Wiesmann preia motorul viitorului BMW M5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producătorul de modele de nişă Wiesmann a anunţat că va înlocui motorul V10 al modelelor MF4 şi MF5 cu un V8 twin-turbo de 407 CP, respectiv 555 CP. Unitatea îi va permite lui MF4 să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde şi să atingă o viteză maximă de 291 km/h. În cazul lui MF5, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar viteza maximă va fi de 311 km/h. Motorul lui MF5 este preluat direct de la X5 M şi X6 M şi va fi utilizat ulterior şi de viitorul M5 F10.
Motivul eliminării motorizării V10 din gama Wiesmann stă în spatele opririi producţiei acestui propulsor. Unitatea era construită de BMW pentru modelele M5 şi M6, iar cei de la Wiesmann o integrau pe modelele MF4 şi MF5. Pentru a diferenţia mai bine cele două modele, unitatea V8 twin-turbo este oferită în două versiuni de putere. Viitorul BMW M5 F10 va fi chiar mai puternic decât cele două coupe-uri de la Wiesmann, dar puterea exactă nu este dezvăluită încă.
În timp ce "frăţiorii" săi mai mari au trecut la propulsoare twin-turbo, Wiesmann MF3 păstrează configuraţia cu şase cilindri în linie. Un pas natural pentru acest model ar fi trecerea la motorul N55 twin-turbo de 3.0 litri, care i-ar conferi un nivel ridicat de putere şi cuplu motor alături de o eficienţă deosebită.
Sunt şanse mari ca acest pas să aibă loc în următoarele luni, dar cei de la Wiesmann ar putea înlocui modelul MF3 şi introduce propulsorul respectiv pe urmaşul acestuia.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Comentarii (2)