusi ca este un Sedan ,foarte frumos desenat si in 5 usi (hayon) ,dar totusi un Sedan. Ca asa putem numi si pe Insignia ca fiind Coupe. Am putea poate sa-i spunem cel mult 'Sportback' fiindca dealtfel eu zic ca seamana cel mai mult ca si concept stilistic cu Audi A5 Sportback. Oricum ,buna decizia de a folosi hayon, e mult mai practic , degeaba ai portbagaj de 500 litri sau peste daca nu ai hayon (vezi Talisman sau Mazda 6).
    Oricum ,zic eu, pare mult peste competitorii enumerati mai sus (in afara poate de Arteon) ca si calitate materiale/ design interior ,iar ca si calitate vizuala e clar peste toti. Dar ma rog ...e si cel mai nou.
    Mult mai interesant pt. noi (masele) ar fi fost poate un test cu versiunea Allure 180 benzina care cred eu ca va fi "top sales" sau unul din HDI-uri. Apropos @ Bogdan/AM -atunci ce ne faceam ,ca la pret ar fi luat 5 stele si sarea punctajul final spre maxim ! Sper sa vedem unul cat de curand aici , poate cu ocazia variantei Wagon, ca si ala arata demential.
    Peugeot a dat iar lovitura in materie de design , asta e clar, nu stiu cine-i capul "rautatilor" acolo dar merita tone de bani. Speram sa nu fie prea tarziu pt. o piata in cadere libera a sedanurilor . SUV-izarea asta parca ne-a "zombizat" pe toti. SUV ,SUV compact/ subcompact/ mini Suv, micro Suv , nano Suv , SUV coupe, SUV, SUV ,SUV...Mda...scuze..nici nu stiti ce fericit am fost sa citesc testu' asta ,asa printre sute de emailu-ri astazi . Weekend fain ..!
    25 1
  • Chestia cu geamurile portierelor din fata e intr-adevar de porc. In rest, ramane cum am stabilit, masina e superba.
    8 2
  • Masina arata superb, cea mai frumoasa din clasa ei as zice, ar trebui sa puna probleme Passat-ului in Europa.

    Pentru fanii benzinarelor le spun doar ca 2.0 HDi va fi cea mai vanduta motorizare, este un model maricel, la benzina trebuia clar un 2.0 turbo.
    14 2
  • Adrian24
    De cine e produsa cutia de viteze? Cred ca e un amanunt care ar trebui specificat in fiecare test.
    8 1
  • cutia este produsa de aisin

    aisin apartine de grupul toyota, cutiile sunt produse chiar in japonia, ei mai fac cutii automate pentru unele modele de lexus, pentru toata gama volvo etc.

    cutia de pe 508 este o cutie care se adapteaza stilului de mers al soferului.

    si putin hate la sfarsit, sper ca proprietarii de skoda si vw sa nu reorienteze vreodata pe Peugeot, oricum pentru ei Peugeot=Reno, nu o sa inteleaga de ce un Peugeot e mereu mai scump cu cateva mii de euro decat un reno, si de ce se vinde mai bine in europa.
    19 8
  • razvan
    va avea plug-in hybrid din toamna lui 2019
    5 0
  • Nu am inteles, criteriul dupa care va-ti orientat pentru nota si aprecirea pe care le-ati acordat privind consumul. Valorile de consum pe care le-ati realizat 10,7 l/100 km in oras, respectiv 7,5 l/100 km extraurban, in comparatie cu consumul mediu oficial de 5,7 l/100 km, este foarte mare.Din punctul meu de vedere consumul real este decent, dar raportat la cifrele oficiale este cu mult peste. Deci este o minciuna, sau sa zicem o pacaleala a celor de la Peugeot. In rest o masina super ok.
    11 1
  • Oare daca nu sunt manager nu o pot cumpara :)) Doamne ce comentarii... ? Oare numai managerii trebuie sa o cumpere ? oricum inafara de putere masina e urataaaaa specific peugeot
    2 24
  • @Bogdan Mirica
    "Din fericire, tunelul central este destul de coborât. "
    Despre ce tunel central este vorba?
    Peugeot 508 este un model cu tractiune, nu cu propulsie. La ce te referi?
    7 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru