În ciuda succesului înregistrat de Fisker Karma şi de capacităţile hibridului dezvoltat de Henrik Fisker, compania americană îşi caută un partener pentru a putea supravieţui pe piaţa auto.
În decembrie 2012, cei de la Fisker spuneau că poartă discuţii cu trei potenţiali parteneri privind întocmirea unei alianţe. La începutul lunii decembrie 2012, cei de la Fisker au fost nevoiţi să-şi întrerupă producţia, după ce furnizorul lor de acumulatori, A123 Systems, a dat faliment. Americanii aveau nevoie de cel puţin un an pentru a testa acumulatorii furnizaţi de un eventual nou furnizor.Fisker Karma are două motoare electrice care dezvoltă un total de 408 CP şi 1.300 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 200 km/h. Pentru a mări autonomia de la 80 la 483 kilometri, Karma beneficiază de un motor 2.0 turbo alimentat cu benzină, care încarcă bateriile după ce modelul rămâne fără energie în acumulatori. Potrivit estimărilor realizate de cei de la Fisker, un şofer care parcurge 64 de kilometri zilnic cu o baterie încărcată la maximum are nevoie de 35 de litri de benzină pe lună. Mai mult decât atât, respectivul şofer va face plinul o dată la 1.609 kilometri, dacă parcurge acelaşi traseu de 64 de kilometri în fiecare zi, plecând de acasă cu bateria încărcată.
Via Autoblog.it
Da...o masina deosebita. Pacat ca ajunge la orezari :(