Drivetest Mazda CX-3 (2014-2018)

1.5 Diesel Turbo (SKYACTIV-D) 105CP 4x4 Aut6 Revolution Top
Mazda CX-3 (2014-2018) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Joi, 23.07.2015
Floare de iris

Dacă privesc în urmă cu cinci ani, văd un câmp sterp, în mijlocul căruia un grădinar nebun a plantat o floare de colț. Fără să se întrebe dacă solul e steril, dacă plouă des sau dacă soarele își îndreaptă fața către acel petec de pământ uitat de lume.

Dar florea a rezistat, iar gestul nebunului a fost urmat și de alți grădinari. În scurt timp, câmpul sterp a devenit o poiană plină de flori colorate, care mai de care mai atrăgătoare.

Cu imaginea grădinarului nebun în minte și cu regretul de a nu-și fi asumat ei riscul pionieratului, toți ceilalți grădinari care ajung în câmpul de flori caută un soi aparte. Un bulb sădit în acel sol îmbelșugat, din care să răsară o floare diferită de toate celelalte, care să șteargă din subconștientul tuturor imaginea grădinarului nebun și a florii lui de colț.

Mazda CX-3 ajunge în segmentul SUV-urilor de clasă mică la cinci ani după ce Nissan Juke a descoperit apetitul clinților pentru acest tip de mașină. Prin urmare, rețeta Mazda trebuie să fie una diferită, iar abordarea sa, departe de ceea ce a văzut până acum publicul.

Mazda CX-3 (2014-2018)
1.5 Diesel Turbo (SKYACTIV-D) 105CP 4x4 Aut6 Revolution Top

  • Pret de pornire 15.290 €
  • Pret model testat 27.990 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Un crossover de mici dimensiuni are nevoie de un diesel de mici dimensiuni. Ar fi fost ilogică instalarea motorului cu patru cilindri de 2.2 litri, care deja îngrijorează clienții modelelor mai mari din gama Mazda, atunci când vine vorba despre impozit.

Prin urmare, a fost ales un diesel de numai 1.5 litri, capabil să dezvolte 105 cai putere și un cuplu motor de 270 Nm. Acesta din urmă este resimțit extrem de devreme, la numai 1600 de rotații. Din păcate, el și dispare destul de repede, adică undeva pe la 2500 de rotații, ceea ce face ca uneori turațiile înalte să dea impresia că motorașul pierde din suflu.

Menținerea în plaja de cuplu maxim va aduce însă celui de la volan o senzație plăcută și suficiente resurse pentru a încerca ținuta de drum ușor mai sportivă a SUV-lui urban.

Comparativ cu fratele mai mare, de 2.2 litri, noua unitate de 1.5 litri este ceva mai puțin rafinată, sunetul motorului fiind destul de prezent în habitaclu. Mai ales atunci când transmisia automată se încăpățânează să schimbe pe la 2300 de rotații. O transmisie cu șase rapoarte, alternate destul de liniar.

Legătura dintre motor și cutie nu pare a fi la fel de naturală ca în cazul celorlalte modele oferite până acum de japonezi. Spre exemplu, în cazul dieselului de pe Mazda6, perechea era una perfectă. Aici, cuplul mai are nevoie de timp pentru a se suda. Chiar și răspunsul cutiei pare să nu fie la fel de prompt ca în cazul fratelui mai mare.

Una peste alta, pachetul motor și cutie este unul bun, fără a excela ca în cazul fraților mai mari, suficient de atrăgător pentru a ține pieptul cu o serie de rivali, care nici ei nu promit ”marea cu sarea”.

Consum

Un crossover de mici dimensiuni și un motor diesel pot face minuni atunci când vine vorba despre autonomie. Mazda CX-3 nu a făcut excepție, reușind să vindece fobia drumurilor dese la benzinărie.

Am testat Mazda CX-3 1.5 diesel mai mult în mediul extraurban și putem spune că, fără a conduce economic, valoarea medie a consumului înregistrat de computerul de bord s-a situat între 4.8 și 5.2 litri/100 de kilometri. Iar în tot acest timp instalația de climatizare a avut de furcă cu gradele de afară.

În mediul urban, consumul s-a stabilizat undeva la 7 litri/100 de kilometri.

