Scandalul Dieselgate îi determină pe anumiți constructori auto să vadă într-o lumină nouă dezvoltarea motoarelor diesel. Dacă oficialii Porsche au anunțat că analizează posibilitatea de a renunța la motoarele diesel undeva în preajma anului 2020, nu același lucru putem spune și despre Audi.
Conform ultimelor zvonuri apărute, constructorul din Ingolstadt vrea să ofere versiuni diesel pentru viitoarele generații S6 și S7. Noul A6 va fi prezentat în 2018, în timp ce viitoarea generație A7 ar urma să debuteze în următoarele săptămâni.
Aceleași zvonuri spun că sub capota modelelor S6 și S7 diesel vom vedea motorul de 3.0 litri biTDI. Pe versiunile A6/A7 Competition, acesta dezvoltă 326 de cai putere și 650 Nm, însă valorile ar urma să fie îmbunătățite în cazul noilor S6/S7 diesel. Posibilitatea preluării motorului V8 de 4.0 litri TDI de pe SQ7 este exclusă.
Cei care preferă sportivitatea alături de un sunet clasic de motor pe benzină nu au motive de îngrijorare.
Audi o să ofere noile generații S6 și S7 alături de motoare pe benzină.Via | Motor1
Avem ce votam , valabil nu pt romania ci pt toata europa, in vest e chiar mai rau cu taxarea benzinarelor.
Volvo la fel, nu mai au absolut nimic in plan pe motorina.
@Arogantul, imi pare rau ca nu pot sa pun un link de pe WSJ care explica foarte clar de ce Mercedes si altii inca mai trag cu dintii de tehnologia diesel. Raspunsul e foarte simplu. "Sunk costs", pe care nu stiu sa-l traduc in romana. Ideea e ca Mercedes are bagati cam 3 miliarde in cercetare pe diesel si cumva vor sa-si recupereze banii. Jurnalistul a spus la un moment dat un lucru de bun simt. Mercedes inca marsheaza pe diesel nu pentru ca are sens si se merita ci pentru ca a cheltuit deja o suma enorma pentru modernizarea tehnologiei.
Deasemenea s-a pus intrebarea: Cat timp isi mai permite economia auto germana sa se agate de diesel? Pana isi recupereaza "sunk costs"?
Surprinzator, un aliat foarte important pentru tehnologiile moderne vine chiar din China. Prin faptul ca le restrictioneaza vanzarile de diesel si benzina din anul xxxx, practic ii forteaza pe toti greii industirie auto sa schimbe macazul pe electricitate / hidrogen. Iar China este suficient de mare si de importanta incat sa dicteze tonul si directia de dezvoltare in lumea auto.
Cartile se jor juca in urmatorii 5 ani cand vor apare modelele electrice de masa la producatorii traditionali, si nu doar la firme exotice, gen Tesla, Fisker, etc. De succesul lor depinde daca vom avea masini electrice accesibile mai curand sau mai tarziu.
ca sa nu mai vb de infrastructura de incarcare
Cred ca daca ,ipotetic cineva ar inventa un motor sa functioneze cu apa a doua zi nu s-ar mai sti nimic de el familia lui si neamul lui ...Ori ar zice ca l-au rapit extraterestrii ori ca s-a sinicis im masa din cauza religiei etc,...
vizionare placuta
https://www.youtube.com/watch?v=byx1qATQ8Uc
Pacat ca nu vedem acelasi lucru si in politica, si iesim in strada crezand ca ceilalti sunt mai buni ...
Interesul dicteaza. Interesul celor mari !