Drivetest Mazda 2 (2014-prezent)

1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Takumi
Mazda 2 (2014-prezent) zoom
de Cornel Șocariciu, Foto | Ciprian Mihai
Marti, 06.11.2018
Finețuri

Mazda continuă să fie unul dintre producătorii care încearcă să ofere o gamă de modele ușor atipice, iar Mazda2, cel mai mic model al familiei, nu face rabat de la această regulă. Actualul model de clasă mică mai are de așteptat puțin până va primi o versiune restilizată, însă reprezentanții companiei nu l-au ignorat complet. Așa se face că, an de an, modelul de clasă subcompactă a primit mici îmbunătățiri care să-l mențină la nivelul concurenței.

Chiar și așa, Mazda2 are o misiune dificilă pe piața românească. Constructorul nipon a reușit să-și creeze un public fidel, însă nu unul foarte numeros, iar principala cauză o reprezintă poziționarea brand-ului în zona superioară de preț a segmentului de volum.

Mazda 2 (2014-prezent)
1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Takumi

  • Pret de pornire 15.190 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Întâlnirea pe care am programat-o cu Mazda2 avea să vină la pachet cu motorul pe benzină Skyactiv-G de 1.496 de cmc și 90 CP. Producătorul japonez nu s-a aruncat cu capul înainte în valul downsizing. În schimb, Mazda a investit constant în tehnologiile Skyactiv, iar propulsoarele aspirate își continuă astfel cariera într-un mod exemplar în gama producătorului nipon.

Motorul de 1.5 litri pregătit pentru Mazda2 oferă cei 90 CP la 6.000 rpm, iar cuplul maxim de 148 Nm își face simțită prezența la 4.000 rpm. Resursele propulsorului sunt suficiente pentru a satisface situațiile de trafic apărute în mediul urban, dar trebuie să nu uiți că acestui motor îi place mult să stea sus în turații. În afara orașului vei simți cum motorul aspirat "gâfâie" destul de alert în momentul în care încerci depășiri care fac ca viteza maximă să treacă de 100 km/h. Cu siguranță, versiunea de 115 CP a propulsorului de 1.5 litri ar fi pus mai puține probleme în astfel de situații. 

Motorul pregătit de Mazda este unul silențios, aproape insesizabil atunci când este la ralanti. La peste 3.000 rpm, sunetul produs de propulsorul japonezilor îți amintește instantaneu de coloana sonoră a reclamelor "Zoom-Zoom".

Motorul aspirat este asistat de o transmisie manuală cu cinci trepte. Aceasta este precisă, levierul având o cursă scurtă și foarte plăcută în momentul acționării. Pe alocuri, îmi amintește de senzațiile oferite de transmisia roadsterului MX-5. Rapoartele sunt bine etajate, dar parcă mi-aș fi dorit o treaptă suplimentară pentru momentele în care am rulat pe drumuri naționale și pe autostradă.

Consum

În ciuda faptului că Mazda insistă cu motorul aspirat de 1.5 litri, consumul de carburant nu pare să fie afectat de acest lucru. Deși are o cilindree mai mare și un cilindru în plus față de marea majoritate a motoarelor propuse de concurență, unitatea de 1.5 litri și 90 de cai putere promite un consum mediu oficial de 4.9 litri/100 de kilometri.

În cadrul testul am rulat atât pe drumuri naționale sau autostrăzi, cât și în traficul aglomerat din București. În aceste condiții, consumul mediu afișat după peste 500 de kilometri a fost de 5.4 litri/100 de kilometri, valoare apropiată de cea anunțată de constructorul japonez.

Dacă privim în "curtea" rivalilor lui Mazda2, vom vedea că Hyundai i20, Kia Rio și Dacia Sandero anunță un consum mediu mai mare comparativ cu cel trecut în fișa niponului. În rest, Ford Fiesta, Nissan Micra, Renault Clio, Skoda Fabia, Suzuki Swift și Volkswagen Polo se laudă cu valori mai mici. Dar nu trebuie să vă speriați de acest lucru, întrucât diferențele nu sunt mari: 0.2 - 0.5 litri/100 de kilometri.

Performanţe

În cazul unui model de segment subcompact aș fi preferat ca producătorii să ofere și valorile obținute pentru sprintul 0-60 km/h. Consider că această valoare este mult mai relevantă pentru un model proiectat și dezvoltat să-și petreacă majoritatea timpului în oraș, nu pe drumuri naționale.

În condițiile date, vom miza, în continuare, pe timpii oferiți de producători pentru repriza 0-100 km/h. Iar aici, Mazda2 echipat cu motorul de 1.5 litri și 90 CP este peste orice rival din segment. Japonezul are nevoie de 9.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în condițiile în care ceilalți rivali reușeșc valori care ajung chiar și la 13.9 secunde (Opel Corsa, 1.4 litri, 90 CP).

În ceea ce privește viteza maximă, Mazda spune că modelul său de clasă mică poate ajunge la o viteză de top de 188 km/h. Un alt capitol pe care niponul pune stăpânire fără drept de apel. Totuși, nu trebuie să uităm de faptul că mulți dintre rivalii lui Mazda2 vin cu valori apropiate, în jurul a 180 km/h. 

Interior

În cazul nostru, mașina de test a venit în versiunea de echipare Takumi, un nivel mediu cu care niponii au reușit să cucerească și mai mult public european întrucât oferă o serie de accesorii care în trecut erau prezente doar pe versiunile de top.

Simplitate funcțională și eleganță. Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine modul în care designerii japonezi au ales să deseneze interiorul lui Mazda2. Japonezii vin cu materiale plăcute la atingere, cu finisaje bune și cu o ergonomie de invidiat. Da, există și zone în care plasticul nu este de cea mai bună calitate, dar știm că pe astfel de "rețete" mizează și ceilalți producători.

Spațiul oferit pasagerilor nu este cel mai generos din segment. Însă Mazda2 plusează atunci când aducem în discuție spațiile de depozitare. Micuțul nipon promite un loc generos pentru telefonul mobil, 2 suporturi pentru pahare și locuri speciale pentru depozitarea sticlelor mici.

Scaunele pregătite de japonezi sunt moi și confortabile la drum lung, însă suportul lateral oferit n-o să te dea pe spate. Tot aici trebuie să amintim și de faptul că versiunea Takumi vine standard cu scaune față încălzite, un accesoriu pe care n-o să-l regreți în diminețile reci de iarnă. În plus, japonezii spun că începând cu acest an vei putea comanda și o tapițerie din piele de culoare neagră. 

Un alt lucru pe care l-am apreciat a fost volanul bine profilat (îmbrăcat în piele), dar și calitatea materialelor și ergonomia comenzilor amplasate la nivelul acestuia.

 

Preţ de achiziţie

Așa cum am menționat și la începutul testului, Mazda a reușit să-și creeze un public findel, însă nu unul foarte numeros, iar cauza principală o reprezintă prețurile practicate. În cazul de față, Mazda2 Takumi cu motorul de 1.5 litri de 90 CP pleacă de la 15.190 de euro, o valoare destul de mare în condițiile în care niponul joacă în segmentul B, care începe la nivelul său de bază cu prețurile lui Dacia Sandero.

Așadar, Dacia Sandero este cel mai accesibil model din segment. Echipat cu motorul de 90 CP și versiunea Laureate, modelul producătorului de la Mioveni pleacă de la 10.550 de euro.

Dar Mazda2 cu siguranță nu își propune să se bată cu Sandero, ci cu rivalii din zona medie-superioară a segmentului. Modelul nipon țintește adversari precum Ford Fiesta, Volkswagen Polo sau Opel Corsa. Iar în acest caz, prețurile sunt comparabile. Spre exemplu, un Ford Fiesta echipat cu motorul de 1.1 litri de 85 CP în versiunea Titanium pleacă de la 15.650 de euro, în timp ce Volkswagen Polo de 1.0 litri TSI și 95 CP în varianta Comfortline pornește de la 14.200 de euro. Totuși, alți rivali europeni precum Peugeot 208, Opel Corsa, Renault Clio și Skoda Fabia facelift sunt cu peste 1.000 de euro mai accesibili.

Siguranţă

Actualul Mazda2 a fost testat de organizația independentă EuroNCAP în luna aprilie din 2015. În urma testelor, modelul de segment mic dezvoltat producătorul japonez a primit 4 stele dintr-un maxim de cinci.

Pentru protecția pasagerilor adulți, Mazda2 a primit 86%, capitolul protecția copiilor a fost punctat de EuroNCAP cu 78%, în timp ce pentru protecția pietonilor, modelul nipon a bifat 84%. Sistemele de siguranță prezente pe Mazda2 au fost notate cu 64%.

Modelul nipon este oferit cu un sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, cu un asistent pentru monitorizarea unghiului mort, dar și cu un sistem capabil să monitorizeze traficul în momentul deplasării cu spatele.

Ţinută de drum

Deși vorbim despre o mașină de segment mic fără semnături care să indice un vehicul destinat condusului sportiv, Mazda2 reușește să bucure șoferul. Și spun acest lucru întrucât direcția și trenul de rulare sunt făcute după placul celor care iubesc precizia.

Suspensia pregătită de inginerii japonezi este excelent reglată pentru a "înghiți" denivelări drumului fără să compromită confortul sau ținuta de drum. Iar această performanță este destul de dificil de atins în condițiile în care majoritatea mașinilor de clasă mică - cu excepția versiunilor sport - sunt orientate 100% către confort. Pe porțiunile de drum virajate, aderența se păstrează exemplar, iar sistemul G-Vectoring Control (introdus în 2017) este direct răspunzător pentru aceste senzații. Tehnologia simulează o ditribuție mai bună a maselor la virare, limitând cuplul transmis roților motrice și așezând astfel greutatea pe roțile față. Cu alte cuvinte, vei avea nevoie de mai puține corecții aplicate direcției în timpul unui viraj, iar astfel vei rula mult mai fluent.

Totuși, Mazda2 este penalizată pe denivelările scurte, unde suspensia devine ușor gălăgioasă. De fapt, pe acest tip de teren există prea puține modele care se descurcă exemplar.

Deși Mazda2 este un model care te surprinde prin calitățile dinamice, poziția la volan destul de ridicată nu-ți sugerează acest lucru. În acest moment, consider că doar Ford Fiesta reușește performanțe dinamice mai bune comporativ cu niponul de segment mic. 

Vizibilitate

Un model de clasă mică nu are cum să pună prea mari probleme în ceea ce privește vizibilitatea. Am apreciat faptul că oglinzile laterale sunt bine dimensionate, iar luneta promite să-ți ofere un cadru bunicel cu lucrurile care se întâmplă în spatele tău. Nici montanții A nu-ți vor pune prea multe probleme atunci când ai de efectuat viraje strânse.

Dacă totuși nu te descurci cu dimensiunile lui Mazda2, versiunea Takumi vine standard cu o cameră video pentru mersul cu spatele (noutate pregătită în 2018). Iar în acest moment, lucrurile au devenit extrem de facile chiar și pentru un șofer cu puțină experiență.

Tehnologie

Mazda este unul dintre producătorii care nu face rabat la capitolul tehnologie, iar versiunile de top vin cu o mulțime de sisteme gata să-ți facă viața mai ușoară. În cazul versiunii Takumi, japonezii propun o listă de echipamente ceva mai realistă, dar burdușită cu elemente pe care le vei utiliza constant.

Astfel, Mazda2 a fost echipată cu un sistem automat de climatizare, cu pilot automat și chiar și cu două ecrane mici la nivelul instrumentarului de bord. Planșa centrală este dominată de un ecran tactil de 7 inch al cărui sistem de infotainment poate fi gestionat și cu ajutorul controller-ului amplasat pe tuneul median. Meniul sistemului multimedia este unul simplu și funcționează fluid, fără să pună prea multe probleme chiar și celor care nu sunt obișnuiți cu tehnologiile moderne.

Pentru moment, Mazda încă nu oferă Apple CarPlay sau Android Auto pe modelul său de clasă mică, însă în perioada imediat următoare vom vedea cum aceste două ecosisteme vor fi integrate treptat în toată gama constructorului nipon, implicit și pe Mazda2.

Tot aici trebuie să amintim și de sistemul Stop-Start (denumit i-Stop), dar și de tehnologiile de siguranță pe care le-am detaliat în capitolul dedicat. În plus, Mazda2 vine cu 2 porturi USB, pilot automat și senzori de ploaie și lumină.

Problema lui Mazda2 e legată de faptul că celelalte modele de vârf din segment - cum sunt Polo sau Fiesta - au primit recent generații noi care sunt puse la punct în detaliu cu tehnologiile noi atât la capitolul infotainment și conectivitate, cât și la cel al sistemelor de siguranță activă. Până la un facelift serios sau la o nouă generație, Mazda2 plătește tribut erei anterioare în care a fost proiectat.

Design

Așa cum spuneam și la început, an de an, Mazda încearcă să vină cu mici modificări gândite special pentru a permite modelelor sale să ducă o luptă cât mai strânsă cu rivalii din segment. În cazul lui Mazda2, japonezii au pregătit și câteva elemente minore de design. Aici trecem jantele din aliaj de 16 inch vopsite în negru, o antenă radio sub forma unei înotătoare de rechin și trei nuanțe noi pentru caroserie: Deep Crimson, Soul Red Crystal și Ceramic White.

În rest, Mazda2 rămâne cea mai mică interpretare a filozofiei de design Kodo - Soul of Motion, un limbaj stilistic apreciat de mulți specialiști din domeniu. 

Nu ne-a placut

  • Prețul în zona superioară a segmentului
  • Spațiul interior
  • Zgomotul suspensiei pe denivelările scurte
  • Motor ușor depășit în afara orașului
  • Rivali noi mai buni la nivel tehnologic
Date tehnice - Mazda 2 (2014-prezent) 1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Takumi
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1496
Lungime mm
4060
Putere maxima CP (rpm)
90 (6000)
Latime mm
1695
Cuplu maxim Nm (rpm)
148 (4000)
Inaltime mm
1495
Viteza maxima km/h
183
Greutate kg
975
Acceleratie 0-100 km/h s
9.4
Ampatament mm
2570
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
44
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
280
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mazda 2 (2014-prezent)

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (22)

  • Eu zic ca l-ati penalizat cam rau la capitolul pret , competitorii vizati de Mazda direct sunt Polo, Fiesta si 208 iar acestia au preturi sensibil comparabile iar din cate stiu Mazda ofera un pachet de garantie net superior . Cam putin 3 stele acolo . Chiar si la consum mai "mergea" juma de stea, 5,4% imi pare fabulos pt. un benzinar. Motorul ala este foarte vivace si fara moarte ,surprinzatoare senzatia de oboseala a lui la viteze mari ,probabil o sa rezolve problema asta cu vreo 10-15 cai in plus in viitorul apropiat. Eu am condus acest 1,5 benzina dar pe un Mazda 3 deci cu 115 cai si nu parea sa "gafaie" la peste 100-120 km/h , dar ma rog ,sunt totusi 25 cai in plus. Interiorul este ,parerea mea, mult peste cam orice model direct competitor la ora actuala si asta chiar daca este deja pe final de generatie . As spune totusi ca modelul se potriveste cel mai bine sexului frumos chiar daca se poate conduce chiar "barbateste"/sportiv , zic eu ca poate de aici si vanzarile nu tocmai spectaculoase pe care le-ar merita acest model. Parerea mea. Stima..
    30 3
  • someone
    pe mine inca ma mira faptul ca un motoras aspirat de doar 90 cai ajunge la 100 in " sub zece secunde ". mai ales tinand cont de faptul ca masina nu e un caterham si nici nu are o cutie in 6 trepte.
    dar indiferent de performante, modelul e o apartie exotica in clasa mica. ceea ce inseamna ca celor de la mazda le-a cam reusit
    27 2
  • sunt placut de surprins de faptul ca prinde 100 in mai putin de 10 secunde...wowww...sunt motoare de 2.0 care abea ajung la aceste performante...e adevarat, in cazul lor, masinile sunt mult mai grele.
    15 3
  • @pipo

    Pe mazda 3 motorul de 1.5 are 100 de cai :)
    In rest, sunt de acord cu ce spui.
    9 1
  • nea jane
    parca ati mai testat odata aceeasi combinatie: 1.5 90 CP cu manuala.

    pe mine unul nu ma mai intereseaza manuala, indiferent de clasa/model/versiune/motor.

    Pe cand un test cu automata? E diponibila tot cu motorul asta??
    6 6
  • @Dudu : ai deptate , nu stiu de ce eram convins ca are 115 cai. De altfel ar fi fost ciudat ca urmatorul benzinar (cel de 2 litri) sa aiba numai 5 cai in plus. Cu atat mai ciudat ca nu am simtit-o chiar submotorizata.
    5 1
  • Comparati pretul versiunii de baza de la Mazda cu pretul versiunii de top de la Fiesta si cu pretul versiunii de echipare medie de la Polo?
    Si uite asa, Fiesta iese cel mai scump model din clasa asta!
    Foarte obiectiv!
    10 1
  • @Ion

    Am comparat prețul pentru următoarele versiuni: Mazda2 Takumi (nivel mediu de echipare), Ford Fiesta Titanium (peste acest nivel de echipare mai avem ST Line și Vignale, deci n-am comparat cu versiunea de top) și Volkswagen Polo Comfortline (nivelul mediu).
    7 3
  • inexorabil
    Am început să “rumeg” cu nesaţ orice articol AM dedicat motoarelor cu ardere internă…De ce? Fiindcă sunt conştient că vremea lor de graţie nu va mai dura mult, eventual 10-15, hai 20 de ani de acum încolo. Sau poate că (Doamne-ajută!) benzina va mai “smulge” nişte #rezistenţă şi după jumătatea acestui secol.

    Aşadar, ni se propune o “aspirată” de “doar” 90 de căluţi? Eu, unul, primesc cu dragă inimă! “Dar o Dacie?”. Dacă RNM ar mai meşteri puţin la design-ul, confortul şi siguranţa Loganului (rămân consecvent: fără SUV!), atunci n-oi muri (de negativism) la volanul miovencei.

    @pipo are perfectă dreptate: un model predestinat doamnelor/domnişoarelor. Dar şi începătorii de sex opus îl pot lua în considerare, atuurile sale pledând în mod plenar pentru a căpăta experienţă fix în trafic: tracţiune faţă, cutie manuală şi precisă, putere şi greutate mică, manevrabilitate. Mulţi părinţi (înstăriţi) sunt totalmente inconştienţi dându-le pe mână (nici măcar nu catadicsesc să-i asiste pe scaunul din dreapta) proaspeţilor posesori de permis bolizi precum cei ai Triadei, mai ales cu tracţiune spate…

    Mă rog, dacă beizadeaua s-ar duce la un bairam, în mod cert “divele” n-ar cădea pe spate la impactul organoleptic cu Mazda2 (sau cu ceva similar) – ca ele câtă frunză, câtă iarbă, însă viaţa este doar una şi nici măcar ruşinea nu poate fi un preţ pentru ea.
    15 6
  • Nici vorbă de vânzări confidențiale din cauza prețurilor de listă prea mari !!!
    Și un Hyundai i20 de 84 CP costă teoretic la fel...dar practic altfel ;-) (cu 3-4.000 euro mai puțin după discounturi *de lansare* cică, devenite invariabil permanente.)

    Mazda sînt mult mai inflexibili - politica lor, să fie sănătoși, da-i clar că au și de ce. Fiabilitatea (f.bună, dar nu perfectă) e doar unul din argumente. Și consumul - cu doar 10% peste cel oficial comunicat - e o rară excepție pozitivă-n tsunami-ul actual de turbo-gogoși.

    Dincolo de marketo-slogane exotic-eficace pt timpanele unor millenials trendo-kodo-jinba-ittaici, :-) stilul precedentei generații mi-a plăcut mai mult totuși. Eram chiar pe punctul să-mi trag una acu vreo 10 an (1,5 105 CP)i, dar suspensiile prea dure și insonorizarea vraiște m-au oprit în ultima clipă.
    ...Nu-i exclus însă ca viitoarea generație să mă convingă - da-n orice caz nu cu citate-mbârligate din Bushido. :-)
    23 3
  • Bravo Mazda! Inca o masinuta excelenta. Motorul de 115 aspirat pe masina asta cred ca se potriveste f fain. :)
    6 2
  • asa cum spune PIPO daca masina este pe final de generatie asta garanteaza intr-un fel fiabiliatetea dar nu justifica pretul. Nu stiu cat a fost la lansare dar acum trebuia sa fie cu pretul sub concurenta. Acest pret se mai justifica totusi doar daca e produsa in afara europei.
    5 5
  • andrei
    0-100km/h se rezolva din transmisie, dar problema acestui motor este ca e mort in situatiile obisnuite de trafic, cand trebuie retrogradat multe trepte pentru a avea o dinamica decenta. Sunt foarte dezamagit de benzina de 2 litri si 165CP de pe Mazda 6, de pilda in treapta a 3-a la 40km/h este mort, in trafic trebuie sa merg cu a doua pentru a nu ramane de caruta, si, in plus, in ture inalte suna destul de urat. Cat priveste interiorul sunt destule scapari, butoane care amintesc de anii 2000, grafica slaba, scaune mediocre samd.
    8 25
  • ce sa cauti in treapta a 3a la 40? motorul pe benzina merge turat, trebuie sa fi undeva la peste 2500 ture ca sa simti ceva, nu sa il omori la 1000 ture. invatati sa conduceti sau luati-va automate.
    14 11
  • @sandu
    iar eu iti zic sa lasi deoparte folclorul si sa conduci motorul (indiferent de care benzina sau motorina) functie de caracteristicile sale de cuplu si putere
    11 6
  • hazard
    E interesanta, dar astept varianta mai puternica, de 2,5 litri si 95 de cai putere.
    11 7
  • @lulu : pai cate fabrici Mazda stii tu prin Europa ? Ca si detaliu (pt. multi detaliile mici si aparent neimportante fac diferenta ) daca comanzi o Mazda ai toate sansele sa primesti o masina fabricata intr-un loc cu o puternica incarcatura istorica : HIROSHIMA . In afara de Japonia nu prea au fabrici , parca mai au ceva mai mici prin Thailanda si America de Sud unde fabrica doar anumite modele pt. anumite zone (nu Europa). Sper sa nu ma-nsel. Cat priveste pretul , te asigur ca la dealer o sa ai un discount consistent , iar daca faci un test cu Mazda 2 te asiguri ca sunt mari sanse sa uiti de-alde Clio , Polo, Fiesta, Ibiza ,s.a. , daca-ti place sa conduci. Nu vorbesc aici din postura unui fan neaparat sau a unui propietar dar mi-au trecut intamplator "prin mana" de-a lungul timpului si le-am tot testat de cate ori am avut ocazia dar dintr-un motiv sau altul nu am reusit deloc sa ma "lipesc" de vreun model.
    11 1
  • @sandu
    Nu poti merge cu a doua la 40km/h din motive de acceleratie si frana de motor puternice. Nu mi se pare normal sa conduc o masina de clasa medie ca pe o masina sport si nu mi se pare normal sa nu am cuplu la turatiile uzuale de mers. Motoarele aspirate Mazda or fi ele fiabile si distractive (ultima conditie pe MX5), dar sunt frustrant de condus in oras si asta devine obositor. Un motor de 2 litri trebuie sa fie suficient de elastic pentru a 3-a la 40km/h si dinamica decenta.
    2 5
  • @pipo pai Kirotractor spune altceva cu privire la discounturi, e drept nu am fost pe la dealeri sa-i inteb de preturi si oricum daca te miros ca doar intrebi si nu esti hotarat sa cumperi nu-ti spun decat reducerile standard! Despre locul de fabricatie cred ca ar trebui sa fie scris de AM in articolul de prezentare in general la orice masina asa ca informatie generala chiar daca unii ar spune ca nu are importanta. In final ca o curiozitate pot sa-ti spun ca gasesti la noi in tara destule Golfuri produse in America de Sud adica Mexic si astea vandute chiar de dealerii VW de la noi!
    7 2
  • @lulu : Kirotractor spune ca sunt mai inflexbili comparabil cu unii costructori cum ar fi Hyundai (dupa o vizita la un dealer Hyundai/Kia orice alt dealer iti va parea un Hagi Tudose) dar asta nu inseamna ca Mazda nu acorda discounturi si care pot fi consistente daca sunt pe final de generatie . In legatura cu Golful mexican , nu stiu, nu te contrazic dar m-as mira , cu toate ca ma gandesc ca ar fi putut sa arunce cateva pe-acolo pe vapor pe langa niste Jetta despre care stiu ca numai acolo sunt produse. Dar din ce stiu noul Jetta nu o sa mai fie distribuit si prin Europa asa ca probabil nici Golfuri cu sombrero nu o sa mai servim.
    7 1
  • Adrian S
    @lulu: De cand e Mexic in America de Sud?
    Mai nou Mazda 2, ca si Mazda 3, se produce si in Mexic, care e in America de Nord.
    6 1
  • Adrian S - scuze pentru pozitionare Mexic in America de Sud!
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru