Ştiri despre Volvo
-
Cel mai mare sedan, termic, din portofoliul Volvo a primit un facelift. Lista de îmbunătățiri include câteva noutăți de design, un display central mai mare și o versiune PHEV cu 80 de kilometri autonomie pur electrică. (Joi, 17 Aprilie)
-
Volvo a publicat primele imagini și informații despre noul ES90, pur electric. Considerat a fi o navă amiral, alături de EX90, ES90 propune o autonomie de până la 700 de kilometri. (Miercuri, 05 Martie)
-
Producătorul suedez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul EX30 Cross Country, pur electric. Acesta propune o gardă la sol înălțată, comparativ cu EX30, o autonomie de 427 kilometri și tracțiune integrală. (Luni, 10 Februarie)
-
Potrivit unor afirmații recente, făcute chiar de un oficial Volvo, break-ul V90 va fi retras în luna septembrie 2025. În Olanda, suedezii au prezentat deja o ediție specială de adio. (Luni, 10 Februarie)
-
Constructorul suedez de automobile a anunțat că lansează 5 modele, noi sau facelift, în 2025. Cu alte 5 vom face cunoștință în 2026, inclusiv cu noul EX60. (Sambata, 08 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
sper ca decontezi undeva diferenta ... ca mai faceai 2 schimburi de ulei pe banii astia :)
Pe langa ulei (cam ieftin la tine, nu cred ca pui ce trebuie) si filtre, se mai deconteaza salarii, energie, amortizare mijloace fixe, paza, contabilitate, plus inca multe altele nevazute si desigur, profit, fara de care nici tu nu cred ca te-ai apuca de munca asta. Se scade si TVA-ul de dat la stat si iese chiar rezonabil.
Desigur că se poate mai ieftin. Nu contestă nimeni asta, doar că, în unele cazuri, plăteşti şi calitatea serviciilor, calitatea service-ului, atmosfera în care eşti primit şi aştepţi, investiţiile în oameni, în educaţia lor, în trainingurile lor, în maşină, tehnologie, clădire, aparatură. Şi ajungi la concluzia că, adunate, toate astea înseamnă bani. Iar dacă eşti mulţumit de treaba prestată şi de modul în care a fost ea prestată, eşti de acord cu sume care acoperă cheltuielile de mai sus.
Până la urmă, am avut experienţe anterioare cu mărci care nu mi-au oferit multe dintre lucrurile de mai sus. Şi la care am plătit chiar sensibil mai mult. Deci se poate.
Avand in vedere ca la o dacie (benzina) revizia costa 500 RON si se schimba 3,5L ulei + filtru de aer si de ulei, eu zic ca e decent pentru revizia unei masini premium, dar nu apare filtrul de polen (cel putin 100RON in plus). Totusi pana in 1000RON e decent, banuiesc ca fara reducere pe aici va incadrati, sunt totusi 20.000 km.
Apropo de acesti 20.000km, motorul functioneaza bine atatia km? merge rotund, nu vibreaza, nu mananca ulei, nu "urla" mai tare? Chiar sunt curios,. Eu dupa ce am depasit 100.000 km fac revizia din 10 in 10 mii.
Cum se simte motorul dupa ce ati schimbat uleiul? Urca excelent in ture cred :)
Suntem in noiembrie (76.500 km) si masina (C4) merge PERFECT.
E adevarat ca masina nu e ,,premium'' iar pretul reviziei(fara a avea pretentia ca e cel mai mic) e dintr-un service multi-marca autorizat din tara.
La diesel 1,6 HDI Citroen ( motor aflat si pe Volvo) revizia se face cf. cartii tehnice a masinii la 15.000 km in conditii grele (peste 60% dintre drumuri in mediu urban) si la 20.000 km in conditii de deplasare preponderent in afara mediului urban.
Eu de exemplu, ii fac revizia undeva intre 17.000-18.000 km .
si ca sa nu spui ca vorbesc tampenii ..
Cand mi-am cumparat actuala masina avea cam 6000 de la ultima revizie, ulei de la MB, etc. Oamenii spun 20k - zis si facut, la 20k am schimbat uleiul ... si am obtinut o zeama subtire, care numai ulei nu era si numa ungere nu facea. Pe langa ca era o zeama lunga acel ulei era cam cu un litru mai putin in motor (inca peste limita), ca am masurat cat am scos si erau putin peste 5l.
Dupa "problema" am lasat uleiul Castrol (pozele contin ... deci nu cred ca se pune de "reclama") doar pentru urmatorii 10k. Urmatorul schimb - 10k. De fiecare data am scos din motor cei 6l bagati, uleiul era ulei, nu zeama. Poate ca dau 2mil in plus dar tre sa fim foarte seriosi, 2mil comparate cu uzura motorului in caz ca uleiul nu este corespunzator .. nu se compara, stim cu totii asta.
Treaba este valabila si pentru filtre - traim intr-o tara prafoasa (in sud cel putin) si ar trebui sa schimbam filtrele de aer de doua ori mai des. Motorina este de kko ... filtrul schimbat la timp ajuta problema. Si tot asa, pentru ca nu suntem in ger sau uk sau fr ... suntem in Romanik dragii mei, si mai bine sa dai un pic in plus si sa faci treaba corespunzator (eu fac ~12-14k pe an, deci schimb cam la 9-10 luni astea... un pic mai des decat programul anual cerut de carti).
Vad ca au facut investitii si in tatuajele mecanicilor.
(nu ca m-ar deranja-just joke!)
1. poti sa imi spui putin mai pe larg despre ce a fost vorba in cazul plafonierei? ce au schimbat... cablaj, becuri, cu totul... si mai ales de ce?
2. revizia nu mi s-a parut scumpa, pana la urma vorbim de o marca premium. Ba din contra, ma asteptam sa te coste peste 1000 de lei. Dar referitor la Autozone, banuiesc ca motivul principal pentru care ai schimbat anvelopele la ei este o colaborare cu ei. Atunci evident s-ar justifica. Acum 4 ani am fost prima si ultima data le ei, la vulcanizarea de pe bd. Vacarescu. Si asta nu pentru ca au fost slabi, nici vorba. Dar nu mi s-au parut tocmai ieftini... adica am dat cam 250 lei pentru schimbarea anvelopelor de vara cu cele de iarna. In primavara am fost la un service undeva in Pantelimon la recomandarea unui prieten (nu cred ca e ok sa dau nume) si pe 4 anvelope imi iau 120-130 lei. Si mi se par buni si ei, nu am avut nici o problema.
Drumuri bune iti doresc! Nu iti spun sa ai grija de ea, pentru ca sunt convins ca ai. :)
Adica fara sa fie anuntati ca va fi pozat spatiul din service si ca li se va "face reclama" in urma reviziei facuta tie.
Foarte multi s-au plans de serviciile celor de la Volvo din Bucuresti, deci e mare mirare sa se schimbe lucrurile peste noapte.
Pretul reviziei e bun si intr-adevar nu e un service de la coltul blocului unde ti se ridica masina pe buturugi, deci e normal sa platesti ceva mai mult, ca trebuie si ei sa-si amortizeze investitiile in echipamente si amenajarea spatiului.
@LauCalin A fost o operaţiune foarte simplă: au dat jos plafoniera veche, au desfăcut firele din plafon, au pus plafoniera nouă, au legat firele de ea. That's it. Explicaţia: s-ar fi putut arde un bec mai repede. Asta a fost tot.
@unckle: cenzură e când conducerea nu te lasă să spui nimic, nu când spui şi apoi îţi este şters comentariul pentru că el conţine termeni şi cuvinte care nu-şi au locul. Asta din urmă se numeşte filtrare şi ne dă voie să trăim într-un mediu plăcut pentru toată lumea pe site-ul ăsta. Măcar până când va fi inaugurată noua secţiune de comentarii, la care lucrăm deja de câteva luni. Da' vine. :)
CLAR RECLAMA MASCATA!
Primus e cel mai prost service din tara!
Cand vine vorba de revizie eu unul as schimba mai des. Din pacate conditiile de la noi nu sunt apropiate de "media" avuta in vedere de inginerii care au proiectat masina. Multi de aici (si ma uit deasupra la Dan) privesc cifrele seci - o revizie mai răruță inseamna bani ramasi in buzunar, dar in acelasi timp poate insemna "fum negru" la 50k, supape blocate, turbine facute praf, filtre de particule infundate (este o adevarata industrie scoaterea din softul masinilor a DPFurilor) si tot asa.
Acum, asta-i parerea me, care sunt unul singur. Poate sunt si altii cu altele ... poate masinile lor nu au probleme chiar si cu reviziile la 20-25k. Mie totusi mi-ar fi frica sa imi pun increderea in produsele care circula pe piata romaneasca, chiar si la reprezentante.
deci, daca pe viitor veti schimba uleiul o data pe an ... va fi cam la 8-10 mii km ... ceea ce e mai bine pt motor ...
nu pricep graba cu schimbul "gumelor" de iarna ... le faceti repede praf ! mai ales de umblati doar pe asfalt !!! pacat de ele !
pe-aci pe la mine desi iernile-s grele si e obligatoriu prin lege sa le ai puse pina in 15 decembrie ... acuma nu e de stat chiar pina atunci, dar pina pe 15 noiembrie zic ca ar fi fost mai rezonabil ... doar nu aveti de gind sa va mutati de-acuma in nordul europei ?!?
drumuri bune tuturor !
Domnilor faceti revizia in octombrie o sa vina sezonul rece .......de ce nu ati schimbat cu un 0w40 ???? practic imbina doua clase ,0w40 are la 40C viscozitatea unui 5W30 si la cald pe cea a unui 5W40