Drivetest Hyundai i40 (2012-2015)

1.7 CRDi 136CP Supreme
Hyundai i40 (2012-2015) zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 10.02.2012
Fluid

Cu fiecare model nou, Hyundai mai atrage câteva priviri şi mai lasă nişte guri căscate. Coreenii au înţeles că în Europa vor avea succes cu produse de calitate şi s-au adaptat. De la modelul Accent şi până astăzi, fiecare model a fost un pas enorm înainte. Iar de la SUV-ul ix35, lumea a început să facă coadă la showroom. ix35 a avut liste lungi de aşteptare în România şi nu numai, iar Hyundai speră ca noul model de clasă medie să aibă acelaşi efect. Noul i40 a debutat iniţial în Europa de Vest în versiunea break. Acest lucru s-a petrecut anul trecut, dar piaţa românească a aşteptat versiunea sedan, mult mai atrăgătoare pentru clientul de la noi.

Acum, Hyundai i40 sedan şi CW sunt disponibile şi la noi cu o singură motorizare: 1.7 CRDi de 136 CP. Iată impresiile noastre despre cel mai nou model Hyundai.

Hyundai i40 (2012-2015)
1.7 CRDi 136CP Supreme

  • Pret de pornire 23.998 €
  • Pret model testat 25.362 €
  • Taxa auto 327 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Acest motor diesel este un atu important al modelului Hyundai i40. Are doar 1.7 litri, însă oferă 136 CP la 4.000 rpm şi un cuplu motor de 325 Nm disponibil între 2.000 şi 2.500 rpm. Motorul turbodiesel este asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, dar în oferta importatorului există şi o variantă cu cutie automată de viteze, tot cu şase trepte. Este cel mai mic motor, dacă ne referim la raportul cilindree/putere, oferit în această clasă. Concurenţa are propulsoare de doi litri sau chiar de 2.2 litri pentru puteri echivalente 130-140 CP. Deşi pare mic şi te gândeşti că maşina va fi submotorizată, acest propulsor 1.7 CRDi de 136 CP este o supriză mai mult decât plăcută. 

Consum

Noul motor diesel folosit de Hyundai are un consum suficient de mic pentru a fi printre cele mai eficiente din această clasă. Consumul mediu afişat de constructor este de 5.1 litri/100 km. Mai bine de atât stau doar Opel Insignia Ecoflex 2.0 CDT care ajutat de sistemul Start-Stop reuşeşte un consum mediu de 4.9 litri/ 100 km, Peugeot 508 2.0 HDI care afişează un consum de 4.8 litri/ 100 km şi VW Passat 2.0 TDI cu un consum mediu de 4.6 litri/ 100 km.

În viaţa reală, Hyundai-ul i40 a consumat în medie 6.9 litri de motorină pentru 100 km parcurşi. Trebuie ţinut cont că, în zilele cât a fost în custodia noastră, temperaturile au fost foarte scăzute şi ne-am confruntat cu zăpezi enorme. Am parcurs un traseu preponderent urban, cu doar o ieşire pe drum naţional. Într-un anotimp mai blând, consumul de carburant real ar trebui să fie mai scăzut.

Performanţe

Motorul CRDi de 1.7 litri folosit de Hyundai este suficient de silenţios şi are destul de mult cuplu pentru a îi oferi celui de la volan reprize foarte bune. Mai ales reprizele din treptele trei şi patru sunt foarte viguroase, depăşirile fiind o plăcere. În ceea ce priveşte viteza de top şi acceleraţia de la 0 la 100 km/h acestea sunt penalizate de greutatea totală destul de mare a sedanului i40. Acesta cântăreşte 1.622 kg, concurenţa având modele cu greutăţi cuprinse între 1.355 şi 1.557 kg. 

Hyundai i40 1.7 CRDi 136 CP accelerează de la 0 la 100 km/h în 10.3 secunde şi atinge o viteză maximă de 201 km/h. Ford Mondeo 2.0 TDCI, Peugeot 508 2.0 HDI şi Seat Exeo 2.0 TDi au viteze maxime de 210-215 km/h, iar acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în sub 10 secunde. 

Interior

Hyundai i40 uimeşte cu un design fluid, cu multe linii curbe. Dacă la exterior acest lucru este responsabil pentru multe capete întoarse pe stradă, la interior lucrurile sunt plăcute pentru pasageri. În primul rând, trebuie spus că i40 sedan oferă foarte mult loc pentru pasagerii din spate. Aceştia pot călători confortabil pe distanţe lungi, spaţiul pentru genuchi fiind suficient chiar dacă cel de la volan are o statură înaltă. 

Pentru cel de la volan, Hyundai i40 vine cu un tablou de bord inspirat de la SUV-ul ix35. Indicatoarele de bord sunt mari şi clare, iar în interiorul lor avem două afişaje digitale de unde aflăm informaţii despre temperatura lichidului de răcire şi nivelul de carburant. Între cele două indicatoare de bord mai există un display pe care sunt afişate informaţii de la computerul de bord. 

Versiunea testată de noi era echiparea Supreme, ce oferă scaune încălzite şi tapiţerie din piele. Materialele folosite la interior sunt de bună calitate, deşi uneori plasticul este parcă prea tare. Concurenţa este puternică la acest capitol, Mondeo, Passat şi poate chiar şi Peugeot 508 oferind materiale de o calitate ceva mai bună.

Un minus pentru amplasarea butonului de dezaburire pentru lunetă. Designerul a vrut să facă ceva simetric şi a pus acest buton pe partea dreaptă a consolei centrale în oglindă cu butonul de dezaburire parbriz. Însă dezaburirea lunetei se face mai des şi este cumva ciudat să te întinzi peste consolă pentru a acţiona acel buton. În rest, i40 oferă suficiente locuri de depozitare, inclusiv un compartiment generos ascuns sub un capac aflat la baza consolei.

Preţ de achiziţie

Ne aşteptam ca Hyundai să vină cu un preţ imbatabil pentru i40 pe piaţa românească. Însă lista de preţuri începe de la 23.998 (TVA inclus). Ce-i drept, Hyundai-urile vin în nivele de echipare complete, singura opţiune fiind vopseaua metalizată. Nu trebuie să configurezi maşina, îţi alegi doar nivelul de echipare potrivit. Modelul testat de noi a fost un Hyundai i40 Supreme al cărui preţ este în acest moment 25.362 euro (TVA inclus). Lista de dotări pentru acestă versiune este mai mult decât completă, dar lipsesc ciudat anumite dotări care ar fi trebut să existe. De exemplu, versiunea Supreme are cameră pentru mersul cu spatele ale cărei imagini sunt afişate pe un ecran amplasat în oglinda retrovizoare, dar nu are senzori de parcare.

Siguranţă

EuroNCAP a testat noul model Hyundai la cea mai recentă sesiune de crash-teste. Sedan-ul de clasă mare s-a comportat foarte bine, obţinând un scor general de cinci stele şi un grad de protecţie de 92% pentru pasageri adulţi şi 86% pentru pasager copil. 

Modelul testat de noi, i40 Supreme vine cu şapte airbaguri în dotarea de serie: două frontale, două laterale, airbaguri cortină şi airbag pentru genuchi pentru cel de la volan. Frâna de staţionare electrică oferă şi funcţia autohold, ceea ce permite demarări facile atunci când maşina este în rampă. Sistemul electronic de stabilitate, ESP, este şi el oferit în standard. 

Ţinută de drum

Noul Hyundai i40 arată dinamic, dar oare se comportă la fel? Pentru cât am putut noi testa, în condiţii de iarnă, putem afirma că da. Inginerii celor de Hyundai au ales o setare matură pentru suspensia lui i40, fiind extrem de bine reglată pentru oraş. Este un pic fermă, dar reuşeşte să filtreze excelent denivelările din carosabil. Direcţia este un pic prea grea, cei de la Hyundai dorind să-i dea un feeling premium. Dacă la viteze de autostradă volanul cu senzaţie grea este ok, în oraş parcă ne-am fi dorit o direcţie un pic mai uşoară. La schimbări bruşte de direcţie se simte inerţia caroseriei, greutatea de peste 1.5 tone făcându-şi simţită prezenţa.

Noul i40 este disponibil şi în versiune CW, care arată, în opinia mea, foarte bine. Este un break foarte dinamic iar comportamentul rutier este identic cu cel al modelului sedan.

Vizibilitate

Designul fluid i-a adus noului i40 o siluetă aerodinamică. Partea vitrată nu a avut de suferit însă, aşa că vizibilitatea de la volan este bună. Montantul de pe partea stângă a parbrizului poate jena uneori la virajele de stânga mai lente dar în general nu am întâmpinat alte probleme de vizibilitate. Nu îmi explic, însă, de ce nu există senzori de parcare la mersul cu spatele în condiţiile în care există cameră de luat vederi. 

Tehnologie

Noul i40 vine cu suficiente gadgeturi pentru a te face să te simţi bine la bord. Avem conectivitate bluetooth pentru telefon, iar procesul de "împerechere" a sistemelor se face prin comenzi vocale. Ca la orice Hyundai există mufă USB şi jack auxiliar. La i40. acestea sunt situate în compartimentul din consola centrală şi sunt luminate pe timp de noapte. Ne place şi display-ul din oglinda retrovizoare, deşi poate un ecran de dimensiuni mai mari ar fi fost mai potrivit. Grafica de pe toate afişajele este foarte plăcută şi modernă, iar iluminarea cu albastru a devenit o semnătură a modelelor Hyundai. Pe volan sunt o mulţime de butoane. inclusiv cele care comandă computerul de bord. Frâna de staţionare este electrică. iar butonul autohold permite menţinerea automobilui în rampă fără a ţine piciorul pe pedala de frână.

Design

Poate cel mai reuşit lucru la noul Hyundai i40 este felul cum arată. Hyundai a crescut enorm la acest capitol, iar în cazul sedan-ului şi break-ului de segment D a reuşit să dea lovitura. Este şi mai interesant faptul că latura practică nu a fost sacrificată. i40 sedan are suficient loc în spate pentru pasagerii de pe banchetă şi spaţiu mare pentru genunchi. Portbagajul este şi el suficient de mare, cu un volum de 503 litri, iar rezervorul are 70 de litri, ceea ce îi conferă acestui model o autonomie mare. 

Designul face parte din filosofia "fluidic sculpture", un trend de design inaugurat cu modelul ix35 şi care apoi a fost folosit şi pentru modelele ix20, Veloster şi Elantra. Hyundai i40 a fost desenat în Europa la centrul de cercetare Hyundai din Russelsheim, Germania. O semnătură distinctă a acestui stil de design sunt farurile de zi cu LED. Hyundai i40 are tot ce îi trebuie pentru a înfrunta cu succes concurenţa din Germania şi Franţa. Rămâne doar să vedem cum îl va accepta publicul din România.

Nu ne-a placut

  • Preţ
  • Anumite plastice
  • Amplasarea butonului dezaburire lunetă
Date tehnice - Hyundai i40 (2012-2015) 1.7 CRDi 136CP Supreme
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1685
Lungime mm
4740
Putere maxima CP (rpm)
136 (4000)
Latime mm
1815
Cuplu maxim Nm (rpm)
325 (2000)
Inaltime mm
1470
Viteza maxima km/h
201
Greutate kg
1622
Acceleratie 0-100 km/h s
10.3
Ampatament mm
2770
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
70
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
503
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Hyundai i40 (2012-2015)

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (42)

  • Coolness effect "vedeta"... intr-un Hyundai???
    59 46
  • bravo lor au evoluat enorm design, motorizari....dar si....preturi,deci nu vad cum s-ar impune in fata concurentei luind in cosiderare ca unele modele deja ,,cosacrate,, au devenit simbol de viata pt. unii ...nu dau ex. nu cred ca-i cazul.deci asadar pretul ala cam pisca ....la pret macar daca nu evoluau...in rest parerea mea sunt peste multe masinute cu pretentii.
    41 42
  • i40
    o masina frumoasa (interior si exterior), dotata cam cu tot ce ai avea nevoie in ziua de azi, un motor modern, economic....teoretic o alegere buna in clasa ei.
    insa nu inteleg pretul. ok, sunt convins ca e justificat de calitatea masinii (n am pucat sa o vad live) dar daca vrei sa furi din clientii greilor vw opel si asa mai departe, trebuie sa vii cu ceva peste.acum au ajuns la calitatea si design ul lor dar cred ca ar fi trebuit ca pretul sa vina sub concurenta.
    multi ar ezita sa si ia un H la 25000 (chit ca ti ofera dotari si motor asemenea) in dauna altor marci mai consacrate la noi in tara. mi se pare mult 25000, mai ales ca 1.7 asta nu cred ca va fi motorul de varf.
    29 32
  • :)
    Superb
    12 10
  • Subscriu la ce au scris colegii de sus, se pare ca nu le poti avea pe toate cu un pret mic, pacat, hyundai ar fi trebuit sa poata
    9 5
  • *****
    Domnule Dragos e greu sa puneti ceva filmulete de la cum se testeaza masina ????
    Ce turatie aveati intreapta 4 la 100km/h?? doar in a5a ,doar in a6a ??
    Ce turatie aveati in treapta a6a la 130km/h ???
    In treapta a6a la 100 km/h ce consum instantaneu avea masina ????
    Cum raspunde motorul de la 80-130km/h ?
    Ati spus consum mediu 6.9 % la ce temperatura ????
    Ce ne spuneti despre climatizare sau despre zgomotul motorului la turatii mari ???
    26 11
  • i40
    Am mers cu breakul inainte sa apara la noi in showroom.Numai cei care nu stiu diferenta dintre modelul asta (doar asta,nu e vorba si de Elantra, i30-ul actual si celelalte) si concurenta.Designul tine de gust, dar dotarile tin de bun simt si numai prejudecata "Hyundai, masina coreeana proasta" te impinge sa iei altceva. Din pacate motorul e cam mic, puteau pune ceva de 180-190 de cai putere si apoi era altceva. Totusi, motor de 1.7 e ok din cauza taxelor, downsizeingul e la moda acum. Oricum, la atatea dotari pretul nu e o problema atat de mare. CW-ul condus de mine avea incalzire in volan, in scaune si bancheta, pentru scaunele fata avea si sistem de ventilatie, cutie automata, parcare inteligenta, camera de mers inapoi, navigatie, bluetooth, tapiterie piele, abs, esp, hill hold assist, senzori de pastrare a benzii de circulatie, pilot automat, bixenoane, faruri ceata cu sistem cornering si multe altele. Fata de altele din gama Hyundai e la ani lumina distanta.Da, isi justifica pretul. Singura problema a ramas reticenta oamenilor. Voi luati-va Ford, Opel sau Vw. Eu vreau i40.
    58 37
  • la cat de frig a fost in ultima perioada ... a iesit un consum excelent ;) mai ales pentru un diesel. Am totusi impresia ca nu l-ati scos la drum in acele zile cu "problema viscolului".

    arata binisor pentru o masina care costa cat un seria5 vechi de 2 ani...

    ps. daca ai camera la ce iti mai trebuie senzorii... nu "vezi" ?
    24 18
  • i40
    motorul pare sa fie unul reusit, cu un consum chiar scazut. dar nu pot sa trec peste volanul si consola centrala care nu au ce cauta intr-o masina de 25.000euro
    10 24
  • Valentin
    I40
    Hyundai intr-adevar evolueaza dar mai e pana sa treci la coolness effect interesanta, trebuie sa mai treaca multi ani pana o sa fie cool un Hyundai
    12 26
  • anakyn
    i40
    Masina costa 25000euro pentru cine se uita.......
    Cine este interesat poate sa o cumpere 22500euro....
    daca vorbim si de Remat.......mai scadeti 2700euro............
    Asa ca pretul este competitiv.......
    16 11
  • @anakyn
    reducerea e de doar 1300 eur fata de pretul de lista.ce spun baietii astia in drive test, e pretul actual, cu tot cu oferta.
    Noul i40 1.7CRDi DPF Sedan Supreme 26.602 25.362
    6 4
  • anakyn
    @mog
    1300 euro + tva persoana fizica
    2000 euro + tva persoana juridica
    daca mai si negociezi ceva .....am dreptate....
    5 3
  • anakyn
    @mog
    reducerile trecute de mine sunt suplimenatre fata de oferta initiala cu 1300 euro tva inclus
    daca te duci la orice showroom Hyundai....te convingi....
    4 1
  • i40
    tot scump ramane. mai ales pentru romani.
    23 5
  • @
    O masina ok, are de toate.
    Iar daca doriti sa o achizitionati, va recomand una sh peste vreo 2 ani, deoarece sufera o devalorizare mare, asa ca va avea preturi bune, si ve-ti primi o masina buna.
    16 15
  • @ScorpyonVAG
    Ba fix datorita sistemului de garantie nu o sa devalorize asa repede pe cat crezi tu.

    @Automarket ar trebuie sa avansati putin cu testdriverele si sa incercati sa prezentati si filmulete cu prezentarea masiniilor testate.
    14 9
  • Razica
    i40
    si eu sunt de acord ca e o masina frumoasa. m am urcat intr-una cand am fost cu masina la revizie, e super interiorul. pe pliantul de la dealer erau trecute 3 motorizari: 2 benzina (1.6 si 2.0) si dieselul de 1.7. e posibil sa primeasca in viitor si motorul turbo de pe optima (parca 2.0 T).
    8 6
  • Stefan
    Interiorul imi aduce aminte de opel insignia iar exteriorul de noul ford focus sedan. Trebuie sa fi drogat ca la pret de mondeo sau passat sa cumperi un hyundai cu un motor anemic. Nu mai zic de revanzare, peste 2 ani il vinzi cu 8000 euro.
    Si review-ul e de toata rusinea, auzi: "nu ne-a placut Amplasarea butonului dezaburire lunetă"
    9 16
  • cosmin
    noul i40
    super tare masina...park mam indragostit.nai cei reprosa.am vazut un filmulet cu testul ei si poti ajunge kiar ok la butonul dezaburire luneta,deci nui nik de reprosat...poate doar greutatea-e cam mare..pana si accord facelift 2012 e mai usor 1500si ceva de kg....in rest o masina reusita...bv hyundai!continuati tot asa si la fel si redactyia-BV!!mult succes!!!
    12 6
  • Anonim
    sensori de parcare
    In general autoturismele cu camera pentru mersul cu spatele nu au si senzori de parcare.A se vedea Volkswagen Passat.
    8 10
  • muerte
    parca este hyundai elantra....nu vad diferente intre cele doua
    8 8
  • lipsa imagine
    Cam scump, plus ca se devalorizeaza imediat.
    Nu cred ca este o investitie ok pe pers fizica.
    12 10
  • In realitate mi se pare ca arata mai bine decat in poze. Si referitor la pret, da, nu e unul tocmai mic. Insa daca se compara dotarile si motorizarea cu ceva echivalent de la concurenta poate ca lucrurile nu arata tocmai rau. La asta s-ar mai adauga si garantia oferita de Hyundai. Cred ca pe astea mizeaza Hyundai.
    Singura problema ar fi devalorizarea rapida. Iar la mana cred ca ar fi o afacere buna.
    15 5
  • Pret prea mare
    Intr-adevar Hyundai a facut progrese remarcabile la capiolul design, ba chiar si la calitate, insa parca masinile lor inca nu au personalitatea celorlalte. Langa orice ai pune Hyundai-ul asta, parca nu-ti prea vine sa-l cumperi la pretul asta. Eu unul as cumpara orice altceva: Passat, Insignia, Mondeo, 508, Laguna, C5, Accord, Avensis, Mazda 6.
    Plus ca motorul ala de 1.7 diesel nu va rupe norii taraind 1600+ kg dupa dansul.

    Cam asa au facut si cu i30 acum vreo 4 ani; era aproape mai scump decat un Golf, si evident ca s-a inghesuit toata lumea sa-l cumpere.

    Iar poveste cu nivelul supra-mega-extraordinar de vanzari al ix35 e cam umflata. Nissan Quashqai e cel mai tare la vanzari in Europa pe segmentul sau.

    Si in plus, de banii astia iti cumperi un Seria 3/A4 pana in 50.000 km, care este insa mult peste ce poate oferi Hyundai.
    15 16
  • SA FIM REALISTI
    Hyundai Sonata / i40
    E total lipsit de caracter... se straduiesc prea mult sa-i copieze pe europeni. Iar pretul... wow!

    Va fi un esec ca vechiul Sonata.
    19 16
  • oare e atat de rea masina?
    @Adi, @SA FIM REALISTI:Ati condus masina asta? Macar v-ati urcat in ea? Nu spun la volan sau in fata, ci macar in spate. Comenteaza cate unii care vad cateva cifre dar habar nu au cum e masina, cum se conduce, daca materialele sunt sau nu de calitate, daca e sigura si asa mai departe. Spre deosebire de voi eu pot sa spun ca masina e cu mult peste ce a scos Hyundai pana acum, iti da o senzatie de siguranta intalnita numai la berlinele premium, este mai confortabila decat Latitude de la Renault, consuma mai putin, desi nu ai zice din cifre pare mai puternica, si are dotari la care concurenta ar sari bine de 30000 euro. Si atunci de ce mi-as lua Ford? Sau VW Passat? Hyundai va creste si datorita faptului ca VW,etalon mult timp,a inceput sa construiasca modele mai putin fiabile ca sa creasca profitul din activitatea de after sales. Spunea Adi de un A4 sau seria 3 sh.Nu au treaba,sunt mai mici decat i40.Dar...ca trebuie sa existe si un dar...nu este o masina pentru pilotii din voi, este o masina de familie, care iti ofera confort in primul rand, spatiu si ceva din farmecul pe care alte marci l-au pierdut.
    @LauCalin,@ScorpyonVAG,@cmd_george: Comentarii la obiect, pertinente si de bun simt asa cum ne-ati obisnuit, si nu citesc siteul asta de azi de ieri.Ma bucur ca exista oameni care stiu sa aprecieze si progresele.
    33 21
  • atata poti vanzatorule...? mai bine du-te si vinde cartofi in piata... poate ai mai mult succes.
    17 24
  • Primul HYUNDAI I40 s-a vandut la Cluj
    Masina e SUPERRRR, sunt posesoarea ei din 24 ianuarie, E comparabila cu o limuzina de lux, Eu sunt mandra de achizitie....si pretul zic ca este ok, am platit 22000 eur.
    21 5
  • Atata poti, micule pacalici @MSt
    Spre deosebire de tine, eu am nick-ul meu si, in acelasi timp, lucrez in bransa si nu pe vanzari de ceva ani.Daca nu ai argumente pertinente poti sa taci linistit,macar nu te faci de rahat.Ca sa continui, mai ai mult de invatat inainte sa postezi pe aici si sa-ti si dai cu parerea despre altii.Citeste o carte,invata bunele maniere,apoi apuca-te si te documenteaza si abia dupa aceea vino sa intoxici cu aberatii.Si,nu in cele din urma,alege-ti un nick,nu le folosi pe ale altora si nu te ascunde in spatele unui monitor. Legat de i40 mai ai mult,mult de tot de citit si testat pana sa poti emite o parere cat de cat competenta. Du-te la Renaultul din parcare sau la Loganul "pe persoana fizica", sau poate la BMW-ul din 1900 toamna inmatriculat la bulgari care pentru tine "e" masini. Si lasa-ne! Nu ai ce cauta pe aici. Ca idee, masina asta nu are nevoie de reclama, nici de mine sau de inadaptati ca tine ca sa se vanda. Si ca idee, daca te vei gandi vreodata la Hyundai i40, nu e de tine. Mergi la alte marci "de lux", asta e altceva. Asa-s romanii, daca nu e Renault sau BMW nu e masina dom'le. M-am saturat de tot felul de trombonisti care habar nu au de subiect dar isi dau cu parerea.
    35 12
  • i40
    Acum,ca sa revenim la chestii normale. Pana vom putea spune ca i40 este o masina buna vor trebui ceva luni,poate ani.Trebuie ca exemplarele vandute sa fi trecut macar o data prin service si sa fi depasit 15-20000 km fara probleme si abia apoi sa spunem ca reprezinta o alternativa. Piata s-a diversificat, standardele au crescut si e greu de spus ca o masina este buna doar privind un tabel cu cifre sau cateva poze.Testul final si cel mai obiectiv il face proprietarul. Daca nu am gandi asa, toata industria auto ar da faliment. Ceea ce se poate spune tine de gust, e frumoasa sau nu, de dotari, e echipata mai bine sau mai putin decat altele si la consum si motorizare. Dar...o masina tine de mult mai mult, tren de rulare, suspensii, antifonare, siguranta, modul in care sistemele conlucreaza si duc la tot ceea ce numim comportament rutier, dinamica samd. Iar acestea se pot afirma dupa o exploatare intensiva, in diferite situatii si pe diferite tipuri de drum. Ar trebui sa treaca iarna, sa fie data masina catre Automarket o perioada mai lunga de timp si abia apoi sa discutam.
    Ca idee, mie imi place masina, desi nu are toate dotarile prezente pentru piata din vest, dar aici e decizia producatorului si nu o pot comenta. Nu pot insa sa nu ader la ceea ce spune Unckle, nu sunt o idee buna masinile care sunt "intre segmente", nici premium nici normale. Din punctul acesta de vedere Hyundai forteaza piata. Ramane sa discutam peste 5-6 luni daca au reusit sau nu. Pretul e totusi mare pentru o marca mult timp considerata low cost. Si aici sunt de acord cu toti cei care au sesizat acest aspect.
    22 9
  • tare masina
    In afara de luminite multe si alte luminite multe pe bord care pot indica o gramada de probleme ...hmmm .... confort-ul nu este cel mai bun atu , puterea nu este un mare atu, condusul in zone mai greu accesibile este interzis ... imi plac farurile si design-ul copiat de la BMW si WV cam atat ...

    Pret-ul este mai mare decat la Toyota .... !!! de inteles la inceput, versiunea noua de adidasi care place este cu multe leduri si baterii incluse :))
    0 13
  • Ciocu' mic
    Vorbiti cu totii degeaba......Care din voi nu va doriti masina asta.Voi chiar nu ganditi ?? Faceti mereu comparatii cu bmw vw opel , pai masina asta arata si merge impecabil si plusul poate cel mai important este ca la toate testele de siguranta are 5555555555555555 STELE, asadar ciocu' mic , aaaaa si 5 ani garantie , deci ciocu mic si nu va mai aprindeti asa.
    18 3
  • Greutate
    Nu inteleg de ce lumea se plange ca e greutatea prea mare. Pe langa faptul ca primesti "mai multa masina" la banii astia, pentru ca asta inseamna mai multe materiale, care costa, cu cat esti mai greu ai mai multe sanse sa scapi intr-o ciocnire frontala. Poate va aduceti aminte formula impulsului de la Fizica (in clasa clasa a 9-a era pe vremea mea, inainte de Revolutie) si de teoria ciocnirii plastice si elastice. IN rest masina arata super, ma gandesc la modul serios sa-mi iau una, valoara de revanzare ma deranjeaza dar nu am de gand s-o vand repede, cel putin 5 ani tot o tin si dupa aia e amortizata.
    15 0
  • Am luat-o
    Am stat, am analizat piata, 2 saptamani am facut dive-test cu tot ce se poate din categoria D. Acum sunt posesorul unui I40 wagon, Exclusive, 1.7 crdi, plafon panoramic, trapa. etc. Masina e un vis si ma uit cu mila la amicii care au Passat, Mondeo si alte din astea. Iar ei se uita cu invidie:) Iar pentru cei care comenteaza aiurea contra masinii, citind articole pe net pentru ca nu isi permit sa cumpere reviste de specialitate, le recomand sa faca economie o saptamana pentru a-si cumpara un bilet de autobuz sa poata merge la o reprezentanta, sa vada cum arata real. Si abia dupa aia sa comenteze.
    19 0
  • i40
    Uitati-va pe internet accident in 24.04.2012 la Mintia in care a fost implicat un i40 si sa deschis doar airbeg-ul de la sofer si masina a suferit dauna totala.
    0 3
  • accident
    Da, am găsit articolul, mașina e praf dar n-a murit nimeni din ea, se menționează si cele 5 stele de la teste.
    4 1
  • Dar este posibil sa nu se deschida airbag-urile la o masina de talia asta?
    1 0
  • La orice mașină este posibil sa nu se deschidă airbag-ul, depinde dacă senzorul de la airbag se afla în preajma zonei lovite.
    3 1
  • m-am tot interesat si tot nu am aflat daca modelu i40 cw break poate sa aiba si sistem de navigatie daca stie cineva va rog spunetim-i si mie !!!!
    1 0
  • flaviu
    sa va amintesc concurenta care nu are doar o singura motorizare la pretul asta citroen c5, renault laguna ,vw passat ,ford mondeo ,toyota avensis ,mazda 6 ,skoda superb ,opel insignia ,voua va place hyundai ,toate celelalte sunt mai ieftine cu 3-4000 de euro dar oricum voua va place hyundai cel putin ciudat
    1 6
  • Salut! Vreau să achiziționez un Hyundai i40 1,7 136cp disel 2016 brec. Ce sfaturi î mi dați,? Mulțumesc!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru