XC60 primeste un nou motor de 200 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un lucru cunoscut este acela ca in anul 2020 vor intra in vigoare noile norme europene in ceea ce priveste reducerea emisiilor si a consumului. Din aceasta cauza multi constructori auto se gandesc deja la stategia pe care trebuie sa o adopte pana atunci, pentru a-si putea continua procesul de productie.
Unul dintre acesti constructori este si Volvo. Suedezii au implementat un program in care doresc ca pana in 2020 sa elimine motoarele mari, urmand ca acestea sa fie inlocuite de propulsoare cu patru cilindri. In ciuda acestor schimbari, modelele care vor suferi modificari in cadrul motorizarii nu vor pierde din putere, inginerii Volvo fiind optimisti ca vor putea obtine cifre comparabile cu cele ale motoarelor din gama actuala.
Asa cum ne-am obisnuit, suedezii au grabit putin lucrarile si vor prezenta primul propulsor din viitoarea gama GTDi. Este vorba despre un motor de 2.0 litri cu patru cilindri care va livra 200 CP si va fi disponibil pe modelul XC60. Consumul si emisiile acestei unitati pe benzina au fost reduse cu o valoare intre 20% si 30%, iar performantele nu au fost afectate atat de mult. Acest lucru a fost posibil datorita utilizarii injectiei directe, a transmisiei automate Powershift si mai ales a noii tehnologii de supra-alimentare.
In lipsa datelor nu putem sti daca aceasta noua motorizare se bazeaza pe tehnologia Ecoboost de proveninenta Ford.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
cat despre challenger, esti varza! volvo este pt cunoscatori !
Pe de alta parte salavarea adevarata pe termen lung nu ar putea veni decat de la marcile germane. Volvo pe platforme Mercedes sau Audi ar putea deveni un jucator de temut in clasa premium. De asemenea si platformele Lexus se apropie foarte mult de filosofia acestui brand. Cu chinezii sau cu investitori nespecialisti in domeniu, Volvo nu va face decat sa repete istoria nefericita a marcii Rover.