Ştiri despre Skoda
-
Constructorul din Mlada Boleslav anunță că 28 de studenți din cadrul Skoda Auto Secondary Vocational School of Engineering lucrează la al 10-lea concept. Numele său va fi dezvăluit în curând. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul din Mlada Boleslav marchează jumătate de secol de la debutul modelului 130 RS. Un rival de temut pe circuit și în probele de raliu, acest model a dat startul gamei RS (Rally Sport). (Joi, 06 Martie)
-
Constructorul ceh de automobile anunță o versiune cu tracțiune integrală pentru Octavia facelift. Este disponibilă atât pentru varianta de caroserie hatchback cât și pentru cea Combi. (Miercuri, 26 Februarie)
-
Constructorul ceh de automobile anunță intrarea în producția de serie, la uzina din Mlada Boleslav, a noii Elroq. Vorbim despre cea mai accesibilă electrică a mărcii. (Joi, 23 Ianuarie)
-
Constructorul ceh de automobile a publicat o imagine teaser cu viitorul Enyaq facelift. Cu această ocazie aflăm și data lansării oficiale: 8 ianuarie 2025. (Luni, 06 Ianuarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Niciun strop de fantezie la interior. Deasemenea panourile de usi arata ieftin.
Cat de scartar sa fi ca dealer sa nu dai la test motorul de 2L cu DSG chiar daca nici ....a nu il cumpara ca arunca pretul in aer.
Masina e foarte ok, clar peste vechea generatie, insa asta se vede cam la orice producator cand fac saltul la urmatoarea generatie.
Rapid sau Octavia e intrebarea acum?
Rapid e mai potrivita ca dimensiuni pentru strazile romanesti, mai ieftina si ofera un portbagaj arhisuficient.
Octavia a devenit prea mare pentru lipsa crasa a locurilor de parcare din Bucuresti si pentru mersul bara la bara de la orele de varf. E potrivita pentru cineva care mai are o masina mai mica cu care merge zilnic.
Tind sa cred ca sunteti platiti de VAG.
Iar ca pedeapsa ar trebui sa mergeti numai cu fluence, acolo sa vedeti nasolie comparativ cu octavia!
Exista masini din clasa medie care au dotari si motoare si nu mai vorbesc de preturi mai mult decat rezonabile prin comparatie cu aceasta compacta. Eu un unul nu inteleg de ce as plati acesti bani pentru o masina care nu este nici frumoasa, nici performanta, nici atat de fiabila pe cat cred unii, nici un interior prietenos chit ca este practic (si altii au interioare practice dar care sunt mai calde si prietenoase decat "congelatorul" prezent in testul de fata); doar pentru faptul ca primesc mult laudata platforma MQB si un portbagaj enorm!? Ah da, am uitat: primesc si o suspensie spate cu punte semirigida care este excelenta pentru drumurile noastre care, intradevar, fate toti banii pana la cei 23624 Euro.
Sa nu-mi spuna nimeni ca de fapt daca doresc pot sa-mi i-au o Octavia si la 14256 Euro (pret de plecare) pentru ca la banii aceia mai trebuie sa pui inca bani bunicei ca sa ai o masina cu dotari si motorizare decenta.
...si totusi ceva imi spune ca acest model se va vinde foarte bine, iar in acest caz se aplica zicala:"Nu-i prost cina mananca sapte paini, e prost cine la da". No offence pentru cei carora le place acest model si doresc sa si-l achizitioneze.
Succesuri!!
AM: "Oricum, orice aţi alege, obişnuiţi-vă va în acest segment să vă învârtiţi în jurul sumei de 20.000 de euro pentru o maşină decentă."
Tot acum 5 ani, "in jurul" sumei de 20k era un Civic Sedan cu dotare de top in clasa asta, considerat atunci cam cel mai scump. Acum tb sa ne obisnuim ca de 20k ne luam, asa, ceva subtire.
Criza? Ce-i aia? Poate pt prosti. Se pare ca astea-s noile reguli pe piata: daca un produs se vinde mai slab, il scumpim.
Cred ca ma duc sa-l bat pe profesorul meu de economie, ca nu stie nimic.
Masina arata chiar bine (in poze, n-am vazut-o pe viu), numai ca nu i se potriveste numele asta de fata. Oare se poate comanda fara siglele alea pe portbagaj?
- e mult prea lunga pentru o compacta, imensa chiar.
- in pretul asta trebuia sa vina musai ca suspensie independenta spate.
care e de fapt corecta?
lumea asta s-a întors cu dosu în sus...
Observ ca bulangii astia de constructori sunt mai rai decât benzinarii ...
daca astia nu sunt întelesi între ei...sa fim seriosi
Partea proasta e ca cine pierde e fraierul de rând...adica noi astia care depindem de masina.
Am configurat un golf cu de toate si am ajuns la 35000euro si nu bifasem tot din configurator....un GOLF!!WTF????
volvo v40...frumos nimic de zis...dar +45000 euro pt un focus mai cosmetizat>>>>???????Indiferent cât de aranjat...la baza e un focus da-o în mmasii....
Încet si sigur o sa ajungem sa platim 20000euro pe un entry level în clasa compacta în conditiile în care constructorii fac economii la fiecare generatie iar marja lor de profit e tot mai mare.
Nu mai pupati în cur un producator sau altu...din india si pâna în china...toti sunt o apa si un pamânt.
Inclusiv nemtii lu peste au ajuns sa faca masini de +50000 euro la care se rupe lantul la motor/pica turbine si cutii de viteze în primul an de utilizare....asa ca nimic nu mai e "sfânt"
"exista o explicatie", cum poate ar spune un celebru personaj de la vacanta mare: Skoda e din VAG, iar cuvantul magic VAG are un efect de spalare pe creierul multor romani.
Faceti comparatii doar cu modelel preferate de voi. Ma este un motor la Hyundai de 1,6 crdi de 115 cp si 1,7 crdi de 134cp. Fata de motoarele de la Renault sunt mult mai buna, distributie pe lant, fiabile si multe altele...
Pun la indoiala credibilitatea Automarket, cand Octavia primeste punctaj mai mare decat Focus. Fiabilitatea, calitatea pieselor si rafinamentul Ford e mult peste orice Skoda. Aleg oricand Focus fata de Octavia, mai ales ca Octavia e mai scumpa cu 5000 de euro.
Hyundai Elantra, concurentul direct al lui Octavia în acest segment, are în acest moment în ofertă exclusiv un motor pe benzină de 1.6 litri şi 132 de cai putere.
Octavia 3 se misca mai bine, accelereaza mai bine fata de vechea generatie si este si mai usoara. Pe mine unul, m a convins, motiv pentru care am si comandat o 1.2, 105 cp (echipare elegance plus xenon, senzori de presiune roti si cateva maruntisuri) cu reducere 1070 e pt ca a fost comandata cu ocazia portilor deschise..., pretul este de aproximativ 17100
Asta ar suna alstfel Renault Flunece 1,6l, 130 CP, Cutie 6 trepte versus Skoda Octavia 1,6l, 110 CP si cutie cu 5 trepte. De fiabilitate nu mai discutam
Nu mai comparati Skoda cu Renault sunt din alte clase, cel putin motorizare si cutii de viteze. Skoda Oktavia va lua dintotdeauna "ramasitile" de la Golf, asa cum Loganul preia de la Clio.
Apropo Mercedes cumpara motorul 1.5 DCI de la Renault.
Mai vorbim de preturi de achizitie, respectiv de vanzare si depreciere?
Ofertele alea speciale de le vezi pe la altii, si chiar si pe la Skoda, sunt direct de la importator, nu fac dealerii oferte si reduceri din castigul lor. Iar cat priveste discount-ul la dealerii Skoda, la ce marja au, mult noroc iti doresc in a obtine chiar si 2%. Pretul e aberant, oricum ai lua-o, singura consolare fiind ca nu sunt singurii care au luat-o razna.
Iar Octavia este o masina corecta dupa mine, si multi o apreciaza exact pentru faptul ca nu iese in evidenta prin nimic, cu atat mai putin prin forma caroseriei. Sint multi familisti convinsi care nu vor altceva decat o masina buna si relativ ieftina, intr-un cuvant, modesta. Iar Octavia este acea masina.
- seamana izbitor de mult cu Rapid din fata spre exemplu la 300m eu nu mai stiu sa fac diferenta ma enerveaza ca au facut Rapid
- bordul este ciudat cand nu ai versiunea de top nu se incadreaza
- pretul un pic piperat varianta de baza nu este OK, masina mare nu neaparat cu motor mic, dar cu putere mica
Asta nu inseamna ca voi renunta la idea de a cumpara Octavia, mai astept 2ani si sigur vor scadea 2000E
ideea este urmatoarea ( caci m-am razgandit in ultima zi, dupa ce actele si implicit pretul era stabilit cu un oarece discount ) in 2009 aveam Mitsubishi Lancer motor ( ATENTIE VAG de 140cp, 2.0 ) si echipare de top Instyle , plus aspectul masinii ( la vremea aceea arata intr-un mare fel Lancer ) la pretul de 22,150 eur
iar acum in anul de gratie avem aceasta Skoda Octavia la aproape 24,000 ?! WTF ????!!! CE ARE ??? (motor ioc, jenti ioc ( astea pe 16 sunt o gluma in fata de comparatia facuta mai devreme ), sistem ?!ioc , n-are nimic in afara faptului ca o fi sau nu fiabila, un consum mic si arata Civilizat
incepe sa mi sa para Dacia o super-mega afacere , mai ales cu noile imbunatatiri si preturile aceleasi sau chiar mai mici :-))
Bravo, asta da tehnologie made in vw !