X-Trail cu de toate: opționalele devin standard pe Style Edition, cea mai complexă versiune de echipare a crossover-ului japonez

de Mircea Meşter
Sambata, 23.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan X-Trail Style Edition oferă câteva adăugiri estetice subtile și o gamă largă de echipamente care în mod normal sunt pe lista de opționale a crossoverului japonez.

Pentru că au trecut deja doi ani de la lansarea oficială a noii generații X-Trail, Nissan încearcă să readucă în prim-plan cel mai mare crossover din gama sa actuală. Iar metoda prin care japonezii fac asta este lansarea unei versiuni de echipare superioară care pune la dispoziția clienților o serie de dotări existente până acum exclusiv ca elemente opționale.

Noua versiune a lui X-Trail se numește oficial Style Edition și va fi oferită pe motorizările dCi de 1.6 litri și 130 CP și DIG-T de 1.6 litri și 163 de cai putere

X-Trail Style Edition are la bază echiparea de top Tekna, dar plusează cu elemente precum pedalier din aluminiu, elemente cromate adiționale care îmbunătățesc aspectul exterior al mașinii și jante de 19 inch. La nivelul calității percepute, versiunea specială a lui X-Trail oferă scaune, schimbător și volan îmbrăcate standard în piele, comenzi electrice pentru locurile din față și bare de plafon argintii cu finisaj satinat. 

Versiunea specială X-Trail oferă un sistem practic de compartimentare a spațiului pentru bagaje care le oferă familiștilor 18 configurații diferite, dar și întreg pachetul de sisteme de siguranță oferite sub umbrela Nissan Safety Shield.

Nissan nu a anunțat încă prețurile noii versiuni speciale ale lui X-Trail.

Vom reveni cu amănunte atunci când ele vor fi disponibile. 

Comentarii (16)

  • Haihui
    Nimic spectaculos, tot urata e .
    Ar putea pune si un motor mai capabil, 160 cp nu e nimic special mai ales atunci cand aceste este un x-trail nu un amarat de cascaval.
    20 30
  • Gusturile nu se discuta. Mie imi place aceasta masina, poate ca sunt subiectiv, detin una. Cel putin pentru mine, motorul este OK, desi intotdeauna exista loc pentru mai bine.
    @haihui, sunt curios ce masina detii tu?
    @haimui, pe tine nu te intreb, vad ca nu iti place niciuna.....
    18 1
  • valjean
    e bine ca are jenti de 19, dar motoarele te rogi de ele intr-o depasire
    12 23
  • La culcare copilasi!
    Numai copilasi comenteaza pe aici. E important ce stie si ce ofera, nu e obligatoriu sa fie frumoasa. Dar va asigur ca multi o considera destul de atragatoare, gusturile nu se discuta. Cat despre motorul asta, ati condus o masina echipata cu el de va dati cu parerea? Esti sigur ca de rogi de el in depasiri? Sunteti la raliuri, sau ce?
    14 2
  • E japoneza si este o adevarata piesa de arta.Motorul chiar ca nu conteaza.
    10 10
  • @cei de mai sus
    las ca pe tiguan e ok drujba de 1,4L....in ritmul asta trec si pe electrice si poate pun ceva de pe masinile de spalat.
    14 10
  • Am fost aproape sa iau masina dar m am razgandit cand am vazut
    asta https://youtu.be/-nUM72KUzxI?t=358
    0 1
  • dci130 e ok
    Arata bine, in stilul Qashqai si ofera un plus de robustete. Care-i problema? Ofera ceva in plus, nu ceva in minus. Personalizarea e noul trend, asta nu inteleg multi care comenteaza pe langa; in special cei care n-au condus niciodata un 1.6 dci...
    11 0
  • @cel mai stupid
    Pe Tiguan exista si de 180CP si de 220CP.
    @kote cum sa nu conteze motorul, masina mare incapaoare o incarci full si nu mai depasesti.
    6 14
  • @@cel mai stupid
    eu am confirmat existenta propulsorului de 1,4 nu inexistenta celor mentionate de mataluta....deci...du-te de numara oile poate adormi
    9 4
  • Inca o data spun: este o masina japoneza, deci este chintesentza industriei auto. Faci depasiri foarte rapide, chiar si fara motor.Ca doar este japoneza. E un fel de Supeman. Superman zboara.Are motor ? Deci se poate.Ce importantza are motorul la omasina japoneza? Niciuna.
    5 8
  • @cel mai prost
    Pai atunci ai vorbit degeaba . Eu am spus ca ar putea pune un motor mai capabil decat cel 160 cp iar tu imi zici de 1.4 cand pe tiguan exista mai capabil cel de 220 cp.
    Inainte de a reply incearca sa gandeste .. cat poti acolo
    3 10
  • @chiar esti prost
    era o chestie de lgica nu de mecanica asa ca eu cedez ,te las... toate bune!
    2 9
  • George82
    Pentru anonim

    Hai lasă-ne cu aburelile astea de copil de grădiniţă !
    1.Vw n-are concurent direct pentru nişa asta în România, aşa că gura mică ! Qashqai e concurent pt Ţigan.
    2.Strategia "a mea e mai mare! vw e cel mai tare!" nu va funcţiona niciodată. Rămâi la ce te pricepi mai bine: mestecat gumă şi colecţionat poze Turbo.
    3.Doar 1% pe segmentul asta îşi cumpără motoare peste 200 cp. Temelia vânzărilor o reprezintă motoare între 130 - 170 cp.
    X-trail 7 locuri e până în prezent un succes de piaţă şi zic eu că a contribuit masiv pt ca Nissan să devină marca japoneză nr.1 în Europa, înaintea Toyotei.

    http://www.automarket.ro/stiri/nissan-a-devenit-cel-mai-bine-vandut-brand-auto-asiatic-din-europa-64273.html
    12 2
  • @George
    In fata toyotei in Europa, toyota vinde fix pix in Europa.
    1 6
  • George
    Eroare tipica diletantilor care au deschis ieri ochii in lumea auto. Pare-se asa:creierasul tau minuscul nu cuprinde intreaga situatie a industriei auto. Daca spuneai ca Chevrolet a fost fix-pix sau alta marca americana din trecut intelegeam, dar asa nu!
    Nissan e marca ASIATICA nr.1 in Europa.
    Sa spui ca sase-sapte sute de mii numai in Europa sunt fix pix, adica aproape cat Peugeot sau cam cat orice marca din Triada nemteasca si dublu fata de Seat, o alta marca europeana, asta-i adevarata imbecilitate.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru