Drivetest Volkswagen Passat facelift

Volkswagen Passat facelift zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 06.11.2019
Cremă antirid

Pentru orice mașină, succesul comercial este ca o cremă miraculoasă pe bază de coada șoricelului, mușețel, ginseg, limba mielului și salvie. O cremă miraculoasă care încetinește procesul de îmbătrânire ascunde ridurile și te menține tânăr.

Volkswagen Passat este una dintre mașinile care folosesc o astfel de cremă. Lansată în 2014, a opta generație a sedanului de clasă medie, a primit un facelift abia în 2019, la cinci ani de la debut. Dovada că această cremă miraculoasă și-a făcut efectul, iar Passat nu a părut până acum o mașină îmbătrânită. Ci una mereu dezirabilă.

Faceliftul a ajuns în România și m-a invitat la o plimbare. O plimbare neobișnuită, având în vedere că am avut în buzunar cheia unei versiuni pe benzină, de 150 de cai putere.

Volkswagen Passat facelift

  • Pret de pornire 21.355 €
  • Pret model testat 34.992 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Într-o țară îndrăgostită profund de diesel, un Passat cu motor pe benzină este o ciudățenie. Eu m-am împrietenit neașteptat de mult cu ciudatul și pot să vă spun că poate să ridice un uriaș semn de întrebare deasupra deciziei voastre de a achiziționa un Passat diesel.

Propulsorul cu patru cilindri, de 1.5 litri, oferă 150 de cai putere și un cuplu motor de 250 Nm. Nu e o valoare impresionantă, mai ales pentru o berlină care cântărește 1.4 tone. Cu toate acestea, plaja de cuplu foarte generoasă, care începe la 1500 de rotații și se termină la 3500 rpm, compensează. Iar Passat se simte o mașină motorizată corect, fără sincope și fără gâfâieli.

Ele apar la viteze de autostradă, când transmisia automată DSG caută retrogradări inutile pentru a stoarce câteva resurse în plus. În regim urban, motorul se descurcă excelent, oferind o accelerare fluidă și constantă, dovedind o elasticitate bună. Sentimentul se menține și în regim extraurban, pe drumurile naționale. Cutia automată DSG, cu șapte rapoarte, garantează retrogradări prompte și, implicit, o siguranță constantă în depășiri. Chiar și fără să selectezi modul Sport al transmisiei.

Atunci când nu vrei să mergi tare, cutia parcă are o singură treaptă. Rapoartele se succed pe nesimțite, liniaritatea fiind una demnă de segmentul premium.

De altfel, și rafinamentul motorului este bun, fără vibrații, cu o repornire extrem de discretă a sistemului start-stop atunci când pleci de la semafor. Însă, la peste 5000 de rotații, e drept că motorul devine destul de zgomotos și prezent în habitaclu.

În testele mele anterioare cu această transmisie DSG am acuzat faptul că se străduia să țină prea mult cu buzunarul tău și devenea supărător acest comportament de Hagi Tudose. Se grăbea să urce în trepte și de multe ori te trezeai că mergi subturat. În cazul acestei motorizări n-am mai simțit asta. Sau poate a fost de la faptul că benzina se comportă mult mai plăcut la 1200 de rotații, iar cuplul maxim apare destul de devreme.

Consum

Pentru a se asigura că benzina nu-i sperie pe europenii îndrăgostiți de diesel, Volkswagen a tras toate sforile pentru noul propulsor 1.5 TSI. Așa se face că benzinarul beneficiază și de un sistem de dezactivare al cilindrilor. Așa că, în momente în care motorul nu este solicitat, doi dintre cilindri se opresc. Ești notificat pe computerul de bord când se întâmplă asta, pentru că dezactivarea sau reactivarea se face pe nesimțite și nu afectează rafinamentul motorului. Pe parcursul testului meu, dezactivarea s-a făcut de multe ori pe decelerare sau când abia mângâiam accelerația.

