Ştiri despre Citroen
-
Potrivit celor mai recente zvonuri, Citroen ar putea elimina din gama de modele nava amiral C5 X la finalul acestei generații. Francezii vor să se concentreze pe modele compacte și subcompacte. (Vineri, 07 Iunie 2024)
-
Francezii de la Citroen publică primele imagini și informații referitoare la noul C3 Aircross. SUV-ul de segment B poate găzdui până la 7 pasageri și va avea inclusiv o versiune pur electrică. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Citroen C4 și C4 X pot fi comandate acum și alături de o motorizare mild-hybrid la 48V. Ansamblul dezvoltă 136 de cai putere, iar prețurile pornesc de la 27.300 de euro în România. (Marti, 20 Februarie 2024)
-
Francezii de la Citroen prezintă noul Berlingo facelift. În Europa va fi disponibilă numai varianta electrică e-Berlingo și oferă 136 CP și o autonomie de până la 320 de kilometri cu o singură încărcare. (Marti, 12 Decembrie 2023)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul e-C3. Modelul cu zero emisii promite o autonomie de până la 320 de kilometri și pornește de la 23.300 de euro. (Marti, 17 Octombrie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
nu e cazul lui BASE care in cel mai fericit caz ar fi folosit un LOGAN dala de 70000 de euro de la politie
ha ha ha ......ce-mi plac arogantele
Ca nu te intelegem...
Spune cu ale tale cuvinte !
http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_AJD-V6_engine
Este folosit si de Jaguar, Peugeot, Citroen, Land Rover
HDi-ul a fost dezvoltat de PSA, si, incepand cu '98, l-a impartit cu Ford, deci implicit cu Volvo, Mazda, Jaguar, etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine
2.7-le este singurul care nu e o evolutie a unui motor deja existent de la PSA, este nou, si este produs in Anglia, la o fabrica Ford.
Si ma enerveaza toti "cunoscatorii" care habar n-au cine produce motoarele astea.
Acum, sa ne gandim un pic, ale cui sunt dieselurile astea???
Ale PSA, care si-a pastrat gama si au imbunatatit-o, sau ale Ford care si-a abandonat mare parte din gama lor de dieseluri si au adoptat-o pe cea a PSA ???
Niciun Volvo si nicio Mazda nu au acest motor de 2.7.
Prima masina care a avut acest motor a fost Jaguar S-Type in 2004.
Ford isi dezvolta propria gama de diesel-uri, vezi motorul de 1.8 care a ajuns la 125 cai (de la 90 in 1998).
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#DSD-420
AJD-V6/DT17
Main article: Jaguar AJD-V6 engine
The 2.7 L (2720 cc) V6 is built by Ford and Jaguar Cars at their Dagenham facility, and was designed by Ford engineers at their Dunton and Whitley product development centres. It is called AJD-V6 by Jaguar and DT17 by PSA Peugeot Citroën.
Ford and PSA extended their Diesel engine joint-venture in October, 1999, to include this V6 engine.
Applications:
2006–present Citroën C6 2.7 V6 HDi, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2008–present Citroën C5 2.7 V6 HDi, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2004–2008 Jaguar S-Type 2.7 DV6, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2005–present Jaguar XJ TDVi 2.7, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2008–present Jaguar XF 2.7D, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2005–present Land Rover Discovery Td6, 190 PS (187 hp/140 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2006–present Land Rover Range Rover Sport Td6, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2005–present Peugeot 407 Coupé 2.7 V6 HDi, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
2005–present Peugeot 607 2.7 V6 HDi, 204 PS (201 hp/150 kW) and 325 ft·lbf (440 N·m)
Oameni buni, nu puteti da un drive-test cu o masina de trei ani despre care toata presa a spus tot ce era de spus la vremea respectiva. Eu inteleg ca de Pasti v-ati dat cu masina asta pana la tara dar incercati sa aduceti pe site noutati si filtrati adevaratele noutati. Cam bagati uscaturi in ultima vreme si nu prea mai sunt incantat de treaba asta. Pacat.
http://www.topgear.com/uk/citroen/c6
As mai vrea sa va intreb voi ce masini ati mai condus de ati acordat o nota asa de mare unui astfel de model.Nu zic ca ar fi prost dar totusi e nota foarte mare
Testul nu este "un cadou" pe care un importator il face unui jurnalist. Nu ei ne fac un serviciu, noi le facem lor. Prin faptul ca oamenii citesc despre masina respectiva in publicatia respectiva. Iar asta ne face sa notam masina asa cum am simtit-o. Era sa zic "obiectiv", dar nu e cazul, din moment ce editorul care noteaza o face in functie de cum a simtit el masina in comparatie cu ce a testat anterior.
Respect pentru toti ceilalti jurnalisti auto din Romania. Implicit pentru cei de la TG, cu care suntem prieteni. Dar, din punctul nostru de vedere, testul corect este al nostru.
Multumesc.
2.7 l diesel, V6, multam fain, dar eu vreau sa stiu cum se comporta, cat consuma un motor, normal, mediu din gama lor.
invatati sa faceti teste si cu motoare mai mici si nu doar cu dotari full.
media e reprezentativa nu topul.