Drivetest Kia Stinger

3.3 Benzina Biturbo (T-GDI) 370CP 4x4 Aut8 GT
Kia Stinger zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Joi, 26.04.2018
Arta frumosului

Cum judeci frumosul? E o întrebare grea, cu răspunsuri variate. La fel de variate ca cele oferite pentru vechea întrebare a filosofului grec „Ce este fericirea?”

Frumosul e o pajiște cu iarbă proaspăt tăiată? E o pictură de Michelangelo? E tortul pe care l-ai tăiat în ziua nunții tale? E mașina din posterul agățat în camera copilăriei tale? Frumosul poate lua forme variate, dictate de cel mai pur subiectivism.

Doi puști de maxim 20 de ani se opresc în fața unui Kia expus într-un centru comercial din București. Scot telefoanele și îi fac poze. Apoi îi dau târcoale și parcă tânjesc să intre înăuntru. I-a fascinat o Kia. Roșie, cu evacuări duble.

Gestul ăsta mi-a aprins lumina. E cea mai pură dovadă că noul Kia Stinger și-a atins scopul. Acela de a fi privit de către oricine, nu doar de către fanii mărcii, ca o mașină frumoasă. O mașină care ajunge salvată în telefoanele unor puști, la fel de repede cum ajunge un BMW, un Audi sau un Mercedes.

 

Kia Stinger
3.3 Benzina Biturbo (T-GDI) 370CP 4x4 Aut8 GT

  • Pret de pornire 33.800 €
  • Pret model testat 48.195 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Kia a înțeles că o mașină simbol nu poate risca să fie doar o formă fără fond. Așa că, pe lângă motorizările pragmatice (un diesel de 200 de cai și un benzinar de 255 de cai), Stinger a îmbrățișat cu toată dragostea un V6 de 3.3 litri. Este cheia care deschide poarta către un duel cu modele premium, ca Audi S5 și BMW Seria 4. E un drum riscant, dar pe care cei 370 de cai putere promit să-l facă mai ușor.

370 de cai putere pe o Kia? Ăsta de motiv de a râde cu gura până la urechi. Nu pentru că poate părea o glumă, ci pentru că astfel de resurse chiar te fac să râzi cu gura până la urechi. E o explozie plăcută sub pedala de accelerație, garantată și de cei 510 Nm, un cuplu extrem de generos, mai mare decât cel oferit de principalii rivali germani. Unde mai pui că e livrat încă de pe la 1300 de rotații, deci clar zâmbetul se așterne imediat ce piciorul atinge pedala de accelerație.

Vă spun sincer că am uitat rapid în ce mașină sunt. Pachetul de resurse este impresionant și pare ca un sac fără fund. Chiar și la 180 de km/h simți că mașina are poftă de mai mult.

Sunt mai multe moduri de rulare, fiecare cu propria setare pentru motor și transmisie. Modul Eco are grijă să trimită la culcare o parte din cei 370 de cai, iar modul Smart promite să învețe modul în care conduci. Dacă pe mașina de test toți au plecat cu pedala la fund ca și mine, nu vreau să știu ce impresie și-a făcut calculatorul despre șoferul Stinger-ului de test.

De îndată ce ajungi în modurile Sport sau Sport+, evacuarea începe să se audă așa cum trebuie. Din păcate pentru melomanii care iubesc notele naturale, trebuie să spun că o parte din acest sunet senzațional vine și din boxe. Bineînțeles, aceste moduri de rulare ascut simțurile mașinii și ajută cutia să fie ceva mai promptă.

Și fiindcă tot am ajuns la cutia de viteze, trebuie să precizez că o rulare normală aduce o alternare economică a celor opt trepte. Adică o să rulezi de multe ori subturat pentru a consuma ceva mai puțin. În modurile Sport și Sport+, transmisia se chinuie să țină pasul cu cerințele tale, însă pe circuit e ușor depășită. Nici padelele din spatele volanului nu reușesc să mai dreagă foarte mult situația. Nu e genul acela de intuiție pe care îl primești de la un BMW Seria 4. Nu mai vorbesc de lucruri sfinte cum ar fi PDK-ul de la Porsche, care îți citește gândurile. Deci, exploatarea resurselor motorului V6 pe circuit ar putea fi ușor viciată de comportamentul cutiei.

Motor puternic, cutie ușor ezitantă și sunet ajutat de boxele sistemului audio. Ce ar mai fi de notat la acest capitol? Impozitul. Va fi destul de mare pe piața din România. Motorul de 3.3 litri va scoate din buzunarul proprietarilor 4900 de lei în fiecare an. Ca o comparație, modelele germane care sunt la limita pragului de 3000 de cmc se încadrează la un impozit anual cu peste 50% mai mic: „doar” 2160 de lei.

Consum

Vă spuneam că sud-coreenii nu și-au permis să arunce pe piața europeană un Stinger cu resurse modeste. Și-au permis însă o relaxare cam mare în ceea ce privește respectarea emisiilor și a limitelor de consum. Pare că cineva de acolo de la Kia și-a spus: „Să le dăm clienților multă putere și performanțe. Nu contează costurile de exploatare”.

Parțial adevărat. Chiar dacă cei care cheltuie peste 50.000 de euro pe o mașină nouă nu se uită de obicei la consum, opririle prea dese la benzinărie s-ar putea să-i sâcâie.

Să o luăm cu valorile de consum în trafic real. Prin oraș, Stinger s-a mulțumit cu 15-16 litri/100 de kilometri, în funcție de trafic. În afara orașului, pe drumul către circuitul de la Adâncata, fără prea multe excese, Stinger s-a oprit la 10 litri/100 de kilometri. În regim de circuit e clar că vorbim de alte valori. În cazul de față, aproximativ 18 litri/100 de kilometri.

Și acum să ne aruncăm un ochi în fișa tehnică. Kia promite că Stinger va consuma în regim mixt 10.6 litri/100 de kilometri. Comparația cu rivalii germani este futilă. Aceștia au valori medii de consum mai mici cu 3 litri. Adică BMW 440i xDrive Gran Coupe promite 7.1 litri/100 de km, iar Audi S5 Sportback 7.3 litri/100 de kilometri. E drept că au ceva mai puține resurse, dar asta nu justifică diferența uriașă.

Am păstrat pentru finalul acestui capitol un „știați că”. Știați că versiunea de 370 de cai putere a lui Kia Stinger are emisii de 244 de g/km, adică mai mari chiar și decât ale unui Porsche Panamera Turbo cu motor V8 de 550 CP?

Performanţe

Cel mai distractiv Kia al momentului este și cel mai rapid Kia al momentului. Pentru asta, Stinger a devenit și primul model Kia oferit cu un sistem de launch control. Pui levierul în treapta D, selectezi modul Sport+, dezactivezi sistemele de siguranță, apeși cu stângul frâna și cu dreptul accelerația și aștepți. Turometrul urcă la 2000 de rpm și în momentul în care ai eliberat frâna, Stinger o zbughește de pe loc mai ceva ca un iepure alergat de un câine de vânătoare.

Modul în care plecarea asta de pe loc te împinge în scaune este de-a dreptul exaltant. Te trezești râzând în hohote. Cu cele 4.9 secunde scurse de la 0 până la 100 de km/h, Stinger este o mașină cu performanțe premium. 4.9 secunde era timpul de accelerare al vechii generații Porsche 911 Carrera. Nu-și imagina nimeni că sud-coreenii vor merge atât de departe.

Cele 4.9 secunde sunt suficiente pentru a bate la mustață BMW 440i xDrive Gran Coupe, care are însă și cu vreo 44 de cai putere în minus. Când vine vorba de Audi S5 Sportback, Stinger pierde „liniuța”, întrucât neamțul face „suta” în 4.7 secunde, chiar dacă are cu 16 cai putere mai puțin.

Stinger recuperează la viteză maximă, întrucât promite să ajungă la 270 de km/h, cu 20 de km/h mai mult decât rivalii germani, limitați la 250 de km/h.

Interior

Pentru a-și putea măsura puterile cu BMW și Audi, Kia trebuia să le asigure clienților lui Stinger și un interior premium. Iar această etichetă nu poate fi sugerată decât prin materiale și finisaje superioare. Plasticul de pe planșa de bord este moale și plăcut. La fel și pe fețele ușilor. Doar zona inferioară păstrează un plastic ceva mai tare și neprietenos, dar rețeta asta am mai văzut-o și în cazul BMW sau Audi.

Scaunele sunt foarte confortabile, au o susținere laterală bună și sunt îmbrăcate în piele Nappa. Volanul are și el un design sportiv, este îmbrăcat în piele fină, însă are un detaliu care s-ar putea să-i dezamăgească pe unii clienți: partea centrală este creată dintr-un plastic auster, anost.

Pe planșa de bord butoanele par a fi din aluminiu. Din păcate, nu oferă acea senzație rece, metalică pe care o găsești în gama Audi sau Mercedes. Ergonomia este bună, comenzile fiind dispuse intuitiv.

Avem și spații de depozitare multiple, implicit la baza planșei de bord, unde există un spațiu cu încărcare prin inducție pentru telefonul mobil. Buzunarele ușilor sunt și ele bine croite și pot primi sticle de maxim un litru.

Pe locurile din spate există un spațiu extrem de generos la nivelul picioarelor. Tunelul central este însă destul de înalt și nu va permite o rulare confortabilă pentru trei pasageri. La nivelul capului nu este foarte mult loc, întrucât linia de coupe cere tribut, mai ales de la cei care se apropie de 1.80 metri.

Hayonul cu acționare electrică oferă o gură de acces generoasă, dar portbagajul ar avea nevoie de ceva mai mulți litri, pentru că cei 406 oferiți sunt cam puțini în comparație cu ce promit rivalii Seria 4 Gran Coupe și Audi S5. Nu mai vorbesc de Volkswagen Arteon.

Preţ de achiziţie

Bănuiesc că e lesne de înțeles care este avantajul lui Kia Stinger în fața rivalilor Audi S5 și BMW Seria 4 Gran Coupe. Prețul, bineînțeles. Chiar dacă are o valoare astrononomică când îl compari cu orice altceva din gama Kia, Stinger este mult mai accesibil decât rivalii germani.

Prețul de pornire al sedanului sportiv este de 33.800 de euro, însă versiunea testată de noi, adică cea cu 370 de cai putere ajunge să scoată din buzunarul clienților 48.000 de euro.

Clientul clasic al brandului sud-coreean ar putea să facă stop cardiac. Nu și cei care caută un coupe cu patru uși, performant și accesibil. Vor fi mulți clienți care se vor gândi de două ori atunci când vor vedea că prețul unui BMW 440i xDrive Gran Coupe este de 56.000 de euro, fără prea multe opționale. Nu mai vorbesc de Audi S5 și eticheta sa de 64.000 de euro. Cu asemenea diferențe uriașe de preț, mulți vor pica pe gânduri și pe listele de prețuri ale celor de la Kia.

Ar mai fi de luat în calcul Volkswagen Arteon, dar acesta nu se axează așa mult pe sportivitate, iar cea mai puternică motorizare disponibilă este un benzinar de 280 de cai putere. Prețul acestuia este de 45.000 de euro.

Siguranţă

Chiar dacă este cea mai scumpă mașină din gama Kia și nu promite să aducă volume foarte mari, Stinger a ajuns rapid pe bancul de testare EuroNCAP. Așa cum o cere segmentul în care își dorește să activeze, Kia Stinger a dovedit că este o mașină sigură. A cules cele cinci stele fără probleme, garantând 93% din punctajul pentru protecția pasagerilor adulți și 81% din cel al pasagerilor copii. Și protecția oferită pietonilor a primit un procent mare: 78%.

Lista sistemelor de siguranță include frânare automată de urgență cu funcție de detectare a pietonilor, păstrarea benzii de mers, monitorizarea stării de oboseală a șoferului și chiar o capotă activă, care se ridică la impactul cu un pieton.

Ţinută de drum

Am ajuns și la punctul culminant al testului nostru. Cum se conduce Kia Stinger? Aproape ca o mașină germană. Spun asta pentru că de conturarea comportamentului dinamic s-a ocupat Albert Biermann, fostul director al diviziei de performanță BMW M. Cu o asemenea experiență în spate, Biermann a cerut ca Stinger să parcurgă peste 10.000 de kilometri pe circuitul de la Nurburgring, înainte de a fi lansat oficial. Asta a făcut din Stinger, fără îndoială, cea mai distractivă Kia produsă vreodată.

Dar până să ajung acolo o să vă spun cum se simte ea într-un regim de utilizare normal.

Suspensia este ușor rigidă și nu oferă diferențe majore între modurile de rulare Comfort, Smart sau Sport. Asta, deși există amortizoare adaptive pe versiunea testată. Denivelările și gropile traversate cu o viteză redusă se transmit în habitaclu. O parte din vină o au și jantele de 19 inch.

Pe măsură ce viteza crește, suspensia pare să lucreze mai bine și să absoarbă eficient neregularitățile. În plus, începe să sune premium și să fie destul de închegată.

Direcția rămâne ușor greoaie pentru unele manevre efectuate în parcare, însă parcă e ceva mai digerabilă decât cea a rivalului de la BMW.

Testul cu noul Kia Stinger a presupus și câteva ture de circuit pe Motorpark Adâncata. Viraje largi, linii drepte și un regim liber de exploatare. Stinger chiar mi-a așternut un zâmbet uriaș pe față. Am râs necontrolat la primul viraj abordat în drift. Modul Sport+ îți permite să te joci mai mult, întrucât sistemele electronice sunt mai permisive. Dacă te ține talentul, poți încerca și o decuplare completă. Aici chiar simți că ai rămas doar tu și Stinger, într-un dans îndrăcit, plin de adrenalină.

Direcția aia care mi se părea ușor groaie în oraș, a devenit extrem de precisă. A transmis mai bine informații despre suprafața de rulare decât în cazul unui Audi și m-a ajutat să găsesc de fiecare dată o traiectorie bună. Da, chiar mi-a plăcut direcția lui Stinger.

Tot pe circuit începi să descoperi și un ușor ruliu în viraje. În mod normal, acest aspect este de nepermis în cazul unei sportive. Dar, în cazul lui Stinger, am trecut cu vederea acest aspect pentru că a fost distractiv la schimbarea direcției și a transferului de mase. A fost totul ceva mai relaxat. Cred că acesta este și avantajul lui Stinger în fața unui BMW Seria 4 Gran Coupe, care trebuie să confirme întotdeauna.

Era să uit. Există și un sistem de tracțiune integrală, însă nu vă imaginați că acesta face Stinger mai puțin distractiv. Tracțiunea integrală a fost educată să transmită mai multe resurse către puntea spate.

Am lăsat la finalul capitolului observațiile despre sistemul de frânare. Este vorba despre un ansamblu dezvoltat pe același circuit de la Nurburgring, cu etrieri cu patru pistonașe pe puntea față. Totul poartă semnătura Brembo și nu dă semne de oboseală după câteva ture de circuit.

Vizibilitate

Nu sunt foarte multe de spus la acest capitol. Foarte multe de bine, ca să fiu mai exact. Luneta poate da mari bătăi de cap pentru că este foarte înclinată și destul de mică. Montanții nu ajută nici ei prea mult. Nici cei față, nici cei spate. Din fericire, oglinzile laterale sunt destul de generoase.

Și tot din fericire, pe lista de opționale există și un sistem de camere video cu vizibilitate la 360 de grade. Calitatea imaginii nu este excelentă, dar camerele își fac treaba.

Tehnologie

Kia Stinger mai are un avantaj considerabil în fața rivalilor germani. Sud-coreeanul oferă o mulțime de dotări, care te storc de bani în gama BMW și Audi. O să încep cu scaunele ventilate și încălzite. Chiar și bancheta spate are încălzire.

Vorbim apoi despre cele patru camere video, despre asistentul la parcare și despre sistemul Head-Up Display, care oferă informații generoase.

Sistemul multimedia este ușor de folosit și are o interfață prietenoasă, dar nu atât de futuristă ca în cazul rivalilor BMW și Audi. În plus, ecranul de 8 inch al sistemului multimedia este mai mic decât cel disponibil în cazul rivalilor germani. El este completat de un alt ecran de 8 inch, amplasat în spatele volanului, între cele două ceasuri analog.

Există multiple soluții de conectare, senzori de lumină și faruri cu LED. Clienții pot comanda și un sistem audio de înaltă fidelitate, semnat de Harman Kardon.

Design

Din moment ce Kia a reușit să apară în pozele publicului tânăr, e clar că designerii și-au făcut bine treaba. Stinger este agresiv, sportiv, impunător. Este cea mai frumoasă aplicare a filosofiei de design Kia. Pe nici un alt model sud-coreean nu se vede mai bine grila „tiger nose”.

Elementele aerodinamice sporesc și ele aerul sportiv. Spoilerul frontal vine cu prize de aer care ajută la răcirea frânelor, iar posteriorul adoptă un deflector în care au fost înfipte patru țevi de evacuare cromate. Stopurile cu LED arată și ele foarte bine și vin cu deja clasica baghetă luminoasă care le unește.

Toate aceste detalii sunt întregite de linia perfectă de coupe a plafonului și de jantele de 19 inch în spatele cărora se ascund etrierii roșii semnați de Brembo.

Kia nu a făcut niciodată mașini urâte, însă noul Stinger este o adevărată capodoperă. E limpede că oamenii de creație au înțeles importanța designului pentru o mașină simbol.

Nu ne-a placut

  • Plasticul central al volanului
  • Capacitatea portbagajului
  • Simularea sunetului cu ajutorul boxelor
  • Calitatea anumitor materiale de la interior
Date tehnice - Kia Stinger 3.3 Benzina Biturbo (T-GDI) 370CP 4x4 Aut8 GT
Combustibil
Benzina
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
V
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
3342
Lungime mm
4830
Putere maxima CP (rpm)
370 (6000)
Latime mm
1870
Cuplu maxim Nm (rpm)
510 (1300)
Inaltime mm
1400
Viteza maxima km/h
270
Greutate kg
1909
Acceleratie 0-100 km/h s
4.9
Ampatament mm
2905
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
60
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
406
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Kia Stinger

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (11)

  • Scurtissim - și foaaarte subiectiv:
    - nu-i urîtă *cu flăcări*, dar nici Miss Universe
    - pare și mai mare decît e-n realitate (măsurată efectiv)
    - i-or ajuta die Herren Schreyer und Biermann pe kia-hyundalezi, dar și la motoristică le lipsesc niște nemți
    - bine măcar că-i ieftină (la modul relativ) și garantat fiabilă.

    ...Dar tot mă-ndoiesc că va fi un hit (în UE zic, că-n State s-ar putea să fie.)
    28 11
  • De mult speram sa ajunga la teste si in Romania. Internet-ul vuieste deja de cateva luni cu laude la adresa acestui model. Mai ales (aproape exclusiv) in versiunea cu motor V6.
    Ma bucur ca v-a placut, dar pentru mine ar fi fost mult mai relevanta varianta cu 255 CP. La 33 800 Euro, Kia Stinger reprezinta performanta facuta accesibila la niste dimensiuni care sa-ti permita sa o prezinti sotiei ca pe masina inteleapta familiei :) Ca doar are 5 locuri, portbagaj si 7 ani de garantie!
    18 7
  • @Sage: Da, versiunea pomenită de tine (are sub capotă motorul lui i30N, că tot veni vorba) e mai adaptată Europei suprataxate, dar și traficului actual. Deși nici ea nu se vinde deloc bine (o să revin la asta).

    http://www.autobild.de/artikel/audi-a5-sportback-bmw-4er-gran-coupe-kia-stinger-test-13435123.html
    ...e linkul spre un test obiectiv (deși nemțesc :-)) cu rivalele germane vizate de coreeni, din care aflăm că prețul *înțepătoarei* e într-adevăr mai accesibil (cu 5-6.000 euro - nu chiar enorm deci), însă (punctez doar):

    - spațiul ei interior nu convinge - mai ales pe banchetă, în ciuda dimensiunilor (e cea mai mare din test.)
    - consumul mediu real e cu cca 20% mai mare, iar cel în utilizare sportivă cu +30% (14,6 l vs 11 l - Audi.... care-i și Quattro, subliniez.)
    - sprintul 0-100 km/h plus timpii de repriză sînt și ele mai slabe decît ale ambelor rivale, motivate sigur și de masa proprie cu cca. 110 kg mai greuceană.
    - frînează ceva mai slab (2 m în plus nu par mulți de la 100 km/h, dar...)

    Pozitiv: e la fel de silențioasă. Și cam atît. Ahm, și calitatea scaunelor / interiorului e comparabilă (cu a BMW-ului mai ales), deși inspirația Daimler e observabilă.

    P.S. ref. la vînzări (toate versiunile): 225 exemplare-n februarie (Europa) vs. 1.344 în SUA.
    ...Alte întrebări?! (nu doar dinspre mînuțele roșii :-))
    Să nu uit - am eu una pt AM: de ce lipsesc oare testele comparative?
    25 3
  • P.S. Ai reaku nemți, :-) par a fi totuși obiectivi...doar pînă la bani.:

    Fiindcă, deși am luat de bun tabelul unde scrie:
    Testwagenpreis (wird gewertet) 55.430 Euro 55.950 Euro 49.290 Euro (Audi - BMW - Kia - toate, 2 l L4 Turbo, 252 / 252 / 255 CP),
    ...echipările mașinilor testate nu-s comparate, ăia 55-56K euroi fiind pt germancele-n versiune standard.
    ...Cele probate costând 67-72K (cu hiper-echipare ce-i drept) și NU cum scrie-n tabel, aparent credibil (TESTwagenpreis.)

    Adevăru-i deci undeva pe la mijloc, așa c-o să mai sap un pic după el.
    Dac-oi avea timp, normal.
    23 2
  • foarte misto masina dar consuma mult prea mult pt buzunarul romanilor tocmai de aceea multi vor alege diesel. si terminati cu replicile alea complet idioate cum ca cei care dau 50.000 de euro pe o masina nu se uita la consum....WTF!!!???? sunteti nebuni??sa va zic ca seful meu castiga 25.000 de euro pe luna (GM la multinationala, nu va mint ca nu am de ce) si si-a luat Volvo XC90 pt ca are motor de 2.0 si sunt taxele mai mici plus ca si consumul la Volvo a auzit el ca e relativ ok ( in jur de 11% in oras)...
    13 14
  • @Sage 100%. Mi se pare ca diferentele mici de performante la comparativele cu clasa premium palesc in fata diferentei de pret. Si mie mi se pare mai interesanta tot versiunea europeana de 255cai si tractiune spate. La categoria asta nu are rivali ca masina de familie buna si la ceva distractie.
    Intradevar marele punct negativ mi se pare consumul asta mai mare. Dar nu stiu cum sta aici motorul asta, ca doar nu o fi la fel ca V6-le.

    @Adi. Eh nu cred ca doar din cauza consumului si-a lue el Volvo.
    4 6
  • @Green_Alex: Scrisei doar că versiunea 2.0 / 255 CP consumă spre 15 l/100 km la mers sportiv., deci nu cu mult sub V6.
    Iar pe spritmonitor.de se confirmă consumul mediu *normal* măsurat efectiv, de +10 l/100 km vs. +8 l rivalele consacrate simillare ca putere, dar superioare ca prestații... și mai ales preț - v. comparativul nemțesc tradus (parțial) mai sus.

    Stinger V6 a bătut oricum Jaguarul XE V6 în alt comparativ, dar nu și A5-ul - tot V6, clar.
    Habar n-am dacă numai snobismul / conservatorismul clienților tipici *premium* determină vînzările europene anemice ale Stinger-ului (repet, că sigur le-ai sărit și p-astea :-): de cca. 6x mai slabe ca-n SUA), însă mașina nu-i rea pentru prima tentativă Kia la nivelul ăsta.
    ...Dar nici prea entuziasmantă - doar părerea mea poate și asta, evident.
    17 2
  • P.S....fiindcă afirmația *La categoria asta nu are rivali ca masina de familie buna si la ceva distractie.*
    ...poate fi contrazisă din mai multe direcții, una chiar surprinzătoare:

    Skoda Superb 2.0 TSI 4x4 DSG !!! - 280 CP, suta-n 5,4 s efectiv măsurate, consum mai mic, spațiu interior + portbagaj (mult) mai mare, preț comparabil, echipare la fel (L&K) etc.
    ...OK, nu-i așa cocoșată, :-) dar poate fi și distractivă - zic asta că am condus-o.
    19 4
  • Haha,pret-ul cerut de Kia, de la 33 000 eur si foarte bine echipata in standard.Ma uit apoi la trotineta clasa A de la Mercedes,de la 30 000 de eur,cheala si cu motor de Logan.Bravo Mercedes,stii sa ii faci pe fraieri la buzunare.
    20 3
  • @Kiro
    Nu vas=zusem treaba cu consumul (ca este atat de mare la versiunea de 2.0. Ata este intradevar un punct negativ.
    Ca lamurire legat de afirmatia mea cu lipsa concurentei ma refeream la masini cu tractiune spate. Mie mi se pare asta a fi un lucru destul de important pe care as vrea sa-l incerc la urmatoarea masina si nu prea am vazut alta non-premium care sa ofere asa ceva. (aici exclud MX5 ca aia nu se poate folosi cu familia)
    3 0
  • @Tatraurs
    Comparatia KIA - Mercedes e geniala :))
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru