Ştiri despre Dacia
-
Constructorul de la Mioveni demarează o campanie de test drive cu noul Bigster, în toate showroom-urile din România. Campania durează până în data de 17 aprilie. (Vineri, 11 Aprilie)
-
După o pauză de aproximativ doi ani, uzina Dacia de la Mioveni și-a deschis porțile pentru jurnaliști. Momentul a coincis cu intrarea primelor exemplare Bigster pe linia de asamblare. (Miercuri, 26 Martie)
-
Potrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în a doua lună din 2025. Pe locul doi s-a poziționat Citroen C3, iar Renault Clio a completat podiumul. (Luni, 24 Martie)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (Luni, 10 Martie)
-
Potrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a încheiat prima lună din 2025 în topul preferințelor clienților din Europa. De asemenea, Duster a fost cel mai vândut model din segmentul B-SUV. (Luni, 24 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
nu vreau sa ma laud dar modelul anterior, 1300 ,inca il mai am si implineste 33 de ani in proprietatea parintilor. Dupa mine acest face-lift (1410) e mult prost construit materialele fiind de mai proasta calitate (poate nu stiati dar 80% din piese erau importate din Germania Federala)
intrebarea e: cu cat v-au platit astia de la Dacia sa le faceti reclama? Este evident ca ati luat ceva banuti pentru articolul asta.
si e palEta de culori (cu E in paleta) si nu palAta de culori.....
Cu toate astea ma bucur ca 1 Aprilie e doar o data pe an. :)
Cea mai mare surpriza de cand exista site-ul!
AM, este vorba de 59.8 CP, nu de 60 CP......Nu umblati cu cioara vopsita! Si ce omitere grava din partea voastra: cum de n-ati amintit si de varianta automata, inregistrata la OSIM ca transmisia proble-matica. In fine, fiti atenti, caci adevarata performanta se vede la bord: 180 km/h gradatia maxima la vitezometru. Pai sarmanul Buick Grand National, cu doar 140, putea doar sa viseze la racheta din Romania, wow!
Faceti si cu varianta break.
Va pun una la dispozitie. E putin tunata si are clima bizonica (sau conditionat de functionarea celor 2 ventilatoare stanga - dreapta)
Sper sa nu-l stergeti peste cateva zile si sa ramana in acelasi segment cu seria 7.
Va plangeti de timpii mari de asteptare...puteti sa rezolvati acest lucru mergand direct la "poarta fabricii". Iar printr-o metoda tipica sistemului nostru socialist puteti sa participati la o tombola "bancara". Tot ce trebuie sa faceti este sa aveti depusi la CEC cel putin 10.000 de lei si anual puteti castiga un model 1304. Deci metode sunt....dar ce sa faci cand oamneii sunt saraci....doar pretentiile sunt de ei. Bine, puteti sa jucati si la LOZ IN PLIC...
pielea alcantara.....asta e sub orice critica. Ce ati baut?S-a dovedit ca pielea alcantara e toxica deoarece este realizata din pieile bovinelor crescute in fermele din Prefectura Fukushima Japonia. Apoi ar trebui sa stiti ca Dacia Automobile are un program propriu denumit Micii Prietenii Animalelor Mari prin care si-au luat angajamentul pioneresc de a folosi numai materiale ecologice cu impact minim asupra naturii inconjuratoare animaleleor mici si mari a pasarilor si in general al necuvantatoarelor cu 2, 3 sau mai multe picioare. Va recomand in acest sens Manualul de clasa a II a - Cunostintele Naturii. Gasiti acolo poze foarte frumoase si mai ales educative.
tehnologia futurista....ma leshi? Si va numiti ziaristi auto!? In loc sa apreciati la justa lor valoare eforturile neprecupetite ale inimosului colectiv din Mioveni voi strambati din nas. In orice caz nu vad sa fii apreciat in articol (nici macar in 2-3 cuvinte) plafoniera sub forma triunghiulara.
rusine! (cu accent pe "r")
Bordul de CN era un fel de "exclusive sau individual", raritati, din pacate tata n-a avut Dacie cu bord de CN:)
@gelu
Umorul nu face parte din calitatile tale, la acest articol chiar nu esti simpatic sa fii "gica contra".
tot ce am scris acolo e foarte serios....unde vezi tu dram de gluma?
Exact:, la un articol care reprezinta o gluma foarte reusita tu vorbesti la modul cel mai serios:).
Nu vroia sa ma creada in ruptul capului ca Dacia a primit tehnologie de ultima ora direct din aerospatiale. De exemplu acum pot porni motorul de la manivela iar la nevoie cu putina indemanare pot sa schimb cuzinetii pe marginea drumului, timp in care familia se relaxeaza in soare sau intre stiuletii de porumb, dupa preferinte.
Cu invidia vecinilor sper sa ma descurc dar tare mi-e teama sa nu crape seful de ciuda si sa ma dea afara cand m-o vedea din ce ma dau jos in fata companiei. E numai vina voastra.
Nu ne-a placut
=>Tehnologie futuristă greu de înţele, este lovitura sub centura, pai eleronul de cauciuc nu intelegeti pentru ce a fost pus?
Daca tot iti place sa faci apologia sobrietatii in orice situatie, iti ofer eu acum o tema fidela genului: Antihrist va veni in curand ca sa conduca lumea in mod hegemonic si tiranic si sa deturneze spre tartarul vesnic orice suflet slab in credinta, pseudo-pios sau ateist, operand cu atata dibacie, incat foarte putini dintre oameni isi vor da seama de marea inselatorie......Hai, schiteaza macar un zambet. Nu, nu mai este 1 aprilie, caci a apus deja soarele. La propriu.
80% piese din Germania Federala? Cat de inchistat poate fi cineva incat sa nu vada bascalia din aceasta afirmatie? pielea alcantara e toxica deoarece este realizata din pieile bovinelor crescute in fermele din Prefectura Fukushima Japonia, inimosul colectiv din Mioveni, loz in plic? Cine pana corbului se vede aici apologia seriozitatii?
Nu stiu de ce dar de 1 aprilie au iesit la iveala mai multi fraieri decat mi-as fi putut inchipui. Si asta nu e o gluma.
"For every hour you want to go with it, you have to repair it for 10 minutes" - asta cred ca era motto-ul Dacia de pe vremuri....
Alooo ce ai cu Renault?! Parca te laudai ca esti "Mr Corectitudine" sau cel putin Dalai Lama-Personificarea Pacii/. Am stiut tot timpul ca-i gargara, dar totusi... de unde atata otrava brusc? Cate Renault-uri ai avut tu in proprietate? Nici unul, asa ca ciocul mic !!
Si apropo de foc, ca fan Renault ar trebui sa stii de problemele de la Clio 3 cu comutatoarele stergatoarelor si fumul care iesea de sub bord. Evident ca nu toate masinile Clio 3 au avut parte de asa ceva, insa a fost o slabiciune de proiectare a masinii. Defapt cam tot sistemul de spalare a parbrizului a fost cam prost gandit. Cine stie, cunoaste" ;)
Felicitari zarnesteanu: "acum pot porni motorul de la manivela iar la nevoie, cu putina indemanare, pot sa schimb cuzinetii pe marginea drumului, timp in care familia se relaxeaza in soare sau intre stiuletii de porumb, dupa preferinte".
Epic.
Pacat ca celor lipsiti de bun simt inca nu le este interzis sa se reproduca pe net.
Ce m-a mai chinuit sistemul asta Start-Stop, spalarea esterioara cu jet de apa, capacul de la delcou, contactul, etc... dar pe masina asta am invatat mecanica de baza care azi imi foloseste cand merg la service si incearca aia sa ma prosteasca pe fata.
Dar ati uitat un capitol: accesul in masina care se putea realiza cu orice tip de cheie de la alt automobil asemanator deoarece comunitatea de soferi este extrem de excusivista iar cheile se potrivesc dela o masina la alta nu ca la cele din ziua de azi la care daca ai uitat cheile inauntru esti mort :).
Foarte adevarat! Nici la Vertu nu ai asemenea exclusivitate
Oricum masina asta demonstreaza ca zicala "De mă voi scula, pre mulţi am să popesc şi eu!", este cat se poate de adevarata. ))
@Gelu: Seriozitatea este masca sub care mediocrii isi fac loc in societate. (G.B. Show)
Dar numai o muza perfecta cum este DACIA, ar fi putut revarsa in penelul vostru atat incantare si extaz. Voi nu ati scris, ati pictat cu cuvinte tabloul unui personaj, devenit de mult legenda, mit (urban). DACIA, si sufletu-mi vibreaza rostind aceste vorbe, a rasucut multe capete, si a lasat multi oameni in drum cu privirile goale, intrebandu-se, dupa intalnirea cu aceasta "iela", daca viata lor va mai fi la fel.
Bravo, bravisimo, un echilibru perfect intre pamflet si acuratetea datelor tehnice, cu adevarat, la inaltimea modelului ::).
Va pup ma ciocoflenderi,
dr.Gicu, combatant
critic de cultura, fin analist politic si culinar,
Combat orice, oriunde si oricand, cu material propriu sau cu materialul clientului.
PS. in timpul ,liber montez gresie-faianta-parchet ... (ca-i greu de trait din cultura)
tel. 0700-fixpix
sunati dupa ora 16...rog seriozitate!
D-mle daca tot ii criticati pe cei de la EuroNCAP, ca le-a dat Dacia odometru de siguranta peste cap, cred ca trebuie sa recalibrati serios sistemul de punctaj.
Pret 2*???, PRICELESS, oameni buni, restul ie mastercard!
Dacia merita, macar 6* din 5 si introduse noi criterii.
Dacia 1410 este o relicva!
"Tehnologie futuristă greu de înţeles"?!
Coolines efect "Vedeta"?! Cu...masina asta mi-ar fi rusine sa ies pe strada! Pretul "mai coborât faţă de cel al unui Audi A8"?!
LAUDATA FIE ZIUA DE 1 APRILIE!!!
Pacat ca-s multi in tara asta care inteleg pe deplin umorul fin, ar fi trebuit sa fim britanici:)