În trecut, Wolfgang Durheimer a lucrat la BMW şi Porsche. Reprezentanţii Audi nu au comentat plecarea lui Durheimer, dar surse bine plasate din cadrul mărcii susţin că plecarea sa este legată şi de reticenţa de a urmări o strategie pentru dezvoltarea vehiculelor 100% electrice. Afirmaţia sursei respective este întărită şi de faptul că proiectele A2 Etron şi A8 Etron au fost abandonate, iar Durheimer susţinea cu putere sistemele de propulsie hibride plug-in.
Durheimer considera că acestea sunt mai avantajoase pe termen lung în materie de emisii de CO2. Conducerea concernului Volkswagen nu a stat cu mâinile în sân, găsind deja un înlocuitor pentru Durheimer. Vorbim despre Ulrich Hackenberg, şeful departamentului de dezvoltare de la Volkswagen, proaspăt "uns" în funcţia de conducere din cadrul mărcii Audi. Noul şef al departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Audi a făcut parte din centrul de dezvoltare tehnică începând cu februarie 2007, dar cariera sa la Audi a început în 1985, acesta devenind ulterior responsabilul de proiect pentru întreaga gamă Audi. Hackenberg s-a mutat apoi, la Volkswagen, Bentley şi la Audi, revenind apoi la marca din Wolfsburg.Via Autocar
Comentarii (7)