Ştiri despre Renault
-
Renault ne-a invitat la Salonul Auto de la Paris pentru a lua parte la premiera mondială a unui model important pentru marca franceză. Este vorba despre noul Renault 4 E-Tech, adică pur electric. Ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale. (Luni, 14 Octombrie)
-
Primul model rezultat din parteneriatul Geely-Renault este acest Grand Koleos. Acesta a debutat cu ocazia Salonului Auto de la Busan și va fi disponibil pe piața din Coreea de Sud. (Vineri, 28 Iunie)
-
Clienții din România pot comanda deja noul Renault Symbioz. Prețurile încept de la 29.450 de euro, iar primele exemplare vor fi livrate la începutul lunii septembrie 2024. (Marti, 18 Iunie)
-
Constructorul francez de automobile a publicat lista de prețuri pentru noul vârf de gamă Rafale. La noi în țară, SUV-ul pornește de la 39.900 de euro cu TVA inclus. (Vineri, 07 Iunie)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru noul Master în România. Sunt disponibile 4 motorizări diesel și două versiuni electrice, iar prețurile încep de la 36.300 de euro cu TVA inclus. (Joi, 30 Mai)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Multa bafta in continuare domnilor!!!
N-ati facut asa si ce a iesit? Un test de mantuiata. Hai sa scriem ceva ca sa fie scris si sa aiba lumea ce citi!
Am mai spus-o la E-Classe si ma repet: NU intereseaza pe nimeni personajele de la volan atat timp cat automobilul nu este in miscare.
Halal!
Fotografiile de interior sunt realizate la testul efectuat asta toamna in Spania, la lansarea oficiala mondiala a lui Megane.
@DuDu
Nicio comparatie nu este hilara atat timp cat vorbim de modele din acelasi segment si de acelasi tip de caroserie. Iar o comparatie intre doi termeni, oicare ar fi ei, inseamna un termen mai bun si unul mai putin bun. Asa e si in acest in acest caz.
@Bibelu
Ideea era ca, la turatii joase, motorul nu te prea ajuta. Este un propulsor de turatie in adevaratul sens al cuvantului. Probabil ca aceste lucruri trebuie scrise pentru ca stiu o multime de persoane care nu stiu sa exploateze corect un motor pe benzina de cilindree asemanatoare. Nu, nu conducem "TDI-uri d-alea smechere". Inceearca sa reiei lista de teste Automarket si vei vedea asta.
@Dan
Nu noi alegem masina de test. Scriem despre ce ni se ofera. Insa e un lucru bun pentru Megane Coupe faptul ca cel mai slab motor din gama a ajuns la acest punctaj. Pentru ca notele ar fi automat mai mari daca am vorbi despre propulsoarele diesel, de exemplu.
@Tequila
Cred ca exagerezi. Foarte mule galerii foto - unele chiar oficiale - au la volan persoana care ghideaza masina. Este normal. Pe langa faptul ca iti arata schematic pozitia la condus, o sesiune foto este mult mai usor de realizat daca cel de la volan nu coboara de fiecare data cand masina e adusa in pozitia de fotografie. Nu avem la dispozitie cateva zile pentru a realiza galerii foto de genul celor de studio. Si nici macar nu este asta scopul. Am fi putut utiliza fotografii din mapa de presa, pana la urma imaginile sunt pur ilustrative.
Multumim pentru ca ne urmariti.
Inca o data, imi pare rau ca pentru o plimbare de 1500 km oferita de dealer / importator ceea ce scrieti este atat de subiectiv. Daca tot trebuie multumit si "sponsorul", macar incercati alte comparatii, in care masina asta (despre care nu as spune ca este rea, doar pusa intr-o lumina proasta de voi, in intentia de a o scoate in fata) sa pare o alegere mai buna!
Bafta!
Cea mai tare chestie mi s-a parut faptul ca ati facut poze cu soferul in masina, lucru pe care nu l-am vazut la nici o revista sau emisiune de specialitate, atunci cand modelul era stationat. Nota 10.
Daca nu ar avea un pret asa piperat ar fi un coupe ideal pentru noi. Dar nah, las k se mai ieftineste, k e criza ;))
Toate cele bune
la renault totul e perfect...
bravo alez renault
La 14.500E se gaseste Fiat Bravo 1.4 T-Jet, al doilea nivel de echipare cu 5 ani garantie sau 500.000km care are 0-100 in 9.6s si un consum similar cu Megane III dar performante uimitoare. Am comparat motorul pe benzina tot cu motoare pe benzina chair de capacitati inferioare, desi la Fiat primesti acea turbina ce iti da cuplul maxim de 200Nm la 2000rpm. Renault m-a dezamagit pentru ca vrea sa vand in continuare motoare de generatie veche in haine noi.
Poate apare Logan cu motorul 1.6 si 133 cai de care s-a tot vorbit, sa vezi atunci tristete pe posesorii de frumuseti de Megan III 1.6 16v si 110 cai.
E eroarea celor de la Renault care nu privesc in ansamblu si se multumesc sa zica ca e suficient acest motor (aici nu gresesc daca se refera doar la o depalsare pentru nepretentiosi, in schimb cand ii vei cere o depasire din scurt in forta te va dezamagi)
Da,in ceea ce priveste gama de motorizari ,aceasta este cam saraca.In Romania,R. nu a comercializat ,in ultimii ani,nici pentru M 2 toate motoarele disponibile pe piata vestica(ex. cel pe benzina ,de 2 16v si 130 cp)
extraurban = in afara orasului
La 6000 rpm are cam 97 cp poate chiar mai putin, e motor care trebuie turat destul de mult ca sa vezi ceva si consumul o ia razana
Nu se compara cu niciun motor de 1.6
Asta de la Megane vad care cuplu 151Nm la 4250 rpm iar ceed 1.4 are 137 Nm la 5000 rpm.....o mare diferenta
Dar nici asta de la Megane nu e cine stie ce valoare, masina acum este mai grea, nu scoate 10,5 sec nici daca o arunci din avion....o sa se vada la teste
Cat despre megane 3 ... mare atentie ....are garantie 6 ani protectie anticoroziune si 2 ani pentru vopsea
Foarte putin fata de ce dau ceilalti....
Tare imi este ca o sa cumparati o oaie cu blana de lup
Pro cee'd 1.6 122 cp(ai citit bine) in varianta city(climatronic, esp, jante, volan piele, 6 airbag-uri) e 13600. Parerea mea e ca bate la fund rau de tot cam orice compacta.
Oare ce fel de suspensie spate e pe noul megane?=))
Se ating foarte sus in turatie si sunt disponibili destul de tarziu...practic acest lucru a fost realizat prin marirea alezajului foarte mult si mentinerea aceleasi curse......asta inseamna consum mare si incalzirea excesiva a motorului care va duce la o uzura prematura.....si este foarte zgomotos
Ala de 1.6 iar e praf in vant este la fel de sprinten ca un focus sau o astra de 115 cp chiar dc are 122 cp
Daca nu sti mai citeste sau mai cauta teste ale unor reviste de succes.
Problema este ca o masina in afara de CP mai are nevoie si de servodirectie, suspensii si directie ca sa mearga.....iar aici ceed este foarte slab.....
Nu mai zic de tabla sau vopsea ....care la ceed este de foarte slaba.
Si ar mai fi de zis.....
Respect si conduceti cu grija!
Am un prieten care a fost chemat cu cee'd-ul in service pentru schimbarea telescoapelor spate deoarece faceau un zgomot infernal la trecerea peste denivelari pronuntate si mai spunea ca are probleme cu luminile din bord care din cand in cand se sting :)))
Deci, vedeti ca la comparat ne pricepem toti...
.........poze la un panou de usa sau la bancheta spate sau portbagaj deschis pentru a se vedea interiorul cum fac profesionistii bineinteles ca lipsesc..........
..........si ce relevanta are poza unde se vede doar putin din masina dupa dambul de pamant?????????aia e poza ????sau fotografiati fluturi de fapt??
- Se iau cateva poze prost facute cu alta ocazie de altii
- Se pleaca cu masina eventual cu familia/prietenii intr-un voiaj de Paste
- Se scrie un review mediocru si subiectiv pana la cer
Efort minim, distractie si efect jalnic.
Acum la subiect: Masina frumusica, interior deosebit, dotari cat cuprinde, motor acceptabil (evident regii soselelor vor stramba din nas), siguranta maxima, pret bun, reputatie Renault proasta!
Pt jurnalisti: Putin mai mult efort nu strica - o sa se simta chiar daca nu o sa-i multumiti pe toti!
-dupa un drive test cu kia pro ceed am preferat sa mai suplimentez bugetul si sa iau alta marca, totusi nu am fost convins ca am facut bine si am facut rost de sorento care m-a incantat la confort si m-a dezamagit in off-road, cum e posibil sa se crape parbrizul la o torsiune mai accentuata si sa treaca cu greu un vad....trist, mai au de lucrat, un grand vitara a trecut fara prea mari eforturi acelasi obstacol...
revenind la cupe
+ design
+ confort
+ interior
- spatiu in spate
- motoare slabe
in momentul de fata doar dieselul de 130 cp merita cumparat, din punctul meu de vedere, am un temperament mai agitat
articolul este ok, se putea mai bine .....
Si imi place , ca ati specificat ca Siguranta este DOVEDITA de testele EuroNcap...nu si de realitate, unde, la 90 kmh, daca lovesti un pom, mor toti pe loc, din Renault. Oare cu cat se cumpara stlele astea de la Euro incap?
Nu cred ca ai nimerit-o aici...
Servodirectie ce se intareste o data cu cresterea vitezei iti spune ceva???
Sau suspensie independeta spate???
Sau discuri spate???
Cat despre cai cred ca te pricepi mai bine. Dar 122 != 115
Pt misai, da suntem ca o ciuma :)))))) Adevarul e ca masina e foarte tare.
Pt Cristi
Nu e masina perfecta. Probleme sunt peste tot, dar exista si rezolvari
motorul de pe megane III are 151 Nm si NU 145 Nm
10,5 secunde vi se pare mult? opel astra h are 11,6 secunde pentru motorul de 1,6 benzina, ford foscus si volkwagen golf 6 nu cred ca reusesc atat, avand puteri mici
singurul care poate reuseste, nu sunt sigur, este motorul de 1,6 de pe 308
Eu nu am deschis discutia despre cum functioneaza servo .....ce spui tu se intampla la orice masina ....e vorba ca are un feedback foarte slab....
Caseta de directie iar este problematica....mostenire de la accent
Suspensia independenta exista ...probelema este cum se prezinta si cat de fiabila este
Degeaba are 122 cp - conteaza greutatea, cum este etajata cutia de viteze si cum este distribuita puterea sau cuplul pe plaja de turatie....
Nu este varza masina ...dar nu se ridica la acelasi nivel cu megane...focus ....308....astra...golf.....c4....mzd3...auris
Ramane doar o chinezarie cosmetizata in asa fel incat sa ia fata la nepriceputi
caseta de directie nu e mostenita de la accent.
Nu stiu ce cunostinte ai tu, dar cee'd-ul a iesit cam de fiecare data in top la testele de manevrabilitate, calitate si pret.
este o masina mult prea scumpa pentru plasticile din ea si pentru motorul ala lesinat de 109 cai
ai condus megane II sa stii cum merge? ai lucrat in vreun service renault sa stii ce probleme are? ai lucrat pentru renault macar sa stii probleme legate de fiabilitate?
respect cee'd pentru numarul mare de comenzi, insa totusi trebuie sa fii fara cap sa iti iei cee'd acum in detrimentul noului megane care au preturi apropiate.
trebuie sa-i intelegem si pe ei .... intreband la kia mai multi sefi de departament si chiar un director de vanzari am ajuns la o concluzie 80% din posesorii de ceed au avut ca masina anterioara o dacie sau ceva similar de unde rezulta si incrancenarea lor de a spune ca kia e nr 1
eu am masina premium si cu toate astea pot face oricand o lista suficient de mare cu lucrurile pe care le-as rezolva sau imbunatati
pot analiza fara a fi influentat ;)
noul megane cred ca este o dezvoltare fireasca si un pas inainte
ALEXANDRU TUDOR- 0741/075959
alexandru.tudor@automeridian.ro
De la 60 km/h chiar daca dezactivezi Esp si TC acestea intervin si nu te lasa sa faci nimic cu masina.
Probabil au facut acest lucru deoarece este mai subviratoare...poate chiar mai mult decat megane 2.
Altfel,ma intreb:cati din cei care critica m3 coupe cu motorul asta, au sau au condus macar un m 2 cu acest motor de 1,6 16 v?Daca va uitati pe site-ul Renault veti observa ca masa proprie la m3 coupe 1,6 este de 1205 kg iar la m2 sedan 1,6 este 1200 kg. Nu poti spune ca este o masina prea grea ..Chiar conteaza diferenta de doar 5 kg?...Evident ca nu.
Si inca ceva...este si o alta C.V.- cu 6 trepte.Nu stiu cum se comporta dar la m2 parca se simtea nevoia unei trepte in plus la viteze mai mari ,la care motorul incepea sa se faca simtit ,ca zgomot.Oricum,daca nu ma insel ,VW( ex.Golf V )are de mai mult timp cv cu 6 trepte pentru motorul de 1,6...
am crezut initial ca vb despre M3 adica bmw ....apoi mi-am dat seama....
am avut 2 saptamani bmw m3 e46= fiara
am avut 3 zile megane 2 = masina domestica care si-a atins fix telul pt care a fost conceputa
cat despre un test cu megane 3, cel putin eu nu am de ce sa-l fac pt ca nu am de ce atata timp cat nu am in plan sa achizitionez nimic din gama, nu mi se pare normal sa "uzez" o masina si sa pierd timpul unui om doar pt curiozitatea mea
Argument: Realizeaza masini frumoase si inca foloseste BECURI nenorocite in loc de leduri. Sincer, prefer Opel Astra GTC, acolo stiu ca se lucreaza la fiabilitate si mai putin design. M-am saturat de masini frumoase si gaunoase la detalii.
Puteau deasemenea sa-i puna un 1.6i nou de 120 de cai.
Dar na ... FranceJi !
Motor : 2000 cm Turbo 16 valve , 230 cai putere , 310 nm / cuplu
Viteza Maxima : 237 KM/H , 0 - 100 KM/h = 6,5 secunde
Deci asta inseamna masina performanta cu adevarat , nu actualul Megane , care ptr cei impatimiti asteptati sa apara si celelalte versiuni de motorizare respectiv 1.4 turbo 140 cp , 2.0 turbo 180 , sau versiunea RS care scoate 250cp , sau dieselul 2.2 Dci 150 cp .Nu se stie daca ptr Romania , se vor aduce toate aceste motorizari , deoarece unele dintre aceste motorizari vor fii disponibile doar ptr piata vestica .
Afirm aceasta deoarece nici la vechea generatie Megane 2 au fost unele motorizari ca de exemplu 1.8 16v 130 cp benzina , si 1.5 dci 100 cp DCI pe care Renault Romania nu le-a adus pe piata din Romania pe motiv ca nu ar fii fost cerere ptr aceste versiuni de motorizare deoarece erau apropiate ca performante de cele existente ( 1.6 16v 110 cp benzina , sau 1.5 dci 85 cp ) .
Motor : 2000 cm TURBO , 16 valve , 230 cai putere , 310 n/m
cuplu motor , Viteza maxima 237km/h , 0-100km/h=6,5 s
Deci va astept cu propuneri pe toti smecherasii care au o kia ceed la o intrecere sa va arat ce poate Meganul meu in comparatie cu Kia CEED a voasta pe care ati tot ridicat-o in slavi , cum ca este o masina mai buna decat Noul Renault Megane.
unii scriu doar de dragul de a vedea numele ceed pe firmament...
imi plac lucrurile ieftine, dar nu sunt chiar atat de kitchos incat sa ma uit la o kia ceed... MEGANE ALL THE WAY !