Ştiri despre Hyundai
-
Constructorul asiatic va produce mașini cu zero emisii în Turcia, începând cu anul 2026. Cu această ocazie, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi devine Hyundai Motor Turkiye. (Luni, 03 Martie)
-
Șeful de design al diviziei Hyundai din SUA susține că, pe viitor, vom vedea tot mai multe butoane fizice în interiorul mașinilor mărcii asiatice. Asta după ce a descoperit că americanii nu agrează trecerea la suprafețe tactile și multe ecrane în habitaclu. (Duminica, 10 Noiembrie 2024)
-
Hyundai a atins o bornă istorică: 100 de milioane de mașini asamblate la nivel global. Sud coreenii au avut neoie de 57 de ani pentru această performanță. (Luni, 30 Septembrie 2024)
-
Hyundai anunță o versiune specială 20th Anniversary Edition pentru SUV-ul Tucson. Producția demarează în luna august și va fi disponibilă pe toate piețele din vestul Europei. (Luni, 12 August 2024)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini teaser cu viitorul său model, pur electric, de segment A. Acesta va fi denumit Inster și va avea o autonomie de până la 355 de kilometri. (Marti, 11 Iunie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Dar de banii astia nu ai ce lua de la concurenta, de exemplu Ford Focus sau Toyota Corolla cu motorizare similara cocheteaza cu 17-18 mii, doar Chevrolet Cruze ar oferi ceva similar ca pret pentru acelasi motor... Testele comparative vor stabili meritele...
Frumoasa masina.
Daca avea emblema de Vag , primea un punctaj mai mare.
Asteptam Sonata......
Ultimul lucru pe care l-as pune pe lista de optionale ar fi pilotul automat...
nu putem compara un motor aspirat benzina cu turbo benzina la cat face 0-100 km/h
unu turbo pe benzina cu o cilindree mult mai mica face un TDI cu o cilindree mai mare, la greu, plange utilajul agricol
Eu fara pilot automat, scaune cu reglare lombara, clima (single sau dual zone dar automata sa fie) si xenon (imi place sa vad cum trebuie) nu imi cumpar masina.
O prefer unui Fluence de 1,6 si chiar in dauna unui Cruze de aceasi capacitate.
Bravo coreenilor!
@automarket-ce consum ati inregistrat in Bucuresti?
Coreenii avanseaza incet,dar sigur,deja au depasit multi competitori,si cred ca prin reclama agresiva specifica concernului vor vinde destule exemplare.
Articol interesant,poze misto,dar tot nu sunt convins ca motorul e curat,a-ti apelat la acest mic artificiu de a poza doar capacul !:)
buna poza cu "alex" si "fisierulmeu.ro" :)
sunt destule portiuni si in orase unde poti seta pilotul sa mearga pe viteza dorita. nu vorbesc de 200kmh, ci 50, 52, 49, sau 59. depinzand de drum.
logic ca nu comuti pilotul n trafic bara la bara ci cand e un bulevard liber.
in afara localitatilor nu mai vorbesc de utilitatea lui.
lipsa unei astfel de optiuni e naspa cand altii o ofera standard (c4, ds4 de la citroen vad ca vin standard cu asa ceva de la prima echipare). bine, pentru cocalarul de romania, care daca nu are o nemteasca cheala (brand cat mai renumit, dar optionale la minim, numai sa fie masina impozanta) nu are masina, o astfel de optionala este useless. la el tre sa raga mp3playerul somny explode de salam &co
PS: altii ofera pilot inteligent care are si senzori in fata si pastreaza distanta fata de vehiculele respective, chiar daca tu ai setat in plus 100kmh.
acum sa va povestesc despre masina: momentan sunt in US si conduc una (versiunea americana cu motor de 1.8 si cu cutie automata, e masina inchiriata), in ro sunt posesor de logan de cativa ani si ca e cam timpul sa schimb masina (loganul are deja 5 ani) in vizor aveam urmatoarele modele (toyota corola, chevrolet cruze, hyundai elantra si renault fluence). aici de la firma de inchirieri le-am testat pe primele 3 cate 2 saptamani pe fiecare. servodirectia este mai precisa si placuta la corola, iar cruze are cele mai confortabile scaune. acum elantra:
- motorul de 1.8 este mai mult galagios decat sportiv (in momentul de kick-down pe acceleratie) + ca exista o intarzaiere de cand apesi pedala pana si se simte ca accelereaza. asta nu inseamna ca ii ca un melc. fata de logan 1.6 16v se misca foarte bine
- consum: pe autostrada cu pilot automat am avut 40mile/galon (doar asa imi arata computerul de bord si mie mi-a fost lene sa fac transformarile) in oras daca conduc ca romanu' ajung la 22-23 mile/galon
- imi plac comenzile de pe volan, si cum e structurat bordul, mai mult ca la celelalte (corola este mai veche, deci poate ar trebui sa astept noul model ca sa fie oarecum corecta comparatia)
- are 2 prize de masina (asta pentru cei care folosesc un gps propriu si mai vor sa puna un invertor sau atceva in alta priza: ambele in fata incadrate in consola centrala)
- are mufa usb, dar este strict pt ipod; orice alt device NU se incarca si radioul o ia razna( adica trece de pe radio/cd pe ipod incearca sa faca play, vede ca nu are la ce, trece iar in mod radio/cd, din nou in mod ipod si tot asa pana cand scoti device-ul din usb, am incercat si cu iphone... nu merge)
- are mufa aux (jack stereo,si am fost multumit de cum se aude in masina)
- tapiteria de piele (una dintre masini avea piele{a unui coleg, nu cea de la mine} arata bine, se simte bine; dar mie nu imi place piele in masina)
- portbagajul este mare, cu scaunele rabatate poti baga kestii lungi, dar deschiderea gurii portbagajului este mai mare la cruze.
- elantra are o optiune la faruri numita auto (cand pornesc masina se aprind farurile, ies din masina inchid si dupa 30 secunde se sting). corola sigur nu are asa ceva si la cruze nu imi amintesc sa fie, poate are si nu am vazut eu.
- in ro mi se pare ok faptul ca ti se ofera 5 ani garantie si reviziile gratuite timp de 5 ani, cred ca iasa cam la 1000 euro reviziile pe 5 ani. nu prea inteleg eu ce e cu asistenta rutiera gratutita 5 ani...
- sunt multumit de masina si inclin spre elantra ca posibila achizitie cand ma intorc in ro, diferenta ar face doar oferta finaciara locala (la elantra ma deranjeaza ca pe net nu vad nicaieri lista de optionale, musai vreau scaune incalzite{alta kestie cu care m-am invatat, si pe timp de iarna mi folositoare}) si nu vad o lista cu preturi pentru dotarile optionale ca si la concurenti.
cam atat, o sa mai revin cu detalii dupa ce o sa am 2 luni de condus cu elantra si peste 10.000mile ;)
Chiar si asa este cea mai buna varianta fata de concurenta, insa schimbati a patra dc vreti sa depasiti la timp; bordul sigur v-a pus cu 1-2 viteze mai sus..Consum 5.6 - 5.7 extraurban respectat si nu prea indicatiile bordului plus AC, 8.6 - 8.8 urban fara prea mult AC; nu sunt din Bucuresti :P .
ps:carcotasii mereu vor masini de lux cu consum de briketa si sa faca si sarmale eventual.......asa ca.....drum bun