Drivetest Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018)
2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Aut6 Attraction
Vineri, 06.03.2015
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda6 a fost, încă de la lansare, cea mai sportivă propunere în segment. Modelul nipon de clasă medie tocmai a fost restilizat, iar schimbările aplicate îi aduc îmbunătăţiri la aspectele la care predecesorul său nu excela. Vestea bună este că japonezii au reuşit să nu ştirbească nimic din punctele forte ale lui 6 şi să nu facă modelul anterior să arate urât, vechi sau demodat atunci când este parcat lângă versiunea restilizată.
Am ales să testăm un Mazda6 Wagon cu facelift, în compania motorizării diesel de bază şi a unei transmisii automate. Pe parcursul traseului aranjat de japonezi prin Spania, modelul ne-a demonstrat că este alternativa perfectă pentru familistul tânăr care a renunţat la compacta hatch pentru o maşină de familie sau pentru familistul tânăr la suflet căruia îi place pur şi simplu să conducă. Pentru că Mazda6 este ceea ce englezii numesc un "Driver's Car", o maşină care îi va oferi satisfacţie celui care o conduce fără a sacrifica elementele de bază pe care trebuie să le întrunească pentru a fi competitivă în segmentul de care aparţine.
Rezultatul este un break de clasă medie cu design atrăgător, poate cel mai frumos din segment, care vine cu cea mai redusă masă din segment şi cu valori competitive la nivel de consum şi performanţe. Modelul nipon reuşeşte să se poziţioneze drept o alternativă de luat în seamă la ofertele rivalilor din Franţa şi Germania şi se manevrează suficient de bine încât să le sufle în ceafă competitorilor din segmentul premium - cu toate că o face doar la o comparaţie directă pe şosea.
Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018)
2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Aut6 Attraction
- Pret de pornire 24.390 €
- Pret model testat n/a €
- Taxa auto O €
Motor / Transmisie
Mazda insistă pe propulsoarele diesel de 2.2 litri, în ciuda tendinţelor globale de downsizing. În oferta Mazda6, există o singură motorizare diesel, twin-turbo, oferită în două versiuni de putere, cu două transmisii şi mai nou şi într-o versiune cu tracţiune integrală. Noi am testat versiunea 2.2 CD de 150 CP şi 380 Nm, în configuraţia cu transmisie automată şi tracţiune faţă. Puterea maximă este atinsă la 4.500 rpm, în timp ce cuplul maxim este asigurat între 1.800 şi 2.600 rpm. Cuplul maxim este cel mai ridicat din segment în rândul modelelor care asigură până la 165 CP.
În ceea ce priveşte motorizarea diesel de 2.2 litri, reprezentanţii Mazda ne-au explicat că sunt conştienţi că această cilindree este nefericită în anumite state unde este taxată superior faţă de cele de 2.0 litri, dar că a fost singura lor concesie pentru a atinge un nivel de putere şi cuplu motor ridicat în contextul configuraţiei tehnice alese. Iar configuraţia tehnică la care ne referim este cea cu cel mai mic raport de compresie din lume pentru un motor diesel: 14:1. Datorită acestei configuraţii, motorizarea reuşeşte să respecte normele Euro 6 fără să aibă nevoie de AdBlue, are vibraţii mai puţine faţă de orice alt diesel de pe piaţă şi poate urca şi rămâne la 5.000 rpm fără să-şi scuipe internele pe eşapament.
Motorul se dovedeşte a fi silenţios, chiar şi în turaţii de peste 2.500 rpm, făcându-se auzit în habitaclu abia în ultimul sfert al plajei de turaţii. Comparativ cu motoarele diesel din ofertele rivalilor, este foarte silenţilos atunci când vorbim despre zgomotul perceput. Vibraţiile specifice unităţilor diesel nu au fost întâlnite în niciun moment al testului nostru alături de această unitate, raportul de compresie mai redus permiţând estomparea cu succes a acestora în majoritatea situaţiilor.
Transmisia automată cu şase trepte alături de care era montată motorizarea diesel de 150 CP pe care am testat-o pe Mazda6 Wagon facelift face schimbări de trepte imperceptibile şi relativ rapide. Sigur, nu-i la fel de rapidă ca o unitate cu două ambreiaje şi nu are mod sport (pentru versiunile diesel, cel puţin) şi nici padele pe volan. Vestea bună este că este foarte intuitivă şi receptivă la stilul de şofat abordat, adaptând rapid momentul schimbării treptelor în funcţie de cum apăsă şoferul acceleraţia. Altfel spus, dacă vei conduce sportiv, va schimba târziu şi repede, pe când dacă vei conduce economic va adapta totul pentru a obţine un consum cât mai bun.
Consum
Această variantă a lui Mazda6 Wagon anunţă un consum mixt de 4.9 litri la sută. Valoarea este egalată de echivalentul său din gama Ford Mondeo Wagon şi depăşită doar de rivalul său de la Volkswagen. Celelalte modele din segment anunţă un consum mixt de peste cinci litri la sută, deci un avantaj semnificativ pentru modelul nipon.
În cadrul testului din Spania, am avut în faţă un traseu virajat pe care nu am putut să ne abţinem să nu-l exploatăm într-un regim cât se poate de dinamic. Consumul rezultat a fost ridicat la prima vedere, 9.0 litri la sută, dar a fost realizat în contextul în care treptele de viteză au fost schimbate la 5.000 rpm şi acceleraţia a fost apăsată cu sete la ieşirea din fiecare viraj. Constructorul japonez anunţă o valoare de 4.2 litri la sută în regim extraurban, dar estimăm că ne-am putea apropia fără probleme de media între valoarea anunţată şi cea obţinută în Spania dacă am aborda în regim economic un traseu similar.
Performanţe
Varianta testată a lui Mazda6 Wagon anunţă un timp 0-100 km/h de 10 secunde şi o viteză maximă de 202 km/h. Există trei competitori în segment oferiţi în prezent pe piaţa din România care oferă valori mai bune în varianta de aproximativ 150 CP şi cu transmisie automată (clasaţi în ordinea performanţelor): Volkswagen Passat Variant, Peugeot 508 SW şi Toyota Avensis Station Wagon.
Trebuie să menţionăm faptul că modelul japonez are cea mai redusă masă din segment, de 1.425 kilograme, cu aproape 100 de kilograme mai mică decât cea a celui mai apropiat rival. Această diferenţă se dovedeşte a fi un avantaj dinamic semnificativ şi asigură un consum mai mic în condiţii reale atunci când vehiculul este încărcat cu bagaje şi pasageri.
Interior
Interiorul lui Mazda6, fie el în varianta Sedan sau Wagon, a fost îmbunătăţit semnificativ odată cu facelift-ul. Principala modificare vine la nivelul antifonării, care a făcut noua variantă să fie cu 25% mai silenţioasă decât predecesoarea sa. Printre punctele atacate au fost atât sunetul motorizării, cât şi zgomotele de vânt şi de rulare, cele din urmă fiind la un nivel mai ridicat decât al rivalilor în cazul variantei precedente.
Materialele de la bord au primit mici schimbări, iar consola centrală este acum mai aerisită în lipsa manetei dedicate frânei de parcare, înlocuită în premieră pentru Mazda cu o frână de parcare electro-hidraulică operată de la un buton. Ceasurile de bord au fost revizuite, la fel şi amplasarea ecranului multimedia şi a butonului rotativ de comandă al acestuia. Acum, butonul rotativ are finisajul pe care îl merita şi asigură un feeling demn de segmentul premium, nu de cel de volum. La nivelul ergonomiei, modelul acesta se poate mândri cu o poziţie de podium în segment.
Ornamentele de la bord au fost revizuite semnificativ, fiind înlocuit ciudatul element din plastic din partea dreaptă a planşei de bord cu unul cu un finisaj plăcut şi încadrat mult mai estetic. Variantele superioare de echipare vin cu materiale de calitate superioară şi cu mai multă piele, cusută sârguincios cu două rânduri de material.
Scaunele din faţă sunt profilate sportiv şi asigură o susţinere laterală exemplară. Acestea sunt confortabile şi ocupanţii lor au la dispoziţie un nivel corect de spaţiu pentru cerinţele acestui segment. Pe locurile din spate, nivelul de spaţiu asigurat este bun şi pentru trei pasageri adulţi, cu toate că există competitori care oferă semnificativ mai mult spaţiu în spate.
În ceea ce priveşte portbagajul, volumul anunţat este de 522 de litri, depăşit semnificativ doar de Passat Variant, care anunţă 670 de litri. Scaunele din spate pot fi pliate pentru a lăsa în urmă un volum de încărcare de 1.648 de litri.
Preţ de achiziţie
Preţul de pornire al lui Mazda6 Wagon pe piaţa din România este de 24.390 de euro cu TVA inclus. Modelul nipon nu este poziţionat astfel încât să-i înfrângă la preţ pe competitori, mizând mai degrabă pe pachetele de echipări şi pe caracteristicile tehnice în defavoarea celui mai mic preţ din segment.
Varianta de motorizare testată de noi, SkyActiv-D 150 CP cu transmisie automată, pleacă de la 30.000 de euro pe piaţa din România. Trebuie să menţionăm că preţul menţionat nu este valabil pentru echiparea de vârf, Revolution, ci pentru Attraction, a doua din gamă după entry-level-ul Challenge.
În ceea ce priveşte competitorii direcţi ai lui Mazda6 Wagon în versiuni de echipare superioare, deci comparabile cu exemplarul testat în Spania, cea mai accesibilă propunere pare să fie Ford Mondeo Wagon, cu un preţ de pornire de 30.000 de euro pentru versiunea 2.0 TDCI 150 CP PowerShift Titanium. În urma acestuia vine echiparea Sport a lui Opel Insignia SportsTourer 2.0 CDTI 163 CP. Volkswagen Passat Variant şi Toyota Avensis Station Wagon se învârt la câteva sute de euro peste 34.000 în echipările superioare, în timp ce echiparea de vârf din gama Peugeot 508 SW are un preţ de pornire care trece subtil peste 31.000 de euro.
Siguranţă
Varianta ante-facelift a lui Mazda6 a fost testată în 2013 de EuroNCAP şi a obţinut cinci stele de siguranţă. Anul 2015 a adus un barem mai exigent pentru organismul european independent şi teste mai stricte pentru modelele lansate în acest an pe piaţă.
Punctajul modelul nipon la acest capitol va fi actualizat după evaluarea oficială, dar noi rămânem optimişti cu privire la şansele sale la a obţine cinci stele.
În plus faţă de varianta anterioară, Mazda6 a primit toate sistemele din pachetul i-ActiveSense, care includ un sistem de monitorizare a unghiului mort, monitorizarea menţinerii benzii de rulare şi intervenţie activă peste 65 km/h cât timp volanul este ţinut de şofer, avertizare la traficul din spate la rularea în marşarier, sistem de monitorizare a atenţiei şoferului, sistem activ de frânare automată la impactul iminent frontal sau posterior cu un obiect sau cu un vehicul. Modelul se bucură şi de monitorizarea distanţei de mers între vehicule şi avertizare în caz că şoferul se apropie prea mult de vehiculul din faţă, tempomat adaptiv cu radar şi de o pleiadă de îmbunătăţiri la nivelul siguranţei pasive, când deja accidentul nu mai poate fi evitat şi trebuie protejaţi ocupanţii vehiculului.
Ţinută de drum
Mazda6 este, spunem noi, cel mai dinamic model din segmentul de volum al clasei medii, fie că vorbim despre varianta de caroserie Sedan sau de Wagon. Ar fi fost o ironie tristă ca un model desenat în baza unei filozofii al cărui nume înseamnă ”Sufletul Mişcării” să nu aibă pic de suflet, dar break-ul japonez se bucură din plin de acest lucru şi te face să te îndrăgosteşti de el atunci când îl conduci pe drumuri virajate.
Apropo de drumurile virajate, traseul de test propus de Mazda ne-a adus pe o secţiune încântătoare pe un drum de coastă undeva în sudul Barcelonei. De obicei, aceste secţiuni sunt parcurse o singură dată şi apoi ne vedem de drum, dar maşina s-a comportat atât de plăcut pe o secţiune de câţiva kilometri încât am decis să o parcurgem de mai multe ori, aşa că ne-am întors din drum şi am făcut încă două treceri.
Chiar şi cu anvelope de vară care nu sunt orientate către performanţă, Mazda6 Wagon ne-a demonstrat o fidelitate înaltă a direcţiei şi a manifestat un caracter neutru pe viraje. Subvirarea apare doar în situaţiile extreme când ai forţat deja prea tare anvelopele, dar sistemele electronice remediază pe nesimţite problema şi ai impresia că eşti foarte bun la volan cât timp nu smuceşti prosteşte comenzile pe acele de păr. Direcţia este una dintre cele mai interesante din segment şi asigură un nivel înalt de feedback faţă de de ceea ce oferă unii competitori pentru break-urile lor de clasă medie.
Stabilitatea la viteze mari şi pe viraje este la un nivel exemplar în segment şi acest lucru îţi dă şi mai multă încredere în maşină. Suspensia a fost rafinată faţă de versiunea precedentă, absoarbe denivelările mult mai bine şi filtrează sunetele care ajung în habitaclu, rezultatul fiind o rulare mai silenţioasă şi mai confortabilă în majoritatea situaţiilor. Cei de la Mazda spun că au modificat atât amortizoarele, cât şi bucşele şi unghiurile suspensiei faţă şi spate pentru a obţine un nivel de confort semnificativ mai ridicat faţă de cel al versiunii precedente.
Vizibilitate
Mazda6 nu impune probleme majore de vizibilitate şi are oglinzi şi suprafeţe vitrate bine proporţionate. Cu toate acestea, înclinaţia pronunţată a parbrizului a obligat inginerii să folosească un set de montanţi A destul de groşi, cel de pe partea şoferului intrând adesea în câmpul vizual la virajele strânse de stânga.
Problema nu apare doar la Mazda6, fiind din ce în ce mai comună la modelele din segment având în vedere tendinţa constructorilor de a apela la parbrize din ce în ce mai înclinate pentru a respecta moda şi a asigura un coeficient aerodinamic cât mai bun.
Tehnologie
Ecranul sistemului multimedia şi butonul rotativ de comandă al acestuia erau hibele enervante ale variantei precedente a lui Mazda6. Grafica navigaţiei era învechită, iar ecranul avea dimensiuni mici şi era amplasat într-un mod nu foarte fericit. Aceste lucruri s-au schimbat odată cu facelift-ul, navigaţia având în sfârşit o grafică potrivită acestui secol, iar butonul rotativ având finisajul de calitate pe care îl aşteptam.
Sistemul multimedia este intuitiv de folosit şi îndeplineşte cu succes cerinţele uzuale ale unui model din acest segment. Mazda asigură pentru 6 toate elementele pe care le aştepţi de la un break sau o berlină de clasă medie în anul 2015, de la faruri LED adaptive şi asistent de fază lungă până la tempomat adaptiv cu radar şi integrare smartphone.
La capitolul minusuri, lista de dotări opţionale nu prezintă un sistem de parcare automată, precum găsim la unii dintre rivalii din segment, iar bordul păstrează configuraţia cu ceasuri analogice şi la echipările de top.
Design
Mazda a reuşit din nou performanţa de a face un facelift atrăgător fără a transforma peste noapte varianta precedentă într-un model care pare învechit şi urât în comparaţie. În plus, această reuşită vine după lansarea unei noi generaţii a modelului său de clasă medie care nu l-a făcut pe predecesorul său să pară că a fost proiectat undeva în Paleolitic şi să-i scadă imediat valoarea de revânzare pentru că arată groaznic în comparaţie cu modelul nou.
Anumite părţi ale lui Mazda6 au rămas neschimbate odată cu această subtilă restilizare, dar partea frontală a fost cea mai modificată. Noua grilă frontală este mai mare şi mai pronunţată şi îi dă lui Mazda6 o imagine de putere în acest segment. În orice caz, Mazda6 este un model al cărui aspect nu te dezamăgeşte nici la câţiva ani de la apariţie şi care se poate parca fără ruşine lângă un echivalent de clasă premium fără să pară că ruda lui săracă, venită din provincie.
Un alt bonus al limbajului de design Kodo aplicat lui Mazda6 este faptul că acest model este printre puţinele de pe piaţă care arată la fel de dinamic atât în varianta Sedan, cât şi în varianta Wagon. Această taină devine din ce în ce mai tangibilă pentru constructorii de volum, după ce au avut creaţii nu tocmai reuşite pe anumite variante de caroserie lansate în trecut. Până de curând, Alfa Romeo era printre puţinii constructori care reuşeau să lanseze break-uri de clasă medie care să fie şi frumoase, nu doar practice şi seci, cu un design de parcă cineva îi ţinea pistolul la tâmplă designerului pentru a termina maşina cât mai repede în vederea introducerii în producţie.
Ne-a placut
- Cea mai dinamică suspensie şi direcţie din segment
- Cel mai atrăgător model de volum din segment
- Elementele tehnologice sunt la zi cu cerinţele pieţei şi cu oferta rivalilor
- Motorizare diesel Euro 6 care nu necesită AdBlue şi poate atinge o turaţie de 5.000 rpm fără niciun fel de problemă
Nu ne-a placut
- Cilindreea aduce taxe mai mari pe piaţa din România
- În ciuda soluţiilor tehnice inteligente, consumul de carburant sau performanţele nu sunt cele mai bune din segment
- Nu toate dotările tehnologice din oferta rivalilor se regăsesc în lista de echipamente opţionale
- Preţul de achiziţie nu este printre cele mai reduse de pe piaţă
Date tehnice - Mazda 6 Tourer facelift (2015-2018) 2.2 Diesel Biturbo (Skyactiv-D) 150CP Aut6 Attraction | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ştiri despre Mazda
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (Joi, 25 Aprilie 2024)
-
În urmă cu ceva timp am călătorit, în mare secret, la Centrul Mazda din Germania, acolo unde am făcut cunoștință cu noul CX-80. Cu alte cuvinte, un CX-60 cu trei rânduri de scaune, care poate găzdui într-o atmosferă premium până la 7 pasageri. Acum, că a expirat embargoul de comunicare, am revenit cu un articol în care disecăm SUV-ul nipon. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat denumirea 6e și logo-ul aferent la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală. (Marti, 19 Martie 2024)
-
Președintele Mazda, Katsuhiro Moro, a dat de înțeles că producătorul nipon ar putea lansa un model sport echipat cu motor rotativ. Acesta ar putea fi inspirat de conceptul Iconic SP, care tocmai a debutat la Tokyo. (Luni, 15 Ianuarie 2024)
-
Constructorul nipon de automobile confirmă debutul noului SUV CX-70. Evenimentul va avea loc în data de 30 ianuarie. (Joi, 04 Ianuarie 2024)
personal votez pentru Mazda si, daca ma gandesc bine, si pentru Wagon...e mai practic
Performantele n-or fi ele cele mai bune, dar consumul real pun pariu ca va fi cel mai bun din segment. Nu stiu de ce naiba se dau note la consum dupa cifrele oficiale, cand stim cu totii ca alea nu au nici o legatura cu realitatea. Nu puteti taxa masina in minus la consum ca voi conduceti ca niste turbati si schimbati numai la 5000 de rotatii pe minut. Ori testezi performantele dinamice, ori consumul, dar nu le poti testa pe amandoua in acelasi timp.
In orice caz, nu vreau sa ma intelegeti gresit. Nu urasc VAG (spre deosebire de multi alti useri) si nici nu-s fanboy Mazda. Dar Mazda 6, cand ei in considerare toate atributele sale, este cea mai buna masina din segmentul D la momentul de fata.
Doamne bun ar fi un buton de edit la comentarii!
Salut design-ul Mazda si SKYACTIV care e altceva fata de cum merge gloata in momentul de fata (motoare de drujbe cu multi cp care sunt putin fiabile si nu consuma chiar atat pe cat promit pe hartie).
am luat modelul mazda 6 FL full deci rev top 2,2d at 175cp culoare rosu soul+navigatie care costa la atp baia mare 34,640eur cu tva pret de lista
si am intrat la vw.ro si am configurat noul passat.am ales varianta highline 2.0 tdi dsg 190cp tractiune fata cel mai full passat si sa vezi ce pret are 34,659 eur cu tva pret de lista.
e identic cu mazda 6 huuuuurrrrraaaaaaaaa.
da sa vezi surpriza m-am uitat la ce are in dotari si sa vezi surpriza passatul highline e cam slab dotat,,,,,,,vine cu faruri halogen(nu xenon),nu are oglinzi antiorbire,incalzire scaune si foarte multe chestii.
si am adaugat una cate una ce nu avea fata de m6 tot incepand de la exterior culoare rosu metal,jante 19,sistem navigatie cu camera mansalier,antena dab,11difuzoare,faruri led adaptive,incalzire scaune fata +spate si foarte multe.+toate sitemele de asitenta pe care 90% dintre soferi nu le folosesc dar pe m6 e standard la passat totul e optional.
sa vezi surpiriza adunate toate cu toate dotarile identice cu m6 45,908eur!!!!!
diferenta 11,260eur.
ce ziceti merita noul passat cu atata mai mult pt ca e VW?
parerea mea categoric nu
sa nu mai zic ca peste 5 ani fiecare a doua masina de pe strada va fi passat adus din germania,si treci pe langa el parca ar fi logan.Dar un mazda 6 si acum atrage priviri si va atrage si dupa 5ani
Raspunde
MultiCitat
Raporteaza
Ok, dar BMW oferea 150 de cai si 330nm din 1995cmc in 2001 si 0-100 in 8,8 secunde !
Un 520i din 1991 avea o viteza maxima de 215km/h, in conditiile in care are aerodinamica unei caramizi si cantareste mai mult cu 100 de kg ! Ok, nu erau Euro 6, dar totusi...
Aici vedem de unde vine fiabilitate masinilor japoneze, sau mai degraba, lipsa fiabilitatii masinilor Europene: din faptul ca motoarele Europene sunt impinse la limita tehnologiei si tolerantelor, drept urmare, sunt mai predispuse la probleme de tot felul. Vrei fiabilitate si eficienta ? atunci trebuie sa sacrifici performante, iar pentru unii asta nu conteaza, pentru altii da.
Oricum, Mazda 6 ramane, de departe, cea mai frumoasa propunere din segment si o masina pe care inca mi-o doresc.
Tovarase @kaizer poftim aici lista de preturi, poate te mai informezi si matale.
http://www.mazda.ro/assets/master/cars/all-new-mazda6-sedan/brochure/Lista%20de%20preturi%20Mazda6%202015.pdf?epslanguage=en
Cat despre Mazda 6, am mai spus-o si o voi mai spune de cate ori am ocazia ~ este cea mai premium masina din segment , doborand lejer chiar si rivali precum Bmw seria 3 sau C class la calitate interioara. Iar faptul ca redactorii ii atribuie niste minusuri fara logica gen " nu toate dotarile tehnologice din oferta rivalilor se regasesc in lista de echipamente optionale" . Dar va-ti gandit si la faptul ca Mazda 6 in varianta de top ofera dotari pe care rivalii nu le au nici in lista de optiuni?
E laudabil sa fii fan si e bine insa nu atunci cand se ajunge aproape la paranoia.
Mazda din pacate nu are un brand premium ca Honda, Toyota sau Nissan, cei trei mari gianganti japonezi.
ia zi, de ala de la satu mare cu roveru' , mare fan de englezesti, ce mai stii? daca va uniti toti faceti de-un ansamblu folcloric, nu?
Passat de care zici tu la 55k full care este 45k full de fapt are un motor la care mazda 6 nici nu viseaza , un diesel bi-turbo de 240CP care nu are performante de o sec mai mult .. mai mult bine chiar. Full include si scaun cu masaj , 360 view etc . Dotari premium peste ce are Mazda.
Da un tur in configuratorul de la passat si vezi unul cu motor de 200CP benzina comparat cu cel de 192CP de la mazda care este 32k si pune exact aceleasi dotari , vezi pe unde iesi.
Daca nu s-a prins careva pana acum Passat joaca la 2 capete , iti poti configura Passat ca inainte alegand pachetul comfortline mai pui cateva optionale si iesi OK ca pret.
Vrei mai spre premium alegi Highline si pui optiuni care nu le gasesti la alte masini din segmentul D si normal costul devine mai aberant.
Mazda e mai sexy dar doar atat.
PS: Dar butonul rotativ de la BMW ce cauta si pe Mercedes si Audi? Nu cumva l-au copiat de la BMW ? Bai imi place "mentalitatea" voastra desarta cu comentarii gen : dar dc roata e rotunda, dar dc volanul seamana ca la marca "x" , dar dc farul arata exact ca la "y" . Dar tu dc nu gandesti ca un adevarat pasionat auto ? Crezi ca te-ar mai fi contrazis cv daca postarea ta era una demna de una cu multe idei si cunostinte in acest domeniu?
Andytza taticule , te vad tare transpirat ! Ai lasat treaba la Vartburg si ai zis sa dai fuga la Pc sa mai pompezi niste aberatii?
Vrei sa-ti spun dc am comparat Mazda 6 cu seria 3 si c class ? Spre cultura ta auto , afla ca sunt din aceeasi clasa "medie" ( cu toate ca au alt target de piata ) . Basculeaza putina informatie de pe net acum si invata clasele auto . Multam!
La toti ne place Mazda, toti suntem de acord ca are ce oferi si o face la pret bun, chiar cu motoarele alea cu performante demne de BMW-urile si Mercedes-urile anilor '90, doar tu esti incuiat la minte in toata povestea asta, numa tu arunci aici cu rosii in tot ce vine Germania.
In loc sa ne dovedesti ca ai cultura auto si inteligenta, tot ceea ce ne arati, este ca esti un frustrat... pai nu e pacat ?
@Mowgli , BMW si Mercedes in anii aia aveau cel mai ridicat raport de compresie din lume ? E clar ca numai geniile stiu .
Eu personal sunt la a 3 masina noua si am doar 31 de ani. Momentan am Civic luat in 2012 (modelul nou) insa in trecut am avut si Corsa si Clio plus un Cielo pe care-l mostenisem de la ai mei. Tin sa precizez ca am condus diverse generatii de Passat, Golf, Seria 3, Accord si Megane masini ale unor prieteni, colegi, rude. Nu ma dau expert auto insa cred ca pot face comparatii mai bune ca tine pentru ca eu am vazut destule masini pe viu. Inainte de fiecare achizitie am facut teste cu 5-6 variante pe langa. Asta dupa ce m-am uitat la poze pe net si am vazut ce-mi place dintr-o lista dubla sau tripla.
Tie ti-e usor sa fii internet troll si sa jignesti gratuit cu poante rasuflate cu masini sovietice. Jignirile sunt pentru tine nu pentru restul de useri si te sfatuiesc sa iei niste hartie igienica sa te stergi la gura din cand in cand...
Stii ce inseamna "expert" ? Vine de la " experienta " . Eu nu pot fi mai expert decat voi meseriasii VAG pe bune. Totalitatea cunostiintelor pe care le-ai dobandit in mod nemijlocit despre realitatea inconjuratoare in procesul practicii de zi cu zi sub capota la Moskwicz , pe bune te face mai expert decat mine , nu contest treaba asta . Asta ca sa nu mai zic de cunostintele detinute prin cai sau prin metode practice "culese" prin procesul de " meanic in fata blocului" cu Moskwiczul ridicat pe caramizi . Deci nu se poate vb de experienta , esti mai bun decat mine , esti Guru pe pamant .
Ps: Nu trebuie sa-mi spui ce ai condus, nu ma intereseaza pur si simplu viata ta privata . Degeaba conduci zeci de masini daca nu ai harul si cultura dobandita de a le intelege pe fiecare in parte. E ca si cum ai spune ca unul cu permis de 30 de ani e mai "expert" decat unul cu permis de 3 ani . Dar te-ai gandit ca ala cu permis de 3 ani poate a mers sute de mii de km in timp ce ala cu permis de 30 ani nu a circulat decat 100 km pe an cu masini ori de la prieteni , ori inchiriata pt un weekend ? Iar tu vii sa-mi scoti amie ochii cate masini am condus eu? taticule recunosc, eu conduc categorie grea spre deosebire de tine, iar cu toate astea pot spune fara cumpatare ca ma consider destul de abil pt a trage o concluzie pertinenta, spre deosebire de unul ca tine . Fi inteligent si da un raspuns pe masura asteptarii . Multam !
Se vede din avion ca esti VAG hatter , nu este nici o problema dar o duci prea in extrem si devii fff penibil in argumente si comparatii. Cine iti citeste comentariile se invarte de ras.
De unde ai scos ca passatul cu varinata de mijloc costa 40k nu stiu , ti-am mai spus deschide configuratorul ala.
Passat in varinata de mijloc ( comfortline) diesel 150CP costa 27.500 , sa pui 12.500 euro in plus eventual sa zici ca bagi in optiuni este aberant.
Mazda la optiuni nu are nimic special , passat are mult mai multe. La fel si la motoare . Daca te uiti la mazda la cuplurile motoarelor iti dai seama ca's aspirate iar cuplul este de motor 1.4. Nu este neaparat un lucru rau dar performante nu sunt.
Conteaza pana la urma ce cauti.
Incearca sa fii mai obiectiv in comparatii si gandeste-te ca la cateva clikuri distanta lumea poate afla cat costa un passat fata de mazda si ce dotari are.
Vanzarile oricum o sa-si spuna cuvantul .
Un rudoten ti-ar folosi sincer.
@Marean
Esti foarte abil in a trage concluzii pertinente, cum sa nu, nu vorbesc de acest articol, asa in general, daca nu te-ar chema @mafia ( asa ti-a ramas numele) puteam sa te cred, oricum esti destul de domol cand vorbesti de Mazda, eu vreau sa vorbesti mai mult de Lexus, acolo esti cel mai bun:)).
Sa compari Mazda 6 facelift cu un model iesit "la pensionare" de cativa ani , e ca si cum ai compara Logan generatia a doua cu Dacia Nova ( ca-i tot din aceeasi clasa ) . Nu contesta nimeni atuurile atat stilistice cat si tehnice ale Alfei 159, insa urmele trecerii timpului isi spune cuvantul cand vine vb de acest model. E drept ca la 5-6 mii SH nu prea mai gasesti o alta masina atat de frumoasa precum Alfa 159 . Dar sa o compari cu Mazda 6 facelift e putin cam deplasat , chiar daca sunt din aceeasi clasa ~ transmisiile noi, motorizarile noi atat diesel cat si benzina , platforma noua, dotari specifice anului 2015 , calitatea asamblarii superioara fac din Mazda 6 un fel de '' S class '' in segmentul D , adica peste 159 la mare distanta. Dar cine stie poate va aparea noua generatie 159 , insa e destul de tarziu, masina asta trebuia sa apara "ieri" ca sa tina pasul cu noile tendinte.
Ps: Nu am comparat niciodata Mazda cu Lexus , esti in eroare , dar daca as compara-o as face-o cu IS ( ca e din aceeasi clasa ), il va bate cu brio Mazda 6 la finisaje, punem pariu ?
... daca nu, in politica pe undeva, purtator de cuvant, ceva...orice!
PS: in opinia mea masinile momentului in acest moment in clasa medie sunt in aceasta ordine: VW Passat, Mazda 6, Ford Mondeo, restul.
Care dintre cele 3 emai buna? E greu de spus sau imposibi. Alegerea tine mai mult de gusturi (care nu se discuta).
da, imagineaza-ti ca trebuie pozitionat langa butonul "raporteaza abuz" si trebuie sa scrie pe el "edit" + o limitare de timp in care sa faci modificarea textului
e dificil....
Si acum revenind la Mazda 6 ~ modelul entry-level costa tot 22k cat Passat , ce ofera Mazda 6 in banii astia ? Pai cam asa: jante aliaj 16" , faruri cu lupa + halogen, comenzi electrice pt toate geamurile, comenzi pe volan, buton start engine, sistem i-stop la semafor ( deci lucruri pe care Passat nu le are ) , daca adaug si motorizarea mult mai potenta 2.0 145 cp cu cel mai ridicat raport de compresie din lume, cu zero lag si fara stresul problemelor legate de fiabilitate , pai Mazda e in top , plus faptul , apropo : calitatea materialelor la Mazda 6 ramane aceeasi chiar data este varianta de baza , gasim acele tesaturi din piele pe bort, tunel median, consola, manere usi, etc . Daca pun si designul exterior care poarta un aer de premium si exclusivitate , pai atunci Mazda este din nou in top in segment.
Cat despre faptul ca Mazda 6 " nu poate fi configurata asemanator ", pai in afara de morizarea TDI 2,0 200+ cp care se aude ca un " tractoras" si nu este atat de silentios precum dieselul de pe Mazda, Passat are cam aceleasi dotari moderne ale momentului ca si Mazda ( o masina la jumate de pret ) . Altceva ? Te inteleg sa fi obiectiv cand vine vb de VW, inteleg detii unul . Si mie imi place Beetle, si cred ca este singurul model al gamei care are personalitate si arata si modern in acelasi timp. Dar.......... ps: mai esti ''fan'' Renault ? ...... glumesc evident :))))))
@Cititorule, ai dreptate, de fapt eu fac " reclama" pozitiva pt Moskwicz, ma gandesc ca asa va pastrati si voi locul de munca ca "mecanici" de cartier . Multam si bafta la schimbat bujii! Mazda oricum nu era de tine, de aceea cred ca ai incurcat initiala cu celalat brand revolutionar care incepe tot cu "M" si se termina cu "z" .
Trecand peste aspectele de mai sus, aceasta masina nu este disponibila doar cu o singura motorizare. Cine doreste un plus de dinamica se poate orienta catre motorul diesel de 2.2 si 175 cp, ce pus in comparatie cu cel de la Volkswagen, si anume 2.0 TDI 190 cp de pe Passat (concurentul numarul 1) are cu 20 Nm mai mult cuplu, acceleratia este aproape identica, in ciuda diferentei de 15 cai putere, iar viteza maxima este cu doar 12 km/h in favoarea Passat-ului (nu cred ca va reprezenta o tragedie pentru nimeni). De asemenea, pretul celor doua, in echipari de top (Highline, respectiv Revolution Top), cu transmisie manuala este de 32.245€ vs. 31.490€.
Ce am vrut sa spun mai sus este ca fiecare masina are plusurile si minusurile sale. Nu ma consider nici fan Mazda, nici fan Volkswagen, iar comparatia cu BMW mi se pare putin exagerata. Personal, as alege Mazda 6 din aceasta clasa, cu motorul diesel de 175 cp, ce mie personal mi se pare cea mai buna alegere.
Nu ai inteles si nici nu vei intelege vreodata care e treaba cu Passat. Si nici nu inteleg de ce urasti atat de mult masina asta. Dar nu-i problema, cainii latra si caravana trece. Cu niste "petarde" de motoare, cu un interior slab finisat, fara jante de aliaj si faruri cu lupa macar, masina asta castiga premii in toata lume, teste comparative si pregateste-te si pentru Masina Anului in Lume. In masina asta se va vinde de cel putin doua ori mai mult mai ales in Europa. Totul spre surprinderea ta. Doar a ta.
Nu cred ca este cineva de aici care contesta calitatile Mazdei 6 care este o masina foarte buna. Dar cred ca majoritatea credem ca tu cam bati campii. Si atunci cand iti spun aproape toti ca esti beat poate e bine sa mergi la culcare. In cazul de fata sa o lasi mai moale.
Te salut din masina mea, Skoda Octavia 2 "tedeii" , pe care am luat-o la 125000 de km si uite ca se incapataneaza sa mearga bine desi am aproape 240000 de km. Cat de "fraier" sunt ca mi-am luat un cazan"nemtesc!
Cand o sa ies la pensie am sa-mi cumpar si eu Passat ca atunci o sa am mai multa rabdare sa-l plimb din service in service si sa astept 3 sec pana intra turbina ca sa fac un demaraj mai "performant" , insa tare mi-e ca mi-o trage pana si Cielo si evident ca la pensionare poate designul ala anost , sters imi va placea mai mult , dar ma voi putea mandrii ca conduc "masina anului" :)))
Cand o sa ies la pensie am sa-mi cumpar si eu Passat ca atunci o sa am mai multa rabdare sa-l plimb din service in service si sa astept 3 sec pana intra turbina ca sa fac un demaraj mai "performant" , insa tare mi-e ca mi-o trage pana si Cielo si evident ca la pensionare poate designul ala anost , sters imi va placea mai mult , dar ma voi putea mandrii ca conduc "masina anului" :)))
Un Golf de ala 1.2 TSI de 80 de cai....ala de fapt face Mazda 6 2.5 de 195 de cai fara mare problema....
Azazer, vreau sa confirm ceea ce ai zis, in curand o sa fac un test comparativ Golf entry level 1.2 tsi si mazda 6 2.5 ...o sa va arat ca mazda asta e un rahat nu alta.........
Hai ma, japonezii sa fie mai bun decat nemtii ? da-o dreacu......
Iar faza cu AdBlue e o minciuna...de fapt Mazda tot foloseste AdBlue
Eu aleg volkswagen
implementate. Dar e bine ca-i "masina anului" , ca si cum ai zice " smartphone-ul anului", stiim cu totii ce inseamna asta , dar o reflecta oare calitatea faptul asta ? Si Fiat Panda a fost masina anului, iar la vanzari a stat mai slab decat la voturi .
Ps: Prietene Azazel , te intinzi cam mult sincer , ma gandesc ca conduci cel mult un Moskvicz , Octavia e lux pt tine . Multam !
Indiferent că sunt de acord sau nu cu ce spune, pe mine mă face să zâmbesc sau chiar să râd mereu.
Ce baloane tot vorbesti cu LAG-ul ala? si de ce scrii cu litere mari ?
Sa ne evidentiezi faptul ca, cunosti un termen mai tehnic, drept urmare esti un mare inginer si trebuie sa ne inchinam tie ? Bai nene, sezi bland in banca ta. Esti frustrat ca ai o ceapa de masina fara turbo si atunci iti dai si tu cu parerea si scuipi orice iti iese in cale, uitand de fapt ca majoritatea masinilor de astazi, au turbo. Vrei lag ? uita-te la Ferrari F40 sau Porsche 964, daca tot vrei sa vorbesti de lag.
Daca o masina cu lag cu tot, accelereaza mai rapid, intre orice interval, decat Mazda ta, cu atat mai nasol e pentru Mazda... nu ?
Si Mariane, vreau sa recunosc: am un Moskvicz la care ii schimb bujiile saptamanal si stiu doar sa-i umflu rotile, dar ma cred mare mecanic la mine in sat. Ok ? asta asa, ca sa te scutesc pe tine sa mai scrii o fraza in plus.
Unde am scris eu ca doar VW stie sa faca masini? Cu cel crede asta nici nu are rost sa mai vorbesti despre masini. Si poate nici cu cel care crede ca Mazda are finisaje mai bune ca BMW.
Uitati aici performante dinamice la o diferenta de 30 CP in munus si apoi comentati:
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/passat-2014-16-tdi-120cp-bmt-man-trendline-111216/specificatii.html
sau poate va e lene sa deschideti acel link:
Passat 1.6 TDI, 120 CP, 0-100 km/h 10,8 s, vit max 206 km/h... in conditiile in care Mazda 6 are si o greutate ceva mai mica. In conditiile in care Passat are un motor si implicit cuplu motor mai slabe ca aceasta Mazda 6.
Dar nu se poate, e o greseala in fisa tehnica a lui Passat. Automarket, sa va fie "rusine"! :))
@Azazel tatucule, eu vb de benzina vs benzina (entry-level) dar ma rog, pai atunci hai sa facem in felul urmator: Sa comparam entry level diesel vs entry level diesel, deci Passat in varianta entry-level diesel are 1,6 tdi 120 cp da ? Pai Mazda 6 in varianta entry-level are 2,2 150 cp da? Bun si acum sa inceapa distractia : Pai in cazul preturilor raportat la dotari stam altfel ~ Passat costa 24,000+/- euro iar Mazda 6 26.000+/- euro , iar aici dotarile difera si mai mult , de exemplu la banii astia Mazda 6 vine echipata cu sistemul MZD Connect cu o grafica demna de masini premium si evident cu functii controlate de la butonul rotativ exact ca la masini premium, Passat in schimb la banii astia nici cu navigatie nu vine, si chiar daca ai mai platii 1.000 euro pe unul ar ajunge cam aproape de pretul Mazdei , dar pt ce sa dai inca 1.000 euro ? Pt un sistem de navigatie cu grafica de aftermarket si pozitionat prost pe bord ? Nu cred ca mai e cazul sa continui cu dotarile fiindca e clar ca il bate Mazda 6 raportat la pret/dotari/calitate.
Acum sa vorbim de motoare, pai in cazul dieselui Mazda, raportul de compresie fata de cel al benzinarului, este invers, adica mai scazut, adica este cel mai scazut din intreaga industrie auto. Ce inseamna asta ? S-a optimizat timpul de combustie precum si omogenitatea amestecului aer si combustibil, blocul motor, arborele cotit si pistoanele au fst reproietate astfel incat s-a ajuns la un nivel de zgomot foarte scazut si fara vibratii, aproape de silentiozitatea unui benzinar, adica cel mai silentios diesel de pe piata , deci din nou o bila alba pt Mazda.
Cat despre performante Azazelule, se pare ca nici de pe hartie nu poti citi:
Passat entry-level dieasel face 0-100 km/h in 10,8 sec da .
Mazda 6 in varianta entry level diesel face suta in 9,1 sec deci cam cu aprox 2 sec e mai rapida Mazda 6 ca Passatul de care zici tu, deci ai calculat prost . Cuplul mai mare o avantajeaza pe Mazda 6 . Asadar la ce performante dinamice te-ai referit cand ai zic ca are si 30 cp in minus? Asta in ciuda in care datele tehnice pe care chiar tu le-ai adus in discutie, arata contrariul, eu am mai zis ca nu sunteti in stare sa procesati inainte sa postati ceva, dar posibil te grabeai sa schmbi bujiile la Moskwicz cat e inca soare asa-i ? E clar ca Automarket a gresit datele tehnice , probabil "le-a modificat" in favoarea Mazdei aseara :)))
comparastiv entry-level 1.6 tdi 120 cp diesel vs entry-level 2,2 150 cp diesel.
Volkswagen Passat :
-Acceleratie 0-100 km/h s = 10.8
-Cuplu maxim Nm (rpm)= 250 (1750)
Mazda 6 (facelift)
-Acceleratie 0-100 km/h s= 9.1
-Cuplu maxim Nm (rpm)= 380 (1800)
PS: cat despre finisajele Mazda 6 vs BMW seria 3 arunca bn ochii si vzi ce fel de materiale are seria 3 pe tunelul median pana spre zona schimbatorului, pe tunel, pe bord . Vezi cumva cusatura ? Multam !
http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?action=remove&trim=111745&pn=
De fapt uite eu as zice altfel : as fie scoasa pana si climatizarea, ca nici asta nu face premium un S class, as scoate si lemnul si l-as inlocui cu plastic , chiar si navigatia as scoate-o si i-asi lasa doar casetofon ca nu astea transforma un S class intr-una premium . nu?
Daca iti cumperi un BMW....jumatate din bani ii dai pe nimic. Adica pe SIGLA...brand....(macar de ar fi super-calitative...)
Tre sa fii prostu universului sa dai 50 de mii de euro pe Bi-TDI.....asta-i prostie..
Asta era ideea. Ce ma iei tu pe mine cu nivel de echipare si preturi? Am facut eu referitre la asa ceva?
Nu despre asta e vorba. Dar nu-i nimic, poti sa bati campii in continuare. Spre nemultumirea si ura ta fata de Passat... chiar nu inteleg ce ti-a facut masina asta de o urasti in halul asta, masina asta se va vinde in continuare si va fi vazuta un exemplu de toata lumea care chiar conteaza: posibili clienti, jurnalisti auto, ingineri si proiectanti. Dar tu efectiv traiesti intr-o lume pararlela si este peste puterea sa intelegi niste lucruri.
Mai ales cand spui ca finisarile din Seria 3 sunt sub cele de la Mazda. Inseamna ca tu ai mers cu BMW Seria 3 de acum 10 ani. Daca la concluzia asta ai ajuns comparand cu modelele din prezent... pur si simplu nu mai are rost sa comentez ceva.
interesant cat de des prin service o dai cu volksvaghenu
interesant cat de des prin service o dai cu volksvaghenu
60 000 km asta e o nimica toata.
Si oricum vorbesc si din postura unuia care are si japoneza. ;)
Daca nu te-ai gandit , lumea mai se uita si la o masina bine echipata, iar cand dai aproape "un miliard" lei vechi pe o masina din clasa asta te astepti sa fie dotata si decent . Sa ai geamuri manuale in spate pe Passat asta este o caracteristica umilitoare ce sfideaza bataia de joc pt respectivul client care ma gandesc o mai avea si el un copil ( dorind sa blocheze electric geamurile din spate ) d.p.d.v aici este un minus la capitolul siguranta activa/pasiva. Asta ca sa nu mai enumar problemele de vizibilitate ale masinii~ ea nu dispune nici macar de proiectoare de ceata, iar farurile sunt simple ca la un Logan low-cost. Din nou un minus major pt vizibilitate.
Calitatea nu o mai enumar iar, fiindca e clar pt cei cu cultura auto. Eu m-am referit strict la BMW seria 3 din ultima generatie, casca mai bine ochii si ai sa vezi la ce ma refer.
Cat despre "performantele foarte apropiate" ale lui Passat, se vede. Atat de apropiate sunt , incat i-s suta cu aproximativ 2 secunde intarziere decat Mazda ...... in 2 sec pana prinzi tu suta cu Passat , eu cu Mazda imi aprind si o tigare.
Despre ce performante vorbeai ? Passat e mai lent cu 2 sec, iar acum dupa ce ai vazut asta o dai la intors zicand ca " dc nu compar o varianta de putere aceeasi" , taticule eu am comparat strict entry-levelurile. Pai mai bine inainte de asta intreaba-te dc 2,0 TDI de pe 190 cp este mai rapid cu doar cu 0,2 sec decat 2,2 175 cp de pe Mazda , diferenta care nici macar un pilot ultra-profesionist nu o simte, asadar aici Passat e mai potent cu 15 cp fata , dar cuplul ce sa vezi? E mai mic in ciuda in care are mai multa putere . Nu mi-ai raspuns pe tema vibratiilor si a silentiozitatii? Lumea se mai uita si la o masina daca e silentioasa . Si nu, nu urasc Passat, in ciuda in care nu mi-ai citit feedbackul la un articol, unde chiar am laudat ergonomia, si chiar am punctat faptul ca plasticele dure din interior protejeaza zgarierea cu obiecte dure care le vei cara . Iar faptul ca se vinde asa mult, e clar dc pana si nemtii fac coada la Mazda, chiar ei au spus ca este cea mai buna masina a momentului. Acum ca cei care fac drumuri la tara le cumpara, pai le cumpara pt a cara cu ele , platicele din abundenta o ajuta .
Apropo : inainte de a compara cu o firma de prestigiu ca Mazda, intreaba-te dc Passat si-o i-a in barba chiar de la Kia Optima. Ca design Optima e superioara, ca dotari interioare Optima are chiar si scaune ventilate fata-spate, nu numai incalzire, deci o bila alba pt acest segment. Ca motoare Optima il cam rupe cu al sau 2,0 turbo 274 cp. Deci iata ca sunt multe masini bune in acest segment. Si nu ma mai lua cu volumul portbagajului, fiindca nu vei cara caramizi , doar cateva traiste de cumparaturi si atat.
@ mowgli , din nou transpiri la pc. Eu vorbesc de masini stock, nu modificate. Pe Moskwicz poti pupe pana si motor de peste 300 cp , ai calculat prost deci . Multam !
Pe rosu arata si mai bine.
Cred ca e cea mai frumoasa masina din clasa ei.
P.S. -- Lasati-l si voi in pace, vedeti ca e bolnav...
Spun asta ca sa stiti de ce are el atatea plusuri si voi restul aveti atatea negative....nu merita, baieti... pierdere de vreme cu un om bolnav. Toata discutia de mai sus a fost curata pierdere de vreme.
Pt obsedatii care macane anti-mazda 6, copilasi , aceasta masina este net superioara pe langa ghioarca de Passat care e o masina atat de anoata si de stearsa, fara personalitate, o masina lipsita de scrupule, cu dieseluri care se aud zgomotos, ca un diesel de acum 15 ani .E clar ca de atunci VW nu a mai inovat cu nimic, in plus spalatii pe crcreiar care se masturbeaza la acest Passat probabil nici permis nu au.
Un lucru e clar....nemtzoaicele de azi - nu-ș merita banu.
Captain America , go go go !
Shitin' again. Hai dăi pe engleză. La casa de nebuni vad ca va invata engleza pentru psihopati.
:D
Pro:
-calitate interioara peste concurenta ( chiar si premium )
-finisaje de lux
-cel mai silentios motor diesel de pe piata
-resurse suficiente de putere
-dotari Hi-Tech
-confort+ cea mai buna izolare fonica din aceasta clasa
-ergonomie buna
-sistem audio BOSE cu 11 difuzoare ( se aude fara distorsiune )
-HUD-ul ceva revolutionar in acest segment, si ft informativ
-Sistemul MZD Connect , dispune de un display cu rezolutie ft ridicata compatibil cu I-drive de la BMW, ca claritate
-Design exterior fenomenal ( masina a intors priviri pe tot parcursul testului )
-Design interior, cu ambient de lux
-Consum redus de carburant
-raport/pret/calitate imbatabil
-singura din acest segment care vine dotata cu faruri MATRIX full-led precum la Audi
-tinuta de drum impecabila
-suspensie silentioasa la micile denivelari
Contra:
-lipsa unei motorizari supraalimentate pe benzina
-volumul portbagajului cam mic fata de concurenta
-lipsa unei plase pt bagaje
-oferta de personalizare inexistenta ( nu poti comanda spre exemplu si 2,0 145 cp cu automata dar si cu 4x4, iar pielea alba o poti opta numai de la echiparea > Revolution < , etc )
-lantul de distribuitori-service cam mic
-discount-uri cam mici ( dar poate asa e la inceput )
Dar na, ce stiu eu?! Sunt un taran cu VW care nu stie ce e aia masina si calitate japoneza. Se pare nu mai sunt nemtii Dumnezeu pe pamant :))
totul este premium,asa-i?
Evgheni,cum stai cu asthenia de primavera?
Nu de alta,dar esti foarte afectat! Zbor deasupra unui cuib de cuci! Ai idee? Duios Anastasia trecea! Te regasesti? Sfantul Miticu blajinul! Deja esti deposit! Nu ucideti caii verzi!
VW rugina
1. Insignia ST
2. Mondeo Wagon
3. Peugeot 508 SW
4. Mazda 6 Wagon