Joi, 23.04.2015
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda este o marcă apreciată pe piaţa din România. Modelele mărcii japoneze au fost mereu produse de calitate şi Mazda a reuşit să îşi creeze un public fidel. Nu este un public extrem de numeros, dar acest lucru are o altă cauză: preţurile tradiţional în zona sueprioară a segmentului de volum.
Mazda se află în plin proces de reîntinerire a modelelor din gama sa. Mazda6 a primit de curând un facelift, Mazda3 este încă proaspăt, iar CX-5 se află la jumătatea vieţii şi a fost împrospătat cu un facelift discret. Urmează să apară în acest an şi noul CX-3, precum şi apreciatul roadster MX-5, declinat într-o nouă generaţie. în tot acest context, Mazda2, cel mai mic model din gamă a primit şi el de curând o nouă generaţie.
Mazda2 a sosit recent pe piaţa românească şi are o misiune dificilă. Trebuie să-şi convingă clienţii că a păstrat spiritul generaţiei anterioare, dar că oferă şi ceva în plus. Iar în epoca în care aproape toţi constructorii au îmbrăţişat ideea motoarelor pe benzină cu cilindree mică şi sistem turbo, Mazda propune doar motoare aspirate de 1.5 litri.
Mazda2 a trecut deja pe sub lupa Automarket în versiunea de top de 115 CP şi echipare Revolution Top. Avem acum în faţă o Mazda2 cu motor pe benzină SkyActiv G 1.5 de 90 CP şi echipare medie Hazumi.
Mazda 2 (2014-prezent)
1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Takumi
- Pret de pornire 10.990 €
- Pret model testat 15.590 €
- Taxa auto 0 €
Motor / Transmisie
Mazda nu crede în trendul downsize. Acest curent care a cuprins aproape toată suflarea constructorilor auto din Europa implică un motor de cilindree mică (undeva între 0.8 şi 1.2 litri) şi un sistem de supraalimentare. Inginerii Mazda consideră că nu aceasta este calea, nici măcar în clasa mică. Astfel, au ales să construiască un singur motor pe benzină, aspirat, de 1.5 litri. Acesta este oferit pentru modelul Mazda2 în trei variante de putere: 75, 90 şi 115 CP. Pentru amatorii de motoare diesel, Mazda are în ofertă tot un motor de 1.5, turbodiesel de 105 CP.
Majoritatea viitorilor proprietari de Mazda2 vor prefera un motor pe benzină, iar cei mai mulţi vor alege varianta de 90 de CP. Sub capotă regăsim deja familiarul propulsor aspirat SkyActiv-G de 1.496 cmc ce dezvoltă 90 CP la 6.000 rot/min şi 148 Nm la 4.000 rot/min. Motorul are patru cilindri în linie, este amplasat transversal şi îşi transmite puterea către puntea faţă prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu cinci trepte.
Pare o soluţie de stil vechi, dar inginerii Mazda au reuşit să rafineze motorul aspirat până la un nivel extrem de înalt. Motorul este silenţios, aproape insesizabil atunci când este la ralanti. Oferă însă suficientă putere pentru a te îmbia la un stil de condus sportiv, iar reprizele sunt excelente. Motorul este completat în mod fericit de o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Este precisă, levierul având o cursă scurtă şi foarte plăcută la acţionare. Deşi cele cinci trepte ar putea părea prea puţine, Mazda2 se descurcă excelent, indiferent de situaţie, rapoartele fiind bine etajate.
Consum
În ciuda faptului că Mazda insistă cu motorul aspirat de 1.5 litri, consumul de carburant nu pare a fi afectat de acest lucru. Deşi are o cilindree mai mare şi cel puţin un cilindru în plus faţă de majoritatea motoarelor propuse de concurenţă, motorul de 1.5 litri şi 90 CP de pe Mazda2 este responsabil cu un consum mediu oficial de 4.5 litri/100 km. Consumul mediu oficial Mazda este întrecut doar de câteva modele, Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 80 CP, Citroen C3 1.2 VTi 82 CP sau Nissan Micra 1.2 DIG-S 98 CP), care au o medie de consum situată între 4.1 şi 4.3 litri/100 km. Restul concurenţilor se află în zona de peste 4.5 litri pentru fiecare sută de kilometri sau chiar peste 5.0 litri/100 km.
În viaţa reală, Mazda2 90 CP a reuşit să consume 7 litri/100 km în traficul bucureştean de weekend şi 6 litri/100 km pe un traseu mixt ce a inclus autostradă şi drum naţional. Dacă traficul se înteţeşte şi blocajele ne ţin pe loc, computerul de bord va urca spre 9 litri/100 km.
Performanţe
Mazda2 este campion absolut la capitolul perfomanţe în clasa mică pentru automobile de aproximativ 90 CP. Este singurul model care poate face sprintul de la 0 la 100 km/oră în 9.4 secunde, o adevărată performanţă având în vedere că este singurul model de calibrul său care coboară sub 10 secunde. Ca să vă faceţi o idee despre diferenţe, aflaţi că cel mai apropiat concurent este Volkswagen Polo 1.2 TSI 90 CP, cu 10.8 secunde. La capătul celălalt al clasamentul regăsim modele ca Citroen C3 1.2 VTi 82 CP cu 14.4 secunde sau Ford Fiesta 1.0 80 CP cu 14.9 secunde.
Interior
Deşi avem în faţă un model aflat la mijlocul liniilor de echipare, Mazda 2 Hazumi este o privelişte care te înveseleşte. Vorbim aici mai ales de interiorul finisat cu tapiţerie roşie de stofă, precum şi de inserţiile de plastic de aceeiaşi culoare. Este un interior vesel şi primitor, lucru mai rar întâlnit în lumea riguroasă şi uneori prea clasică a maşinilor japoneze. Designerii Mazda au ales să coloreze interiorul prin aplicarea de inserţii roşii pentru gurile de ventilaţie, precum şi pentru consola centrală. Contrastul dintre tapiţeria roşie şi culoarea albă a caroseriei este un pic prea puternic la început, dar te obişnuieşti repede.
Mazda2 nu este cea mai spaţioasă maşină din clasa mică, spaţiul pentru cei din faţă şi pentru pasagerii de pe banchetă fiind ceva mai redus faţă de alte modele concurente. Mazda încearcă să compenseze însă prin personalitate. Nici portbagajul nu este la cel mai înalt nivel, Mazda2 oferind un volum de 290 litri, în condiţiile în care media clasei se situează undeva în jur de 300 litri. Pentru când nevoia o cere, spătarul banchetei poate fi rabatat şi astfel obţinem un volum de încărcare de 950 litri.
Scaunele sunt bine profilate, dar şezutul este scurt, o problemă tipică pentru modelele japoneze. De asemenea, există diferenţe la nivelul planşei de bord. Dacă modelul Revolution Top, testat de colegul Sebastian, avea un turometru analogic şi vitezometru digital, versiunea Hazumi foloseşte, invers, un vitezometru analogic şi un turometru digital. Nu putem spune că apreciem aspectul vizual al display-ului ieşit din bord, dar ne place amplasarea comenzilor pentru sistemul de infotainment, inclusiv volumul sistemului audio, între cele două scaune din faţă.
Preţ de achiziţie
Mazda nu este o marcă ieftină. Japonezii ştiu ce oferă, iar preţurile sunt ceva mai ridicate faţă de cincurenţa din Europa. Pentru modelul Mazda2 de ultimă generaţie, preţurile pornesc de la 11.000 euro pentru varianta cu motor de 75 CP şi echipare de bază. Modelul Mazda 2 G90 Hazumi, precum cel din imagini, costă 15.600 euro (TVA inclus) la care se mai adaugă costul vopselei metalizate.
Nu este cea mai accesibilă maşină din segment, dar nici nu îşi propune să se bată cu Dacia Sandero. Mazda ţinteşte adversari ca Ford Fiesta sau Volkswagen Polo, precum şi rivalii din Japonia. Iar aici, preţurile sunt comparabile, un Ford Fiesta 1.0 80 CP Titanium costă 14.000 euro, iar un Polo 1.2 TSI Highline, 14.400 euro. La aceste preţuri se adaugă costul opţionalelor, aici avantajul revenind japonezilor care preferă să echipeze complet versiunile în funcţie de nivelul de echipare, lăsând pe lista de opţionale doar una sau două variante de vopsea.
Siguranţă
Noua generaţie Mazda2 a fost testată în cea mai recentă sesiune de crash-teste EuroNCAP. Deşi Mazda declarase anterior că îşi doreşte să obţină unul dintre cele mai bune punctaje din istoria EuroNCAP, acest lucru nu s-a întâmplat. Mazda2 a primit doar patru stele în urma testului ceva mai sever pe care EuroNCAP l-a pus în aplicare începând cu acest an.
Deşi la impactul frontal, pasagerii faţă sunt protejaţi excelent, la cel defazat au apărut probleme în zona picioarelor. Scorul pentru protecţia pasagerilor adulţi este de 86%, în timp ce pentru pasagerii infanţi scorul este de 78%. Pentru protecţia pietonilor Mazda2 a primit scorul de 84%.
Mazda2 oferă şase airbaguri în echiparea standard (două frontale, două laterale şi două cortină) precum şi sistemele electronice clasice de siguranţă activă. Pentru echiparea Hazumi, Mazda mai oferă şi sistemul LDWS, care îl avertizează pe cel de la volan în cazul părăsiri accidentale a benzii de rulare.
Ţinută de drum
Mazda2 este o mică bijuterie la capitolul plăcerea condusului. Nu degeaba marca japoneză atrage din ce în ce mai mulţi clienţi care îşi doresc în principal o maşină pe gustul celui de la volan.
Noua Mazda2 are o ţinută de drum exemplară şi o dinamică de invidiat. Suspensia este excelent reglată pentru a abosbi denivelările fără a compromite confortul şi ţinuta de drum. Direcţia este la fel de precisă ca bisturiul manevrat de un chirurg de clasă, iar asistarea este pur şi simplu perfectă.
Raza de bracaj este mică, ceea ce face ca Mazda2 să fie un automobil extrem de uşor de manevrat în oraş sau în parcările ceva mai înghesuite. Mazda2 vizează şoferii egoisti pasionaţi de condus şi asta nu este neapărat un lucru rău. În acest moment, Mazda2 şi Ford Fiesta sunt probabil cele mai plăcute maşini din clasa mică la capitolul plăcerea condusului.
Vizibilitate
Suprafaţa vitrată oferită de noua generaţie Mazda2 este ceva mai generoasă în partea din faţă, pentru ca apoi apoi linia să urce în timp ce avansăm spre partea din spate. Nu avem cea mai mare lunetă din segment, dar nu vom avea probleme la parcări, fiind ajutaţi de oglinzile retrovizoare bine structurate şi de senzorii de parcare. La volan nu sunt probleme cu raza câmpului vizual, montanţii find suficient de subţiri pentru a nu ridica probleme pe viraje.
Tehnologie
Mazda nu face rabat la capitolul tehnologie, dar îşi burduşeşte modelele cu dotări în funcţie de nivelul de echipare. Astfel, dacă pe versiunea Mazda2 Revolution Top, pe care am testat-o acum ceva vreme, nu ducem lipsă de nimic, de la sistem head-up display până la climatizare automată, pe echiparea intermediară Hazumi avem parte de o listă de echipamente ceva mai realistă.
Avem sistem de climatizare manual, cu comenzi simple şi un design cam lăsat în urmă de vreme, dar există computer de bord şi sistem infotainment cu display central şi cu o grafică decentă. Controller-ul sistemului este amplasat între cele două scaune din faţă, după modelul BMW, la fel şi butonul pentru controlul volumului audio.
Mazda mai propune şi sistemul Start-Stop numit i-Stop, care funcţionează bine fără a deveni enervant. Mai există scaune încălzite, senzori parcare, senzori de lumină şi ploaie şi sistem de avertizare la părăsirea accidentală a benzii de rulare. În plus, avem şi conectivitate USB şi Bluetooth, precum şi pilot automat şi buton pentru pornirea şi oprirea motorului.
Design
Mazda2 este cel mai nou reprezentant al limbajului de design Kodo, pe care designerii Mazda îl folosesc. Mazda2, 3 şi 6 fac parte acum dintr-o familie bine proporţionată. Designul cu linii parcă inspirate din desenele animate japoneze este pe placul majorităţii clienţilor. Este clar că noua Mazda2 are un design mult mai atrăgător faţă de generaţia anterioară şi că va câştiga mulţi adepţi.
Ne-a placut
- Motor puternic şi silenţios
- Ţinută de drum
- Calitatea materialelor
Nu ne-a placut
- Spaţiu interior
- Portbagaj sub media clasei
- Preţ
Date tehnice - Mazda 2 (2014-prezent) 1.5 Benzina (Skyactiv-G) 90CP Man5 Takumi | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ştiri despre Mazda
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (Joi, 25 Aprilie 2024)
-
În urmă cu ceva timp am călătorit, în mare secret, la Centrul Mazda din Germania, acolo unde am făcut cunoștință cu noul CX-80. Cu alte cuvinte, un CX-60 cu trei rânduri de scaune, care poate găzdui într-o atmosferă premium până la 7 pasageri. Acum, că a expirat embargoul de comunicare, am revenit cu un articol în care disecăm SUV-ul nipon. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat denumirea 6e și logo-ul aferent la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală. (Marti, 19 Martie 2024)
-
Președintele Mazda, Katsuhiro Moro, a dat de înțeles că producătorul nipon ar putea lansa un model sport echipat cu motor rotativ. Acesta ar putea fi inspirat de conceptul Iconic SP, care tocmai a debutat la Tokyo. (Luni, 15 Ianuarie 2024)
-
Constructorul nipon de automobile confirmă debutul noului SUV CX-70. Evenimentul va avea loc în data de 30 ianuarie. (Joi, 04 Ianuarie 2024)
Imi place masina asta f mult si pentru mine este cea mai buna masina de clasa mica in acest moment.
2. Testele straine nu o plaseaza prea bine (spatiu interior redus pentru ocupantii locurilor din spate, portbagaj redus, calitatea unor finisari si imbinari, pretul ridicat fata de concurenti etc.)
3. Sa nu dea necuratul sa ajungeti in service ca o sa plangeti (posesorii stiu de ce). Ei si cu Citroen cred ca au cea mai slaba retea de service din Romania la calitatea serviciilor.
4. In rest, masina e ochioasa, mai mult pentru fete care nu au ce face cu banii (e valabil si pentru Mini, Fiat 500 et comp.)
pai daca soba ta merge cu beton esti tare, pentru ca "lemnele" sunt traverse de linie de tramvai.
posibil sa ai dreptate cu toate ca e doar pe locul 3 in europa
da' uite, eu prefer o Fabia...practica si (mai ales) EXUBERANTA !!! .....buahahahaha.....ca asa zice reclama
merge si cu 95 far niciun repros. (in carte scrie minim 95)
>>Mazda2 este campion absolut la capitolul perfomanţe în clasa mică pentru automobile de aproximativ 90 CP. Este singurul model care poate face sprintul de la 0 la 100 km/oră în 9.4 secunde, o adevărată performanţă având în vedere că este singurul model de calibrul său care coboară sub 10 secunde. Ca să vă faceţi o idee despre diferenţe, aflaţi că cel mai apropiat concurent este Volkswagen Polo 1.2 TSI 90 CP, cu 10.8 secunde. La capătul celălalt al clasamentul regăsim modele ca Citroen C3 1.2 VTi 82 CP cu 14.4 secunde sau Ford Fiesta 1.0 80 CP cu 14.9 secunde >În ciuda faptului că Mazda insistă cu motorul aspirat de 1.5 litri, consumul de carburant nu pare a fi afectat de acest lucru. Deşi are o cilindree mai mare şi cel puţin un cilindru în plus faţă de majoritatea motoarelor propuse de concurenţă, motorul de 1.5 litri şi 90 CP de pe Mazda2 este responsabil cu un consum mediu oficial de 4.5 litri/100 km.
Si niste teste americane cu Mazda 6 ( ca tot suntem la o stire cu Mazda ), au obtinut un consum de 8.11L/100km in medie, adica fix ca Octavia RS 2.0 Turbo, care tot ei au testat-o .
http://m.caranddriver.com/reviews/2016-mazda-6-i-grand-touring-test-review
Deci se confirma de foarte multe ori. Doar ''specialistii'' ca @mowgli, @dan_grc, @lache, nu vad lucrul asta, ei vad peste cu ochelarii de cal 3D simetrici.
Audi A1 1.0 TFSI 95CP = 11,1 sec +5 cp pe langa 1.5 de pe M2
Consumul mediu la 1.0 TFSI = 9.1 litri/100 . Deci cum e cu turbo si consumul redus ''iubitii'' mei ? Sau cu performantele astea la turbo ? Ne luam si dupa cifre cand comparam nu ?
Ma repet inca odata : Omaneni BUNI ,pe langa volumul motorului, mai conteaza si admisia (emisia , etc).
Pentru asta se proiecteaza o galerie de admisie , dupa cum se doreste.
Daca se proiecteaza o galerie de admisie cu minim rezistenta, air flow-ul e super, iar motoru trage usor aer inauntru , respectiv poate arde mai multa benzina.
Mazda 6 aia de 2.5 192 cp consuma cat Octavia RS cu cilindree mai mica dar putere mai mare. Tot tu ai confirmat , ca nici acceleratia nu este ''dementiala'' la RS . Pai la un motor cu 30 cp in plus si cu ''turbo'' pai trebuia sa ''zbarnaie'' , dar asa e mai rapid cu o secunda . Oare cine simte ''secunda'' asta ? Dar hai sa facem in felul urmator:
drag race de la ''0'' la viteza maxima > 2.5 192 CP N/A vs 2.0 TSI 220 CP. Din nou ca la orice motor TURBO, RS-ul cand ajunge in a 3-a, a 4-a a 5-a ...aproape de turatia maxima , se deschide wastegate-ul, fiind prea mare fluxul de gaze , turbina invartindu-se la turatie aproape maxima, scade puterea si cuplul, daca la RS nu s-ar deschide wastegate-ul ar creste presiunea gazelor in galeria de emisie, creste temperatura, si deja e topit. La Mazda 6 nu se va intampla asa , deodata ce motorul nu e ajutat de nici o turbina. Avem si la el in redline o scadere, dar mult mai mica fata de RS. Capisci ?
@Bombardierul
Si Mazda 6 2.5 si Octavia RS benzina sunt doua masini ce au motoare destul de avansate tehnologic. Fiecare are directia lui, dar sunt acolo bagati multi bani, multa cercetare si multe zile la final, in ambele cazuri.
Mazda 6 2.5 are o compresie f mare pt un motor aspirat de unde si o livrare a puterii f buna si un cosnum f mic. Octavia rs 2.o turbo este un motor f f imbunatati in timp, cu accent in ultimii ani pe reducerea consumului, normal.
Am condus mai demult un Golf Gti de 211 cai (acelasi 2.o turbo de la vw). Imi amintesc de senzatiile traite. Acum app 2 luni am facut test drive cu Mazda6 2.5 automata, 192cai (modelul inainte de facelift, dar asta e irelevant). Eram in cautarea unei masini. Senzatia, reprizele, dinamica in general.. sunt clar in favoarea motorului tubo, datorita cuplului. Cu siguranta si dk faci 3 drag race-uri consecutive 0 - 250, tot skoda le va castiga.
Mi-a placut f mult acea mazda, nu zic ca nu. Masina f buna, f frumoasa. Motor aspirat excepional. Best off the moment poate. Dar in cazul de fata, privind comparativul de mai sus, asta este parerea mea. Oricum comparam aici putin si mere cu pere. Ca sa compar si mere cu gutui... va mai zic ca in urma cautarilor unei noi masini, pana al urma am achizitionat un Audi a3 de 150 cai, dar diesel. Senzatiile asadar in aceas mazda au fost mai aproppiate de acest motor diesel intre reproezele 60 - 150, decat intr-unul tsi vw. Ma refer aici doar la reprize, dinamica in mers. (la alte capitole, dar si la un 0 -100, clar , acel motzor mazda este peste vechiul , anticul si imbunatatitul 2.0 tdi).
Pe cand un golf gti sau chiar skoda rs, sau probabil toate motoarele turbo de pe piata de peste 200cp, iti dau alte senzatii.. mult mai apropiate de o masina sport pura, sau supercar chiar, decat acel 2.5 mazda.
Sa aveti o zi buna! ;)
Orikum, iti respect comentariul civilizat, di argumentarea de bun simt de care ai dat dovada . La cati mai multi km cu masina pe care o ai. Drumuri bune !
Multumesc! La fel si tie!
Da.. inteleg ce ai explicat ! E corect ce spui tu. N-am zis ca nu.
Eu doar mi-am zis parerea, si anume ca intr-un caz ideal, sau normal mai bine zis, dk iei maine fix aceste 2 masini rulate cateva mii de km, sau poate chiar si noi, si le pui una langa alta intr-un aeroport si faci exact acel drag de 3 ori la rand, rezultatele vor fi in favoarea skoda. (ppunem aici ca ambele masini prind 250, sau.. ma rog 200 sau 220; poti alege tu ce viteza max vrei de aici; stim f bine ca sunt acum mijloace de a trece peste viteza max declarata sau reala, limitata electronic; era doar un ex; teoretic mazda ajunge spre 225 si skoda spre 250).
Si asta.. pt ca nu cred ca va crapa nici unul din motoare.. sau mai bine zis totul va functiona perfect, cum sunt din fabrica setate, in toate cele 3 teste.. Mazda se va tura puternic pana la rosu si va schimba cutia, la skoda se va roti puternic turbina pana in rosu si apoi va schimba cutia, etc. etc. La final.. va castiga skoda. Eu doar asta am zis, nimic altceva. Nu intru aici in detalii privind fiecare motor.
Am cautat rapid pe net si am gasit de ex aici, timpul scos de skoda la 0-200, : 24,8 sec.
http://www.autobild.de/artikel/audi-tt-skoda-octavia-combi-rs-vw-golf-gti-test-5520170.html
Mai sunt acolo si un golf si un audi cu motare, puteri, cifre, etc. similare. (precizez ca nu sunt fan vw. Inainte de masina acutala am avut o Honda. Stiu ca sunt multi in tara contra marcii acesteia; Eu nu sunt fun-ul unei anumite marci).
Am mai gasit aici, de ex, timpul scos de acea mazda pana la 200: http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1780415/mazda_6_2_5_skyactiv-g_i-eloop.html
Ca si mentiune, sa nu-l numim neaparat argument, comparam tutusi aici 2 masini din clase diferite. E normal ca intre o Astra si o Insignia cu aceeasi motoare / puteri , cea mai rapida sa fie prima. Evident. Masa mai mica.
Legat de consumuri motoare T/A vs N/A, cum le-ai numit, cred ca la noi in RO oamenii au o parere putin eronata, sau nefavorabila mai bine zis, privind consumul motoarelor turbo. Discutia e putin subiectiva, caci difera f mult de la marca la marca (de ex ,Renault au consumuri mai mari, VW si for mai mici, Fiat medii). La noi se circula preponderent urban.. si extra-urban f putin cu viteze mai mari de genul 110-140. Sau dk se circula asa conditiile sunt diferite. Nu rulezi constatn f mult cu aceasta viteza. Asta schimba mult.
Consumul mediu ideal cred ca este calculat corect, dk vrei facand media consumurilor urmatoare: 100 km constant autoruta la 110 -130 km/h, 100 km constant oras, intr-un trafic semi-fluent.
(Ex: Un amic care face o naveta de 100 km (dus-intors) la servici cu un golf 1.4 tsi de 122 cai are un consum mediu, dupa mii de km, de 5.6 (80% din traseu e autostrada), diferit de consumurile mai mari declarate de diversi posesori ai aceluiasi model pe foruml vw din tara).
E clar ca si un motor mare de 2.5 dk este condus sport cnsuma mult,. Acelasi lucru si pt cel turbo. Acum care o fi diferenta , de ex fix in cazul nostru, depinde de multe variabile. :) E clar ca toti contructorii fac eforturi mari acum in special in acest domeniu - reducerea consumului.
Repet , toate acestea sunt doar parereri.. ale unui amator in ale auto. :) Merci! Numai bine!
CLIO ESTE IMBATABIL
AM INTELES CA REN ARE 4 ANI GARANTIE TOTALA IN LIMITA A 100000KM
IN REST PACE