Xiaomi are planuri serioase de a-și extinde piața și în alte părți ale lumii, inclusiv în Europa. În prezent, compania chineză, care a intrat recent pe piața auto, vinde mașini electrice doar în China, însă marca își pregătește terenul pentru o eventuală expansiune prin recrutarea mai multor oficiali de la mărci auto consacrate.
Constructorul asiatic lucrează în prezent la stabilirea unui nou sediu în Europa. Pentru asta, Xiaomi a recrutat, începând de anul trecut, nu mai puțin de 5 directori de la BMW, potrivit publicației Reuters. Printre foștii angajați BMW care au trecut la Xiaomi se numără Rudolf Ditrich, care a lucrat la BMW vreme de 15 ani și are experiență și în cadrul a două echipe de Formula 1: Sauber și Williams.
Un alt angajat BMW care a trecut de partea Xiaomi este Dusan Sarac, fost manager în cadrul constructorului bavarez. Potrivit paginii sale de LinkedIn, acesta face parte din centrul european de cercetare al mărcii chineze.
Xiaomi l-a mai recrutat și pe Jannis Hellwig, și el venit de la BMW. El are acum rolul de inginer superior pe partea de dezvoltare a performanțelor și integrare.În prezent, Xiaomi are doar două modele pe piața din China: berlina SU7 și SUV-ul YU7. Nu se știe deocamdată unde va fi sediul european al mărcii și nici anul în care Xiaomi va începe să vândă mașini pe Bătrânul Continent.
via Reuters
Putere, acceleratii, tehnologie, hype.
Clientela cu Apple Watch, deja saturata.
Da versiunea aia de 1500 de cai pe unde s-ar folosi ? Ca Bmw promoveaza agresivitatea cu sute de cai, Csiaomi e altceva, caii putere chinezesti sunt mai mici inseamna, ponei .