Ştiri despre Mazda
-
Mazda a prezentat noul EZ-60 în cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Deși este un SUV gândit pentru piața din China, acest model are șanse să ajungă și în Europa, așa cum s-a întâmplat cu sedanul EZ-6 (6e). (Miercuri, 23 Aprilie)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (Joi, 25 Aprilie 2024)
-
În urmă cu ceva timp am călătorit, în mare secret, la Centrul Mazda din Germania, acolo unde am făcut cunoștință cu noul CX-80. Cu alte cuvinte, un CX-60 cu trei rânduri de scaune, care poate găzdui într-o atmosferă premium până la 7 pasageri. Acum, că a expirat embargoul de comunicare, am revenit cu un articol în care disecăm SUV-ul nipon. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat denumirea 6e și logo-ul aferent la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală. (Marti, 19 Martie 2024)
-
Președintele Mazda, Katsuhiro Moro, a dat de înțeles că producătorul nipon ar putea lansa un model sport echipat cu motor rotativ. Acesta ar putea fi inspirat de conceptul Iconic SP, care tocmai a debutat la Tokyo. (Luni, 15 Ianuarie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Sper ca iti dai seama ca glumesc. Felicitari pentru alegerea facuta! Asfalt uscat! :)
valabil pentru orice marca,model etc.
totusi sa fim realisti.
Automarket
Cum adica este este "posibil" ca suspensia sa fie mai dura datorita jantelor pe 19? :))
Adica aveti dubii? Logic ca de asta. Aia nu e masina pt. jante de 19.
tu ai avut vreodata vreo masina cu motor de 2.0i in viata ta ca sa putem sta de vorba? sau numai tdi-uri cu 120k mii km "reali" ?
am avut 320i, nissan primera 2.0i, golf 4 2.0i 116 cp si acum golf 5 gti 2.0 tfsi... si am mers si cu astra gtc 2.0t 170cp, si alte cateva cu cilindree asemanatoare 1.8 sau 2.2... si ghici ce, toate sunt niste masini care consuma 12-15 in oras... as recomanda pentru un mers alert oricand un diesel, ca poti merge mai rapid cu un consum mai mic, la un 2.0i daca mergi mai alert din start sare consumul la 14-15... dar asta numai conteaza din moment ce iti cumperi o masina 2.0 pe benzina, e clar ca nu o cumperi pentru consum.
PS: pun pariu ca azi ai mancat doar o shaworma cu de toate sau 2 covrigi si conduci o skoda, numai talente pe capul vostru, romani tipicari ce sunteti.
"D." sigur esti un comunist la vreo 35-40 de ani care sta cu parintii si conduce o ragalie tdi din anii 90 :))
Sunt de acord cu reporterul in ceea ce priveste tinuta de drum DAR Mazda sunt masini care exceleaza la placerea condusului (simti directia, simti unde sunt rotile, simti drumul)- pentru a atinge aceste "simturi" si pentru a oferi placerea condusului suspensia trebuie sa fie mai sportiva . Arcurile sunt mai tari un pic dar nu foarte deranjant. Daca vrei comfort maxim, iti alegi un CR-V, daca iti place sa conduci, atunci alegi Mazda CX-5.
Din pacate (sau fericire, depinde de cititor), jurnalistul nu a intrat in detaliile technice: Prima masina cu tehnologie full SkyActive de la Mazda (Motor, Caroserie ; spun full deoarece Mazda 3 2012 este doar pe jumatate SkyActive deoarece doar blocul motor e nou, caroseria e veche(cititi: grea) + systemul de evacuare a gazelor din blocul motor este tot vechi (cititi: NU asa de eficient ca la full SkyActive)
Cel mai mare avantaj al acestui CX-5 SUV este ca este extrem de usor + rigid (chiar daca numerele motorului 160 CP sunt cam slabute - compenseaza prin greutate scazuta)
De aceea are acest consum redus, numerele de la cai putere au ramas cat mai jos, pentru a putea economisi benzina.
Pentru mai multe detalii despre obsesia inginerilor japonezi in ceea ce priveste placerea condusului mergeti pe www.mazda.com si selectati North America - acolo sunt o multime de videoclipuri foarte interesante despre intreaga filozofie Mazda.
Zoom - zoom
Eu inteleg ca au aplicat minunatele tehnologii, insa asta nu inseamna ca trebuie sa mareasca si pretul.
Au bagat motor pe benzina cu injectie directa, insa nu s-au gandit sa-i tranteasca si o amarata de turbina, ori un compresor, sa mai stoarca din el inca vreo 30 CP.
Pejo si Opel scot aproape 200CP din motoare de 1.6...Mazda chiar nu poate mai mult!?
Poate o alegere mai buna este Qasqai, mai ales cu noul DCI 1.6/130 CP, o masina buna, care desi nu e la fel de 'sportiva', are un pret mai bun pentru ceea ce ofera.
Mai sus este o reclama la Outlander - care are un pret excelent (cred ca e mai ieftin cu vreo 6000 EUR decat CX-5)...o masina care deja si-a dovedit calitatile.
Adi>Motoarele stoarse,cu turbina,sunt motoare cu o durata de viata mult mai mica,de aceea cei de la mazda ,nu se chinuie sa produca asemenea motoare''cu turbina'',pt ca fiabilitatea ar avea de suferit,iar japonezii,nu accepta acest lucru.
Daca aveti de gand sa va achizitionati un autovehicol nou in viitorul apropriat si aveti un buget de 25 000 euro treceti neaparat pe la un dealer Mazda si solicitati un drive test cu aceasta masina si va garantez ca nu va va veni sa va dati jos din ea.
Calitatea materialeleor folosite este cu siguranta premium,izolarea fonica este foarte buna(nu mesdie cum este clasificata aici) consumul(2l benzina 4x4 cutie automata asta este modelul pe care l-am testat ) este excelent :pe traseul Bv.Iuliu Maniu unde este sediul Arian Motors, pina la Bolintin si retrur a fost de 7,2 pe bc. Este o masina foarte stabila si are un sistem de franare excelent in ciuda celor 1,6 tone.
Cv este exceptionala adaptandu-se automat stilului de condus.
Cred ca singurele minusuri ar fi la capitolul volum porbagaj unde la dimensiunile masinii te fac sa te astepti la un portbagaj mai incapator, si al doilea neajuns ar fi lipsa rotii de rezerva dar dupa prerea mea nu conteaza.
Ce mai vreau sa spun este ca reprezentatntul deler-ului Arian Mtors este un individ(George) care da impresia, in ciuda politetii de fatada ca masinile sunt ale lui din curtea lui taicas-su si parca ai pare rau sa le vanda(de asemenea discountul oferit a fost jenant, adica vopseaua metalizata). Cu siguranta ca masina pe care o voi cumpara va fi o Mazda CX5 dar nu de la Arian
-revizie la 20.000km
-cost revizie la motoare pe benzina aprox.600rron(la motorina nu stiu sigur dar cred ca este in jur la 800-900 ron).
-distributia este pe lant si ....... atentie..........NU SE SCHIMBA NICIODATA.
Cred ca la cat am laudat aceasta masina as merita un discount mai mare de 500 euro cat face vopseaua metalizata.
În mers am impresia că stau pe loc, toate mașinile mă depășesc degeaba calc accelerație, nu se simte puterea
Îmi pare rău că am achiziționat