Eficiența este dublată de un sistem start-stop care a lucrat sârguincios și, într-un București foarte aglomerat, m-a ajutat să scot un consum de numai 9.3 litri/100 km. E drept, din cei 113 kilometri parcurși în acea zi, vreo 30 au fost făcuți în extraurban. Chiar și așa, premizele pentru un consum urban se înscriu între 9 și 10 litri/100 km.

În fișa tehnică, Volkswagen anunță un consum mediu oficial de 5.3 litri, calculat în regim NEDC, și de 6.3 litri, calculat în regim WLTP. Ford Mondeo promite tot 6.3 litri, însă este un consum calculat în regim NEDC. Mazda6 și Opel Insignia promit valori insesizabil mai mici, chiar dacă au ceva mai mulți cai putere. Însă, și în acest caz, consumul e calculat în regim NEDC.

Noul Peugeot 508 și motorul său de 180 de cai putere benzină promit o valoare NEDC foarte apropiată de cea a lui Passat, adică 5.4 litri. Prin urmare, dacă judecăm după valorile de consum calculate în regim NEDC, Passat stă excelent. Fratele de concern Skoda Superb, supus și el recent unui facelift, dispune de același motor și reușește o valoare de 6.6 litri/100 km în regim WLTP, deci mai mare decât cea promisă de Passat.

Ca să se asigure că noul Passat respectă normele de poluare, indiferent de versiune, Volkswagen a instalat câte un filtru de particule și pe motorizările benzină.

Performanţe

Cât privește performanțele, Passat încearcă să le ofere și familiștilor impulsuri bune, accelerări neașteptate și chiar plecări de pe loc cu pierderea aderenței. Mi s-a întâmplat de mai multe ori să calc ceva mai tare pedala de accelerație la plecarea de pe loc și să aud scârțâitul roților pe asfalt. Un asfalt uscat, nu umed.

Alături de acest motor pe benzină, Passat reușește un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.7 secunde, o valoare bună și potrivită pentru un sedan familist. Chiar și cu 15 cai putere în plus, Mazda6, un sedan recunoscut pentru dinamica sa, este mai lent cu aproape două secunde decât Passat.

Nici Superb nu este mai rapid, deși vorbim despre aceeași configurație motor și cutie. Opel Insignia și Ford Mondeo sunt lăsate și ele în urmă de un Passat care promite și o viteză maximă destul de bună pentru un motor cu o capacitate de 1.5 litri: 220 de km/h. E bătut doar de Peugeot 508, care atinge 225 de km/h, însă are și 180 de cai.

Interior

Passat a ținut întotdeauna la statut și și-a asumat rolul de navă amiral a brandului în absența lui Phaeton. Prin urmare, când vine vorba de materiale nu au fost făcute compromisuri. Odată cu faceliftul, calitatea acestora a crescut. Avem plastic moale, zone prietenoase (chiar și capacul torpedoului) și multiple inserții cromate. Sunt însă anumite zone unde finisajele sunt perfectibile pentru că plasticul agață la anumite îmbinări. Chiar și la nivelul levierului cutiei DSG, ceea ce ar putea să-i exaspereze pe unii, foarte atenți la astfel de detalii.

Spațiile de depozitare sunt în continuare bine gândite și generoase. Avem suporturi mai mari pentru pahare pe consola centrală, o cotieră nu foarte adâncă, un torpedou încăpător și mult spațiu la nivelul portierelor. Spațiul pentru telefonul mobil nu e printre cele mai practice găsite în ultima vreme și păstrează bine telefonul pentru că beneficiază de o zonă aderentă.

Inutil să vă mai spun că pe locurile din spate se stă foarte bine, cu suficient loc la nivelul picioarelor și al capului. Cu toate acestea, trebuie să precizez că în Superb o să primești ceva mai mult loc la picioare.

Portbagajul promite o capacitate de 586 de litri, ușor mai mic decât cel al lui Superb, dar cu peste 100 de litri mai mare decât a lui Peugeot 508. E valabil și pentru Opel Insignia și pentru Mazda6, care au valori apropiate de francez. Doar Ford Mondeo se apropie de Passat cu 550 de litri.

Preţ de achiziţie

Volkswagen a căutat să se poziționeze mai sus decât o mare parte din rivalii săi. Indiferent de segment. Passat nu făcea excepție, iar faceliftul pare să întărească regula pentru că aduce o ușoară creștere a prețurilor.

Un Passat echipat cu acest motor pe benzină de 150 de cai putere, plus o transmisie manuală, pornește de la 21.300 de euro în echiparea Advance. Dacă adaugi și o cutie DSG, atunci prețul de achiziție pentru același nivel de echipare ajunge la 23.200 de euro. În cazul versiunii mele, vorbim despre un nivel de echipare Comfortline, care urcă valoarea la 27.000 de euro. Și socotelile nu se opresc aici, pentru că se mai adaugă o cameră video de marșarier (400 de euro), faruri LED Matrix (2200 de euro), masajul pentru scaunul șoferului (180 de euro) și un sistem multimedia Discover Media (900 de euro). Printre altele. Așa se face că prețul versiunii testate de mine ajunge la 34.900 de euro.

Ford Mondeo are un preț de listă mai mic decât cel al lui Passat, pentru că versiunea cu motor de 1.5 litri și 160 de cai putere, cu automată, ajunge să plece de la 25.200 de euro. Cel mai ieftin Mazda6 cu motor pe benzină pleacă de la 25.200 de euro și are 145 de cai. Dacă vă doriți o benzină de 165 de cai, cu automată și nivel de echipare generos (Attraction) atunci socotelile încep pe la 29.000 de euro.

Un Opel Insignia cu motor de 165 de cai putere, cutie automată și echipare Edition ajunge la 23.200 de euro. Peugeot 508 propune un motor mult mai potent, de 180 de cai putere, o automată cu 8 trepte și o echipare Allure destul de generoasă. Prețul de pornire: 28.700 de euro. Fratele de concern, adică Skoda Superb, echipat cu același motor și cutie, nivel de echipare Ambition, pleacă de la 27.800 de euro.

Siguranţă

Actuala generație Volkswagen Passat a fost testată de EuroNCAP în anul 2014 și a obținut cinci stele, garantând un nivel de protecție de 85% pentru adulți și 87% pentru copii. Odată cu faceliftul, lista sistemelor de siguranță oferite standard a devenit mai lungă. De asemenea, au fost operate o serie de îmbunătățiri care îi oferă mașinii ăsteia o rulare autonomă de nivel doi. Mă refer aici la noua cameră frontală, care citește mai bine informațiile din exterior. De asemenea, a fost îmbunătățit și răspunsul frânării automate.

Bineînțeles, Passat vine cu frânare automată de urgență și recunoașterea pietonilor. Au mai fost adăugate un pilot adaptiv care poate menține și banda de rulare, cu condiția ca mâna ta să se afle pe volan. Problema este că el se activează automat la fiecare pornire a mașinii, așa că, dacă nu-ți place să tragă cineva de volan la fiecare drum pe care îl faci, trebuie să-l dezactivezi de fiecare dată.

Sistemul de menținere a benzii lucrează împreună cu navigația și cu semnele de circulație și poate încetini când te apropii de o curbă sau când se schimbă limita de viteză. În momentul în care volanul nu mai simte mâna șoferului, mașina emite un semnal acustic și apoi efectuează o frânare scurtă, dar bruscă, pentru a-l trezi pe cel de la volan. Dacă nici așa nu primește reacție, sistemul poate opri complet mașina.

Nu lipsește monitorizarea unghiului mort și a stării de oboseală a șoferului. Opțional, Volkswagen oferă și un sistem care acționează asupra frânării atunci când faci o manevră de evitare a unui obstacol.

Ţinută de drum

Volkswagen Passat a fost întotdeauna o mașină confortabilă. Prin urmare, faceliftul nu putea să se abată de la rețetă. Este o mașină confortabilă chiar și cu jante de 18 inch. Filtrează bine orice groapă, reușind să te facă să plutești. O trăsătură foarte importantă pe drumurile din România.

Cu toate acestea, deși antifonarea suspensiei este în general bună, există gropi foarte adânci sau limitatoare de viteză care mai smulg câteva semne de slăbiciune la nivelul antifonării suspensiei. O să mai auzi unele zgomote neplăcute.

Situația ar trebui să se îmbunătățească dacă optați pentru un set de amortizoare adaptive, pe care mașina mea nu le-a avut. Acestea lucrează și mai bine cu gropile și pot oferi trei moduri de rulare: Comfort, Normal și Sport.

Pentru cei care se gândesc să meargă tare cu noul Passat facelift, am o recomandare: Arteon. Passat se înclină destul de mult pe viraje, iar direcția, deși oferă un minim de precizie, nu transmite informații despre suprafața de rulare. Cu toate abuzurile la care a fost supus, Passat a dovedit că poate păstra bine aderența.

Vizibilitate

Deși este o mașină destul de lungă, depășind 4.7 metri, Passat nu pune mari probleme de vizibilitate pentru că oferă oglinzi proporționate bine, iar montanții față și spate nu incomodează foarte tare. Cu toate acestea, luneta este destul de aplecată și s-ar putea să nu fie pe placul unora. Din fericire, există o cameră de marșarier cu o grafică decentă. Opțional, clienții pot primi și un asistent la parcare, gata să vă ajute să strecurați mașina cu spatele sau lateral. Senzorii de parcare sunt foarte insistenți și bine plasați.

Pe timp de noapte v-aș recomanda din inimă sistemul de lumini Matrix LED, denumit IQ.Light, care vine cu 44 de LED-uri în interiorul unui singur far. Acestea se aprind sau se sting pentru a oferi vizibilitate excelentă, dar și pentru a nu-i orbi pe ceilalți participanți la trafic.

Tehnologie

Faceliftul aduce noi tehnologii pentru Passat, implicit o conexiune la internet oferită standard și gratuită vreme de un an, indiferent de ce versiune alegeți. Această conexiune la internet permite descărcarea unor versiuni mai noi de soft pentru sistemul multimedia. Prezența funcției App-Connect le permite pasagerilor să beneficieze de Android Auto și Apple CarPlay. Exemplarul meu de test a fost echipat cu sistemul Discover Media, intermediar, oglindit pe un ecran de 8 inch, capabil să redea imagini JPEG și imaginile camerei spate.

Simțul tactil este excelent, iar procesorul lucrează foarte bine. Două atribute pe care le găsești rar în acest segment. Pe lista de opționale s-au mai regăsit deschiderea și pornirea fără cheie (cu un răspuns de proximitate foarte bun), climatizare pe trei zone, masaj pentru scaunul șoferului și un computer de bord cu afișaj color. Nu am beneficiat de instrumentarul complet digital.

Am apreciat tare mult instalarea farurilor LED Matrix. Deși costă peste 2200 de euro, ele fac din noapte zi și se mișcă excelent. Cele 44 de LED-uri se sting sau se aprind foarte bine, după cum spuneam și în capitolul anterior. Optarea pentru acest tip de faruri aduce și semnalizare dinamică, un artificiu interesant, regăsit doar în segmentul premium.

Design

Faceliftul aduce trei noi culori pentru Passat, toate vii și plăcute. Probabil prea vii pentru clienții serioși care văd mașinile lor doar în tonuri de gri. Noile nuanțe sunt auriu, verde și albastru. A fost modificat ușor și designul jantelor, care pleacă de 17 inch și ajung până la 19 inch. Pe mașina mea de test jantele s-au numit London, au avut dimensiunea de 17 inch și au costat în plus 600 de euro.

Lista modificărilor estetice pentru Passat este destul de succintă. Avem un spoiler frontal ușor redesenat, o grilă ceva mai mare și o nouă semnătură LED în interiorul farurilor și stopurilor. Bineînțeles, așa cum spuneam și mai sus, există și o semnalizare dinamică.

Passat rămâne la fel de serios și colțuros, inspirând masculinitate și design german. Cred că dacă ar fi să căutăm definiția cuvântului design într-un dicționar german am găsi poza lui Passat. Dacă îl așezăm lângă Peugeot 508, opțiunea mai romantică a segmentului mediu, cred că avem cea mai pură antiteză estetică din lumea auto.

Nu ne-a placut

  • Finisaje perfectibile
  • Unele zgomote ale suspensiei
  • Ruliu pronunțat
  • Sunetul motorului la turații înalte

Ultimele teste


  • Toreador

  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

Comentarii (22)

  • Ginseng*. Ai mancat o litera in primul paragraf. Oricum, fain testul. Mersi!
    7 6
  • Masina nu e urata deloc, si este f confortabila. Problema este ca daca vrei echipare de top ( nu e cazul masinii din test) pretul sare de 40.000 de euro. Ceea ce mi se pare mult, totusi este VW. As prefera un Peugeot 508, care la interior este MULT mai spectaculos, iar pretul cu dotari de top este undeva la 35.000 euro.
    35 6
  • hazard
    cam scump, compenseaza totusi cu valoare mai ridicata de revanzare.
    14 10
  • 413417312
    prea mult accent se pune pe optionale, care urca pretul masinii prea mult, il dubleaza practic.

    23.200 euro, cum scrie si in articol, costa versiunea de pornire cu motorul din test inclusiv DSG. e o suma rezonabila, iar masina isi face treaba la fel de bine ca aia burdusita de dotari care bate spre 40.000 Euro, cum zice @adi_10.... banuiesc ca zice corect, eu nu am timp sa caut acum preturi sau configurari.

    ideea e ca eu personal, as alege varianta la care ma refer mai sus, de baza. uneori, e mai simpla viata intr-o masina mai simpla, pe mine ma "sufoca" pleiada de sisteme si accesorii din masinile prea dotate.

    stiu, o sa ziceti ca va ganditi la valoarea de re-vanzare, dar cand cumpar o masina, intreb eu, o cumpar pentru mine sau pentru urmatorul proprietar?
    36 5
  • Au taiat din costuri peste tot,au scos pana ceasul din bord si au pus o mizerie cocalareasca pe care scrie Passat. Passat b8,2.0 Tdi de 150cp consuma intre 10-12l in Bucale,consum bun la cel din test,recunosc.Vad ca se practica ceva pe la toate marcile,masinile sunt din ce in ce mai ieftin de construit si din ce in ce mai scumpe la vanzare.Nu inteleg de ce o Mazda 6 care e mult mai bine echipata costa cu mii de euro bune mai putin ca un Passat care e un Golf alungit,compartimentul motor e identic doar ca are tabla pe aripi puse pe niste distantiere sa para mai lata.
    22 20
  • Butoanele de clima sunt cam aceleasi de vreo 10 ani; iar la facelift (cu musetel, etc.) au scos ceasul analog central si au pus un logo Passat+semnalizarea de avarie + ceva materiale mai moi. Consider ca ultima varianta de referinta a fost versiunea B6.
    Diferenta in versiunea de inceput (21.500E) si varianta testata (35.000E) cu inca o lista posibila de optiuni este mult prea mare. Cu exceptia farurilor adaptive cu LED (n.b. pe care le recomand indiferent de masina - sporul de vizibilitate apreciez ca este de 100%) in rest ai sentimentul ca undeva este o greseala: la entry-level sunt ceva piese/accesorii lipsa, la versiunea testata ca ti-au bagat un VW Polo in portbagaj.
    22 8
  • Andrei
    E cel mai bine vandut model din clasa. Si cel mai scump, in acelasi timp. Asta spune ceva despre masina.
    Excelenta si ca masina de companie, oferte foarte competitive in cazul leasing-ului operational.
    Ratele ajung sa fie comparabile cu ale masinilor mult mai ieftine. Si atunci de ce sa nu il cumperi si sa iei un Mondeo sau Insignia, de pilda?
    Ce nu imi place la el e tinuta de drum, masina e moale, prefer Golf-ul in locul oricarui Passat, dar masina asta a fost gandita destept, de la bun inceput. De aceea se vinde mult mai bine decat concurenta.
    Pretul pentru unul corect echipat, insa, la achizitia ca persoana fizica e greu de suportat de majoritate.
    15 14
  • Minus pentru sunetul motorului la turatii inalte...pai daca-i motor de drujba ce vreti?!...
    19 18
  • Anonim
    La minus si lipsa bord digital . Nu se poate pune nici macar optional . In rest masina si motorizarea ok . Personal as merge pe o cutie manuala DSG-ul nu este chiar asa fiabil .
    7 8
  • Anonim
    Dotare de serie MOTOR 1.5 TSI 150 CP PRET FINAL 21 350 de euro

    PRET FOARTE BUN LA DOTARILE DE SERIE .

    Dotari exterior
    Bandouri laterale negre


    Fara inscriptionare cilindree


    Geamuri termoizolante


    Lampa ceata spate


    Lampi spate LED


    Dotari interior
    Bancheta spate cu spatar rabatabil
    asimetric 40:60

    Cotiera centrala fata,reglabila pe
    inaltime, cu spatiu de depozitare, 2 guri de ventilatie si priza 12V in partea din spate.

    Decor "New Brushed Design" pe plansa de
    bord, consola centrala si usi.

    Elemente crom: guri ventilatie fata si
    intrerupatoare lumini

    Lumini pentru citit fata/spate


    Pachet fumatori


    Pachet iarna:
    scaune fata incalzite
    duze parbriz incalzite automat

    Prindere Isofix (dispozitiv pentru
    prinderea a 2 scaune copil pe bancheta din spate)

    Scaune fata reglabile pe inaltime


    Suport cu capac pentru 2 pahare pentru
    locurile din fata

    Tapiterie stofa "Lizard"


    Siguranta
    Airbag sofer si pasager cu posibilitatea
    dezactivarii airbagului pasager;
    airbag genunchi pe partea soferului

    Airbag-uri cortina fata/spate si
    airbag-uri laterale fata

    Asistent pornire in rampa


    Centuri de siguranta in 3 puncte
    fata cu pretensionare, reglabile si averizare optica si acustica la necuplare

    Detector oboseala


    Front Assist si Autonomus Emergency
    Braking

    Lane Assist - asistent pentru mentinerea
    masinii pe banda de circulatie

    Park Pilot (avertizare acustica pentru
    obstacole fata/spate)

    Pedestrian monitoring


    Sistem electronic pentru control al
    stabilitatii masinii ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL, EDTC si sistem de stabilizare a remorcii

    Sistem monitorizare presiune pneuri


    Triunghi reflectorizant


    Functionalitate
    Aer conditionat automat Air Care
    Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen.

    Buton deblocare portbagaj


    Claxon bitonal


    Computer de bord "Plus"
    afiseaza informatii suplimentare despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate

    Cruise control cu limitator de viteză


    Frana de stationare electronica cu
    functie Auto Hold

    Keyless Start, fara Safelock


    Oglinzi exterioare reglabile electric
    si incalzite, oglinda asferica pe partea soferului

    Oglinzi make-up in parasolare


    Servodirectie elecromecanica ,reglabila
    in functie de viteza

    Sistem start-stop si sistem de franare
    cu recuperarea energiei

    Stergatoare parbriz cu temporizator


    Sisteme multimedia
    8 incinte acustice


    App-Connect


    Interfata Bluetooth pentru telefonie
    mobila

    Interfata USB-C


    Radio Composition
    4 x 20 Watt, 8 incinte acustice, TFT- Display cu Touchscreen, diagonala de 16,5 cm, interfata Bluetooth pentru telefonie mobila si interfata USB-C

    Security & Service


    We Connect Plus - 1 an gratuit


    Jante / Roti
    Anvelope 215/60 R16 cu rezistenta redusa
    la rulare (incepand cu sapt.48 2019)

    Jante otel 6,5J x 16 cu capace
    decorative

    Roata de rezerva otel


    Lumini si vizibilitate
    Faruri de ceata LED cu iluminare statica
    la virare

    Faruri LED, inclusiv lumini de drum
    permanente LED

    Pachet lumini si vizibilitate pentru
    Climatronic
    oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire
    senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor
    senzor de lumina pentru activarea automata a farurilor
    faruri cu functie manuala "Coming Home" si functie automata "Leaving Home"

    Volane
    Volan multifunctional din piele in 3
    spite, control pentru radio si telefon, schimbator viteze imbracat in piele.

    Alte dotari
    Volan multifunctional din piele in 3
    spite, control pentru radio si telefon, schimbator viteze imbracat in piele.
    5 26
  • @anonim De la o Dacia Logan de 10000 coco SL Techroad
    SL Techroad
    de la10.650 EUR

    Vezi toate echipamentele

    Configurează

    Compară versiuni
    Mențiuni juridice:

    Consum mixt:5,2-5,4 l/100 km Consum urban:5,9-6,3 l/100 km Consum extra-urban:4,7-4,8 l/100km Emisii de CO2:117-122 g/km



    Consumul și emisiile declarate sunt determinate în urma unor teste efectuate într-un laborator acreditat, în condițiile standard impuse de reglementările în vigoare la data fabricației vehiculului, în conformitate cu prevederile regulamentului European 715/2007, cu modificările și completările ulterioare.



    Consumul de carburant și emisiile de CO2 ale unui autoturism depind nu doar de randamentul său energetic, ci și de comportamentul la volan și de alți factori care nu țin de tehnică. Datorită modificărilor tarifare sau evoluțiilor constante ale produselor, prețurile și echipamentele afișate, standard sau opționale pot să nu reflecte întocmai ultimele date oficiale Dacia.



    Consultați un agent autorizat Dacia pentru informații actualizate. Au fost depuse toate eforturile astfel încât informațiile, descrierile și imaginile prezentate să fie cele corecte la momentul publicării lor. Menționăm însă că nu toate imaginile prezintă în mod exact versiunea sau echipamentele selectate.



    EchipamenteDe serie


    CONFORT

    SIGURANTA

    POST CONDUCERE

    DESIGN

    TOATE
    Iluminare portbagaj
    Geamuri electrice spate (comenzi pe portiere usi spate si consola centrala)
    Geamuri electrice fata cu impuls pe partea soferului (comenzi pe portiere usi fata)
    Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 si 2/3
    Scrumiera mobila si bricheta
    Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie
    Aer conditionat cu reglare automata monozona
    Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
    Sistem isofix de fixare a scaunelor pentru copii pentru locurile laterale spate
    3 Centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
    Faruri de zi cu led tip semnatura luminoasa
    Proiectoare de ceata
    ASR - ESP cu functie Hill Start Assist (asistenta la pornirea in rampa)
    Tetiere fata reglabile pe inaltime (pline)
    Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
    Airbag frontal pasager (cu deconectare manuala)
    ABS, repartitor electronic de franare
    Airbaguri frontale laterale
    AFU (asistenta la franarea de urgenta)
    Alerta sonora si vizuala prindere centura de siguranta sofer si pasager
    3 Tetiere spate reglabile pe inaltime ( tip virgula )
    Asistenta la parcarea cu spatele (senzori acustici)
    Volan reglabil pe inaltime
    Computer de bord
    Gear Shift Indicator (GSI = indicator pentru shimbarea treptei de viteza)
    Sistem Stop & Start
    Directie asistata hidraulic
    Luneta incalzita
    Scaun sofer cu reglaj pe inaltime
    Tapiterie "Waffle" si plansa de bord "Carbon Foncé"
    Jante de otel structurale 16" cu capace Genea Dark Metal
    Geamuri cu tenta de culoare
    Stripping stalpi centrali usi in culoare neagra
    Bare de protectie vopsite integral in culoarea caroseriei
    Manere deschidere usi din exterior in culoarea caroseriei
    Manere deschidere usi din exterior negre
    7 15
  • Uneori mă mai jucam pe configuratoarele producătorilor auto și băgam pe diferite mașini câte dotări încăpeau ca să văd la cât poate să ajungă. Am făcut asta cu Passat, anul trecut cred, și ajunsesem pe la 60.000 Euro... Și rivalii sar de 40k și bat spre 50 ultra dotați, dar 60.000...
    24 3
  • genul de masina in care adormi fara probleme, si cand o privesti de afara si cand stai in interior te ia somnul. probabil e ok daca ai peste 65 de ani.
    24 18
  • motorul trage f bine in combinatia cu dsg. schimba cum trebuie si tot timpul ai cuplu. consumul e chiar ok pentru o benzinara, uneori chiar mai bun ca al unui diesel. discounturile sunt pe masura pretului, nu va asteptati ca la o suma de 40,000 sa primit doar 1-2000 euro discount, cum fac alte marci de pe la noi.
    11 6
  • ps: motorul chiar nu e de drujba, trebuie sa il testati inainte.
    14 6
  • Masina e super. Pacat ca preturile sunt aberante daca nu te multumesti cu o masina stock...
    12 4
  • Parere
    Masina asta nici la pensie nu as cumpara-o. O tristete specifica producatorilor germai. Si da, scumpa pentru un Golf marit.
    17 22
  • @Parere
    noroc cu cei ca tine care fac cota de piata a acestei masini ;)
    7 7
  • @Parere
    ai dreptate nici eu nu as cumpara-o la batranete, ca poate nu mai prind o cumpar acum,
    13 7
  • @AM : ceva nu se pupa in configuratorul VW Romania , echiparea ADVANCE cred ca ar trebui sa fie la 22.900 euro fiindca este mai bogata decat cea TRENDLINE . Ori au incurcat preturile ori denumirile echiparilor. Rog sesizati/corectati ca altfel 'da lumea buluc" la dealeri .
    Foarte tare in configurator la descriere display central = 16,5 ..cm (deci nu inch) , pai cat dracu inseamna asta ?...6,5 inch?...mai are vreun auto in 2019 ecran de 6,5 inch ? Hmmm...am senzatia ca astea-s echipari cu dedicatie pt. Europa de Est.
    9 3
  • @pipo
    1" (inch)=1 tol=2,54cm; ca urmare:
    16.5 : 2.54 = 6.49 inch; rotund 6,5.

    Fiat 500 are un asemenea "ecran" mare.

    PS Nu intotdeauna cele mai achizitionate produse sunt si cele mai bune - vezi carpele de prin Dragon sau fosta Europa sau (pentru cunoscatori) testeTUV (n.b. tot germani) unde Passat la 4-5ani vechime este pe un loc fruntas - 113, dupa 6-7 ani urca pe 87, 8-9 pe 70 - toate celelalte modele VW sunt mai sus, inclusiv Caddy

    https://autoblog.md/raportul-fiabilitatii-tuv-2018-top-masini-recomandate-pentru-fi-achizitionate-la-mana-doua/

    Concluzie: pentru cei ce nu vor sa rateza sansa de a achizitiona un chilipir pe nume VW Passat , ii rog sa se grabeasca, stocul fiind limitat.
    10 6
  • Salut,
    Referitor la acest paragraf:
    "dezactivarea s-a făcut de multe ori pe decelerare sau când abia mângâiam accelerația."

    Care mai este logica sa se dezactiveze 2 cilindri pe decelerare daca atunci oricum motorul nu consuma carburant? Pentru uzura mai mica? Nu cred.. mi-ar placea sa inteleg acest aspect.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru