Ştiri despre BMW
-
Constructorul german de automobile sponsorizează, din nou, celebrul Concurs de Eleganță de la Villa d'Este, care se va desfășura luna viitoare. Cu această ocazie, BMW pregătește trei premiere mondiale. (Vineri, 04 Aprilie)
-
Centrul de dezvoltare software înființat de BMW Group și NTT Data, la Cluj Napoca, și-a triplat deja echipa, la doar 9 luni de la înființare. Până la finalul anului, aici vor lucra peste 500 de specialiști IT. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Noua generație BMW iX3 va fi prima dezvoltată pe mult așteptata arhitectură Neue Klasse a germanilor. SUV-ul cu zero emisii va fi produs în Ungaria, la Debrecen, de la finalul anului 2025. (Joi, 27 Martie)
-
Constructorul german de automobile a pubicat o serie de imagini, dar și informații, despre noul concept Vision Driving Experience. Acesta anticipează viitorul i3 Neue Klasse și, implicit, viitorul M3 electric. (Luni, 17 Februarie)
-
BMW Group România a încheiat anul 2024 cu performanțe record. Pentru prima oară, a fost depășit pragul de 6.000 de autovehicule înmatriculate la noi în țară, iar BMW rămâne lider în segmentul premium. (Joi, 30 Ianuarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Am hybrid cu motor de 4.4 dar nu platesc nimic si ala care isi cumpara un motor de 1.2 1.4 trebuie sa plateasca pentru ca nu e hybrid desi eu poluez cu al meu 4.4 de 5 ori mai mult.
O tampenie si nesimtire.
Cat despre masina...ce sa zic. cui ii place sa isi cumpere. Eu de banii astia mi-as lua alceva.
Lexus mi se pare cea mai plauzibila alegere.
Iar încărcarea are loc prin transformarea energiei cinetice (când rulezi în modul sailing, fără a apăsa acceleraţia) sau prin transformarea energiei de frânare în electricitate.
GURMÁND, -Ă, gurmanzi, -de, adj., s.m. și f. (Persoană) căreia îi plac (și care știe să aprecieze) mâncărurile bune. – Din fr. gurmand.
Sursa: DEX
este un monstrulet de invidiat dar si inutil pentru nevoile curente.
sa fie sanatos, de banii aia imi iau unu care nu-i "hibrid" si de restu consum la motorina sau benzina de ma satur io de condus.
Sunt două puncte cu care nu sunt de acord:
1. Eu cred că nu avem aceeaşi înţelegere despre raportul preţ-calitate. Pentru mine "raport preţ-calitate" este un pachet care justifică preţul prin calitate. În înţeles larg, "calitatea" este înlocuită prin "valoare", adică întrebarea este dacă valoarea justifică preţul în contextul celorlalte oferte de pe piaţă.
Acum chiar voi aţi observat că modelul are un nivel de preţ comparabil cu Porsche Hybrid, la un nivel semnificativ mai mare de performanţă. Cum se explică atunci nota 6 la raportul preţ-calitate?
2. Din păcate nu cred că este înţeles ce înseamnă un model hibrid, care este scopul acestui sistem. Obiectivul unui model hibrid nu este deloc să asigure propulsie electrică, se urmăreşte să se recupereze optim energia pierdută în special pe frânare.
Simplist evaluat - 30 de opriri de la 100 km/h la 0 km/h echivalează cu energia din 1 litru benzină pentru o masă de 2,5 tone (o maşina încărcată, cu 2-3 pasageri). 80% din frânări la un model hibrid (în utlizarea zilnică) se fac cu ajutorul generatoarelor şi asta înseamnă foarte multă energie recuperată, de aici eficienţa. Propulsia electrică apare ca o consecinţă firească a faptului că energia se recuperează sub forma energiei electrice, iar generatoarele pot funcţiona la fel de bine şi ca motoare electrice.
Prin urmare cu cât este mai greu modelul cu atât este un potenţial mai mare de economisire de energie (energia e proporţională cu masa).
Din aceasta perspectivă X6 ActiveHybrid îşi face accetabil de bine treaba. Sunt totuşi încă multe lucruri de dezvoltate în continuare până se va obţine hibridul perfect. Nu neg faptul că X6 ActiveHybrid este în special un model de imagine, nu de volum, o demonstraţie că tehnlogia de econmisire de comubstibil poate să aducă şi dinamism, "EfficientDynamics"-ul BMW, dacă vreţi.
-Este suficient de mare incat sa nu aiba loc 5 oameni in ea, si nici aia 4 cu mai multe bagaje
-Este suficient de puternica cat sa fie sub X6 5.0i (o masina mult mai ieftina)
-Este suficient de economica cat sa consume enorm
-Este suficient de ieftina cat sa-ti iei doua X5-uri de bun simt, sau doua Touareguri dotate
Si atunci care mai e rostul masinii asteia?
Aaaa da, e numai buna sa le faca in ciuda ghertoilor cand o parchezi in fata indicatorului "stationare interzisa" imediat langa intrarea clubului. Si in plus daca se ia cineva de tine, poti sa zici ca esti om cu gust, ecologist ca doar ai Hibrid (mai conteaza cat consuma?)
Un X5 3.0 Hibrid ar fi fost mult mai potrivit. Dar ce sa-i faci, imaginea conteaza: "Avem cel mai puternic SUV Hibrid". Probabil ca urmatoarea mutare va fi cel mai economic supercar cu motor central.
In rest descrierea de la inceputul articolului spune tot. Cu mentiunea ca snobi sunt peste tot, si cat ar vrea sa arunce unii cu noroi in tara asta si asa greu inercata sunt multi care ne intrec la capitolul asta.
Masina asta nu o sa o inteleg nici odata..DECE x6 si nu X5 ???
Hibridul vine cu cam... tot standard. Ai inclus până şi trapă sau HUD. Sunt în total 15 000 Euro de opţionale incluse gratuit. Şi, crede-mă, BMW are ce să ofere.
Dar de ce e inutila? Doar pentru ca e scumpa? Sau pentru ca sunt masini mai ieftine si nu neaparat mai bune in clasa ei ?
Masina e utila, avand 4 roti, motor, spatiu interior etc.
Aa...vreti sa spuneti "nepractica"?De acord cu asta, pentru veniturile din Romania masina e absolut nepractica, dar nu uitati ca masina nu se adreseaza celor ce nu o pot cumpara, iar daca printre cei care posteaza aici nu si`o pot permite(printre care si subsemnatul) nu inseamna ca e inutila.
Drum bun la toti !
Asta numesc eu SUV sportiv : http://www.bmwblog.com/2010/05/04/one-lap-of-america-day-4-hallett-and-tulsa/
Punct.
Voi ce parere aveti?
Masina nu este inutila. Ea este o promisiune. Important de stiut.
. . . cand ma gandesc la miile.. zecile de mii de potentiali clienti de "SuV Hibrid" mi se face rau ... cred ca nu exista pe lumea asta o expresie mai ipocita decat marketingul pentru astfel de produse ... este incredibil cum vin si vand vapoare d'astea si ne povestesc cum este masina "eco" si cum merge ea pe curent 2km ... sa ma scuze fanii hibridelor ( pentru ca aici nu vorbesc doar de bmw ) dar curentul pentru aia 2km de unde draq vine .. nu cumva tot dintr-un "consum" de carburant .. nu tot din arderea de benzina ? ...
hai sa fim seriosi si sa nu mai "laudam" asemenea masini , pentru ca nu au nici o treaba cu partea "eco"
Ai scris asa ceva: "X6 Active Hybrid se adresează ecologiştilor convinşi, care au de parcurs distanţe de cel mult doi kilometri, cu o viteză maximă de 60 km/h, fără a folosi opţiunea manuală a cutiei de viteze". Spune-mi daca asta este autonomia hybrida?
Cum naiba, faci un bibrid care sa merga doar 2 km in acest mod? La ce il mai faci? Ca sa incarci 190kg cam degeaba?
In rest, testul este bun, masina inutila, 111.000 euro!
Calculul e simplu: pe full electric ai un motor de 91 de cai care trage o maşină de peste două tone. Iar "rezervorul" (a se citi Bateria) este limitat, pentru ca resursele sale sunt destul de reduse. E normal ca autonomia full-electric să fie redusă.
Dacă pui pe X6 un motor pe benzină de 91 de cai, fii sigur că ţi se termină rezervorul rapid. E acelaşi lucru.
mie de exemplu imi pare ca Duster e mai bun nu ? :))
Luam exemplu testul de fata cu testul lui "Porsche Cayenne SUVeran" cel din urma fiind net superior, dar nu pot sa trec cu vederea urmatoarele:
1.
X6 - 8/10 Consum - in cazul in care testul a fost facut Bucuresti unde X5 3.0 d 2009 consuma 15-17%, unde Porsche Cayenne S generatia anterioara consuma 24-28% si unde ML 500 2008 consuma 22-25 voi ii dati nota asta lui X5!?
Cayenne Turbo - 10/10 Consum (11.5 %) - eu pun jos 500 de EUR si tu o sticla de JD ca in Bucuresti ziua si nu in weekwnd nu consuma sub 20%, cum de altfel cred ca ati facut si testul lui X6.
2.
X6 - 8/10 Vizibilitate de acord, poate chiar prea mult dar
Cayenne - 10/10 Vizibilitate cu toate ca:
"Cayenne's tall build makes for good forward visibility. Large outside mirrors, but headrests and narrow rear window obstruct the view aft." -- Consumer Guide
In rest numai bine dar cred ca toti am aprecia mai multa corectitudine. Impartialitate v-ar oferii o imagine mult mai buna.
Eu nu inteleg un lucru: de ce nimeni nu dezvolta o masina diesel-hibrid?
Se primeste ca laudam produsul il laudam si la urma cica nota doi cam asa reiese.
Niste note de mii se face rau sa privesc , Daca crocodilul cela urat de Cayenne a luat 95 si X6 88 cred ca nu mai intru pe sit-ul asta mituit.
Altfel spus, nu are nicio legatura punctajul lui X6 hibrid cu cel al lui Cayenne Turbo. Daca masinile n-au nicio legatura, nici notele nu au.
Normal punctarea si testele trebuie sa fie in aceleasi conditii in asa fel incat fiecare model sa primeasca notele pe aceeasi grila, dar in cele doua cazuri este similar cu cazul comparatiei intre niste timpi scosi pe o pista uda intr-un caz si in alt caz timpi scosi pe pista uscata, adica chiar daca nu este o concurenta directa grila de evaluare a punctajului trebuie sa fie identica.
Daca testezi Porschele in conditiile in care ai testat X6-ele sunt absolut sigur ca punctajul final o sa fie mai mic.
Sunt absolut sigur ca ai inteles, nu o sa mai insist pe problema, multa bafta!
De nu au explicat saracii oameni cum se dau notele de mi a iesit mie pe nas...Si ca sa sa iti raspund aici si la postul de la ix35...Daca un om mai inteligent ca mine ma corecteaza cu argumente il ascult si iau aminte ce mi a zis...daca ma contrazice un boschetar incult ( nu ma refer la nimeni in particular) nu merita sa il bag in seama.
@BMW
Am scris mai opinia despre acest sang yong aktyon. Te invit sa o citesti. Sunt onorat oricum ca te intereseaza asa tare parerea mea.
Imi plac testele. Ma dezamageste doua lucruri la site.
1. Reclamele care vin peste stiri, link-uri samd. Sunt deranjante.
2. Fotografiile facute de voi. Spiritul artistic al fotografului este exagerat. Nu este cazul pentru asemenea fotografii, Nu exista detalii in negru. OK, daca insista, in fotografiile cum e cea de coperta merge, dar cele de la interior... sa nu se vada detaliile bordului, sa nu vad cum se termina elementele de design...
La fel si in unele de exterior. Ce rost mai au fotografiile daca nu vad totul? Nu e fine art, e fotografie auto.
In rest sa moara concurenta de invidie :).
@rti
Ma da multe curiozitati ai...spre nefericirae ta am carnet...si am si condus multe masini de la dacia papuc si hover pana la cele mentionate de tine..Mi am propus in viata sa conduc macar odata fiecare tip de mijloc de transport cu motor..de la motociclete la barci la avioane. E un hobby dragut...ar trebui sa iti cauti si tu unul.
Ti-am zis toata viata te voi rupe pe la semafor cu BMW-urile mele ;)
La Munchen nu s-a schimbat politica SPORTIV a marcii BAVAREZE ;)
Dar eu cu BMW-ul.
Si te las in fum de cauciuc de ti se infunda plamanii :) .
Nu ma ocup cu asa tehnica .
Cu BMW-uri stam de vorba dar cu trabant-uri ii ei mana pe p-george si c-g-c si ii dati o liniuta in trei.
mai bine ocupate de masinute in nisip.
cica am un prieten cu x3 si ii consuma 1 litru de ulei , motorul avand 35 000 km , nu tii rusine sa minti ma ???
Tu ai idee ce proces se produce in motor cand se consuma uleiul ???
Ca un BMW sa consume ulei la 35 000 km trebuie sa mearga zi de zi numai in 7000rpm.
Eu vb de experiente reale cu masini reale pe care le am intalnit in viu...voi vb de ce stiti de la unii si de la altii care au auzit tot de la altii ca la telefonul fara fir.
2 la mana era pe alt topic...dupa cum scrii mi se pare ca tot userul bmw esti...asa ca te las cu bmwurile tale imaginare.
Daca te dai mai destept ca mine eu te pun la punct ,.
TU ai vazut un motor desfacut in viata ta ???
Ai idee de piesele interne din motor , cum are loc arderea , racirea motorului , care e cauza daca se consuma ulei ai idee de toate lucrurile astea , eu am, , pacat ca nu cunosc terminii din motor pe romana , dar iti explic intr-un mod destul de bine, daca ma provoci iti scrii mai jos .
Masinele cand ies pe poarta fabricii in Munchen sunt testate, .
Ce a facut prietenul tau cu BMW-ul , daca el exista asa cum sustii asta e altceva ,. Dar si BMW si Audi si Mercedes-Benz verifica fiecare produs si pe urma dau garantie . Merge vorba de BMW si nu de Dacia sau Lada .
E spre exemplu singur nu am desfacut motoare dar impreuna cu un mecanic am desfacut motorul de la BMW seria 3 M10 motorul de 1.8 si am idee ce se face intr-un motor ,. Motorul a fost bun , dar nu a fost explotat corect , ca sa nu scrii ca am facut motorul la BMW etc, ca se strica etc....
Problema a inceput de la o valva ca s-a blocat din cauza depunerilor de la benzina , cand am desfacut chiuleasa era un strat gros de ardere de benzina pe valve. Mai pe scurt e mult de explicat ,dar vreau sa-ti zic ca motoarele de BMW sunt foarte bune , titlurile nu sau castigat pe Marketing , dar pe putere si eficienta desigur si multa calitate.
Stiu ca sunt foarte bune motoarele de bmw si stiu si despre titlurile castigate, tot ce vreau sa subliniez este 1, ca si ei mai gresesc si 2 ca daca alea de bmw sunt bune nu inseamna ca toate de la concurenta sunt varza.
A fi pe locul doi si respectiv trei dupa BMW la capitolul motor nu inseamna varza .
Eu apreciez si ingosltadt si stuttgart , dar nu pot accepta comentarii ca BMW ia 9/10 la motor si concurenta ia 10/10 , cum e cazul din testul cu seria 5 F10, stiind ca BMW e cel mai premiat motorist din lume si ia 9/10 cum poti intelege asta , mai ales ca astia de pe automarket laud , lauda si la urma cica foc nota doi treci la loc. Asa au facut ei cu seria 5.
Nu va place, asta e, tineti pentru voi, nu v-a intrebat nimeni.
Ea continua sa existe si sa bucure privirile celor care o apreciaza. Este superba! Este deosebita, parca ar fi vie! Am numit-o Draguta.