Ştiri despre Hyundai
-
Constructorul asiatic va produce mașini cu zero emisii în Turcia, începând cu anul 2026. Cu această ocazie, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi devine Hyundai Motor Turkiye. (Luni, 03 Martie)
-
Șeful de design al diviziei Hyundai din SUA susține că, pe viitor, vom vedea tot mai multe butoane fizice în interiorul mașinilor mărcii asiatice. Asta după ce a descoperit că americanii nu agrează trecerea la suprafețe tactile și multe ecrane în habitaclu. (Duminica, 10 Noiembrie 2024)
-
Hyundai a atins o bornă istorică: 100 de milioane de mașini asamblate la nivel global. Sud coreenii au avut neoie de 57 de ani pentru această performanță. (Luni, 30 Septembrie 2024)
-
Hyundai anunță o versiune specială 20th Anniversary Edition pentru SUV-ul Tucson. Producția demarează în luna august și va fi disponibilă pe toate piețele din vestul Europei. (Luni, 12 August 2024)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini teaser cu viitorul său model, pur electric, de segment A. Acesta va fi denumit Inster și va avea o autonomie de până la 355 de kilometri. (Marti, 11 Iunie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
... I AGREE !
Eu unul mi-aş cumpăra maşina din mai multe motive:
- e un "must have" pentru familistii cu kinderi în dotare
- arată bine dând o senzaţie de dinamism
- portbagajul e mai mult decât suficient
- motorul e exact ce trebuie, cilindree mică şi putere mare
Doar ca este aspirat.
Imi place mult i40-ul, DAR pretul te arunca cu gandul la vecinul european,japonez.
Oricum vor suferi o devalorizare mare, deoarece vor avea de unde sa scada (21.691) si in 2 ani il vom gasi la sub 15.000euro.
1472 kg !!
O mie patru sute sapte zeci si doua
APROAPE 1 TONA JUMATATE.
Mazda 6 wagon -> 1340 kg
Ford Mondeo Wagon -> 1481 kg
Alta clasa, alte dimensiuni.
Si asta mica are 1472 ?
Pai ii trebuie un motor mai puternic atunci, si niste anvelope mai late ;)
Deocamdata preturile la noi sunt cam mari..si cu 10.000 euro ai mai multe sanse sa iei ub SH deosebit de bun si admir motoarele CRDi care sunt deosebit de rezistente si cu scumpirea carburantilor...devin o mana cereasca pt romani...si va dau exemple..
http://www.autovit.ro/hyundai-santa-fe-C30249421.html
http://www.autovit.ro/hyundai-tucson-C30438035.html
Cred ca e o diferenta de aprox. 400 Kg intre (noul) Logan MCV si i30 - adica sunt sanse foarte mari ca Dacia MCV sa se miste cam la fel cu cei 90 CP dci.
E oarecum absurd - cu banii de un i30 CW aproape ca-ti cumperi 2 Loganuri MCV.
Cainii mor de drum lung si prostii de grija altora!
In fine, arata-mi o singura masina de la Hyundai sau Kia in statisticile nemtesti ADAC care sa fie macar in Top 10! Iti spun eu... nu exista asa ceva!
Pannenstatistik_2013
Hai sa ne uitam pe clasa mica, una foarte populara in Europa:
1 Nissan Micra
2 Mini
3 Peugeot 206
4 Audi A1
5 Dacia Sandero
6 Mazda 2
7 Ford Fusion
8 Mitsubishi Colt
9 Citroen C3
10 Renault Clio
.............
23 Hyundai i20 (ultimul loc din tabel)
Apoi avem clasa compacta:
1 BMW X1
..............
8 Renault Scenic
9 Toyota Auris
10 Nissan Qashqai
11 VW Golf
12 Renault Megane
.................
22 Renault Kangoo
.............
28 Kia Ceed
29 Hyundai i30
Dupa cum se poate observa Renault-Nissan are masini in top, iar Hyundai-Kia este constant la coada clasamentului.
http://www.conceptcarz.com/articles/article.aspx?articleID=2485
mi se pare totusi exagerat sa compari cu dacia masina asta.
in primul rand ne uitam la siguranta, 3 stele vs 5 stele. pana la urma asta conteaza cel mai mult, viata ta intr`o masina.
interiorul de la i30 e peste ce orice gasesti la dacia, ce naiba, nici nu avem ce compara aici. peste tot se zice ca e aproape de nivelul vw si voi o dati cu dacia.
tinuta de drum, iarasi - comparam mere cu pere, dacia e cam barca, mai ales in curbe, la viteze mari iar peste denivelari troncane toata. iar aici in articol se spune ca i30 ul asta se apropie de greii segmentului cand e vb acest aspect.
si mai sunt exemple...
eu as compara i30 cu renault megane, cruze, bravo sau chiar astra...cu astia se bate...
mai are pana la focus sau golf, chair si mazda3 sau civic insa "mai bine dacia" e asa, pt astia care nu`si permit.
... 3 stele vs. 5 stele: diferenta vine din lipsa ESP si alte cateva gadgeturi (gen chestia care avertizeaza cand centura nu e pusa)... sistemele pasive de siguranta sunt relativ comparabile.
Cei de la EURO NCAP are trebui sa scoata un nou test: "Testul Huidu", in care sa avem acelasi scenariu nefericit: ML vs. Logan/i30/Golf/etc.
Tind sa cred ca sansele de supravieturie ar fi totusi ceva mai mari pentru i30/Golf; si atunci da, i30 ar fi infinit mai bun decat Logan, insa ce m-ar opri sa nu ma duc la Golf/Focus/Astra? Pentru o diferenta destul de mica ai o masina indiscutabil mai buna.
Cred ca marea problema e ca Hyundai incearca fortat sa se pozitioneze alaturi de greii segmentului, insa momentul e prost pentru ca oamenii au grija de buget mai mult ca niciodata si nu are nimeni chef de experimente cu o masina care nu exceleaza nicaieri, nu are nici un pret foarte bun si va avea o valoare foarte mica de revanzare.
Sa fim realisti: Hyundai & Kia au avut ceva succes pe piata din cauza preturilor mici. Din pozitia asta cei de la Kia mi se par mai realisti si mai bine ancorati in realitate.
Daca nu`si vad lungul nasului, o sa`i doara, evident
In rest ok masina.