- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Test drive Iveco Massif - Pentru barbatul din tine
PS:Stiati ca traseul Dacar atat in 2009 cat si editia din 2010 s-a facut cu un LandCruiser si cu un Hilux?
Merci Automarket pt. acest test adresat pasionatilor de off-road veritabil si nu pustanilor visatori la vreun break inaltat precum Touareg sau mai rau Q7! Respect!
@ automarket, nu se vad pozele, ma duce la sectiunea "stiri".
@ Iveco, o abordare f interesanta si chiar sunt curios cum o sa fie la capitolul fiabilitate.
Iveco-ul e o masina offroad proiectata sa ruleze pe drumuri grele ,e o masina care isi face treaba ,fara sa ai foarte multa electronica.
Despre dubele Q7 X5 X6 sunt bune prin oras ,pentru ca la unii marimea masiniicica ar compensa ceva.
Tuareg si Cayenne chiar merg destul de bine OFF Road
2. "Atunci cand va doriti insa tractiune 4x4 puteti selecta modul 4H, ... Daca va doriti ceva extrem puteti incerca 4H, in care puteti trece doar din 4L, atunci cand masina se afla pe loc" - aici cum este ca nu e clar? Exista 2 moduri 4H? Tare, intradevar!!!
3. Nu se pot vedea pozele!
4. Clar este sub Defender, care merge in 30.000 euro cu toate promotiile incluse.
5. "Te simti ca si cum ai avea propriul tau autobuz, gata sa inghita un numar infinit de persoane, atat pe bancheta din spate cat si, o sa radeti, in portbagaj, unde se mai pot improviza cateva locuri." - infinit, infinit, dar cat de mare este infinitul? Sau, daca nu stiti, ce scrie in certficat, cate locuri are legal, 5, 7?
Bogdan, am asteptat cu interes acest test-drive, dar te rog sa nu calci pe urmele lui Sebastian!
Pe cand un articol: "Pentru femeia din tine"?
Oribila masina. E buna de mers prin padure sa sperie ursu daca vine sa te manace.
Asta e din categoria masinilor care nu se vand.
Sunt curios cate masini de astea a vandut Iveco?
Masina asta e expirata din faza de proiect. Traim in alt secol, ce kkua e designu asta de Aro 244 rotunjit la colturi?
-Land Criser are performante bune pe teren accidentat si pe nisip si este foarte comod la drum lung si in oras
-Fiabilitatea lasa de dorit. Verificarea se face la fiecare 5000
km si, dupa 30000 km incepi sa schimbi piesele (coroziunea
in special da batai de cap, aceasta "atacand" mai tot ce e
piesa in partea inferioara a masinii, inclusiv la sistemul de
franare)
Masini mai fiabile dar si mai performante pe terenuri grele:
Mercedes clasa "G", Patrol, Range Rover, Cayenne, Hummer,
mereu vechiul si proaspatul Jeep.
Personal consider ca cea mai zdrava masina pentru terenuri grele este Mercedes clasa "G" cu observatia ca este putin cam micuta la interior.
X5 si Q7 au probleme la nisip dar si la urcarea in pante abrubte
pe material sfaramicios, motivul fiind acela ca diferentialele nu prea stiu cum sa dozeze bine eforturile la roti. La capitolul diferentiale se pare ca cel mai performant este acela a lui Cayenne.
Altfel spus, pentru DUSTER (care este masina Renault, totusi...), pretul versiunii de varf la 18000 EURO, in comparatie cu celelalte modele asemanatoare, pare bun. Urmeaza sa vedem confortul oferit (performantele par bunicele, conform materialului video de promovare) dar si fiabilitatea.
Ce sa mai adaug? SUCCES pentru DUSTER!
EX: RANGLER, SAHARA. SI RUBICON.
ALTA MASINA BUNA ESTE MASINA DE ARMATA DE LA RENAULT CARE IL FACE PE HUMMER SI PE HUMVEE DIN TOATE POZITIILE.
PT MINE IVECO ESTE O MARCA PROASTA IAR MOTOR ESTE UNUL DE TOATA JENA.
Iar celor ca acest individ sonky (cred ca vine de la monkey!) "X5
Ce e cu cazanu asta? Bmw-urile e cale mai tari! Un X5 face cazanu la orice ora si la orice semafor,asa ca nul mai laudatati atata!",
care inainte faceau offroad cu carutele cu covirtir iar acum fac cu x5, x6 x+infinit ar trebui sa li se dea un test inainte sa li se vanda un x5, x+infinit "sa mai invatza si ei sa vorbeste/scrieste" sau inainte de a iesi pe strada sau impuscati direct, langa ochiul drept ca sa nu-i ranesti prea rau...!!!
Deci off...
Dragii mei, am condus f multe masini de teren si pot spune k am ceva experienta.
Am avut Patrol, Land Cruiser, Range Rover, Defender, iar anul trecut am testat si un Massif. Masina nu e rea, trage destul de bine, iar cu cauciucuri adecvate - se descurca.
Dar stiti ceva? Chiar daca ar fi exceptionala ( departe de asta oricum..) nu as cumpara-o. Deoarece se fabrica intr-un nr redus de exemplare, este parctic doar un experiment din partea celor de la Iveco, pe care nu stim dk il vor mai repeta. Si chiar nu-mi doresc o masina fara istorie si background in spate, o masina despre care nu stiu daca va fi fiabila ( asta se va vedea DOAR in timp ).
Concluzia mea: eu m-am oprit la un G Klass Cabrio. Nemaivorbind ca in offroad nu are rival !!! in interior este extrem de bine finisata, are piele, clima, navigatie, inclazire in scaune ( fata si spate), si este uimitor de confortabila pt o masina destinata off road.
Sfat: nu cumparati Massif, nu aveti nici o garantie ca masina este fiabila.