Ştiri despre Renault
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Austral facelift. SUV-ul de segment C se aliniază la cel mai actual limbaj de design al mărcii, iar în România va fi disponibil începând cu vara acestui an. (Joi, 03 Aprilie)
-
Noua gamă a modelului Megane E-Tech electric poate fi comandată în România. Clienții au la dispoziție nivelul de echipare Techno, dar și varianta sportivă Esprit Alpine. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (Marti, 01 Aprilie)
-
Francezii de la Renault anunță o nouă gamă de autoutilitare electrice. Acestea vor fi denumite Trafic, Estafette și Goelette, iar debutul pe piață este programat pentru anul 2026. (Luni, 10 Februarie)
-
Renault ne-a invitat la Salonul Auto de la Paris pentru a lua parte la premiera mondială a unui model important pentru marca franceză. Este vorba despre noul Renault 4 E-Tech, adică pur electric. Ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale. (Luni, 14 Octombrie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Megane 3 s-a dovedit ca este o masina fiabila care cand a aparut cam era referinta segmenutului. A fost o evolutie in fata concurentei si un pas mare pentru Renault fata de Megane 2, insa intre timp concurenta a evoluat si ea. A se observa ca masinile care au punctaj mai bun sunt mai noi pe piata decat Megane 3. Sa vedem urmatoarea ce va putea.
Si bateriile mele de la telecomanda ma tin de peste 3 ani, si nu le laut. Culmea, nu sunt japoneze...
Si care din cele amintite ofera performante superioare?
Megane - 130CP, viteza de top 205km/h, 0-100km 9.8 sec - 3 stele
Hyundai i30 128CP, viteza top 197km/h, 0-100km/h in 10.9 sec - 4 stele
Ford Focus 115CP, viteza top 193km/h, 0-100km/h in 10.9 sec - 4.5 stele
Mazda 3 116CP, viteza 186km/h, 0-100 in 11 sec - 4 stele.
Fiat Bravo si Golf tot prin zona. (toate motoare 1.6 diesel)
Unde-i obiectivitatea? Comparam mere cu pere?
Este vorba de o masina de famile care nu e gandita sa "manance asfaltul" cand ii dai "blana". Asa ca performantele dinamice sunt mai putin importante decat consumul de exemplu, unde Megane se pare a sta cel mai bine din segment.
Si daca te concoleaza cu ceva, sunt masini care la drive test ies mai mereu pe la mijloc sau ultimele, dar se dovedesc a fi mult mai fiabile si mai ieftine. Ori asta eu zic ca conteaza mai mult decat 0-100 km/h si viteza maxima. Pentru ca repet, in cazul de fata, nu vorbim de masini gandite sa fie devoratoare de kilometri cu peste 200 km/h. Intelegi?;)
cam atat merita actualul Megane la ora actuala, generatia viitoare mai vedem...
Nu stiu daca ati observat dar singurii fani ai unei marci auto care folosesc cuvinte atat de pompoase si elogioase precum "de top" "de referinta" "cea mai cea" etc. sunt fanii Renault. De obicei acesti oameni sunt niste oameni mici, cu Logan by Reno sau vreun Renault pe 3-5 ani in rate de maxim 10-12k euro...
Eu nu zic ca marca Renault este una proasta, dar fanii VW care au atatea motive sa elogieze marca lor nu sar imediat cu gura si constatari ca "bueeeey a noastra e cea mai tare", fanii Peugeot saracii care aveau 1.6 HDI diesel common-rail + overboost + volanta dubla + FAP din 2004 cand renault vindea 1.9 dti-uri nu sar cu gura sa se laude, sau sa zica vrem putina liniste totusi pentru ca noi faceam asta de acum 8 ani... cei de la Ford la fel care aveau de mult timp un 1.6 diesel, aia cu japoneze se amuza de astia cu Reno si in general si de noi cei cu nemtesti, numai voi astia cu coreene, chinezarii si reno vorbiti la superlativ cand altii inventau apa-calda de acum multi multi ani in mai toate domeniile.... fac apel la putina decenta, informare si poate mai multa auto-educare, ca si o curca ar rade de comentariile unora cu Reno.
Stima
deci daca vrei o masina cu putere intre 130-140 cp intr-o anumita marja de pret poti sa iti cumperi masinile enumerate in articol, mai rafinate si mai rapide.... care consuma la fel de putin dar care sunt mai scumpe la impozitul anual cu soc! 50-100 ron! deci, tu ce ai cumpara? un motor strangulat de 1.6 proaspat aparut pe piata, netestat, sau un 2.0 tdi CR prezent de cativa ani pe piata, un 2.0 hdi care a ajuns deja la generatia a 3-a pus pe multe modele de la alte marci, un 2.2 ctdi de la honda care a luat 24 de premii sau o mazda cu fiabilitate renumita? toate astea mai ieftine decat un reno...ce blasfemie.... ganditi si voi mai rational.
2-10 are dreptate.
Nu sunt nici pe departe fan Renault. defapt, nu sunt fan a vreo unei marci, vreau doar teste OBIECTIVE.
Pe langa faptul ca 1.6 diesel consuma mai putin decat unul de 2.0 la putere echivalenta, mai e vorba de emisiile CO2 si masa redusa a motorului de downsizing, ce confera o dinamica imbunatatita. In occident deja se taxeaza emisiile CO2. Nu va mai dura mult pana se va aplica si la noi.
Eu zic sa belesti mai bine ochii. Un Megane GT Line 1.6 dCi valoreaza 21.700 euro din care se mai reduc 2.000 de euro, deci ajunge la 19.700 euro. In banii astia ai dotari pe care alte modele cu motoare comparabile nu ti le ofera.
GT Line vine cu pedalier din aluminiu, scaune sport tip RS, climatizare automata pe 2 zone, jante aliaj 17'' , oglinzi rabatabile electric, keyless entry, bluetooth, usb, sist. avertizare depasire linie continua, schimbare automata a luminii farurilor faza scurta/lunga etc. etc.
Si da, optionalele te mai ajung in vreo 4000 euro, dar sunt deja fite: trapa panoramica actionata electric, sistem audio BOSE, senzori si camera video pt marsarier etc.
In opinia mea Megane 1.6 dci are un raport calitate / pret excelent, lucru neevidentiat de Sebastian Toma.
Si altii ofera discount daca e sa vorbim de reduceri
Ca sa nu zic nimic voi urmari cu atentie testul noului Clio si atunci vom sti cat de "obiectivi" sunt baietii astia (cu toate ca se vede de la o posta).
P.S.: si cand ati fi vrut voi sa apara acest motor ca sa aiba un impact mai bun????
M-am uitat in lista de masini testate si am vazut ca Honda Civic a luat tot 3.9. ASTA SPUNE TOT.!!!! Incep sa cred ca , cu cat notele sunt mai mici ,masinile sunt mai bune...HA HA HA
Degeaba dati voi link la "Pret achizitie". Configuratorul vostru nu e foarte bine pus la punct. Adica de exemplu daca adaug toate optionalele la Megane si compar pretul final, concurenta nu va avea cu siguranta acele dotari bifate la pretul lor.
Masina asta nu e una sport.
Atat timp cat n-ai condus masina, nu vad de ce te-ai exprima cu atata siguranta ca nu-i sportiva. "Cunoscatori" ca tine sunt destui pe site-urile astea. Masina are sasiu Renault Sport si motor performat pentru cilindreea sa. Pastram proportiile bineinteles.
Trebuie sa privim si aceste aspecte inainte sa comentam.
Daca luam in calcul si laguna sedan, ne dam seama ca singurii vectori de imagine ai lui renault sunt modelele RS.
Pot sa ofere ei si pe mama lu' GT Line, masina nu si merita banii!
Testul mi s-a parut o povestire trista...din ce cauza s-a intamplat asta? Cumva masina trista si plictisitoare? Eu cred ca DA!
-consum ulei
-supraincalzire
-cu 210 km pe ora sau cat zicet i ca prinde e cu semnul intrebari doar la vale
-costuri intretinere exagerate
-1.6 dci nu e cel mai performant motor
-caroseria fiecare de gust nu e ceva de speriat
- si asa mai departe
salutare