Luni, 07.11.2011
- Comenteaza
- Trimite pe:
După Dacia Duster, Renault Megane Coupe şi actualul Chevrolet Aveo aflat în grija colegului Bogdan, vom petrece trei luni alături de un alt reprezentant al clasei mici. Este vorba de Hyundai i20. Dacia Duster a stat alături de noi două luni şi 7.000 km, iar Renault Megane Coupe a petrecut 40 de zile timp în care s-au parcurs 4.100 km. Sperăm să parcurgem câţi mai mulţi kilometri cu noua noastră maşină în cele trei luni de iarnă.
Hyundai i20 este propunerea constructorului coreean în clasa mică. Are de înfruntat o concurenţă serioasă, dar Hyundai a reuşit să îşi construiască o imagine de marcă serioasă, iar modelele sale au crescut enorm la departamentul calitate în ultimii ani. Hyundai-ul i20 are un desing clasic inspirat parcă de concurenţii germani.
Exemplarul primit de noi are deja 8.000 km la bord, iar de la sosirea lui de acum câteva zile s-au mai scurs 150 km efectuaţi în traficul bucureştean. Partenerul meu pentru următoarele trei luni este un i20 negru (black diamond) cu motor de 1.2 litri de 78 CP asociat cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte.
A venit în echiparea Comfort. Şi pentru că vine în curând iarn,a este echipat cu anvelope corespunzătoare Sava Eskimo.Pentru că avem două automobile concurente de aceiaşi clasă şi cu motorizări similare vom putea urmări comportamentul lor pe termen lung şi în condiţii de iarnă. În episodul următor vom vedea cum se comportă Hyundai i20 în traficul zilnic, plus impresii la drum lung. Deoarece plănuiesc deja o ieşire din oraş.
Ştiri despre Hyundai
-
Șeful de design al diviziei Hyundai din SUA susține că, pe viitor, vom vedea tot mai multe butoane fizice în interiorul mașinilor mărcii asiatice. Asta după ce a descoperit că americanii nu agrează trecerea la suprafețe tactile și multe ecrane în habitaclu. (Duminica, 10 Noiembrie)
-
Hyundai a atins o bornă istorică: 100 de milioane de mașini asamblate la nivel global. Sud coreenii au avut neoie de 57 de ani pentru această performanță. (Luni, 30 Septembrie)
-
Hyundai anunță o versiune specială 20th Anniversary Edition pentru SUV-ul Tucson. Producția demarează în luna august și va fi disponibilă pe toate piețele din vestul Europei. (Luni, 12 August)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini teaser cu viitorul său model, pur electric, de segment A. Acesta va fi denumit Inster și va avea o autonomie de până la 355 de kilometri. (Marti, 11 Iunie)
-
Constructorul asiatic de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tucson facelift. Interiorul a fost revizuit complet, iar gama de motorizări este una diversificată. (Miercuri, 27 Martie)
Care zicea ca nu sunt specializati pe copy-paste ?
Hyundai s-a schimbat mult, se apropie de Vw ca si calitate a fabricatiei, Opel e depasit cu mult.
Xerox-ul asta e recunoscut (finut) diplomat si de automarket
"Hyundai-ul i20 are un desing clasic inspirat parcă de concurenţii germani."
in alta ordine de idei, de ce ati sters celalalt comentariu similar???? Rusinica.......
Coreenii nu-s galbeni. Nu vreau sa te jignesc, dar sper ca-ti dai singur seama de idioteniile pe care le zici.
Sunt porniti tare Hyundai, scot modele noi si interesante. In vanzarile globale sunt pe locul 4 (ca si grup, care include si Kia), inaintea Ford. N-am avut ocazia sa conduc niciun Kia sau Hyundai, dar sunt foarte curios de calitatea interiorului si fiabilitatea motoarelor in timp.
"Structura avansata de absorbtie a impactului a modelului Hyundai i40 a primit prestigiosul premiu EuroCarBody Golden Award, in cadrul evenimentului organizat, anul acesta, langa Frankfurt. Hyundai a surclasat noua dintre cei mai mari producatori din Europa si Japonia in lupta pentru aceasta distinctie. Organizate de Automotive Circle International – o asociatie compusa din furnizori si producatori din industria auto – premiile EuroCarBody au fost acordate in urma voturilor unui juriu format din peste 500 delegati, incluzand experti din industrie din toata lumea."
E un raport foarte bun pret dotari.
Numai bine si drumuri bune!!!
parerea mea a fost ca este cam "stramt locul" ... mai bine ca in "matiz" dar mai rau decat intr-una dintr-o clasa mai mare - I30 adica
..plasticul din masinile "premium" este un pic mai placut la atingere :)
eu am peste 1.80 si am mers cu I 20, are loc suficient pentru sofer...
probabil tu ai avut scaunul ridicat la maxim...altfel nu inteleg....