Pentru că au trecut deja doi ani de la lansarea oficială a noii generații X-Trail, Nissan încearcă să readucă în prim-plan cel mai mare crossover din gama sa actuală. Iar metoda prin care japonezii fac asta este lansarea unei versiuni de echipare superioară care pune la dispoziția clienților o serie de dotări existente până acum exclusiv ca elemente opționale.
Noua versiune a lui X-Trail se numește oficial Style Edition și va fi oferită pe motorizările dCi de 1.6 litri și 130 CP și DIG-T de 1.6 litri și 163 de cai putere.
X-Trail Style Edition are la bază echiparea de top Tekna, dar plusează cu elemente precum pedalier din aluminiu, elemente cromate adiționale care îmbunătățesc aspectul exterior al mașinii și jante de 19 inch. La nivelul calității percepute, versiunea specială a lui X-Trail oferă scaune, schimbător și volan îmbrăcate standard în piele, comenzi electrice pentru locurile din față și bare de plafon argintii cu finisaj satinat.
Versiunea specială X-Trail oferă un sistem practic de compartimentare a spațiului pentru bagaje care le oferă familiștilor 18 configurații diferite, dar și întreg pachetul de sisteme de siguranță oferite sub umbrela Nissan Safety Shield.
Nissan nu a anunțat încă prețurile noii versiuni speciale ale lui X-Trail.
Vom reveni cu amănunte atunci când ele vor fi disponibile.
Ar putea pune si un motor mai capabil, 160 cp nu e nimic special mai ales atunci cand aceste este un x-trail nu un amarat de cascaval.
@haihui, sunt curios ce masina detii tu?
@haimui, pe tine nu te intreb, vad ca nu iti place niciuna.....
asta https://youtu.be/-nUM72KUzxI?t=358
@kote cum sa nu conteze motorul, masina mare incapaoare o incarci full si nu mai depasesti.
Inainte de a reply incearca sa gandeste .. cat poti acolo
Hai lasă-ne cu aburelile astea de copil de grădiniţă !
1.Vw n-are concurent direct pentru nişa asta în România, aşa că gura mică ! Qashqai e concurent pt Ţigan.
2.Strategia "a mea e mai mare! vw e cel mai tare!" nu va funcţiona niciodată. Rămâi la ce te pricepi mai bine: mestecat gumă şi colecţionat poze Turbo.
3.Doar 1% pe segmentul asta îşi cumpără motoare peste 200 cp. Temelia vânzărilor o reprezintă motoare între 130 - 170 cp.
X-trail 7 locuri e până în prezent un succes de piaţă şi zic eu că a contribuit masiv pt ca Nissan să devină marca japoneză nr.1 în Europa, înaintea Toyotei.
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-a-devenit-cel-mai-bine-vandut-brand-auto-asiatic-din-europa-64273.html
Nissan e marca ASIATICA nr.1 in Europa.
Sa spui ca sase-sapte sute de mii numai in Europa sunt fix pix, adica aproape cat Peugeot sau cam cat orice marca din Triada nemteasca si dublu fata de Seat, o alta marca europeana, asta-i adevarata imbecilitate.