Marti, 31.05.2011
- Comenteaza
- Trimite pe:
După serialul Megane Coupe, din toamna anului trecut, Automarket revine astăzi cu primul episod al unei noi serii. De această dată, în rolul principal este nimeni altul decât Duster, modelul vedetă de la Mioveni, care se bucură de un succes nebănuit încă de la lansare.
Dacia Duster va sta în garajul Automarket vreme de două luni, timp în care ne vom pune în locul unui proprietar. Ne vom acomoda cu scaunele, ţinuta de drum, consumul, spaţiul interior, confortul pe distanţe lungi şi cu eventualele costuri de întreţinere.
Duster-ul nostru şi-a făcut deja încălzirea pe şoselele autohtone, computerul de bord indicând 6100 de kilometri parcurşi. Asta înseamnă că vom putea să vă detaliem comportamentul modelului românesc în primii 10.000 de kilometri. În prima zi am parcurs deja 43 de kilometri prin Bucureşti, ceea ce înseamnă că pornim de la premize bune.
Pe parcursul celor două luni vom avea alături de noi un Duster pe motorină, echipat cu unitatea de top 1.5 dCi de 110 cai putere, asistată de o cutie manuală cu şase trepte şi deja familiarul sistem de tracţiune integrală. De atributele acestuia din urmă vom încerca să ne lămurim mai bine şi în cadrul unei scurte escapade off-road.
Rămâne aşadar să descoperim împreună dacă publicul din Germania şi Franţa merită să stea la coadă pentru un Duster şi dacă modelul românesc este cea mai mare realizare a uzinei de la Mioveni de până acum.
Cele mai recente stiri
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. (22.11)
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
numai rodajul e in jur de 5.000 (discutabil), dupa care motorul incepe sa functioneze in regim normal, s.a.m.d
@antonny
Încercăm să ne ridicăm la un număr cât mai mare de kilometri. Din păcate, două luni reprezintă o perioadă destul de redusă, astfel că este foarte puţin probabil să trecem prin revizii. Vom povesti însă, spre deosebire de un test normal, cum se comportă Duster pe diferitele suprafeţe de rulare. Pentru că pentru asta avem timp. Iar 10.000 de kilometri în două luni e o sumă cu mult peste medie, în condiţiile în care am vorbi de 60.000 de kilometri anual.
Comparativele sunt în reviste.
Oare o fi asa de greu sa te gandesti ca exista o maaaare diferenta de bugete ale unor jurnalisti din Germania fata de cei din Romania...?
Stati linistiti baieti, multi dintre noi va citim zilnic, chiar daca nu intram pe forum sa ne "dam cu parerea"...
Spor... :)
deocamdata nici o problema.
ca daca v-o dat-o reno special s-o laudati, chiar n-are nici un sens
@antonny: fratiorul mai mare, koleos? aia ti se pare tie ca arata a masina? serios. koleos e intr-o liga a urateniei, nici cumparatori nu prea are, apare foarte rar in trafic. e un esec. si tu ceri sa fie comparat cu duster. o masina care ii da cu mult peste nas lu' koleos din toate punctele de vedere.
Si nu e produs romanesc, e produs reno, low cost, low quality.
@duster
Dacia Duster e conceput in proportie de 70% in Romania la RTR "desteptule". Faptul ca are componente Renault-Nissan, nu face Dacia mai putin romaneasca decat a fost pana acum.
si nu stiu de ce tot insisti ca-i produs romanesc, sa inteleg ca noi romanii avem in general produse de inalta calitate? sau o fi duster exceptia...
-World Records Academy: Dacia Duster este cel mai accesibil SUV din lume
-Victorie pentru Dacia Duster la Raliul Gazelelor
-Alan Prost si Dacia Duster Ice, CAMPIONI in Finala Trofeului Andros
-Dacia Duster, in finala "Masina Anului 2011”
-Dacia Duster, castigatoarea concursului "Cel mai 4x4" la categoria "general SUV"
-Dacia Duster a obtinut premul AUTOBEST 2011
-APAR a decis: Dacia Duster este "Masina anului in Romania"
-Un nou premiu pentru Dacia Duster - Trofeul Argus
-Dacia Duster este "Masina anului" in Croatia
-Dacia Duster este "Masina 4X4 a anului" in Franta
Veridicitatea textelor poate fi verificata usor pe google. In concluzie: oare sunt nebuni oamenii astia care apreciaza Duster si voi sunteti sanatosi??
Iar generalizarea e apanajul prostului ! Nu orice lucru romanesc e de proasta calitate.
primul exemplu pe care n-are cum sa-l depaseasca e xtrail...si lista e lunga...
ce crezi ca face duster fara reductor cu motoarele lui obosite de 90 cai?
Iar Duster e un crossover. Pentru un crossover isi face bine treaba in offroad comparativ cu alte modele apropiate ca pret - sedici,sx4,yeti,ix35 etc. Apropo: are vreuna din astea reductor? NU! Este Duster dezavantajat la raportul masa/putere comparativ cu modelele astea? NU! Atunci?!
@al: observ ca tu esti un roman dinala care nu prea isi apreciaza propria productie, duster nu e chiar naspa in totalitatea cuvantului... are si parti naspa sa zicem in proportie de 15-20%, dar restul pana la 100% isi spune cuvantul, romanii stiu sa faca masini low cost, care sa arate a masina totusi, uite-te la ssangyong actyon, masina de peste 21000euro, de aia poti sa zici ca e urata si ca nu o intrece nimeni, sau koleos care e europeana si costa 30000 euro, renault se oftica pe succesul romanilor, dar pe de o parte si ei au de castigat. e o adevarata risipa de bani pe gunaoiele astea, asa ca tot ajungi la concluzia ca mai bine un duster, si inca o chestie, multi oameni prefera sa cumpere asa ceva in locul unui touareg de ex... pe ala nu prea iti vine sa-l bagi in toate mocirlele, hartoapele, sau sa-ti sara bolovani pe caroserie si sa-ti para rau de masina, masina care costa cat 5 dustere model de top
si ce legatura are usernameul meu cu ce ai zis... n-ai de ce sa te mai iei si tu...
atata poti, atata dai