Chinezii nu se pot abţine de la a copia modelele europene. Cea mai nouă victimă a lipsei de inspiraţie asiatică este actualul Audi A4 Avant, în varianta pre-facelift.
Constructorul chinez Yema Auto a decis să avanseze dezvoltarea conceptului F16, expus la Salonul Auto Chengdu din 2011. Astăzi avem deja versiunea de serie, care păstrează acelaşi design furat de la constructorul din Ingolstadt.
Modelul se numeşte tot F16 şi va fi vândut sub de sub-brandul Mustang. El a fost deja expus în formă finală, vopsit în culorile specifice taxiurilor din China. Deşi se aseamănă cu A4 Avant la exterior, sunt şi câteva elemente care trădează faptul că avem o copie: jantele de dimensiuni mici, panourile laterale, suprafaţa vitrată şi garda la sol ridicată.
Dimensiunile break-ului chinezesc (4510 mm lungime, 1760 mm lăţime şi 1615 mm înălţime) sunt ceva mai mici decât cele ale actualului model german.Spre deosebire de modelul din care se inspiră, Mustang F16 propune publicului un tren de propulsie complet electric. cai putere, ţinut în viaţă de un set de baterii litiu-ion. Energia înmagazinată este suficientă pentru a oferi o autonomie de 260 de kilometri.
Acesta beneficiază de ajutorul unui motor de 80 dePentru început, noul F16 va fi oferit doar pentru firmele de taxi. Abia în următoarele luni clona chinezească va fi disponibilă şi pentru publicul larg.
via carscoop
oare cand vom putea admira o masina chinezeasca cu adevarat frumoasa???????
Cei de la Tesla au scos in jur de 400 km autonomie dar nu se poate compara Tesla cu restul masinilor destinate pentru consum.
In cazul prezentat, desi evident ca nu cunosc situatia la fata locului, totusi m-as hazarda sa intuiesc ca Yema a cumparat cateva masini Audi A4 break originale - la pret de producator, desigur - si pe urma a modificat grila si ceva pe la bord si gata, nu s-a strofocat prea tare cu imaginatia si munca, ceea ce a reclamat fonduri investitionale reduse la maximum, dupa care firma respectiva va pretinde insa niste preturi de vanzare "la nivelul pietei" pentru ale sale "produse finite", mizand, ca argument "convingator", pe doua etichete rezonante de origine americana, impreunate pentru un "efect total" (Mustang si F16). Poate ca tactica asta infantila va atrage creduli in acea zona a lumii, insa prin Europa sau America plagiatorii s-ar trezi, in mod garantat, cu niste flegme intre ochi din partea tuturora, fani si clienti deopotriva......Daca asa inteleg mocofanii astia progresul si dezvoltarea, atunci ar trebui impuscati in piata aia celebra din Beijing, Tian An Men.
PS: Sper sa nu se opinteasca nimeni sa-mi reproseze ca "bine totusi ca producatorii chinezi vor sa invete meserie, ar trebui apreciati pentru efortul de a construi ceva"......Raspunsul meu ar fi unul singur si indemontabil: cum sa mai admiti "pionierat" in industria auto la peste 100 de ani de la startul competitiei de piata la nivel mondial ?! Asa cum, in mod clar, Hagi nu este harazit sa fie antrenor, nici chinezii nu sunt haraziti sa faca masini (nu mai zic si "bune") - de obicei, daca fortezi lucrurile intr-o directie/vocatie care se dovedeste, inca de la bun inceput, inchisa ca abordare pentru tine, nu faci decat sa te afunzi in ridicol......Cu alte cuvinte, in automobilism, fara traditie esti mort din fasa, cel putin in privinta calitatii de ansamblu, indiferent ca "bunele maniere" ale capitalismului postmodern acorda tuturor combatantilor "sanse teoretice egale de reusita"......
Pe cand un Camaro Mig 21?
Acum inteleg de ce te-au contestat multi: esti un tip prea zbuciumat, care vezi numai negru in fata ochilor......Si sa stii ca nu ma intimideaza amenintarile tale psihodeviante, pot sa ma apar si singur !
Ce deceptie; si cand te gandesti ca ti-am luat apararea in conflictul tau cu Octav72, expunandu-ma pe mine insumi la oprobriu, dar sper ca userii AM sa se delimiteze total de un pseudo-fan ca tine.
Ai clocit multa vreme aceste "dezvaluiri senzationescu in direct" ale tale? Copile, intoarce-te in lumea ta tenebroasa si lasa-ne pe noi sa ne concentram pe micile noastre probleme (spre deosebire de ale tale: reale !). Adio, cuantic (orice vei spune, va fi lovit de nulitate absoluta).
Deci sa inteleg ca numai ultimul tau post si cel al meu, de deasupra, trebuie luate in considerare la vot? Perfect, atunci......sa curga manutele :D
PS: Si ca sa te convingi ca iau in serios treaba asta, o sa-mi suspend dreptul de a mai scrie vreun text pe AM pana pe 1 ianuarie ora zero. Si eu sunt foarte curios cui i-ar acorda mai mult credit comunitatea AM......Vox populi, vox dei. Succes!
.
Interesant modul de departajare ales de @Cuantic, dar daca imi permiteti sa fiu un mediator oarecum, trebuie sa va spun ca nu este stirea potrivita pt aceasta disputa si departajare prin voturi pt ca nu mai e demult pe prima pagina, deci sansele sa mai citeasca cineva sunt destul de mici. Eu pot sa va dau acum cate un vot pozitiv sau cate unul negativ si sa ramana asa:), deci zic sa va mai ganditi putin inainte de a deveni extremi.
Cunoasteti prea multa istorie auto ca sa va anihilati in modul asta, nu va spun sa va strangeti mana virtual, dar eu chiar va vreau pe amandoi pe AM. Eu sunt convins ca luati in serios acest criteriu de departajare si ca nu vreti sa mai comentati pana pe 1 ianuarie, dar se poate considera o exceptie daca imi raspundeti mie:).
Deci sa inceapa jokul????Va tine??? Pe mine da ,chiar ma tine.Deci sa curga manutele. ;)