După un anunţ mai degrabă sec la sfârşitul săptămânii trecute şi un teaser în prima parte a zilei de luni, Volvo a demarat în sfârşit campania de promovare a noului V90 care îl are în centrul atenţiei pe Zlatan Ibrahimovic.
Primul episod îl înfăţişează pe celebrul fotbalist suedez reflectând la modul în care a crescut pe parcursul copilăriei înainte de a se transforma în vedeta care este astăzi. Ibrahimovic afirmă că ascensiunea nonconformistă pe care a avut-o se potriveşte ca o mănuşă cu viziunea celor de la Volvo.
"Sunt bucuros să lucrez din nou cu Volvo. Am văzut noile maşini, le-am testat şi cred că sunt fantastice. La fel ca şi mine, Volvo a mers pe propriul drum şi a îndrăznit să gândească diferit. Precedentă campanie a fost bună, dar de data aceasta este Made by Zlatan", afirmă el.
Ibrahimovic se referă la o campanie din 2014 în care a cântat imnul Suediei şi a vânat prin pădurile ţării sale natale. La rândul său, Anders Gustafsson, vicepreşedinte Volvo pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, afirmă că asemănările companiei cu caracterul lui Ibrahimovic fac ca această campanie să fie una logică."Campania este o sărbătoare a minţii independente, a puterii care există în abilitatea de a gândi diferit. Sunt multe asdemanari între călătoriile lui Zlatan şi ale lui Volvo. Nu am ajuns unde suntem acum făcând acelaşi lucru ca toţi ceilalţi", a precizat el.
Campania a început cu numai câteva zile înainte de startul Campionatului European de fotbal care se va desfăşura în Franţa. După ce a părăsit clubul PSG la finalul sezonului, Manchester United este considerată favorită să obţină semnătura lui Ibrahimovic.
Via Volvo
este absolut irelevant, chiar si pt cineva care ar vrea sa isi cumpere volvo