În fișa oficială, Mazda anunță un consum mixt de 5.2 litri/100 de kilometri. În segment, majoritatea rivalilor nu sunt oferiți alături de o cutie automată, ceea ce face ca valorile lor de consum să fie ușor irelevante în această ecuație.

Doar Opel Mokka dispune de o transmisie automată pentru o versiune diesel de putere apropiată, iar consumul acestuia este de 5.3 litri/100 de km. Lipsește însă tracțiunea integrală.

Performanţe

Inginerii niponi au calibrat resursele motorului, transmisia automată și tracțiunea integrală pentru a-i permite lui CX-3 să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 11.9 secunde. Doar Suzuki Vitara este lăsat în urmă de modelul japonez la acest capitol, ceilalți rivali fiind ceva mai rapizi. E drept că nu toți dispun de cutie automată.

Viteza maximă a noului CX-3 diesel se oprește la doar 172 de km/h una, dintre cele mai mici valori din segment, însă diferența față de rivali nu este atât de mare încât modelul să rămână în urmă.

Interior

După ce am testat cam toată gama Mazda în ultimii ani, pot spune că odată ce te-ai urcat la bordul uneia vei constata că rețeta se repetă la nesfârșit. Câtă vreme rețeta este una de succes, lăsăm pretențiile de originalitate și mulțumim pentru calitățile demonstrate de designerii japonezi.

Mazda CX-3 păstrează o ergonomie exemplară la nivelul climatizării și al butoanelor de pe volan. Chiar și joystick-ul sistemului multimedia pare să devină din ce în ce mai prietenos și ușor de folosit.

Materialele păstrează o notă de calitate. Plasticul este moale și prietenos, peste tot avem inserții cromate, iar gurile de ventilație au o formă plăcută și o deschidere și închidere inteligentă. Toate aceste materiale, precum și finisajele exemplare, fac din CX-3 o mașină care cu greu poate fi depășită de rivali la capitolul calitatea interiorului.

Spațiile de depozitare sunt și ele numeroase, atât pentru telefonul mobil, cât și pentru sticle sau pahare. Portbagajul este însă cam mic, cu o capacitate de 350 de litri și o podea dublă care se poate dovedi utilă uneori.

Spațiul pentru pasageri este și el unul specific modelelor din clasă mică, cu loc decent pentru picioarele celor de pe locurile din spate. Deși în talon e loc pentru cinci pasageri, ar fi bine să vă gândiți doar la patru adulți când plecați la drum lung.

O să închei cu izolarea fonică a habitaclului, un alt aspect important când vine vorba despre confortul pasagerilor. Separarea de zgomotele din mediul înconjurător se face destul de bine în traficul urban, însă, la viteze mari, avem un zgomot de vânt care devine pregnant după 120 de km/h.

Preţ de achiziţie

Socotelile celor care își doresc dieselul de 105 cai putere pe Mazda CX-3 încep de la 19.800 de euro, însă dacă visați la o versiune cu tracțiune integrală permanentă, cutie automată SkyActiv și nivel de echipare de top, trebuie să știți că prețul ajunge la 28.000 de euro. Mai adăugați și o vopsea opțională de 500 de euro și o navigație la același preț și vă apropiați vertiginos de pragul de 30.000.

Dacă ne uităm în segment, deși majoritatea rivalilor nici nu beneficiază de opțiunea unei tracțiuni integrale sau a unei cutii automate, prețurile sunt ceva mai reduse.

Un Nissan Juke de 110 cai putere, echipare de top și cutie manuală ajunge la 22.000 de euro. Un Peugeot 2008 1.6 HDi de 115 cai putere sare puțin peste 21.000 de euro, un Fiat 500X în versiunea 1.6 MultiJet de 120 de cai scoate din buzunar 22.300 de euro, iar un Opel Mokka 1.7 CDTi de 130 de cai, cutie automată, dar fără 4x4 ajunge la 23.800 de euro.

Nici Suzuki Vitara nu se apropie de prețul cerut de Mazda, întrucât versiunea 1.6 diesel de 120 de cai, cu 4x4, dar fără cutie automată, costă 22.000 de euro. Renault Captur și Ssangyong Tivoli păstrează și ei prețuri sub ceea ce percepe Mazda CX-3.

Siguranţă

Mazda CX-3 nu a fost încă testat de EuroNCAP, aşa că această rubrică aşteaptă completarea în vederea anunţării rezultatelor crashtest-ului pregătit de organismul independent. Mazda2, frate de platformă cu CX-3, a obţinut patru stele de siguranţă la testul derulat conform noilor exigenţe ale organizaţiei.

La fel ca Mazda2, CX-3 se bucură de o gamă generoasă de sisteme de siguranţă activă şi pasivă, toate împrumutate de la modelele mai mari și mai scumpe ale constructorului nipon. De exemplu, japonezii de la Mazda sunt primii care oferă tempomat cu radar în segmentul B.

O scurtă listă a dotărilor de siguranță include termeni precum monitorizarea unghiului mort, frânarea automată la viteze mici, avertizarea la depăşirea liniei de demarcaţie şi un asistent de fază lungă. Sistemele menționate mai sus vin pe lângă obligatoriul ESP şi deja clasicele airbag-uri (frontale, laterale și cortină) care aşteaptă să acţioneze în caz că toate celelalte nu mai pot să mai ajute.

Ţinută de drum

Mazda CX-3 este, de departe, cea mai sportivă opțiune din segment, atunci când vine vorba despre ținută de drum. Este un crossover care se comportă aproape la fel ca subcompacta pe care a fost dezvoltat: Mazda2. Bineînțeles, cu un ușor ruliu, dat de garda la sol ceva mai înălțată.

Suspensia este însă bine calibrată pentru o rulare mai sportivă pe viraje accentuate. Rigiditatea ei ar putea deveni deranjantă în zonele urbane unde străzile suferă de gropi și alte afecțiuni ale indiferenței umane. Din fericire, suspensia nu este zgomotoasă și absoarbe cu stoicism orice i se așterne în cale.

Sistemul 4x4 nu este instalat pentru escapade off-road. Unghiurile de atac și de degajare, precum și garda la sol, nu recomandă Mazda CX-3 pentru mai mult de un drum forestier.

Tracțiunea integrală este însă acolo pentru a garanta aderența potrivită pe orice suprafață de rulare. Și o face bine.

Vizibilitate

Mazda l-a echipat pe CX-3 cu un set de oglinzi laterale generoase, care sunt printre cele mai mari din segment. Fără să-ți bați capul cu reglajele, acestea acoperă lateralele modelului şi completează oglinda centrală de dimensiuni potrivite. Suprafeţele vitrate sunt de dimensiuni bune şi unghiurile moarte apar doar în situaţiile clasice, adică la ieşirea din spaţiile de parcare în spic.

Manevrele în marșarier pot fi dificile pentru novici, având în vedere că luneta este destul de îngustă, iar dimensiunea montanților spate este destul de mare.

Apreciem în mod special asistentul de fază lungă din dotare şi farurile Full-LED opţionale, echipamente rar întânite în acest segment.

Tehnologie

De la bun început vă spunem că noul Mazda CX-3 este unul dintre cele mai bine echipate modele din segment, la capitolul tehnologie. Găsim cam tot ce are Mazda2, inclusiv un head-up display proiectat pe o bucată de sticlă deasupra volanului. Este o încercare modestă, dar care trebuie apreciată.

Sistemul multimedia este ușor de folosit, prietenos, cu un ecran generos. Poate doar cel de pe Suzuki Vitara să îl bată la capitolul ușurință în utilizare, generozitatea ecranului și răspuns. Nu putem uita de lista lungă de sisteme de siguranță, luminile LED de care aminteam mai devreme, senzorii de ploaie și lumină, încălzirea în sccaune și accesul fără cheie.

Japonezii au fost suficient de generoşi încât să ofere două porturi USB în consola centrală, ceea ce permite încărcarea a două smartphone-uri sau ascultarea de muzică de pe un stick USB în timp ce îţi încarci telefonul, fără să ai nevoie de un adaptor suplimentar.

Design

Cred că sunteți cu toții de acord când spun că avem în față unul dintre cele mai echilibrate crossovere din segmentul mic în ceea ce privește designul.

E drept că vorbim din nou de veșnica uniformizare, un trend care știrbește serios din personalitatea fiecărui model. E drept că și modelele Mazda încep să semene cu o Matrioska, copiind parcă un trend început de Audi. E drept că parcă filosofia de design Kodo devine acel frumos cu care începem să ne obișnuim.

Cu toate acestea, Mazda CX-3 rămâne o mașină care atrage, care poate întoarce capete și care va fi la fel de atrăgătoare și peste șase ani. Am găsit! Mazda face mașini care rămân la fel de atrăgătoare și după ce ies din producție. Doar Alfa Romeo și clasicul 159 au mai reușit asta.

Nu ne-a placut

  • Portbagaj redus
  • Motor gutural
Date tehnice - Mazda CX-3 (2014-2018) 1.5 Diesel Turbo (SKYACTIV-D) 105CP 4x4 Aut6 Revolution Top
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1449
Lungime mm
4275
Putere maxima CP (rpm)
105 (4000)
Latime mm
1765
Cuplu maxim Nm (rpm)
270 (1600)
Inaltime mm
1535
Viteza maxima km/h
172
Greutate kg
1370
Acceleratie 0-100 km/h s
11.9
Ampatament mm
2570
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
48
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
350
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mazda CX-3 (2014-2018)

Ultimele teste

Comentarii (29)

  • scamel
    articolul incepe cu o ratacire caracteristica. floarea de colt creste numai pe stancile din varful muntelui. numai un nebun cum bine zici putea scorni ca ar creste pe camp.
    16 6
  • Înțeleg că e varianta dotată, înțeleg că are tehnologie superbă pe ea, înțeleg că are un design atrăgător și calitate interioară. Dar 28.000 Euro pe un crossover de clasă mică... Îmi pare rău, nu aș putea nici dacă mi-aș permite. Mașinile devin mult prea scumpe.
    45 2
  • Sunt in asentimentul tau Moldovean. 28.000 de euro e enorm pentru un SUV de buzunar de clasa B mai ales ca vorbim de o motorizare de doar 105 cp (stiu, stiu tehnologie inovatoare Mazda, dar oricum...mai ales ca 11.9 sec pentru o buburuza scumpa e slab rau). Pun pariu insa ca HR-V-ul full va sari un pic de 30.000 la cum ii stim pe cei de la Honda cand vine vorba de modele 4x4.

    Design-ul e superb intr-adevar. Cei de la Mazda sunt italienii japonezilor si in momentul de fata sunt la capitolul respectiv si peste toti europenii de volum.
    29 4
  • Da, e scump. Un Golf sare de 40000 de euro. Un Passat de 60000. Un Seria 7 porneste de la 90000. Un Mini porneste de la 17000 si poate sa depaseasca 40000. Si voua vi se pare ciudat ca masina asta ajunge la 27000. Nu va pune nimeni sa o cumparati. Nu este nici pentru voi, nici pentru mine. Dar sa nu ne legam de strugurii acri. Daca nu, luati-va Dacii ca alea sunt cele mai ieftine.
    Pentru o familie formata din s membri sau chiar 3, eu zic ca e suficient. Ca fapt divers 350 de litri avea portbagajul Daciei 1300, 1310, 1410...
    29 16
  • @LauCalin

    Eu am Mondeo luat la mâna a doua, dar îți spun sincer că eu chiar mă gândesc la o Dacie de câteva luni. Sandero Stepway sau Duster.
    23 5
  • Foarte rau ca autorul testului nu explica de ce 28 000 euro!!!! trebuie de mentionat ca, masina in dotarea data este Full Option!!!! toate dotarile posibile, pe care concurenta nici nu le are!!!!! de aici incepeti..... Preturile la concurenti, sunt mai mici din cauza ca sunt in dotari de baza. Incercati sa adaugati optionale... si veti vedea ca nu e diferenta mare....
    SI inca una, cu punctajul.... de ce, versiune amecanica diesel a luat 4,5p si diesel automat 4,1 ? ah da si portbagajul, e la fel ca la concurenti... doar Cptur ceva mai mare!!!
    12 6
  • @Moldovean, nu stiu ce Mondeo ai tu... din ce an, ce motor, ce dotari, cati km. Dar daca este unul de care s-a avut grija, iar cu toate astea te gandesti la Sandero Stepway sau Duster nu cred ca mai are rost sa vorbim despre masini pentru ca au fost gandite total diferit. Singurul motiv eu il vad a fi ca ti-au luat teapa cu acea masina. In rest sa compari Duster cu Mondeo e ca si cum ai compara... Piat Grande Punto cu Mazda 6 de exemplu.
    15 11
  • Prima înmatriculare 2008, 1.8 TDCi / 125 CP / 6 trepte, aprox. 180.000 km, îngrijit și cu totul făcut la timp.

    Problema nu e că mașina e rea. Am gândit în perspectiva în care mașina asta îmbătrânește și la un moment dat va trebui să o schimb. Având în vedere că într-o mașină SH bagi bani indiferent de cât de îngrijită a fost, iar asta pentru că vine vremea când multe consumabile trebuiesc schimbate. Nu am comparat nicio clipă Mondeo cu cele două modele Dacia pentru că nu sunt din aceeași clasă.

    Problema mea este faptul că mașinile noi din ziua de azi au ajuns să fie exagerat de scumpe în opinia mea (chiar dacă voi fi contraargumentat cu tehnologia), iar Dacia ar fi ceva ce îmi pot permite de nou. Am avut mașini SH foarte bune, dar tot a trebuit să bag bani pentru că vârsta își spune cuvântul în cazul oricărei mașini.

    Al doilea motiv este tehnologia care este pusă nebunește pe toate mașinile. Știu că îmi pot lua un alt model de la o altă marcă fără acele tehnologii ”nebune”, dar cu toate astea simplitatea Daciei e ceea ce mă atrage. Mai mult, cu Duster îmi pot permite să intru și pe drumuri mai rele sau de munte (ceea ce îmi doresc de mult timp) având aptitudini offroad foarte bune și să nu mă mai acuze unii colegi de aici că fac offroad cu limuzina doar pentru că cineva mi-a zis că un anumit drum de țară prin pădure e bun și nu a fost.

    Motivele sunt complexe, dar nicio clipă nu mi-am imaginat că ar putea fi comparate.
    18 1
  • Am uitat de dotări : 7 airbag-uri (inclusiv pentru genunchii șoferului), toate geamurile electrice, oglinzi încălzite, jante aliaj, comenzi pe volan, climă automată pe 2 zone, ESP. Nu foarte multe, chestii de bun simț pentru o mașină de 7-8 ani. Mi-aș mai fi dorit pilot automat, dar nu a fost să fie.
    11 1
  • @Automarket, fotografiile sunt facute la padurea Pustnicu din Branesti ?
    3 1
  • l-ati scazut la punctaj pana a ajuns sub duster :)
    de exemplu, nu inteleg de ce la consum nu putea lua macar 4,5. si cum zicea si niculae, pretul e imens pt ca e varianta de top, dar un model cu echipare mijlocie are deja mai mult decat suficiente dotari pt un om obisnuit (mai putin automata pe diesel)
    10 3
  • Inteleg ce spui si ai si tu dreptate. O masina cu 180000 de km nu se compara cu una noua. Ma refer la uzura, chiar si morala nu doar fizica. Si fie ea si dacia.
    Cat despre faptul ca in orice sh bagi bani... e si nu prea asa. Depinde. Una e sa cumperi o masina cu 150000 de km sh, chiar daca are carte service, revizii pe bune etc, si alta e sa cumperi una cu 30-40000 de km. Depinde cum, la ce te intinzi si foarte important, la ce casti ochii cand alegi.
    Dpmdv o masina trebuie sa indeplineasca doua conditii esentiale: sa fie fiabila si cat mai sigura. Pe mine dotarile gen navigatie, aer conditionat automat, plafon de sticla, motor mai puternic, cutie automata etc. nu ma prea incalzesc daca masina necesita multi bani pentru reparatiile cazurilor "izolate" sau daca ajung in coma la spital sau (Doamne fereste) eu sau un pasager la morga. Una e sa ai un impact serios cu un Mondeo si alta e sa ai cu un Sandero sau Duster.
    12 4
  • Ivanoff
    @LauCalin ai comentat destul de pozitiv in favoarea Mazdei CX-3, stiu ca sunt un ''nenoricit'', si te voi intreba, dc nu vorbesti de VAG care nu are nici un concurent in acest moment in clasa asta! Cat despre CX-3 , versiunea automata e mult mai lenta fata de cea manuala, plus ca motorul e entry-level, daca era cel de 2.0 150 CP era alta mancare de peste. Cat despre pret, dragul meu Calin Laurentiu, nici eu ca fan japoneze nu as da 28k pe CX-3 cand pot opta pt Mazda 6 2.0 165CP in acest pret , aproape full options cu reducerea celor de la Mazda de 4% + 1.400 euro remat.
    5 13
  • MuresMures
    @Moldovean
    sa nu faci NICI o data prostia aia sa cumperi un Duster sau Sandero... nici nu poti compara cu Mondeo.
    4 5
  • @ivanoff
    Eu am o singură nelămurire, de ce ai folosit ghilimele ?
    13 2
  • lucian
    sunt doua lucruri inutile chiar trei care cresc pretul acestui Cx-3 testat...in primul rand nivelul de echipare care e mai mult pt aia mai pretentiosi apoi tractiunea integrala care nu prea are la ce sa iti foloseasca iarna si cu tractiunea fata te descurci daca ai anvelopele potrivite anotimpului si 90% la din timp masina o sa folosita pe sosea si in mare parte a timpului in oras si nu in ultimul rand cutia automata....eu am fost la doua reprezentante Mazda si am facut un scurt test drive la amandoua variante de transmisii cu aceasta motorizare diesel si cutia manuala mi sa parut mult mai ok si mai potrivita pt aceasta masina astfel ca sunt foarte hotarat sa imi achitionez un Cx-3 motorizare diesel cutie manuala varianta de echipare Attraction care e mai mult decat suficienta singura "fitza" care imi doresc eu pe o masina fara sa fac compromisuri e aerul conditionat automat iar in varianta asta de echipare primesti chiar mai mult de atat....totul la un pret de 21.980 de euro (21.590 plus 390 de euro vopseaua metalizata) deci....21.980 fata de 27.990 nu suna altfel?platesti suma a doua daca vrei lucrurile cam inutile amintite mai sus
    12 1
  • De la 28000 euro se poate lua un GTD...sau o Octavia vRS/ Megane RS, etc. La fel sunt destule variante pentru borduri inalte cu 14X14... Doar designul cx3 nu e suficient pentru o asemenea investitie. Cum mai mult ca sigur nici drumuri ferestiere nu va vedea, cu dinamica slaba, spatiu interior mic si tinuta de drum discutabila, cred ca siliconatele astea mici au doar darul de a-ti lua doar ochii si banutul, fireste...

    Bafta la achizitii !!!
    8 2
  • @Ivanoff,
    De ce nu zic nimic de VAG? De ce sa zic? Ca nu are concurent pentru CX-3? Pai nici Mazda nu are pentru Phaeton, Tuareg, Up!, Scirocco, Sharan... Dar nu despre asta e vorba. Cand e de aruncat cu rosii, o fac cu mare drag. Cand e de laudat si apreciat, din nou o fac cu mare drag. Si toate astea incercand (macar cat de cat) sa las o doza o obiectivitate mereu. Ah, ca unii se aprind si dau in frustrari, nu pot decat sa spun ca ma doare in cot. Daca intri pe acest site ca sa te enervezi, mai bine o lasi balta si stai pe facebook. Sa te certi sau tiganesti pe internet mi se parea cea mai mare prostie posibila. Te certi... cu cine... de ce... pentru ce... ca sa schimbi o gandire? Bullshit! :)))
    Culmea este ca desi am o masina nemteasca si una japoneza si imi dau cu parerea despre tot felul de stiri (si uneori am am si "bulan" sa se adevereasca ce spun), marca mea preferata a fost, este si mai mult ca sigur va ramane Volvo. Drumuri bune sa aveti... si racoare in suflet. Ca e canicula. ;)
    14 1
  • @rov Singura exceptie e Renegade. Singurul din clasa B care e capabil in off-road. Insa e si printre cele mai scumpe...pretul cu toate jucarelele ajunge la 35.500 de euro. Are insa 170 cp, automate in 9 trepte cu dublu ambreiaj si sprintul 0-100 e in 8.9 sec ceea ce e chiar arhisuficient pentru o masinuta de genul.
    10 0
  • @LauCalin: "Pentru o familie formata din s membri sau chiar 3, eu zic ca e suficient. Ca fapt divers 350 de litri avea portbagajul Daciei 1300, 1310, 1410..."
    Mai studiaza! Daciile clasice aveau capacitatea portbagajului de 465 de litri. Restul comentariilor tale ma intereseaza foarte putin spre deloc insa fii mai riguros cu cifrele ca te faci de ras!
    6 6
  • Ivanoff
    Salut Dan Grecu, ce dragutz esti ca deobicei, sau mai putin posibil decat atunci cand citesti factura la apa ? :)))) . Apropo, ''jmeker'' Bi Em Dabal Yu-ul de la vatar , upss iar am folosit ghilimele.


    @LauCalin, Mazda nu este o marca 100% de Volum ca VW , tinde mai mult spre zona premium, de asta au si scos modelul 5 . Dar mai nou pe net au aparut poze spion cu viitorul CX-9 si CX-7 , asadar, Touareg va avea nevoie rapid de o noua generatie.


    PS: Cat despre canicula, am stat in curent caci acum imi curge nasul ca la robinet, mare pacat ca nu pot sa le raspund la ''expertii'' de aici poate mai rumega si ei niste idei, din pacate nu pot sta prea mult cu capul in jos la tastatura doar daca bag cv in nari :))))
    2 11
  • Ascultati-l pe ibanezul.El le stie pe toate. Un adevarat vizionar.Daca o sa-l urmam, o sa curga numai lapte si miere. Aferim!!!!!
    8 1
  • @eu, imi amintesc ca in manualul primei masini a tataliu meu, Dacia 1300, erau trecuti 350 de litri. Dupa o cautare acum pe net am vazut ca nu este nici cum zici tu, volumul variind intre 420 si 430 de litri. Na, ca nu doar eu m-am facut de ras.
    Cat despre comentariile mele care te intereseaza foarte putin spre deloc (vad ca de-asta le citesti), atata timp cat nu te obliga nimeni sa le citesti nu vad care e problema. Ah, ma fac de ras? Experientele din trecut si limbajul tau imi amintesc bine cu cine vorbesc. Asa ca... tocmai am inceput sa rad.
    11 1
  • Cineva
    Nu merita ! Cu banii aia gasesti BMW X5 a doua generatie cu facelift in stare exceptionala ! Si e masina nu jucarie ca asta !
    6 3
  • Ivanezule, ai nevoie de ajutor? Sa-ti bagi ceva in nari? Really? Si cand ai stat in current, nu ti-a fluierat vantul printre urechi? Tu, ezpertule , nu poti sa le raspunzi, sau sa raspunzi la.....Gramaticosule, saracaciosule,
    5 0
  • Marius
    Auzi, Mazda nu e o marca de volum, tinde spre premium. Daaaa, cu platforme si motorizari Ford e curat LUX! Asa v-au invat la cursurile de vanzari, ca Mazda e vre-un OZN si nu o masina facuta in Mexic de gringos?
    4 1
  • Profesorul
    Toti analfabetii stau si comenteaza pe aici in loc sa puna mana sa invete macar limba tarii in care s-au nascut daca nu si alta straina !
    1 1
  • Profesore, limba romana, nici macar profesorii nu o stapanesc cum trebuie!
    0 0
  • Eva Gertrud Lucas
    Soțul meu m-a părăsit din cauza copilăriei mele timp de 9 ani. Mi s-a zdruncinat inima, pentru că nu mai puteam să sufăr durerea. Am început să caut ajutor pe internet și am găsit un articol al lui (Elizabeth) care spunea că Lordul Zakuza a ajutat-o ​​să își recupereze soțul după ce a plătit pentru unele (obiecte spirituale) folosite pentru pregătirea vrăjii care i-a adus soțul înapoi în 24 de ore. Am respectat mărturia ei și m-am conectat la Lordul Zakuza și după ce mi-a pus durerile, Lord Zakuza mi-a spus cuvintele că voi rămâne însărcinată în termen de o lună după ce soțul meu va fi înapoi. L-am crezut și am urmat toate instrucțiunile sale și am plătit suma de 230 de euro pentru ca el să cumpere (obiectele spirituale) de care avea nevoie pentru a-mi rezolva cazul. Am fost uimit când am primit un telefon de la soțul meu spunând că îi pare rău și se întoarce acasă, iar acest lucru s-a întâmplat în 24 de ore după ce Lord Zakuza mi-a pregătit o vraja de dragoste. Soțul meu s-a întors la mine și am fost din nou și de nerefuzat de data asta. După 2 săptămâni, am rămas însărcinată pentru soțul meu și am născut o fiică minunată pe care am sunat-o (Joy). S-ar putea să treci prin iad acum, dar ți-am spus că nu va dura pentru totdeauna, pentru că Lord Zakuza este aici să ne ajute pe toți. Puteți discuta cu el pe linia sa WhatsApp la +17405739483 sau trimiteți-l pe e-mail la: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com pentru o soluție permanentă.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru