Drivetest Hyundai Tucson

2.0 Diesel Turbo (CRDi) 185CP 4x4 Man6 Premium
Hyundai Tucson zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 30.10.2015
Întoarcerea fiului pierdut

Hyundai a decis să atace piața SUV-urilor compacte în 2005, când a lansat modelul Tucson. Vorbim de prima generație a modelului, venită în Europa într-o perioadă extrem de favorabilă. Piața auto creștea la noi în țară, iar modelul Tucson avea un preț abordabil. Succesul a fost aproape imediat. Când acest model a îmbătrânit, Hyundai l-a înlocuit cu ix35. Acesta renunța la denumirile inspirate de orașe americane pentru piața europeană și folosea în schimb o combinație între literele ix și două cifre.

Hyundai și-a încălcat repede propria regulă: modelul Elantra era în continuare vândut în Europa sub acest nume, iar marele ix55 avea să fie cunoscut publicului european sub numele de Veracruz. Nici modelul Santa Fe nu a mai apucat să treacă prin noul sistem de denumiri. Iar acum, urmașul lui ix35 este numit din nou Tucson.

Cu un look de mini Santa Fe, noul Tucson se alătură unei piețe din ce în ce mai aglomerate de SUV-uri de diverse dimensiuni. Acest tip de caroserie este favoritul actual al clienților europeni, iar modelul coreean are toate șansele să devină un best seller.

Hyundai Tucson
2.0 Diesel Turbo (CRDi) 185CP 4x4 Man6 Premium

  • Pret de pornire 24.506 €
  • Pret model testat 30.830 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Tucson a fost poziționat într-un segment cu pretenții ridicate, iar motorizările oferite trebuie să răspundă cerințelor. Hyundai oferă acest model pe benzină în două versiuni, ambele de 1.6 litri, una dintre ele turbo. Vom reveni asupra versiunii echipate cu propulsor 1.6 T-GDI și cutie de viteze automată cu șapte trepte într-un test separat.

Însă majoritatea exemplarelor vândute vor fi echipate cu motorul diesel 2.0 CRDI. Există două versiuni de putere, una de 136 CP și alta de 185 CP. Acesta din urmă este obiectul testului de azi. Este un propulsor onctuos, cu rezerve suficiente de cuplu și putere pentru a mișca dezinvolt noul Tucson. De atfel, feeling-ul pe care-l ai la volan e mult mai "sănătos" decât cel pe care-l ai când privești fișele tehnice ale lui Tucson și ale concurenților, acolo unde SUV-ul Hyundai stă destul de prost. Detaliile vin mai jos.

Cei 185 sunt atinși la 4.000 rot/min, iar cuplul maxim este de 400 Nm, disponibili între 1.750 și 2.750 rot/min. Cuplul mare la turații mici ajută SUV-ul să răspundă excelent la viteze de oraș, răspunsul la fiecare impuls al pedalei de accelerație fiind prompt. 

În cazul modelului testat de noi, pus la dispoziție de dealerul Colina Motors, motorul 2.0 CRDi era asociat cu cutia de viteze manuală cu șase trepte. Cutia este precisă la utilizare, iar cursa levierului este scurtă. Pentru utilizarea corectă a cutiei, pe display-ul central există un indicator pentru schimbarea optimă a treptei de viteză.

Consum

În era motoarelor diesel de ultimă generație, chiar și un SUV de dimensiuni medii are un consum oficial situat în jurul cifrei de 5-6 litri/100 km. Vorbim de consumul mediu oficial, care în cazul lui Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP este de 5.9 litri/100 km.

Totuși, cifrele sunt destul de mari dacă le comparăm cu cifrele oficiale ale concurenței directe. Un Ford Kuga 2.0 TDCI de 182 CP consumă în medie 5.2 litri, aceeași cifră fiind înregistrată și de Mazda CX-5 2.2 175 CP. Campionul consumului în acest segment este însă Honda CR-V și al său propulsor i-DTEC de 1.6 litri și 160 CP, singurul care scade sub bariera de 5 litri: 4.9/100 km.

În comparația head to head, Tucson nu bate la consum decât Opel Antara, o mașină antică în comparație cu ceilalți rivali din segment. 

În viața de zi cu zi, Hyundai Tucson 2.0 CRDI are parte de un consum ceva mai mare. L-am folosit pe un traseu mixt ce a implicat atât trasee urbane, dar și un drum pe autostrada. Consumul mediu înregistrat a fost de 7.2 litri/100 km. În cazul utilzării urbane, consumul urcă până la 9.5 litri/100 km. De remarcat că modelul Tucson nu are un sistem Start-Stop.

Performanţe

Performanțele nu sunt cel mai important lucru atunci când decidem să achiziționăm un SUV, dar au rol destul de pregnant, pentru că nimeni nu își dorește un automobil lent.

Cert e că, privind la lista de mașini din zona diesel de peste 150-160 de cai, observăm că fiecare se adresează unui tip diferit de client. Avem mașini care fac 0-100 în 8.3 secunde și avem mașini care au nevoie de 11.3 secunde pentru accelerație. Diferențele sunt majore în termenii industriei auto.

Noul Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 9.9 secunde, singurul model care urcă și mai sus fiind fratele Kia Sportage 2.0 CRDI. 

În rest, toate SUV-urile din segment vin cu motorizări care le face mai rapide. Lider este VW Tiguan TDI de 184 CP, care poate accelera în 8.3 secunde. Tiguan nu are manuală pe versiunea de 184 de cai, dar are pe cea de 150 CP, care reușește la rândul său să fie mai rapidă decât Tucsonul din testul nostru. Tiguan este urmat de Mazda CX-5 2.2 175 CP, cu 8.8 secunde. Acestea sunt și singurele care scad sub 9 secunde, de altfel. Mai avem în zonă CR-V, Kuga, Antara și RAV4 (ultimul de 150 CP), toate mai bune pe accelerație decât SUV-ul sud-coreean.

Interior

Calitatea materialelor folosite în interiorul modelelor Hyundai a crescut de la an la an, iar noua generație Tucson reușește să ajungă la un nivel care nu a mai existat până acum pe un Hyundai.

Habitaclul este spațios și bine structurat, iar nivelul de echipare Premium (mediu în clasificarea Hyundai) oferă suficiente dotări practice pentru a face plăcută experiența de conduce acest model. Vizual poate nu este cel mai abil exercițiu de design, dar câștigă enorm la capitolul practic: numeroase spații de depozitare, comenzi amplasate logic, poziție de condus înaltă și confortabilă și un display tactil de 8 inch.

Spațiul este suficient și pentru cei care vor călători pe bancheta din spate, aici putând lua loc confortabil doi sau chiar trei adulți. Iar portbagajul are un volum suficient, de 488 de litri. Nu este cel mai mare din segment, existând concurenți cu cifre mai impresionante. De exemplu Honda CR-V și portbagajul său de 590 litri.

 

Preţ de achiziţie

Prețul acestor SUV-uride clasă compactă-medie s-a stabilizat undeva în jurul sumei de 30.000-35.000 euro atunci când vorbim de o motorizare diesel de top și un nivel de echipare superior.

Dacă la prima generație Tucson era gândit să fie cumva accesibil, acum prețurile încep de la 24.500 euro (TVA inclus) și ajung la 33.300 pentru modelul testat: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP Premium. Ca de obicei, Hyundai practică un sistem de prețuri promoționale permanente, exemplarul testat fiind comercializat pentru suma de 30.830 euro, preț la care se mai adaugă prețul vopselei metalizate sau perlate, în funcție de opțiunea clientului. 

Pentru cei 31.000 euro, Tucson se dovedește a fi relativ competitiv, fiind cam în același segment de preț cu Ford Kuga 2.0 TDCI Titanium. O Mazda CX-5 2.2 diesel în echipare de top ne duce spre 34.500 euro, prețuri similare regăsind și la Mitsubishi Outlander sau Toyota RAV4. Dacă vrem să căutăm ceva în zona unui buget mai restrâns putem găsi modelul Kia Sportage, aflat la final de carieră, care poate fi achiziționat pentru 25.000 euro, dar cu un motor diesel de doar 136 CP. Tot în acest segment mai există Ssangyong Korando 2.0 e-XDI 175 CP DLX, ce poate fi cumpărat pentru 25.000 euro.

Siguranţă

Noul Hyundai Tucson a fost supus testelor de siguranță organizate de EuroNCAP chiar în cea mai recentă sesiune. Noul model a relevat un grad de protecție de 85% pentru pasagerii adulți.

Scorurile înregistrate au fost suficient de bune pentru ca modelul coreean să primească cele cinci stele acordate din ce în ce mai greu de către instituția independentă EuroNCAP. 

Tucson are o capotă activă ce permite protejarea pietonilor în cazul unui accident, plus un set complet de airbaguri oferite în echiparea standard. Producătorul mai oferă asistență electronică la urcarea și coborârea pantelor, iar pilotul automat oferă și funcția de corectare automată a traiectoriei atunci când mașina părăsește banda de rulare. Tucson poate citi semnele de circulație și le afișează pe display-ul central, iar sistemul LKAS avertizează dacă mașina părăsește accidental banda de rulare.

Ţinută de drum

Inginerii Hyundai au gândit modelul Tucson ca pe un automobil de familie care poate fi utilizat cu încredere pentru aproape orice fel de deplasare. Pentru a fi un automobil bun pentru orice ocazie, inginerii Hyundai au reglat suspensia lui Tucson pentru confort, dar fără a exagera la acest capitolul.

Puntea față este reușită, iar abordarea în viteză a virajelor nu pune nici o problemă, tendința de subvirare fiind redusă la minim. Ținuta de drum este excelentă, pasagerii fiind răsfățați la acest capitol.

Partea mai puțin reușită este legată de direcție. Hyundai insistă să ofere o direcție asistată diferit, cele două moduri putând fi selectate prin intermediul unui buton amplasat pe consola centrală: Normal și Sport. Modul sport întărește direcția, fiind necesar ceva mai mult efort pentru a roti volanul. Ambele moduri sunt însă cumva lipsite de feedback, asistarea electrică lăsând o senzație ciudată în volan.

 

Vizibilitate

Hyundai Tucson a crescut în dimensiuni față de ix35, devenind acum un fel de copie mai mică a modelului Santa Fe. Poziția la volan este suficient de înaltă pentru a vedea fără probleme colegii din trafic, iar montanții față nu jenează semnificativ vizibilitatea în viraje. Deși are dimensiuni destul de mari, Tucson poate fi manevrat cu suficientă ușurință chiar și în locuri de parcare mai strâmte. Setul complet de senzori de parcare și camera video pentru mersul cu spatele fac posibil acest lucru. 

Tehnologie

Hyundai nu vrea să rămâna mai prejos față de concurența europeană la capitolul tehnologie. Inginerii mărcii coreene, al cărui sediu european este la Frankfurt, în Germania, au adus un set complet de dotări de ultimă oră pentru modelul Tucson. Ce diferențiază Hyundai de mărcile europene este faptul că marca coreeană nu crede în liste lungi de opționale. Hyundai preferă să-și doteze modelele în funcție de nivelul de echipare. Astfel, dacă un client își dorește un anumit sistem, va trebui să opteze pentru nivelul de echipare care îl conține. 

Se poate alege între nivelele Style, Premium, Premium+, Luxury și Luxury+. Cele mai căutate vor fi versiunile Premium și Luxury. Exemplarul de față este Premium, echiparea medie. Chiar și această variantă are suficiente sisteme pentru a-l face pe cel de la volan mulțumit: sistem pentru păstrarea benzii de rulare cu avertizare și corecția direcției, display tactil, USB, comenzi pe volan, senzori de presiune, cruise control, direcție asistată electric cu două moduri, sistem pentru coborârea automată a pantelor (Hill Descent Control), sistem 4x4 cu posibilitatea de blocare electronică a diferențialului. 

Nu există sistem Start-Stop, iar dacă vrem hayon electric, faruri LED sau sistem de parcare automat trebuie să optăm pentru nivelul de echipare Luxury.

Design

Hyundai și-a căutat o bună bucată de vreme o identitate vizuală care să satisfacă publicul european. A experimentat cu designul botezat "sculptură fluidă" care a caracterizat modelul anterior, iar acum SUV-urile din gama sa au o identitate comună impusă de grila specifică.

Familia de modele Tucson, Santa Fe și Grand Santa Fe sunt ușor de identificat, dar mai greu de diferențiat atunci când le vedem din față. Designul este semnat de centrul european de la Russelsheim și este unul reușit. Noul Tucson impresionează la prima apariție cu un aer modern și solid. Rămâne de văzut cum va trece și testul timpului. 

Nu ne-a placut

  • Direcție lipsită de feedback
  • Anumite materiale la interior
  • Performanțe slabe
  • Consum mare în raport cu concurenții direcți
Date tehnice - Hyundai Tucson 2.0 Diesel Turbo (CRDi) 185CP 4x4 Man6 Premium
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1995
Lungime mm
4475
Putere maxima CP (rpm)
185 (4000)
Latime mm
1850
Cuplu maxim Nm (rpm)
400 (1750)
Inaltime mm
1645
Viteza maxima km/h
201
Greutate kg
1751
Acceleratie 0-100 km/h s
9.9
Ampatament mm
2670
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
62
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
488
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Hyundai Tucson

Ultimele teste

Comentarii (30)

  • Interesant ati dat 3 stele pt consumul dat in cifrele oficiale care oricum nu conteaza, dar cat a consumat in realitate ar fi interesant
    42 4
  • Pai asa face AM drive test, cu fisa tehnica furnizata de producator. Cateodata cred ca AM nu paraseste parcarea dealer-ului de automobile, impresiile fiind facute pe baza mersului inainte si inapoi in showroom.
    51 4
  • tavone85@yahoo.com
    v-a fost rusine sa ne furnizati consumul real din cadrul testului?
    30 4
  • Consum in test lipsa
    50% din testul vostru si-a pierdut valoarea deoarece nu ati mentionat consumul inregistrat in cadrul testului (indiferent de tipul de test pe care ati ales sa-l faceti: urban, mixt sau extra-urban).
    Este important consumul inregistrat in test deoarece voi aveti posibilitatea sa parcurgeti mai multi km decat noi cititorii in cazul in care am face un test-drive la un dealer.
    20 2
  • Scrooge
    In anul 2015, cand scrieti despre consum intr-un un drive test , voi va raportati numai la cifrele de pe hartie ???? Wow...Ori consumul a fost exagerat de mare incat dealerul v-a rugat sa nu scrieti despre ori nu puteti sa ne dati date relevante deoarece drive-testul a fost defapt o tura cu masina in curea dealerului.
    26 2
  • andi77
    N-ar fi rau sa dati si valorile de consum realizate de voi.Bun e clar ca sunt valori de drive test influentate de multi factori: temperament, trafic,vreme etc etc.Dar daca ati da la toate testele si-ar putea face lumea o idee.
    13 2
  • @Automarket

    No offence dar criticile de mai sus sun pe deplin justificate. Includeti acest articolo in rubrica "drive-test" si nu scoateti masina pe strada? Faceti toate pozele in parcare show-roomului. E vorba despre un SUV si chiar nu gasiti o bordura, daca nu un drum neasfaltat? Las la o parte ca, dupa cum va e obiceiul nu ziceti nimic despre cum functioneaza tractionea integrala. E permanenta, se cupleaza una dintre punti? Care diferential se blocheaza?
    23 3
  • Într-adevăr, testele recente par mai degrabă o interpretare pe larg a unor date de pe hârtie, nu o sumă de impresii concrete, cu bune şi rele, despre o maşină sau alta. Referitor la modelul de faţă, mie mi se pare că are un preţ nesimţit. Un SUV compact al unei mărci de volum nu poate pleca de la 25 000 de euro. O simplă privire aruncată peste modelele echivalente ale competitorilor ne lămureşte. Preţurile de plecare sunt aşa: Jeep Renegade 22 000, Mazda CX-5 22 500, ASX 18 500, Qashqai 18 600, Opel Antara 22 700, Kadjar 18 200, Skoda Yeti 19 400, SsangYong Rexton 22 500, Subaru XV 25 000, VW Tiguan 24 400. Nu mai pun la socoteală ca la 34 000 cât ajunge să coste un Tucson de top poţi lua un Forester cu de toate, un CRV full cu cutie automată cu 9 trepte şi motorul nou de 1.6, 160cp, Rav 4 full option, sau se pot lua fără probleme Q3, X1, Jeep Wrangler Unlimited… Sunt multe opţiuni mult mai bune în aceeaşi bani, chiar nu înţeleg nimic din politica de preţuri a Hyundai. Noroc că fraţii de la Kia păstrează încă preţuri mai corecte. Nu ştiu însă pentru câtă vreme.
    20 8
  • un cetatean
    in poza cu nr 20 se poate vedea consumul dat de bc...in rest e can-can
    16 2
  • @Rene Compari mere cu pere dintr-un motiv foarte simplu. Toate modelele pe care le-ai enumerat sunt in compania motorizarilor de baza si sunt 4x2.

    Kadjar-ul de exemplu are doar motorizari de 130 cp. CR-V-ul tau full e aproape 44.000 de euro, deci cu aproape 10.000 in plus fata de Tucson-ul full. Lololol...

    Plus ca Hyundai are o politica de reduceri comerciale permanente, astfel ca preturile reale sunt cu cateva mii de euro mai mici.

    Revenind la masina, prefer noul Sportage. Le-am vazut pe amandoua la SAB si la capitolul interior e mult peste Tucson, atat ca design cat si ca materiale. Vechiul Sportage ramane totusi o oferta si mai buna pentru cei care vor sa faca o afacere tinand cont ca e la sfarsit de viata.
    10 7
  • @un cetatean
    Bravo nene!
    Bine că au mai rămas şi românaşi deştepţi pe´acasă.
    2 0
  • @ Andi. Nu văd cu ce am greşit comparaţia de preţuri. Tucson e tot 4x2, tot în motorizare de bază, benzină de 132cp, şi costă 24 700 de euro. Pentru aceeaşi bani la Subaru ai tracţiunea lor integrală excelentă. Kadjar diesel de 130cp, şi cu 4x4, e mai ieftin!

    Aşa este, Honda e mai scump decât ştiam eu, peste 43 000 de euro. Dar Tucson cu cutie automată şi echipare de top depăşeşte 39 000 de euro. http://www.automarket.ro/masini-noi/hyundai/tucson-20-crdi-185cp-4x4-aut-luxury-113531/specificatii.html Deci între cele două nu-s 10 000 de euro cum spuneţi, doar vreo 4 000. Aşa că vă rog, mai uşor cu lol-ul. :)

    Reduceri consistente au toţi producătorii, dar hai să vorbim de preţurile pe hârtie ca să avem o bază, nu de abilitatea fiecăruia de a negocia.

    Rămân la părerea că politica de preţuri a Hyundai e complet greşită.

    Şi da, aveţi perfectă dreptate, Kia Sportage nou arată şi se simte mult mai bine decât Tucsonul.
    8 3
  • Reducerile comerciale Hyundai nu tin de negociere. Daca intri la ei pe site vei vedea ca absolut mereu toate modelele au reduceri permanente. E o politica de atragere a clientului, un giumbusluc de marketing. E ceva ce practicau si cei de la Chevrolet dupa ce lansasera gama noua, insa intre timp s-au retras. Ei aveau reduceri permanente de 10%.

    Pana la urma mai e ceva ce noi nu vedem, legat de politica de preturi Hyundai. Ca orice mare producator, piata romaneasca nu conteaza ca volum de vanzari. Volumul il fac in Asia (chiar si VW vindea in China cel mai mult - daca e sa vorbim de producatori europeni) si in SUA. Hyundai-Kia au avut vanzari in crestere de la an la an iar in 2014 au vandut peste 8 mil de automobile, clasandu-se pe locul 5.

    Plus ca toti producatorii au marit preturile la noile generatii din cauza dotarilor de baza in plus si mai ales a celor obligatorii legate de siguranta.

    Singura parte nasoala in ecuatia respectiva e ca noi romanii nu am ajuns la veniturile polonezilor, cehilor si suntem inca in spatele ungurilor. Nu mai zic de vesticii "consacrati". De aici si vanzarile infime de masini noi si o pofta nemarginita fata de second...
    4 4
  • andi77
    Cetateanul a observat bine. In foto 14 si 20 se vede consumul mediu ? 9,7-9,8 l/100 km.Dar nu stii in ce conditii.Dar nu era mai bine sa zica AM am inregistrat atat in conditiile cutare?
    12 0
  • zicsieu
    Ma amuza si ma intristeaza in acelasi timp modul acesta- a la Click/Libertatea/Rtv -de a face presa scrisa, .
    In afara de titlu, in rest nu rezulta de nicaieri ca au testat acest model.Este de fapt o prezentare a modelului , facuta din birou +o reclama la Colina Motors.
    ca si in cazul "testului" la Volvo XC 60, nu avem decat informatii din prezentarile oficiale, cu exceptia feedback'ului la directie, un lucru binecunoscut la modelele asiatice.
    De aceea toate publicatiile profesioniste cand scriu "am testat modelul x" pun poze de la testare, nu din prezentarea oficiala sau trimise de dealer.
    Ca atare va trebui sa va convingeti singuri de calitatea materialelor si asamblarii, tinuta de drum si consum.
    Amuzant si paragraful despre preturi. Premium este enty level la Hyundai de 185CP diesel, nu-l mai comparati cu variantele de top de la Mazda, Toyota, Mitsubishi. In preturi se bat cu Honda CRV 1,6D, care ajunge si ea-fara discuount- tot la 39,000 euro.
    Oare de ce o fi asa complicat sa scoti o masina la plimbare si sa notezi niste observatii banale?
    12 0
  • @ Andy Foarte corect şi pertinent comentariul.

    on-topic: consumul respectiv de 9,8 pare să fi fost obţinut pe ploaie (sunt imagini cu parbrizul ud), la o temperatură de 14 grade câte se afişează pe CB, probabil în condiţii de oraş.
    7 0
  • someone
    si tot in poza 20 pe care a amintit-o un cetatean, se observa ca rezervorul mai are un sfert, iar autonomia ramasa e de 108 km...asta inseamna ca cu un plin de MOTORINA poti face max 450 km??!?!?!?!? evident ca tine de conditii, stil de condus, rodaj etc etc, dar buclucasa poza 20 asta ne zice.
    insa revenind la masina, am vazut-o pe strada si arata foarte bine. raman cu parerile aici pt ca nu m-am urcat in ea inca si nici nu am condus-o
    5 2
  • Ceea ce au facut cei de la automarket in cazul de fata nu se poate numi nici first drive. E doar un preview si pana la un review (test propriu-zis) mai e cale lunga. Asta ca sa folosesc termenii din presa auto anglo-saxona.

    E chiar pacat ca se ajunge la asa ceva, mai ales ca ei spre desebire de altii care sunt doar sucursale ale unor reviste straine, nu luau direct de afara articolele traducandu-le doar pentru publicul autohton.

    Sa fie si vina dealerului care nu a permis un drive test adevarat? Posibil insa putin probabil...
    6 0
  • razvanis
    Misto jantele, daca va uitati la masina din stanga apoi din dreapta, designul jantelor e fix pe dos.
    5 1
  • @razvanis N-ai auzit de asimetrie in arta?
    2 0
  • Am adăugat și consumul real. A fost o scăpare din partea mea. Vă mulțumim pentru că ne-ați semnalat lipsa lui.
    6 1
  • frumoasa,dar consuma mult,din poza! Problema nr 1 fiind pretul exagerat! Nu au invatat nimic din intepenitul pret de 43 mii de euro de la noul Santa fe, si care rar i-l vezi pe soselele noastre! Politica de vesnica reducere,,e marketing ieftin! In Germania sunt reduceri masive la noul Santa Fe,,,de "bine"ce se vinde!
    6 1
  • lasand la o parte veridicitatea testului inteleg ca unii chiar vor sa para mai inteligenti de cat sunt, facand observatii "destepete"

    Asa se face ca cea mai mare greseala gasita in text e poza cu "asimetria" jantelor, uitand observatorul ca 99% dintre aceste jante sunt "cu o fata" cele simetrice fiind apanajul masinilor de la lux in sus sau la comanda

    can-can deci
    2 2
  • Scorpionul_negru
    Masina in afara de faptul ca arata foarte bine si are un pret bun (ma refer la unul sub 30 de mii ) nu pare a fi ceva de capul ei.
    5 5
  • antonny
    cum am mai spus si au mai spus si alte persoane de aici .......vrem filmulete de la test ......un test facut din pix
    6 1
  • Tot directie de tractor are ?
    11 2
  • Deci am observat la koreeni ca ofera putere mare pe hartie, sunt cam mediocre in realitate, consuma cam mult (exemplu: ix35), ca design sunt tot mai frumoase.
    Oricum, daca e sa luam un Hyundai din anul 2005 si sa-l comparam cu unul din 2015 este un salt imens in fata.
    9 0
  • Detin o Kia Sportage din 2014 cu exact aceelasi motor ca si cel din test doar ca am cutie automata si consumul in oras este undeva la 12% (si asta fara a face exces de zel) ..La capitolul consum Hyundai/Kia nu stau nemaipomenit :P
    16 0
  • În privința denumirilor. În Israel, modelul sedan de clasă mică se numește i25 Accent, iar sedanul compact i35 Elantra.

    Bizară alegere.
    1 0
  • koditzadispater
    tucson 2.0 crdi 185 cp - 28000 eur pret, 9.5 consum, mers sportiv.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru