Uzina comuna Fiat-Tata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
India incepe sa devina una dintre tarile in care constructorii europeni incearca sa isi taie o felie cat mai mare din piata. Exact ca in cazul Chinei, motivele principale sunt doua. Pe de o parte, expertii prevad o dublare a vanzarilor in India pana in 2010, cand se va ajunge la circa doua milioane de autoturisme vandute pe an si pe de alta parte este vorba de eternele costuri de productie, mana de lucru fiind evident mai ieftina decat in tarile Europei Occidentale.
In aceste conditii, Fiat – marca aflata actualmente in plina revenire de forma – a anuntat ieri crearea unei uzine comune cu producatorul local Tata Motors. Nu este singura colaborare dintre indieni si italieni, Ratan Tata aflandu-se acum pe un post important in Consiliul de Administratie Fiat. Pe langa aceasta, asiaticii au profitat de colaborarea cu Fiat pentru a construi, impreuna cu diferite case de design italiene, modele noi, cum este conceptul Tata Crossover, prezentat in acest an la Madrid.
Situl comun de productie va fi construit in Ranjangaon, in nord-estul Indiei, targetul anual ridicandu-se la 100.000 de vehicule si 250.000 de motoare.
Uzina din tara maharajahilor va produce in special modelul care a dat semnalul revenirii constructorului italian: Grande Punto.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
Comentarii (0)