Drivetest Mercedes-Benz Clasa C facelift

3.0 Benzina Biturbo (C43 AMG) 390CP 4x4 Aut9
Mercedes-Benz Clasa C facelift zoom
de Bogdan Mirică
Joi, 21.06.2018
Discret, dar consistent

Dacă vrei să testezi cuiva atenția la detalii, roagă-l să se uite la ultimele telefoane lansate de iPhone. Fie că vorbim de 6, 7 sau 8, diferențele sunt aproape insesizabile. Dacă trece de proba asta, poți să treci la nivelul următor. Adică îl poți pune să descopere diferențele dintre versiunea cu și fără facelift a modelului Clasa C.

Update-ul e atât de discret, încât ai impresia că designerilor le-a fost frică să umble la o apariție atât de reușită. Și poate că așa e. Ce să schimbi la cel mai popular model din gama Mercedes, vândut numai anul trecut în peste 400.000 de unități?

Și, totuși, acum vine partea interesantă. Fiți atenți la calculul acesta! Atunci când te uiți la un Mercedes Clasa C vezi un puzzle format din aproximativ 11.000-12.000 de piese. Mercedes afirmă cu multă încredere că faceliftul aduce 6500 de componente noi pentru Clasa C. De aici și până la a susține că ”acesta este cel mai consistent facelift operat vreodată pe Clasa C” nu a mai fost decât un pas.

Am luat parte la testul internațional desfășurat la Luxemburg și am cercetat îndeaproape consistența schimbărilor operate pe Mercedes Clasa C.

Mercedes-Benz Clasa C facelift
3.0 Benzina Biturbo (C43 AMG) 390CP 4x4 Aut9

  • Pret model testat 60.380 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Mercedes ne-a pus la dispoziție toată gama sa de modele. Știu însă că românilor le place în special varianta sedan, așa că m-am orientat către faceliftul berlinei. Dar pentru că era posibil să vă plictisesc cu miile de componente noi și neobservabile, am zis că testul ăsta poate fi condimentat numai dacă țintesc cele trei litere magice: AMG.

Așa că am nimerit în Mercedes-AMG C43 sedan, modelul care se năștea acum câțiva ani pentru a umple golul dintre versiunile de serie și C63 AMG. Faceliftul i-a adus lui C43 AMG nu doar o serie de modificări estetice și tehnologice, dar și ceva mai mulți cai putere sub capotă. Motorul V6 de 3.0 litri a primit două turbocompresoare mai mari și s-a trezit cu 27 de cai putere în plus. Adică totalul a urcat acum la 390 de cai.

Cuplul motor a rămas neschimbat, 520 de Nm, disponibili între 2500 și 5000 de rotații. O plajă de cuplu suficientă și mereu dispusă să îți arunce capul în tetiere. Dar C43 AMG rămâne o bestie și după ce treci de 5000 de rotații. Mașina are resurse inepuizabile și te împinge brutal către cei 250 de km/h indicați în talon.

Mă gândesc cu fascinație la ce poate ascunde versiunea de top C63 AMG.

Cei 520 de Nm sunt administrați cu ajutorul unei cutii automate TCT 9G-Tronic, revizuită și ea pentru a oferi rapoarte mai scurte și un impuls mai bun la retrogradare. În modul Sport+, aceasta parcă refuză să schimbe. În modul Comfort, alternarea treptelor se face pe nesimțite. Deci e o cutie cu două fețe, care face din C43 AMG un sedan ce poate fi condus și în traficul de zic cu zi.

Pentru cei care vor să își încordeze mușchii la volan, să își testeze reflexele și să exploateze după bunul plac resursele de sub capotă, există și un mod exclusiv manual al cutiei automate. Asta înseamnă că o să ajungi de câteva ori în limitare până te obișnuiești să schimbi tu atunci când trebuie. Este inutil să vă spun că padelele din aluminiu amplasate în spatele volanului garantează un răspuns excepțional.

Nu am uitat nici de sunetul motorului, un detaliu extrem de important pentru toți fanii Mercedes. Am vești bune: ce iese pe evacuare se aude la fel de bine și de bărbătește. Modurile de rulare aduc tonalități diferite pentru evacuare. E clar că în Comfort ea va fi cuminte ca un cățeluș, iar în Sport+ va urla necontrolat.

Dacă totuși vreți să vă treziți vecinii și atunci când rulați în Comfort, există un buton pe consola centrală care dă volumul evacuării la maxim.

Consum

Nu o să vorbesc foarte mult despre consumul lui C43 AMG. E clar că cei 390 de cai putere cer tribut zdravăn. Testul meu din Luxemburg și Germania a însumat puțin peste 100 de kilometri, iar acul rezervorului a scăzut cam cu o treime. Dacă îți dorești o exploatare în regim sportiv, așa cum s-a întâmplat și în cazul meu, nu te aștepta ca valoarea consumului să scadă sub 20 de litri/100 de kilometri.

În fișa tehnică, Mercedes ne promite un consum mediu de 9.2 litri/100 de kilometri. Dacă o să ne raportăm la rivalii din segment, care e drept că au ceva mai puțini cai putere, o să observăm o diferență de aproape doi litri. Spre exemplu, rivalul direct Audi S4 promite doar 7.3 litri/100 de kilometri.

Performanţe

Cei 27 de cai putere pe care Mercedes-AMG C43 i-a primit în plus își pun amprenta și asupra performanțelor. Mai exact, sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în doar 4.7 secunde pentru varianta sedan, testată de mine. De altfel, toate variantele de caroserie ale Clasei C43 AMG (cabrio, break sau coupe) sunt capabile să ajungă la 100 de km/h în mai puțin de 5 secunde.

O să mă întorc la sedan și o să vă spun că cele 4.7 secunde sunt suficiente pentru a bate ușor BMW 340i. E drept că acesta are doar 326 de cai putere. Dacă e să mă uit la Audi S4, lucrurile se complică, pentru că sedanul din Ingolstadt are cu 36 de cai în minus, dar reușește același timp de accelerare.

În cazul lui jaguar XE nu o să insist foarte mult, întrucât versiunea sa de 340 de cai putere accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5.1 secunde, deci nu se poate apropia de Mercedes-AMG C43.

Așa cum ne-a obișnuit, Mercedes limitează electronic viteza modelelor sale de performanță la 250 de km/h. La fel s-a întâmplat și cu mașina noastră de test.

Interior

Dacă la nivel exterior ai parte de un joc de tipul „Găsește diferențele”, interiorul trădează o oarecare evoluție. Asta dacă bifezi corect niște elemente din lunga listă de opționale. Versiunile de serie vin cu 28 de configurații disponibile pentru tapițerie. Dacă vă place lemnul nu doar acasă, ci și în mașină, Mercedes Clasa C include acum pe lista de opționale finisaj de nuc sau stejar.

În cazul versiunii mele, divizia AMG a pregătit aluminiu mat și fibră de carbon. Nu lipsesc nici cusăturile contrastante de culoare roșie. Odată cu faceliftul, volanul poate fi de trei feluri, în funcție de echipare. Primește suprafețe tactile ca în cazul fraților mai mari și pe versiunea AMG a fost configurat cu un mix de piele, Alcantara și aluminiu lucios.

Bineînțeles, volanul este doar unul dintre elementele care poartă logo-ul AMG, pe lângă pragurile, covorașele și scaunele personalizate. Există multe spații de depozitare pe consola centrală, există spații generoase și la nivelul portierelor, precum și în cotieră. Pe locurile din spate pot avea loc doi adulți, o a treia persoană fiind clar incomodată de tunelul central ușor cam ridicat. Spațiul la picioare este decent.

Portbagajul păstrează o valoare de 480 de litri în cazul sedanului și de 490 de litri în cazul break-ului. Pe viitor, mi-aș dori o gură de încărcare ceva mai mare pentru sedan și o arhitectură care să permită introducerea unor trolere în portbagajul cabrioletei, care se poate dovedi un coșmar în această situație. Am testat și varianta cabrio în cadrul evenimentului internațional și ăsta a fost detaliul cel mai enervant.

Preţ de achiziţie

Noul Mercedes C43 AMG are un preț de pornire de 60.400 de euro pepiața din România. Bineînțeles, valoarea aceasta este una pur informativă, pentru că opționalele vor crește acest preț destul de mult. 

Chiar dacă este o valoare extrem de piperată, trebuie să ținem cont că este printre cele mai mici plătite pentru a intra în clubul select al posesorilor de exemplare AMG. Dacă ne uităm în segment, vedem că toate celelalte modele cu puteri apropiate, BMW Seria 3 și Jaguar XE au prețuri cu până la 15.000 de euro mai mici. Există însă și rivalul direct Audi S4, care are un preț puțin mai mare, socotelile pornind de pe la 62.000 de euro.

Siguranţă

EuroNCAP a izbit Mercedes Clasa C de barierele sale deformabile încă din 2014. Scorul a fost de cinci stele. S-au schimbat însă multe de atunci, mai ales normele de testare, care au devenit tot mai stricte.

Chiar și așa, în 2017, atunci când EuroNCAP și-a îndreptat atenția asupra variantei decapotabile, punctajul a fost tot unul maxim. Prin urmare, nu pot decât să presupun că și faceliftul va obține tot cinci stele. Mai ales că vine acum echipat cu o mulțime de sisteme noi de siguranță, preluate de la nava amiral Clasa S.

Este suficient să vă spun că poate rula semi-autonom și înțelegeți nivelul tehnologiilor de siguranță disponibile. Pe lângă sistemul de frânare în situații de urgență cu posibilitate de detectare a pietonilor și bicicliștilor, pe lângă cel de monitorizare a unghiului mort și pe lângă cel de păstrare a benzii de mers, Mercedes Clasa C vine cu un radar și o cameră frontală care văd până la 500 de metri în față. Dintre acești 500 de metri, primii 90 sunt vizualizați în 3D.

Pilotul automat care păstrează distanța față de vehiculul din față lucrează acum împreună cu sistemul de navigație și poate adapta viteza și în funcție de infrastructură. Adică poate încetini când te apropii de o intersecție sau când urmează un viraj mai strâns.

Sistemul de păstrare a benzii de mers nu doar corectează traiectoria vehiculului, dar și frânează ușor roțile care au deviat de pe traseu. De asemenea, funcția Active Emergency Assist poate detecta situațiile în care șoferul nu mai răspunde la comenzi și poate trage și staționa mașina pe banda de urgență, apelând organele de intervenție rapidă.

Ţinută de drum

Atunci când a decis să umple spațiul dintre versiunile de serie și C63 AMG, Mercedes a știut că intermediarul C43 AMG trebuie să ofere, pe lângă resurse generoase, și o ținută de drum care să-i mulțumească pe clienții cu apetit sportiv. Rețeta le-a ieșit, a fost agreată de public, iar acum, odată cu faceliftul, este îmbunătățită.

Aplicarea logo-ului AMG vine la pachet cu o rigidizare a suspensiei. Destul de inconfortabilă pentru o rulare într-un oraș cu infrastructură defectuoasă. Prin urmare, pentru a putea face din C43 o mașină care se poate conduce zi de zi, Mercedes a apelat la ajutorul unor amortizoare adaptive, care permit folosirea mai multor moduri de rulare.

Modul Comfort înmoaie insesizabil suspensia, relaxează simțurile mașinii și calmează gâlgâiturile evacuării. Nu este însă o diferență consistentă între modul Comfort și cel Sport. Modul Individual permite ajustarea direcției, suspensiei, accelerației și transmisiei după bunul plac al celui de la volan, în vreme ce modul Sport începe să trezească cei 390 de cai putere.

Totuși, potențialul se arată abia în Sport+, când sistemele electronice devin ușor permisive și îți dau voie să guști puțin din caracterul supravirator al punții spate. Supravirator? Păi da, pentru că tracțiunea integrală 4Matic a fost educată în acest sens. Mai exact, 69% dintre resursele motorului V6 merg în mod normal către puntea spate. Restul de 31% se duc către puntea față.

Pe lângă modurile enumerate mai sus, faceliftul aduce unul în plus. Se adresează acelor clienți care își doresc să conducă Mercedes-AMG C43 și iarna pe zăpadă. Modul se numește Slippery și promite să livreze ceva mai cumpătat resursele de sub capotă, tocmai pentru a evita pierderea aderenței.

În concluzie, la capitolul „Ținută de drum”, faceliftul a făcut din Mercedes-AMG C43 o mașină cu o personalitate multiplă.

Vizibilitate

Mercedes Clasa C nu pune mari probleme în materie de vizibilitate. Luneta este destul de lată și bine proporționată, iar oglinzile laterale au și ele dimensiuni corecte. Singura problemă notabilă ar fi dimensiunea montantului față, care incomodează vizibilitatea șoferului în viraje strânse. Din fericire, există cameră de marșarier și senzori optici de parcare.

Tehnologie

Spuneam la începtul testului că Mercedes Clasa C facelift a primit 6500 de componente noi. Chiar dacă te uiți cu atenție nu o să poți număra mai mult de 100 de modificări. Asta pentru că majoritatea noutăților au legătură cu partea nevăzută a mașinii, cu electronica sa. Potrivit Mercedes, 80% dintre cele 6500 de componente noi țin de tehnologia îmbunătățită.

Dacă bifezi corect opționalele, Clasa C vine cu două ecrane generoase, utile, cu o grafică foarte bună. E drept că ele nu sunt unite, așa cum se întâmplă la CLS, Clasa S, Clasa E sau Clasa A, dar cred că putem trăi cu asta până la următoarea generație Clasa C.

O să încep cu ecranul opțional de 12.3 inch care înlocuiește instrumentele de bord analog, oferite în dotarea standard. Are o grafică bună, culori vii, dar parcă nu se apropie de complexitatea și claritatea unui Virtual Cockpit de la Audi. Este, totuși, mai simplu de operat și are trei teme diferite.

Pe versiunea de serie se numesc Classic, Sport și Progressive, în vreme ce pe versiunea testată de mine, ele sunt ușor diferite: Classic, Sport și Supersport. Deh, trebuia să își bage coada divizia AMG și aici. Modul Supersport afișează informații despre presiunea din turbine, temperatura uleiului sau a apei și, bineînțeles, viteza maximă.

Informațiile ecranului de 12.3 inch sunt dublate de un Head-Up Display, și el opțional, cu o dimensiune generoasă, culori vii, afișaj lizibil și informații utile ale navigației. Acestea din urmă sunt însă ceva mai simpliste decât cele oferite de BMW pe Head-up Display-ul modelelor sale.

Operarea ecranului digital de 12.3 inch se face cu ajutorul butoanelor și zonei tactile din partea stângă a volanului. Cele de pe partea dreaptă a volanului sunt responsabile pentru operarea ecranului central de 10.2 inch. Acesta are o amplasare orizontală și vine, de asemenea, opțional. Versiunile standard primesc un ecran de numai 7 inch.

Meniul sistemului multimedia afișat aici a fost modificat complet și este acum mult mai intuitiv. Este însă loc și de mai bine. Operarea nu oferă întârzieri, însă ai nevoie de o ușoară acomodare cu unitatea de comandă de pe consola centrală. Sistemul oferă acum suport Apple CarPlay și Android Auto.

Pentru versiunea C43 AMG, faceliftul aduce un nou tip de reglare pentru scaune. Mai exact, acum poate fi reglat electronic suportul lateral în zona spatelui și în zona șezutului. Doar dacă alegi scaunele AMG Performance, care arată foarte bine și merită bani în plus. Pe versiunile ne-AMG, adică pământene, clienții pot alege scaune ventilate și cu masaj.

Pentru cei care caută fidelitate audio, Mercedes oferă sistemul Burmester, dar și unul intermediar, ceva mai accesibil. Nu am uitat nici de iluminarea frontală, care poate fi acum de trei feluri. Cea standard oferă doar iluminare cu LED pe timp de zi. Celelalte sunt full LED. Însă doar vârful de gamă Multibeam LED are 84 de diode inteligente în fiecare far, capabile să ofere capacitatea maximă de iluminare admisă de lege. Adică ele „văd” până la 650 de metri în față.

Confortul pasagerilor poate fi amplificat și prin instalarea unei iluminări ambientale cu 64 de culori și a unui program special denumit Energizing, care ajustează climatizarea, masajul și muzica în funcție de starea de spirit aleasă.

Ar mai fi de notat și aplicația Mercedes me, care poate fi instalată pe telefonul mobil și poate permite accesul de la distanță. În plus, senzorii cu care este echipat Mercedes Clasa C facelift vor notifica proprietarul dacă mașina este lovită în parcare sau tractată.

Design

Una din problemele vechiului Mercedes-AMG C43 sedan avea legătură cu modul discret prin care acesta își manifesta apartenența la gama de performanță. Prin urmare, faceliftul a căutat să scoată în evidență asta. Nu vă așteptați însă la modificări majore.

Spre exemplu, partea frontală adoptă acum o grilă ușor modificată, cu două lamele orizontale. Jantele sunt complet noi și au fost dezvoltate pentru a avea rol aerodinamic. Deci nu doar că arată bine, dar sunt și utile. Ele au 18 inch în dotarea standard a noului C43 AMG, dar pot urca până la 19 inch.

Gama de culori include acum două noi nuanțe, Emerald Green și Mojave Silver, totalizând 13 nuanțe.

Partea posterioară pare să vorbească cel mai bine despre spiritul sportiv ascuns sub capotă. Asta pentru că oferă un eleron discret montat pe portbagaj și patru terminații negre ale evacuării, montate în difuzorul de aceeași culoare. Problema lor? Că sunt pe jumătate adevărate. Adică în spatele terminațiilor există doar două evacuări. Păcat.

Nu ne-a placut

  • Evacuarea falsă
  • Montantul față de pe partea șoferului
Date tehnice - Mercedes-Benz Clasa C facelift 3.0 Benzina Biturbo (C43 AMG) 390CP 4x4 Aut9
Combustibil
Benzina
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
V
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2996
Lungime mm
4686
Putere maxima CP (rpm)
390 (6100)
Latime mm
1810
Cuplu maxim Nm (rpm)
520 (2500)
Inaltime mm
1442
Viteza maxima km/h
250
Greutate kg
1705
Acceleratie 0-100 km/h s
4.7
Ampatament mm
2840
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
66
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
480
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mercedes-Benz Clasa C facelift

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (20)

  • rotila
    ne asteptam la informatii despre 2.0 benzina ,si uite ce avem:.o masina ptr premianti.
    apoi la o masina de 400 cp, i-au placut " materialele de la interior ,meniul intuitiv multimedia si sunetul motorului".
    24 0
  • Evacuare falsa pe un AMG?! Ce urat, ce pacat....
    13 4
  • diferenta de 0.4 secunde intre c43 si jaguar xe 340 !!!! ce exigenti am devenit!!!!!!!!!!!
    22 2
  • someone
    @8888 stii cate se pot face in 0.4 sec? exact....mai nimic. dar acele 0. cateva zecimi sant o unealta de marketing care are mare efect la cei iq challenged.
    ai observat ca atat la consum cat si la majoritatea acceleratiilor cifrele sant cu .9 sec .9 litri/suta? de ce oare nimeni nu face o masina care sa accelereze sau sa consume la mijlocul unitatii de masura?
    12 3
  • andrei
    daca asta are 5 stele la tinuta de drum, un Serie 3 cate are?
    6 15
  • Frumoasa...prefer totusi clasa E, mult mai frumoasa la interior. Plus ca atunci cand ai la dispozitie un diesel de 2.0 si 190 CP care consuma 10% in oras nu stiu de ce ti-ai lua un benzinar de 3.0 care consuma 25%.
    12 14
  • @adi_10
    In primul rand, acel benzinar nu va consuma niciodata 25% daca mergi normal cu el.
    In al doilea rand, daca ai bani sa iti cumperi un AMG nou (repet, nou) nu te intereseaza consumul, pentru ca ai trecut de etapa vietii in care alimentezi de doar 50 lei.
    33 6
  • Ce zice Automarket: Chiar dacă Mercedes Clasa C facelift are prețuri pentru o serie de versiuni pe piața din România, derivatul de performanță testat de mine, adică C43 AMG, încă așteaptă o etichetă.

    Ce zice configuratorul Mercedes Romania: Mercedes-AMG C 43 4MATIC Limuzina - 60.380,60 Euro Preț (cu TVA).

    Oare a cata gafa este aceasta?
    12 0
  • bla bla
    @andrei "daca asta are 5 stele la tinuta de drum, un Serie 3 cate are?" ce te face sa crezi ca seria 3 este mai buna la tinuta de drum?
    13 4
  • andrei
    @bla bla: sasiul, suspensiile, directia, repartitia 50-50 a greutatii, toate favorizand o tinuta de drum superioara. Dar nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, poti sa incerci chiar tu.
    1 12
  • Mașina costa in jur de 60 000€(cat un apartament 2 camere 47m2 utili). Cum puteți sa scrieți ca este pentru tineri?
    16 1
  • Iar bullshit-ul asta cu repartitia 50-50 a greutatii. Parca nu se mai termina...
    11 1
  • Corocsenie Adrian
    @xxx
    Cel mai probabil s-au gandit la tinerii de bani gata. 60 de mii pt. un tanar in Romania e de neatins. Iar in strainatate 70 de mii un tanar ii face in 3 ani daca are un salariu de 2000 euro / luna si cam atata au majoritatea acolo Asta daca ii pune pe toti deoparte si traieste din banii parintilor. Altfel ii face in mult mai multi ani. Totusi exsita o speranta si o sansa reala pt. tinerii din strainatate sau SUA sa isi cumpere in 5 ani asa ceva daca strang bani. In Romania un tanar nu viseaza decat sa isi permita cu adevarat biletele de RATB si sa isi achite chiria fara sa mai fie nevoit sa mai ceara parintilor diferenta de bani ca sa le achite el fiind salariat. O realitate cruda a zilelor noastre ..romanesti...
    22 0
  • Ca sa nu mai spun ca pretul in Germania este de 61.850 de euro si nu 74.000 de euro, asa cum a scris test driverul.

    Cred ca Automarket ar trebui sa mai afiseze pe undeva o atentionare, dar de-aceasta data una de genul: Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din articolele postate de redactori.
    6 2
  • Bun asa. Stergem comentariile negative la adresa redactiei, dar ineptiile scrise de redactie nu le corectam.
    4 4
  • @8888
    Am devenit exigenți pentru că vorbim despre un model de performanță. Mai ales în cazul acestor versiuni este foarte important să analizăm cifrele promise și modul în care mașinile accelerează.

    @nume
    Înțeleg că te pregătești de achiziție și nu știai cât costă. Înțeleg și faptul că nu ai nume, pentru că astfel de achiziții atrag atenția. Nu înțeleg înverșunarea asta care durează de câteva zile și care nu-ți dă pace. Să te lămuresc: acest detaliu nu era disponibil la momentul publicării testului. Am discutat cu oficialii Mercedes, iar aceștia nu au putut să ne ofere prețurile în acel moment. Ele au apărut însă, se pare, la scurt timp în configurator, iar omul nostru de la baza de date nu a verificat update-ul. Deci a existat acest delay de câteva zile, în care tu ne-ai urecheat. Ne bucurăm că avem astfel de utilizatori vigilenți, fie ei și anonimi.

    @andrei
    Ok, un BMW Seria 3 are o ținută de drum exemplară. Dar asta nu presupune automat ca un Mercedes o să fie inferior, pentru că așa e tradiția. Totuși, vorbim despre un exemplar AMG.
    13 4
  • ^Mai bine ai intelege ca scrii cam multe prostii in testele tale. Si nu cred ca din cauza faptului ca nu as avea eu nume.

    Altfel, ma bucur ca va bucurati ca ma aveti.
    3 12
  • @nume

    Te aștept și mâine să citești prostiile din următorul test. Măcar să fim constanți.
    10 6
  • abordare lamentabila sa stergeti niste argumente concludente !!!!!!!!!! E SI POSIBIL SI FOARTE PROBABIL sa nu folositi in articolele voastre cea mai oportuna exprimare .
    14 4
  • Ce nu intelegi ca oamenii fac review cu masina cel mult pe locul din dreapta (si nu fac DT in Cipru sau UK sau Japonia sau...). Eu sincer ma asteptam la detalii care CRED EU conteaza cu adevarat. Pe langa putere si valorile pe hartie trebuie sa vii si cu o analiza pertinenta la 'tinuta de drum'! Pe mine ma intereseaza in primul rand la o masina ce suspensii are, ce directie si cum accelereaza (reprize nu de pe loc, ca am trecut cu mult de etapa de liniute).
    Motoare si specificatii sunt la indigo si pe A3/A4/ A6, de exemplu, dar primele doua nu se vor compara niciodata la tinuta de drum cu A6.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru